Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Να κανω και εγω μια ερωτηση - εχετε χρησιμοποιησει foam grips σε παρομοια μηχανακια? κατω προγκριπ κοιτάω. Ευχαριστώ
Foam rally grips δεν έχω χρησιμοποιήσει αλλά έχω χρησιμοποιήσει τα αντίστοιχα ράλλυ 714 τα οποία κάνουν δουλίτσα και δεν χαλάνε ποτέ.
Έχω βάλει τα ίδια στο DR. Θέλει λίγο προσοχή γιατί αν δεν έχεις μεγάλο χέρι μπορεί να μην σε βολεύουν καθώς μεγαλώνουν σημαντικά την διατομή.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Χρήσιμα παιδια! Ευχαριστώ (και για τις συμβουλες για τα κορίτσα :ha) Θα δοκιμασω τα progrip αφου ειναι φθηνα σε κοστος και επιστρέφω.
Καλά επέστρεψε και πριν τα δοκιμάσεις μη χαθείς εμείς εδώ είμαστε!
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Υπάρχει κάποιος κάτοχος που έχει κάνει την έρευνα του όσον αφορά τις ποδιές?
Καταλήγω σε αυτή μάλλον.
Επίσης, όσον αφορά τον παρακάτω λεβιέ ταχυτήτων, πέρα από το μεγαλύτερο μήκος (που προσωπικά δεν μου χρειάζεται) προσφέρει κάτι παραπάνω σε περίπτωση πτώσης? Στραβώνει πιο δύσκολα?
Τέλος αν κάποιος έχει να προτείνει χούφτες θα εκτιμηθεί!
Πολλά έβαλα το ξέρω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σχετικα με τον λεβιε των ταχυτητων ισως πρεπει να σκεφτεις οτι το αλουμινιο δεν επανερχεται ευκολα αν στραβωσει και αν δεν ζεσταθει επαρκως κατα το ισιωμα τοτε σπαει Ασε που πολλες φορες σπαει πριν καν στραβωσει ειδικα αν το αλουμινιο ειναι απο ...κοτακια αναψυκτικου Το μονο πλεονεκτημα που εγω βλεπω ειναι οτι ειναι σπαστος και ισως να μην κοντραρει ευκολα κατα την πτωση ωστε να στραβωσει λη το πιθανοτερο να σπασει

Επισης αν τελικα αποφασισεις την αγορα του διαλεξε καποιον που ειναι ακριβως για το ραλυ και οχι καποιον γιουνιβερσαλ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Υπάρχει κάποιος κάτοχος που έχει κάνει την έρευνα του όσον αφορά τις ποδιές?
Καταλήγω σε αυτή μάλλον.
Επίσης, όσον αφορά τον παρακάτω λεβιέ ταχυτήτων, πέρα από το μεγαλύτερο μήκος (που προσωπικά δεν μου χρειάζεται) προσφέρει κάτι παραπάνω σε περίπτωση πτώσης? Στραβώνει πιο δύσκολα?
Τέλος αν κάποιος έχει να προτείνει χούφτες θα εκτιμηθεί!
Πολλά έβαλα το ξέρω.
Έχω την παρόμοια ποδιά χωρίς τα πλαινά αυτάκια. Βασικά την είχε επάνω αλλιώς θα είχα πάρει κι εγώ αυτήν που βαζεις στο λινκ. Θα υπολογίζεις για αυτήν πως πρέπει να καταργήσεις τα κάτω πλαινα πλαστικά αλλά τα κάγκελα μπορούν να μείνουν. Αν για αισθητικούς λόγους Κώστα θες να κρατήσεις τα πλαστικά εκεί πάρε την δική μου να σου κάνω μια καλή τιμή και παραγγελνω εγώ αυτήν με τα αυτάκια. Εμένα δεν με νοιάζει, το προτιμώ έτσι. Αν έχεις σκοπό να κρατήσεις τα κάγκελα και οι 2 ποδιές κάνουν την ίδια δουλειά.

Έχω αγοράσει και φορέσει τον λεβιέ ταχυτήτων που δείχνεις στο λινκ. Με τον μαμά λεβιά δεν μπορούσα να οδηγήσω με μπότα εντουράδικη καθώς δεν χώραγε η μποτα να αλλάξει ταχύτητα. Αυτός εδώ είναι 2 ποντους πιο μακρυς και επίσης έχει αναδιπλουμενη άκρη κάτι που σημαίνει πως σε μια πτώση δεν θα στραβώσει τόσο εύκολα και ταυτόχρονα δεν θα σου πληγώσει ενδεχομένως το πολύσφηνο όπως ίσως κάνει ο σκληρός σιδερένιος μαμά λεβιές. Για μένα ήταν must αγορά.

