Voge 300 ds

Sachry

Μέλος
Όνομα
Sachry
Μοτό
Sym citycom 300
Τι γνώμη έχετε για αυτήν την μηχανή ;
Η χρήση της θα είναι κυρίως μέσα στην πόλη και σε δρόμους που μπορείς να κινηθείς με άνεση εντός αυτής .

Προτεραιότητα η οικονομία καυσίμου, άνεση στις μετακινήσεις σχετικά με τους κακοτεχνους ελληνικούς δρόμους , δηλαδή να απορροφάει ικανοποιητικά τους κραδασμούς από τις λακούβες .

Επίσης πόσο αξιόπιστη είναι αυτή η καινούργια μάρκα ; Καλύτερη αγορά είναι ένα καινούργιο voge ή μια πιο παλιά μεταχειρισμένη μηχανή γνωστής μάρκας πχ honda cbf cbx , Kawasaki versus x 300 , Suzuki v storm 250 .
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Zontes 310 T2 από εμένα ,έχει πουλήσει μπούνια.
Και 34 αλόγατα και εξοπλισμό που δεν βρίσκεις ούτε σε πολύ ακριβότερες μοτοσυκλέτες
 

Sachry

Μέλος
Όνομα
Sachry
Μοτό
Sym citycom 300
Έχω ακούσει όμως ότι τα zontes αναβαθμίζονται κάθε τόσο και χάνει σε αξία .

Γιατί το zontes πέρα από τα άλογα ;;;;;
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Γιατί παίρνεις πιο πολύ μηχανακι σε αυτά τα λ7 συν την 4ετη εγγυηση
 

Sachry

Μέλος
Όνομα
Sachry
Μοτό
Sym citycom 300
Έχω ακούσει όμως άσχημα πράγματα για zontes . Ένα από αυτά είναι αυτό που σου είπα και σε βίντεο ο ιδρυτής του zontes club greece τα κράζει !

Βέβαια εγώ είμαι κομπλέ με τα 29 άλογα και κάτω από 300 κυβικά με όλα τα θετικά που έχει . Αν μιλάμε για κινητήρα.

Τώρα αν διαφέρει αλλού να σε ακούσω !
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
H voge είναι η εταιρεία της loncin. Ο μεγαλύτερος κατασκευαστής κι ητηρψν στην Κίνα με εκατομμύρια μονάδες ετησίως. Η bmw φοράει σε πολλά μοντέλα κινητήρα loncin νομίζω τα 310 της bmw έχουν το ίδιο μοτέρ.

Απλά σαν απόδοση που το οδήγησα στο voge 300rally ok δεν με τρέλανε κιόλας.

Αντικειμενικά σε κινέζικο και όχι μόνο μοτέρ διαμάντι σε απόδοση είναι της cfmoto.

Αν δεν σε ενδιαφέρει μηχανή τύπου on off υποχρεωτικά στα 3500€ παίρνεις το καινούργιο cfmoto 250nk που έχει εξαιρετικό μοτέρ,εξαιρετικό στήσιμο και φρένα και είναι και κουκλάκι. Είναι όμως naked με ότι σημαίνει αυτό για δικαβαλα μοαγκαζιερες κλπ

Θα σου λεγα πάντως να δεις το καινούργιο voge 300 rally. Ειδικά αν δεν έχεις δικαβαλα σε πρώτο πλάνο είναι ένα πιο ικανό εργαλείο να κάνει πολλά πράγματα όπως και χώμα με αξιώσεις και οι αναρτήσεις του δουλεύουν πραγματικά υποδειγματικά
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Σαν λίγο πιο ασφάλτινη επιλογή , θα έλεγα να έριχνες και μια ματιά στο Bajaj Dominar 400 !! Αρκετά αξιόλογο και παρεξηγημένο μοντέλο εδώ στη χώρα μας !!
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Σαν λίγο πιο ασφάλτινη επιλογή , θα έλεγα να έριχνες και μια ματιά στο Bajaj Dominar 400 !! Αρκετά αξιόλογο και παρεξηγημένο μοντέλο εδώ στη χώρα μας !!
Αυτό είναι σούπερ ,το μοτερακι από το 390 δεν φοράει;
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Ναι Γιάννο !!!
Ktm 390 , Husqvarna 401 το ίδιο φοράνε με μικρές διαφορές στην απόδοση !!
 

