Ρεζέρβα λαμπάκι πόσα μένουν ;3,6 με 3,8 κατανάλωση. Μαμά λάστιχα ,44 γρανάζι . Η ρεζέρβα ανάβει στα 235-255 χλμ
Μια φορά που το είδα αναμενο έβαλα 9,6 λίτρα .
2 λίτρα(ούτε) λίγο δεν είναι ;
Ρεζέρβα λαμπάκι πόσα μένουν ;3,6 με 3,8 κατανάλωση. Μαμά λάστιχα ,44 γρανάζι . Η ρεζέρβα ανάβει στα 235-255 χλμ
Προσωπικά επειδή βάζω 90% σε ένα συγκεκριμένο πρατήριο χρόνια είναι αδύνατον. Το 800 δείχνει 5.2 κατανάλωση πάντα θα πέσει μέσα με απόκλιση το πολύ 0.1 του λίτρου. Τώρα αν καίει το bmw 4.7 και δείχνει μισό παραπάνω τότε με κλέβει μισό λίτρο τα 100 όλα τα χρόνια! Αλλά το έχω επαληθεύσει και με άλλα μηχανάκια και από άλλα πρατήρια. Σε κάθε περίπτωση η διαφορά του μισού λίτρου δε λέει τίποτα ουσιαστικά στη τσέπη εκτός αν κάνεις 30.000χλμ το χρόνο. Πιο πολύ το ανέφερα επειδή όπως και να οδηγήσεις 4 λίτρα θα κάψεις!Καταλαβαίνετε ότι αυτά τα 0.3 0.5 διαφορά μπορεί να είναι του βενζινα κέρασμα?
Λάστιχα πιο χωμάτινα από τα μαμά και powerflow λογικο μου ακούγεται αυτό το +0.3/0.2 στην καταναλωσηΊδια ακριβώς εμπειρία έχω κι εγώ. 4 λίτρα κλειδωμένο!! Μαλιστα ένα τεπόζιτο λέω ρε φίλε θα πάω πολύ χαλαρα, στη πόλη μέσα λέω. Θα οδηγήσω επίτηδες οικονομικά. 4 λίτρα και εκείνη τη φορά..
Εντάξει ρε παιδιά! Όντως, καίει περίπου 3,5-3,7 /100 χλμ σε εμένα τουλάχιστον αλλά, αν σκεφτείτε ότι το Κ που έχω, μέσα στην πόλη, μου καίει 7,5/100χλμ και έχω δει και 8,1/100χλμ με βενζίνη 98 οκτανίων και πάνω (με υψηλότερη τιμή) τι να πεις? Το Vogelino μου φαίνεται δωρεάν... ΣΗΜ: Δεν έχω βαρύ χέρι. Με το Κ αυτό είναι αδύνατο μέσα στη πόλη εκτός κι αν παίζεις τη ζωή σου κορώνα-γράμματα! Με το vogelino επίσης δεν το πιέζω ιδιαίτερα.εγώ νομίζω ότι έχει να κάνει με το χεράκι του καθενός. Ας πούμε εγώ όταν ανοίγω γκάζι δεν προσέχω να το κάνω σταδιακά και απαλά, του ΄δινω και καταλαβάινει. Στις ίδιες στροφές δουλέυω με έσάς αλλά έχει να κάνει και το πόσο γρήγορα πηγάινω σε αυτές τις στροφές. ¨Εχω φίλους που όταν οδηγούν την οποια μηχανή έχω, με τους ίδιους ρυθμούς ,πετυχαίνουν 10 με 15% χαμηλότερη κατανάλωση από εμένα. Εδώ τώρα το 0,3 και 0,4 πιστέυω ότι είναι καθαρά θέμα χεριού
Στην κατανάλωση παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλοεγώ νομίζω ότι έχει να κάνει με το χεράκι του καθενός.