Χουφτες έχω αφήσει τις μαμά, δεν βρήκα λόγο να τις αλλάξω. Αν παρόλα αυτά θες κάτι πιο ενισχυμένο ή αισθητικά ωραίο επιλογές άπειρες. Απο No name που δεν θα τις πρότεινα μέχρι καμιά ωραία Acerbis ή σε πιο high end Barkbusters.
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Ευχαριστώ πολύ Βαγγέλη. Λέω να πάω σε αυτή που ανέβασα στο λινκ για να εχει κ λίγο πλαϊνή κάλυψη. Τα πλαστικά δεν με πολύ νοιάζει να μείνουν επάνω.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ευχαριστώ πολύ Βαγγέλη. Λέω να πάω σε αυτή που ανέβασα στο λινκ για να εχει κ λίγο πλαϊνή κάλυψη. Τα πλαστικά δεν με πολύ νοιάζει να μείνουν επάνω.
χτυπά τη έτσι κι αλλιώς δεν έχει και εναλλακτικές χαχαχα. Όσες κυκλοφορανε στο ali νομίζω ίδιες είναι. Είναι must η ποδια.
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Να ρωτήσω κ κάτι άλλο. Το πρώτο service το έκανα πέρυσι τον Μάιο στα 1000χλμ. Φέτος τον Μάιο δεν θα έχω μάλλον ούτε 3000χλμ. Πάω να το κάνω μιας κ τα υγρά θα έχουν μείνει ένα χρόνο μέσα η μπορώ να περιμένω να πάω στις 4000χλμ? Επίσης έχω διαβάσει αρκετά για έλλειψη γράσου στα ρουλεμάν του μοχλικου. Τους ζητάω όταν παω να το ανοίξουν να τσεκάρουν?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να ρωτήσω κ κάτι άλλο. Το πρώτο service το έκανα πέρυσι τον Μάιο στα 1000χλμ. Φέτος τον Μάιο δεν θα έχω μάλλον ούτε 3000χλμ. Πάω να το κάνω μιας κ τα υγρά θα έχουν μείνει ένα χρόνο μέσα η μπορώ να περιμένω να πάω στις 4000χλμ? Επίσης έχω διαβάσει αρκετά για έλλειψη γράσου στα ρουλεμάν του μοχλικου. Τους ζητάω όταν παω να το ανοίξουν να τσεκάρουν?
Μπορείς να το κάνεις ανετοτατα όταν φτάσεις τα 4.000χλμ!
 

WannabeADV

Μέλος
Περιοχή
Αιγάλεω-μαντρί και λίγο Πήλιο στις άδειες
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
F650 GS DAKAR
Την ερχόμενη Κυριακή σκοπεύουμε να βγούμε μερικά ραλακια. Από την πίσω πλευρά της Πάρνηθας μέχρι Αυλωνα λέει το πλάνο. Μέχρι στιγμής είμαστε 3-4, οι περισσότεροι αρχάριοι. Αν κάποιος ενδιαφέρεται, καλοδεχουμενος.
Σας πέτυχα με το ποδήλατο στην πίσω μεριά της Παρνηθας και σας ζήλεψα!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μπορείς να το κάνεις ανετοτατα όταν φτάσεις τα 4.000χλμ!
Εάν θέλεις να είσαι στην εγγύηση σωστός και αν προκύψει κάτι να έχεις απαίτηση οφείλεις να τηρείς αυτά τα δύο χρόνια το manual και αυτό ορίζει αλλαγή λαδιού στα 4.000km η 12 μήνες. Έπειτα από την εγγύηση κινεγω δεν θα είχα θέμα να άφηνα μέσα τα λάδια και 3-4 μήνες παραπάνω αν και το όφελος σε κόστος είναι ελάχιστο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Εάν θέλεις να είσαι στην εγγύηση σωστός και αν προκύψει κάτι να έχεις απαίτηση οφείλεις να τηρείς αυτά τα δύο χρόνια το manual και αυτό ορίζει αλλαγή λαδιού στα 4.000km η 12 μήνες. Έπειτα από την εγγύηση κινεγω δεν θα είχα θέμα να άφηνα μέσα τα λάδια και 3-4 μήνες παραπάνω αν και το όφελος σε κόστος είναι ελάχιστο.
Μιλάς για θέμα εγγύησης, το οποίο δεν είπε ο φίλος πιο πάνω!
Εγώ απάντησα στο θέμα χρόνου μόνο, το οποίο δεν θα του ήταν κανένα πρόβλημα!

Πάω να το κάνω μιας κ τα υγρά θα έχουν μείνει ένα χρόνο μέσα η μπορώ να περιμένω να πάω στις 4000χλμ?
Αν τραβάνε τέτοια ανύπαρκτα "κολλήματα" οι αντιπρόσωποι, για να γλυτώσουν καμμία τυχόν βλάβη, ας το πάει! Το κόστος είναι μικρό!
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
BMW F700GS
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
Για το θέμα του γράσου στα ρουλεμάν, έχει κανείς εμπειρία?
 

Datr

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Βαγγελης
Μοτό
KTM 660 SMC
KTM 625 SXC
KTM EXC 125
Voge 300
CCM 404
Για το θέμα του γράσου στα ρουλεμάν, έχει κανείς εμπειρία?
εγω ειχα λυσει μοχλικο, αλλα ηταν γρασαρισμενο κανονικα. Οι αξονες των τροχως ηταν στεγνα
 
Top Bottom