Sachry

Μέλος
Όνομα
Sachry
Μοτό
Sym citycom 300
Ανέβηκα σε voge 300 rally και 300 ds.
Το ds τον εμπιστεύομαι περισσότερο γιατί μου θυμίζει μηχανή ενώ το rally είναι λες και θα πάρω τα βουνά .

Σε πρώτο πλάνο δεν είναι τα δικαβαλα σε καμία περίπτωση.

Εφόσον έχει όλη αυτή την ιστορία η loncin γιατί να κοιτάξω σε άλλες που δεν ξέρω; ( επειδή δεν μου είπες κάτι για τις εταιρείες αυτές )

Έχω ακούσει τα καλύτερα για την αντιπροσωπεία της voge ....
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ανέβηκα σε voge 300 rally και 300 ds.
Το ds τον εμπιστεύομαι περισσότερο γιατί μου θυμίζει μηχανή ενώ το rally είναι λες και θα πάρω τα βουνά .

Σε πρώτο πλάνο δεν είναι τα δικαβαλα σε καμία περίπτωση.

Εφόσον έχει όλη αυτή την ιστορία η loncin γιατί να κοιτάξω σε άλλες που δεν ξέρω; ( επειδή δεν μου είπες κάτι για τις εταιρείες αυτές )

Έχω ακούσει τα καλύτερα για την αντιπροσωπεία της voge ....
βουουουουρ λοιπον για βογκ,χωρις δισταγμους και βογγητα. :ha:ha
 

Sachry

Μέλος
Όνομα
Sachry
Μοτό
Sym citycom 300
Ισχύουν όμως αυτά που γράφω για voge loncin και εδώ αντιπροσωπεία ή θα πάει κορώνα γράμματα;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ισχύουν όμως αυτά που γράφω για voge loncin και εδώ αντιπροσωπεία ή θα πάει κορώνα γράμματα;
Η αντιπροσωπεία είναι η mototrend kymco και η loncin ξέρεις ποια είναι.

Μπες.σγην ομάδα της voge στο fb έχουν συζητηθεί πολλά πραγματα να ρωτήσεις και ότι θες.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Η αντιπροσωπεία είναι η mototrend kymco και η loncin ξέρεις ποια είναι.

