Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

giamar

Ο Αφραπόγιαννος
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
3,6 με 3,8 κατανάλωση. Μαμά λάστιχα ,44 γρανάζι . Η ρεζέρβα ανάβει στα 235-255 χλμ
Ρεζέρβα λαμπάκι πόσα μένουν ;
Μια φορά που το είδα αναμενο έβαλα 9,6 λίτρα .
2 λίτρα(ούτε) λίγο δεν είναι ;
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Καταλαβαίνετε ότι αυτά τα 0.3 0.5 διαφορά μπορεί να είναι του βενζινα κέρασμα?
Προσωπικά επειδή βάζω 90% σε ένα συγκεκριμένο πρατήριο χρόνια είναι αδύνατον. Το 800 δείχνει 5.2 κατανάλωση πάντα θα πέσει μέσα με απόκλιση το πολύ 0.1 του λίτρου. Τώρα αν καίει το bmw 4.7 και δείχνει μισό παραπάνω τότε με κλέβει μισό λίτρο τα 100 όλα τα χρόνια! Αλλά το έχω επαληθεύσει και με άλλα μηχανάκια και από άλλα πρατήρια. Σε κάθε περίπτωση η διαφορά του μισού λίτρου δε λέει τίποτα ουσιαστικά στη τσέπη εκτός αν κάνεις 30.000χλμ το χρόνο. Πιο πολύ το ανέφερα επειδή όπως και να οδηγήσεις 4 λίτρα θα κάψεις!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Πριν λιγες μερες εκανα μια μικρη βολτα το ραλακι
Λοιπον
Μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση η τοσο σφιχτη-μονοκοματη αισθηση που μου αφησε Κατι που θεωριτικα θα ειναι καλο σε σφιχτα ασφαλτινα κομματια, αλλα δεν ξερω για το χωμα, δεν το εχω οδηγησει εκει
Το αμορτισερ που και εδω το εχουν γραψει καποιοι δεν μου αρεσε καθολου Πολυ ξερο! Ισως να θελει περισσοτερο γκαζι για να δουλεψει, δεν ξερω Το μπροστινο ΟΚ μου φανηκε
Πολυ κακο το πισω abs Μπαινει με το αραμικρο αγγιγμα του πενταλ Το μπροστα abs δεν το δοκιμασα
Επισης με ενοχλησαν τα πλαστικα του ρεζερβουαρ γιατι βρισκαν εκει τα γονατα μου
Τελος δεν μου αρεσε καθολου η σελα η οποια ειναι ελαφρως κατηφορικη και ειναι κατα την γνωμη μου υπερβολικα μαλακη Δεν νομιζω λοιπον οτι θα ειναι ανετη μετα το ας πουμε μισαωρο πανω της
Μου αρεσε ομως το ζελατινακι της μασκας που φαινεται να κανει δουλεια και ειναι τοσο οσο και δεν θα ενοχλει φανταζομαι σχεδον καθολου στο χωμα
Τα φρενα του μια χαρα μου φανηκαν αν εξαιρεσω το πισω abs
O κινητηρας πολυ στρωτος και χωρις ιδιαιτερους κραδασμους μου φανηκε αν και δεν ανεβασα στροφες περαν των μεσαιων γιατι το μηχανακι ηταν ακομα αστρωτο Δεν εδινε ομως την αισθηση, πως να το πω, ...της ζωντανιας Το σασμαν μια χαρα και η 1η του καθολου κοντη και ουτε και η 2ρα, οποτε αναρωτιεμαι οσοι το μακραινετε δεν εχετε μετα προβλημα στο χωμα σε ας πουμε εντονα ανηφορικα κομματια?
Εργονομικα πλην σελας και μπροστινων πλαστικων μια χαρα κουμπωσα Ηταν ολα εκει που επρεπε να ειναι Και ορθιος φαινεται οτι μια χαρα ευκολα οδηγειται!

Θα ηθελα παντως να το οδηγησω ξανα γιατι μπορει η πρωτη μου εντυπωση απο μια μικρη βολτα του 10λεπτου οσον αφορα τα μειον που του βρηκα να μην ειναι σωστη (εκτος του πισω abs και των ενοχλητικων πλαστικων)
 

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Ίδια ακριβώς εμπειρία έχω κι εγώ. 4 λίτρα κλειδωμένο!! Μαλιστα ένα τεπόζιτο λέω ρε φίλε θα πάω πολύ χαλαρα, στη πόλη μέσα λέω. Θα οδηγήσω επίτηδες οικονομικά. 4 λίτρα και εκείνη τη φορά..:roflmao:
Λάστιχα πιο χωμάτινα από τα μαμά και powerflow λογικο μου ακούγεται αυτό το +0.3/0.2 στην καταναλωση
 