Σημερινά νέα κατανάλωσης: 6.18lt / 177 km x 100= 3,491 lt/100km με βαρύ (αρκετά πολλά παραπάνω από 85kg) το vogelino και αναβάτης 1,70m με σχετικά ελαφρύ χεράκι!Εντάξει ρε παιδιά! Όντως, καίει περίπου 3,5-3,7 /100 χλμ σε εμένα τουλάχιστον αλλά, αν σκεφτείτε ότι το Κ που έχω, μέσα στην πόλη, μου καίει 7,5/100χλμ και έχω δει και 8,1/100χλμ με βενζίνη 98 οκτανίων και πάνω (με υψηλότερη τιμή) τι να πεις? Το Vogelino μου φαίνεται δωρεάν... ΣΗΜ: Δεν έχω βαρύ χέρι. Με το Κ αυτό είναι αδύνατο μέσα στη πόλη εκτός κι αν παίζεις τη ζωή σου κορώνα-γράμματα! Με το vogelino επίσης δεν το πιέζω ιδιαίτερα.
Δεν κινδυνεύεις φυσικά.Σημερινά νέα κατανάλωσης: 6.18lt / 177 km x 100= 3,491 lt/100km με βαρύ (αρκετά πολλά παραπάνω από 85kg) το vogelino και αναβάτης 1,70m με σχετικά ελαφρύ χεράκι!
Επίσης, μου κάνει και εμένα το "κοπάνημα": τώρα έχω 3350km, θα το κοιτάξω στα 4000km service, δεν πιστεύω να κινδυνεύω(?).
Μετά μας φταίνε τα SAG....αμα εχεις χερια......Κοίτα να δεις, που δεν μπορώ να πω τίποτα για το καφάσι
Οι επαγγελματίες έχουν όλοι χέρια, δεν έχουν καμμία σχέση με εμάς που καλώς κοιτάμε sag κλπ κλπΜετά μας φταίνε τα SAG....αμα εχεις χερια......
Έξτρα λάδια αλλαγή αν παίξει εξόρμηση 2-3ημερη με 12ωρα συνεχεις λειτουργιεςλαδια κάθε πότε αλλάζετε?
τηρείτε τα προβλεπόμενα ή νωριτερα?
Γιατί?Και γω άμα είναι για βόλτα μεγάλη τα πετάω .
Στο Νις όταν πήγα τα άλλαξα στα 1500
Απλως να ενημερώσω πως ο λεβιές από το Ali δεν μπορεί να τοποθετηθεί αρκετά ψηλά καθώς βρίσκει. Αρα για όρθια θέση δεν βολεύει. Εγω έχω βολευτεί με τον μαμά σε ψηλή θέση. Για το τιμόνι αυτό που βόλεψε αρκετά για όρθια θέση ήταν οι αποστάτες, πάλι από το Ali.και εγώ έτσι το σκέφτομαι. μάλλον πάω για αλλαγές κάθε 2000 εκτός άν παίξει κανένα 36αωρο ή εκδρομή 2-3 ημερών με σκίσιμο, που θα γίνει αλλαγή έξτρα. Σιγά σιγά αρχίζω να μπαίνω και χώμα (ήπια πράγματα) και θα αξιολογήσω το γρανάζωμα καθώς έχω 45άρι πίσω.
Επίσης θέλω να φέρω το μηχανάκι στα μέτρα μου για όρθια θέση, γιατι δεν βολέυομαι προς το παρόν. Το xr250r μου είχε κάτσει από την αρχή, όπως το πήρα από τον προηγούμενο (έτυχε μάλλον) και δεν είχε χρειαστέι να ψαχτώ.
Θα αρχίσω με την κλίση του τιμονιού και βλέπουμε....
¨Ηθελα να βάλω και έναν μακρύτερο λεβιέ ταχυτήτων αλλά αυτός που είδα σε ένα άλλο rally ( γύρω στα 2 εκ μακρύτερος, από ali epress από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης) είχε το κεφάλι της της βίδας σύσφιξης πίσω και πρέπει να περάσεις κλειδί άλλεν πίσω από το πλαίσιο για να το σφίξεις και είναι μανούρα. Τώρα, με μποτες παρά το ότι σηκώθηκε ο μαμά λεβιές όσο γινοταν από το καρρέ , είμαι λιγο οριακός και ζορίζομαι σε αλλαγές όρθιος. Πριν βέβαια απλά δεν φορούσα μπότες....