Μπες.σγην ομάδα της voge στο fb έχουν συζητηθεί πολλά πραγματα να ρωτήσεις και ότι θες.
Αυτό ήθελα να σου γράψω και γω, μπες στην ομάδα στο fb να ενημερωθείς καλύτερα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Γραφω εδω μιας και το βρισκω ποιο σχετικο απ ολα
Εχω 6 μερες που αγορασα το voge 500 ds και θα παραθεσω την γνωμη μου ,αφου εχω κανει μεσα σ αυτες τις 6 μερες 950 χιλιομετρα 50 χιλιομετρα λιγωτερο απο το πρωτο σερβις των 1000 χιλιομετρων.
Το μηχανακι το ειχα στο νου μου απο παλαιοτερα για αγορα,καθως και το cf moto 650,και τα ειχα κανει αμφοτερα τεστ.Η τελικη μου επιλογη με οδηγησε στο voge500ds ,λογω
1)καλυτερης αισθητης ποιοτητας και περιφερειακων
2)μεγαλυτερης,και αρχαιοτερης αντιπροσωπειας (moto trend kymco)
3)χαμηλοτερης καταναλωσης 30%
4)προσφορας 3 βαλιτσων με την σχαρα στηριξης τους στα 100 ευρω επι πλεον αντι για 600 ευρω
6)το μαγαζι πωλησης ηταν το μονο (απ οσα εψαξα)που μου πηρε το aprilia scarabeo 200ie dual map ,σκουτερακι πουειχα (απριλια μεταπωληση 0 δυστυχως).
Οι εντυπωσεις τωρα
1)ομορφο μηχανακι,και με τις τρεις μεταλλικες (χωρητικοτητος λιγο πιο πανα απο 100 λιτρα και οι τρεις) βαλιτσες ακομη πιο ομορφο
2)τιποτα δεν τριζει,ουτε οι βαλιτσες και οι βασεις.Συναρμογη πλαστικων και ορατη ποιοτης πολυ καλη.
3)πολυ οικονομικο (σε ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 5500 στροφες και ταχυτητα μεχρι 110 χλμ /ωρα
4)πολυ ελαστικος -σχετικα κοντος-γραναζωμενος κινητηρας ,μεταφερει ακοπα τα 140 κιλα μου (δυο ατομα επι της ουσιας)χωρις διαμαρτυρια ακομα και σε ανηφορικες βουνισιες διαδρομες σπανια θα πεσεις κατω απο 3η ταχυτητα πλην φουρκετων.
5)ελαχιστα περισσοτεροι κραδασμοι απ οσο θα ηθελα (συνηθιζεται σιγα σιγα)καθως και θορυβος απ την εξατμιση (κι αυτο συνηθιζεται).Κοντερ ακριβες με αποκλιση 3 χλμ στα 100 (δειχνει 97) και οδομετρο με αποκλιση 8 στα χιλια (στα τριαντα ενα χιλιομετρα αποσταση δειχνει 30,750 μετρα.)
6)ζελατινα απλως επαρκης για το υψος μου 1,85 ,και στις 2 ρυθμισεις υψους που εχει,πιθανη αλλαγη το χειμωνα με after market givi 16,5 ποντους ψηλοτερη και με πλευρικες προεκτασεις (αυτια).
8)ΦΡΕΝΑ με ΑBS ,απαλα,προοδευτικα,το μπροστινο με απαλο αρχικο δαγκωμα,και με ακριβες και προοδευτικο abs ,εκει που χρειαζεται.
9)Σκληρη και λιγο στενη σελλα για το μεγεθος μου (δεν φταιει το μηχανακι εγω ΔΕΝ ειμαι ο μεσος αναβατης)καθε μια ωρα κατεβαινω για λιγη ξεκουραση,ιδωμεν για επεμβαση στην σελλα στο μελλον.
10)Ακλονητη στην ευθεια και στις στροφες με τις ταχυτητες ρονταρισματος,πολυ ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσης,και με πολυ καλα λαστιχα 1ης τοποθετησης πιρελλι.
11)πολυ οικονομικη (ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 100 χλμ/ωρα ,και σφιχτος ακομη κινητηρας)3,50 λιτρα/100χλμ.
12)φωτα επαρκη χρειαζονται συνηθεια ,ειδικα σ αυτους που ηταν συνηθισμενοι σε λαμπες πυρακτωσεως και οχι led.
13) εξαιρετικη εργονομια και εργομετρια,στο υψος μου,ανετες γωνιες,ανετες λαβες.
14)μεχρι στιγμης μια πολυ καλη αγορα για μενα,τις αναγκες μου,και τις δυνατοτητες μου,οικονομικες και οδηγικες.


