Γραφω εδω μιας και το βρισκω ποιο σχετικο απ ολα
Εχω 6 μερες που αγορασα το voge 500 ds και θα παραθεσω την γνωμη μου ,αφου εχω κανει μεσα σ αυτες τις 6 μερες 950 χιλιομετρα 50 χιλιομετρα λιγωτερο απο το πρωτο σερβις των 1000 χιλιομετρων.
Το μηχανακι το ειχα στο νου μου απο παλαιοτερα για αγορα,καθως και το cf moto 650,και τα ειχα κανει αμφοτερα τεστ.Η τελικη μου επιλογη με οδηγησε στο voge500ds ,λογω
1)καλυτερης αισθητης ποιοτητας και περιφερειακων
2)μεγαλυτερης,και αρχαιοτερης αντιπροσωπειας (moto trend kymco)
3)χαμηλοτερης καταναλωσης 30%
4)προσφορας 3 βαλιτσων με την σχαρα στηριξης τους στα 100 ευρω επι πλεον αντι για 600 ευρω
6)το μαγαζι πωλησης ηταν το μονο (απ οσα εψαξα)που μου πηρε το aprilia scarabeo 200ie dual map ,σκουτερακι πουειχα (απριλια μεταπωληση 0 δυστυχως).
Οι εντυπωσεις τωρα
1)ομορφο μηχανακι,και με τις τρεις μεταλλικες (χωρητικοτητος λιγο πιο πανα απο 100 λιτρα και οι τρεις) βαλιτσες ακομη πιο ομορφο
2)τιποτα δεν τριζει,ουτε οι βαλιτσες και οι βασεις.Συναρμογη πλαστικων και ορατη ποιοτης πολυ καλη.
3)πολυ οικονομικο (σε ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 5500 στροφες και ταχυτητα μεχρι 110 χλμ /ωρα
4)πολυ ελαστικος -σχετικα κοντος-γραναζωμενος κινητηρας ,μεταφερει ακοπα τα 140 κιλα μου (δυο ατομα επι της ουσιας)χωρις διαμαρτυρια ακομα και σε ανηφορικες βουνισιες διαδρομες σπανια θα πεσεις κατω απο 3η ταχυτητα πλην φουρκετων.
5)ελαχιστα περισσοτεροι κραδασμοι απ οσο θα ηθελα (συνηθιζεται σιγα σιγα)καθως και θορυβος απ την εξατμιση (κι αυτο συνηθιζεται).Κοντερ ακριβες με αποκλιση 3 χλμ στα 100 (δειχνει 97) και οδομετρο με αποκλιση 8 στα χιλια (στα τριαντα ενα χιλιομετρα αποσταση δειχνει 30,750 μετρα.)
6)ζελατινα απλως επαρκης για το υψος μου 1,85 ,και στις 2 ρυθμισεις υψους που εχει,πιθανη αλλαγη το χειμωνα με after market givi 16,5 ποντους ψηλοτερη και με πλευρικες προεκτασεις (αυτια).
8)ΦΡΕΝΑ με ΑBS ,απαλα,προοδευτικα,το μπροστινο με απαλο αρχικο δαγκωμα,και με ακριβες και προοδευτικο abs ,εκει που χρειαζεται.
9)Σκληρη και λιγο στενη σελλα για το μεγεθος μου (δεν φταιει το μηχανακι εγω ΔΕΝ ειμαι ο μεσος αναβατης)καθε μια ωρα κατεβαινω για λιγη ξεκουραση,ιδωμεν για επεμβαση στην σελλα στο μελλον.
10)Ακλονητη στην ευθεια και στις στροφες με τις ταχυτητες ρονταρισματος,πολυ ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσης,και με πολυ καλα λαστιχα 1ης τοποθετησης πιρελλι.
11)πολυ οικονομικη (ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 100 χλμ/ωρα ,και σφιχτος ακομη κινητηρας)3,50 λιτρα/100χλμ.
12)φωτα επαρκη χρειαζονται συνηθεια ,ειδικα σ αυτους που ηταν συνηθισμενοι σε λαμπες πυρακτωσεως και οχι led.
13) εξαιρετικη εργονομια και εργομετρια,στο υψος μου,ανετες γωνιες,ανετες λαβες.
14)μεχρι στιγμης μια πολυ καλη αγορα για μενα,τις αναγκες μου,και τις δυνατοτητες μου,οικονομικες και οδηγικες.
Υ.Γ. νομιζω οτι για τα κιλα μου ΔΕΝ θα αλλαζα γραναζι ουτε εμπρος ουτε πισω,Ιδωμεν οταν ρονταρισθει και ''ανοιξει'' ο κινητηρας.