rovolata

Μέλος
Όνομα
γιώργος
Μοτό
voge rally 300
XR250R
εγώ νομίζω ότι έχει να κάνει με το χεράκι του καθενός. Ας πούμε εγώ όταν ανοίγω γκάζι δεν προσέχω να το κάνω σταδιακά και απαλά, του ΄δινω και καταλαβάινει. Στις ίδιες στροφές δουλέυω με έσάς αλλά έχει να κάνει και το πόσο γρήγορα πηγάινω σε αυτές τις στροφές. ¨Εχω φίλους που όταν οδηγούν την οποια μηχανή έχω, με τους ίδιους ρυθμούς ,πετυχαίνουν 10 με 15% χαμηλότερη κατανάλωση από εμένα. Εδώ τώρα το 0,3 και 0,4 πιστέυω ότι είναι καθαρά θέμα χεριού
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
εγώ νομίζω ότι έχει να κάνει με το χεράκι του καθενός. Ας πούμε εγώ όταν ανοίγω γκάζι δεν προσέχω να το κάνω σταδιακά και απαλά, του ΄δινω και καταλαβάινει. Στις ίδιες στροφές δουλέυω με έσάς αλλά έχει να κάνει και το πόσο γρήγορα πηγάινω σε αυτές τις στροφές. ¨Εχω φίλους που όταν οδηγούν την οποια μηχανή έχω, με τους ίδιους ρυθμούς ,πετυχαίνουν 10 με 15% χαμηλότερη κατανάλωση από εμένα. Εδώ τώρα το 0,3 και 0,4 πιστέυω ότι είναι καθαρά θέμα χεριού
Εντάξει ρε παιδιά! Όντως, καίει περίπου 3,5-3,7 /100 χλμ σε εμένα τουλάχιστον αλλά, αν σκεφτείτε ότι το Κ που έχω, μέσα στην πόλη, μου καίει 7,5/100χλμ και έχω δει και 8,1/100χλμ με βενζίνη 98 οκτανίων και πάνω (με υψηλότερη τιμή) τι να πεις? Το Vogelino μου φαίνεται δωρεάν... ΣΗΜ: Δεν έχω βαρύ χέρι. Με το Κ αυτό είναι αδύνατο μέσα στη πόλη εκτός κι αν παίζεις τη ζωή σου κορώνα-γράμματα! Με το vogelino επίσης δεν το πιέζω ιδιαίτερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

kaf

Μέλος
Όνομα
Κων/νος
Μοτό
Voge 300 Rally
Έγινε το δεύτερο σέρβις 4000km.
Το "κοπανημα-κενο" που μου έκανε από την αρχή όπως και σε άλλα rally, σε ορισμένες λακούβες όταν κρεμάγε η αναρτηση βρέθηκε , ήθελε ένα κλικ σφίξιμο το ρουλεμάν στο τιμονι
 

rovolata

Μέλος
Όνομα
γιώργος
Μοτό
voge rally 300
XR250R
μου το κάνει και μένα αυτό το κοπάνημα που λες. Νομιζα ότι είναι κάποια βίδα χαλαρή στον πύργο. Θα κοιτάξω το ρουλεμάν του λαιμού
 
Reactions: kaf

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
εγώ νομίζω ότι έχει να κάνει με το χεράκι του καθενός.
Στην κατανάλωση παίζουν κι άλλα πράγματα ρόλο

Κατ αρχήν η ποιότητα και η ποσότητα της βενζίνης στην Ελλάδα δεν είναι σταθερή
κατ επέκταση τι μέτρηση να κάνεις όταν έχεις βενζίνες νοθευμένες και η ποσότητα
είναι κουκουρούκου
Μετά είναι το βάρος του αναβάτη (άλλο 70 κιλά κι άλλο 130)
αλλά και το ύψος (αεροδυναμική) άλλο 1,7 άλλο 1,90 ή 2, 10

Με λίγα λόγια αν είσαι περίπου τόσο αλλά στα όρια της λογικής... Κομπλέ !
 

Yannis60

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW K1200R (2007)
VOGE 300 RALLY (2024)
Εντάξει ρε παιδιά! Όντως, καίει περίπου 3,5-3,7 /100 χλμ σε εμένα τουλάχιστον αλλά, αν σκεφτείτε ότι το Κ που έχω, μέσα στην πόλη, μου καίει 7,5/100χλμ και έχω δει και 8,1/100χλμ με βενζίνη 98 οκτανίων και πάνω (με υψηλότερη τιμή) τι να πεις? Το Vogelino μου φαίνεται δωρεάν... ΣΗΜ: Δεν έχω βαρύ χέρι. Με το Κ αυτό είναι αδύνατο μέσα στη πόλη εκτός κι αν παίζεις τη ζωή σου κορώνα-γράμματα! Με το vogelino επίσης δεν το πιέζω ιδιαίτερα.
Σημερινά νέα κατανάλωσης: 6.18lt / 177 km x 100= 3,491 lt/100km με βαρύ (αρκετά πολλά παραπάνω από 85kg) το vogelino και αναβάτης 1,70m με σχετικά ελαφρύ χεράκι!
Επίσης, μου κάνει και εμένα το "κοπάνημα": τώρα έχω 3350km, θα το κοιτάξω στα 4000km service, δεν πιστεύω να κινδυνεύω(?).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σημερινά νέα κατανάλωσης: 6.18lt / 177 km x 100= 3,491 lt/100km με βαρύ (αρκετά πολλά παραπάνω από 85kg) το vogelino και αναβάτης 1,70m με σχετικά ελαφρύ χεράκι!
Επίσης, μου κάνει και εμένα το "κοπάνημα": τώρα έχω 3350km, θα το κοιτάξω στα 4000km service, δεν πιστεύω να κινδυνεύω(?).
Δεν κινδυνεύεις φυσικά.
 