Υ.Γ. νομιζω οτι για τα κιλα μου ΔΕΝ θα αλλαζα γραναζι ουτε εμπρος ουτε πισω,Ιδωμεν οταν ρονταρισθει και ''ανοιξει'' ο κινητηρας.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Γραφω εδω μιας και το βρισκω ποιο σχετικο απ ολα
Εχω 6 μερες που αγορασα το voge 500 ds και θα παραθεσω την γνωμη μου ,αφου εχω κανει μεσα σ αυτες τις 6 μερες 950 χιλιομετρα 50 χιλιομετρα λιγωτερο απο το πρωτο σερβις των 1000 χιλιομετρων.
Το μηχανακι το ειχα στο νου μου απο παλαιοτερα για αγορα,καθως και το cf moto 650,και τα ειχα κανει αμφοτερα τεστ.Η τελικη μου επιλογη με οδηγησε στο voge500ds ,λογω
1)καλυτερης αισθητης ποιοτητας και περιφερειακων
2)μεγαλυτερης,και αρχαιοτερης αντιπροσωπειας (moto trend kymco)
3)χαμηλοτερης καταναλωσης 30%
4)προσφορας 3 βαλιτσων με την σχαρα στηριξης τους στα 100 ευρω επι πλεον αντι για 600 ευρω
6)το μαγαζι πωλησης ηταν το μονο (απ οσα εψαξα)που μου πηρε το aprilia scarabeo 200ie dual map ,σκουτερακι πουειχα (απριλια μεταπωληση 0 δυστυχως).
Οι εντυπωσεις τωρα
1)ομορφο μηχανακι,και με τις τρεις μεταλλικες (χωρητικοτητος λιγο πιο πανα απο 100 λιτρα και οι τρεις) βαλιτσες ακομη πιο ομορφο
2)τιποτα δεν τριζει,ουτε οι βαλιτσες και οι βασεις.Συναρμογη πλαστικων και ορατη ποιοτης πολυ καλη.
3)πολυ οικονομικο (σε ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 5500 στροφες και ταχυτητα μεχρι 110 χλμ /ωρα
4)πολυ ελαστικος -σχετικα κοντος-γραναζωμενος κινητηρας ,μεταφερει ακοπα τα 140 κιλα μου (δυο ατομα επι της ουσιας)χωρις διαμαρτυρια ακομα και σε ανηφορικες βουνισιες διαδρομες σπανια θα πεσεις κατω απο 3η ταχυτητα πλην φουρκετων.
5)ελαχιστα περισσοτεροι κραδασμοι απ οσο θα ηθελα (συνηθιζεται σιγα σιγα)καθως και θορυβος απ την εξατμιση (κι αυτο συνηθιζεται).Κοντερ ακριβες με αποκλιση 3 χλμ στα 100 (δειχνει 97) και οδομετρο με αποκλιση 8 στα χιλια (στα τριαντα ενα χιλιομετρα αποσταση δειχνει 30,750 μετρα.)
6)ζελατινα απλως επαρκης για το υψος μου 1,85 ,και στις 2 ρυθμισεις υψους που εχει,πιθανη αλλαγη το χειμωνα με after market givi 16,5 ποντους ψηλοτερη και με πλευρικες προεκτασεις (αυτια).
8)ΦΡΕΝΑ με ΑBS ,απαλα,προοδευτικα,το μπροστινο με απαλο αρχικο δαγκωμα,και με ακριβες και προοδευτικο abs ,εκει που χρειαζεται.
9)Σκληρη και λιγο στενη σελλα για το μεγεθος μου (δεν φταιει το μηχανακι εγω ΔΕΝ ειμαι ο μεσος αναβατης)καθε μια ωρα κατεβαινω για λιγη ξεκουραση,ιδωμεν για επεμβαση στην σελλα στο μελλον.
10)Ακλονητη στην ευθεια και στις στροφες με τις ταχυτητες ρονταρισματος,πολυ ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσης,και με πολυ καλα λαστιχα 1ης τοποθετησης πιρελλι.
11)πολυ οικονομικη (ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 100 χλμ/ωρα ,και σφιχτος ακομη κινητηρας)3,50 λιτρα/100χλμ.
12)φωτα επαρκη χρειαζονται συνηθεια ,ειδικα σ αυτους που ηταν συνηθισμενοι σε λαμπες πυρακτωσεως και οχι led.
13) εξαιρετικη εργονομια και εργομετρια,στο υψος μου,ανετες γωνιες,ανετες λαβες.
14)μεχρι στιγμης μια πολυ καλη αγορα για μενα,τις αναγκες μου,και τις δυνατοτητες μου,οικονομικες και οδηγικες.


Υ.Γ. νομιζω οτι για τα κιλα μου ΔΕΝ θα αλλαζα γραναζι ουτε εμπρος ουτε πισω,Ιδωμεν οταν ρονταρισθει και ''ανοιξει'' ο κινητηρας.
Παναγιώτη για σένα μιλάς η μεταφέρεις τα λόγια κάποιου άλλου? Υποθέτω το δευτερο προφανώς γιατί και όλα τα άλλα να προσπεράσω 140 κιλά δεν είσαι χαχαχα
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Παναγιώτη για σένα μιλάς η μεταφέρεις τα λόγια κάποιου άλλου? Υποθέτω το δευτερο προφανώς γιατί και όλα τα άλλα να προσπεράσω 140 κιλά δεν είσαι χαχαχα
για μενα μιλαω το αγορασα οντως,και ΝΑΙ ειμαι 1,85 ,140 κιλα.Και εχω χασει με προσπαθεια 15 κιλα,ξεκινησα να πεφτω απ τα 155 και συνεχιζω.
 
Top Bottom