giamar

Ο Αφραπόγιαννος
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Και γω άμα είναι για βόλτα μεγάλη τα πετάω .
Στο Νις όταν πήγα τα άλλαξα στα 1500
 

giamar

Ο Αφραπόγιαννος
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Έτσι ! Για ψυχολογικούς λόγους .
1μισι κιλό λάδι είναι όλο κι όλο και επειδή θα δούλευε- δούλεψε δλδ στα κόκκινα και πέριξ είπα να είναι τουλάχιστον φρέσκο.
Στην Μηλίνα επειδή ήθελε τακάκι ,άλλαξα ξανά νωρίτερα ,ήθελε κάνα 2k σε χιλιόμετρα .
 

rovolata

Μέλος
Όνομα
γιώργος
Μοτό
voge rally 300
XR250R
και εγώ έτσι το σκέφτομαι. μάλλον πάω για αλλαγές κάθε 2000 εκτός άν παίξει κανένα 36αωρο ή εκδρομή 2-3 ημερών με σκίσιμο, που θα γίνει αλλαγή έξτρα. Σιγά σιγά αρχίζω να μπαίνω και χώμα (ήπια πράγματα) και θα αξιολογήσω το γρανάζωμα καθώς έχω 45άρι πίσω.
Επίσης θέλω να φέρω το μηχανάκι στα μέτρα μου για όρθια θέση, γιατι δεν βολέυομαι προς το παρόν. Το xr250r μου είχε κάτσει από την αρχή, όπως το πήρα από τον προηγούμενο (έτυχε μάλλον) και δεν είχε χρειαστέι να ψαχτώ.
Θα αρχίσω με την κλίση του τιμονιού και βλέπουμε....
¨Ηθελα να βάλω και έναν μακρύτερο λεβιέ ταχυτήτων αλλά αυτός που είδα σε ένα άλλο rally ( γύρω στα 2 εκ μακρύτερος, από ali epress από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης) είχε το κεφάλι της της βίδας σύσφιξης πίσω και πρέπει να περάσεις κλειδί άλλεν πίσω από το πλαίσιο για να το σφίξεις και είναι μανούρα. Τώρα, με μποτες παρά το ότι σηκώθηκε ο μαμά λεβιές όσο γινοταν από το καρρέ , είμαι λιγο οριακός και ζορίζομαι σε αλλαγές όρθιος. Πριν βέβαια απλά δεν φορούσα μπότες....
 

Kon83

Μέλος
Όνομα
Kostas
Μοτό
Moto Guzzi V85 TT
Voge 300 Rally
Vespa 300GTS
και εγώ έτσι το σκέφτομαι. μάλλον πάω για αλλαγές κάθε 2000 εκτός άν παίξει κανένα 36αωρο ή εκδρομή 2-3 ημερών με σκίσιμο, που θα γίνει αλλαγή έξτρα. Σιγά σιγά αρχίζω να μπαίνω και χώμα (ήπια πράγματα) και θα αξιολογήσω το γρανάζωμα καθώς έχω 45άρι πίσω.
Επίσης θέλω να φέρω το μηχανάκι στα μέτρα μου για όρθια θέση, γιατι δεν βολέυομαι προς το παρόν. Το xr250r μου είχε κάτσει από την αρχή, όπως το πήρα από τον προηγούμενο (έτυχε μάλλον) και δεν είχε χρειαστέι να ψαχτώ.
Θα αρχίσω με την κλίση του τιμονιού και βλέπουμε....
¨Ηθελα να βάλω και έναν μακρύτερο λεβιέ ταχυτήτων αλλά αυτός που είδα σε ένα άλλο rally ( γύρω στα 2 εκ μακρύτερος, από ali epress από ότι μου είπε ο ιδιοκτήτης) είχε το κεφάλι της της βίδας σύσφιξης πίσω και πρέπει να περάσεις κλειδί άλλεν πίσω από το πλαίσιο για να το σφίξεις και είναι μανούρα. Τώρα, με μποτες παρά το ότι σηκώθηκε ο μαμά λεβιές όσο γινοταν από το καρρέ , είμαι λιγο οριακός και ζορίζομαι σε αλλαγές όρθιος. Πριν βέβαια απλά δεν φορούσα μπότες....
Απλως να ενημερώσω πως ο λεβιές από το Ali δεν μπορεί να τοποθετηθεί αρκετά ψηλά καθώς βρίσκει. Αρα για όρθια θέση δεν βολεύει. Εγω έχω βολευτεί με τον μαμά σε ψηλή θέση. Για το τιμόνι αυτό που βόλεψε αρκετά για όρθια θέση ήταν οι αποστάτες, πάλι από το Ali.
 
Top Bottom