Στις χωμάτινες κλειστές ανηφορικές θα χρειαστεί πλέον πρώτη ενώ πριν έμπαινες με δευτέρα. Μονή αρνητική συνέπεια είναι ότι καμιά φορά χάνω τη δευτέρα στην αλλαγή και μου μένει στη νεκρά.Θα αφαιρέσεις μερικά links αλυσίδας και θα έρθει εκεί που ήταν
αν δεν το έχει ο μάστορας σου, ρώτα και αλλού σίγουρα υπάρχει κιτάκι με πιρο αναλογα με τον τυπο αλυσιδας που πρεσαρεται και κάνει κεφάλι για να ασφαλίσει
όμως αυτή την σπιρτάδα που είχε στο χώμα θα σου λήψει να ξέρεις, ειδικά σε μονοπατάδες και γκρέμια που θα χρειάζεται πρωτη & συτμπλεκτάρισμα.
Νόμιζα πως είχες το μεγάλο για τα ασφάλτινα και το μικρό για χώμα
Είναι πλαστική αλλά έχει και μία μικρή υποστήριξη και από τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα που ξεκινούν από κάτω.Η ποδια του κινητηρα ειναι πλαστικη ή μεταλικη;
Αν το πλαστικο της ποδιας δεν ειναι αρκουντως παχυ και σχετικα ελαστικο συντομα (?) Θα σπασειΕίναι πλαστική αλλά έχει και μία μικρή υποστήριξη και από τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα που ξεκινούν από κάτω.
Τα οποία λησμόνησα να αναφέρω είναι επίσης στο standard εξοπλισμό !!!!
Ισως περισσότερο ενισχυμένες χούφτες να χρειάζονται ειδικά για χωμάτινη χρήση και η αλλαγή του γραναζώματος που αναφέρει παραπάνω ο Γιώργος.
Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει και κάποιος που έχει ήδη το crf rally ή έστω το απλό !!!
Πολύ σωστός!! Τα κάγκελα τα είχα σκεφτεί να τα βγάλω γιατί μεγάλο μέρος των κραδασμών που έχει οφείλονται στο συντονισμό τους .Το καλό είναι πως το μηχανάκι έχει αρχίσει και έχει οπαδούς και ήδη 2 μεγάλες εταιρείες που έχω δει η GPR και η IXIL έχουν βγάλει slip on εξατμίσεις. Σύντομα πιστεύω θα δούμε και κάποιες μεταλλικές ποδιές που πιστεύω θα ήταν καλό να αντικαταστήσουν την μαμά πλαστικια και προσωπικά θα καταργούσα τα κάγκελα στο μοτέρ εφόσον έβαζα μια βάρβατη πόδια.
Όσο για το βήμα της μηχανής το παρακάναν κοντό. Ουσιαστικά το μηχανάκι ξεκινάει με δευτέρα και σπάει στα 110-115. Υπερβολή. Μπορεί να είναι μια χαρά στο χώμα με ένα δοντακι μεγαλύτερο μπροστά και να ταξιδεύει άνετα με 100-110. Τώρα αν κάποιος κάνει τόσο extreme κομμάτια οκ το αφήνει όπως είναι.
Α και τα φρένα τα βρήκα γραμμικά και δυνατά. Δεν είχα την εντύπωση πως είναι on off εγώ τουλάχιστον περίεργο
Το σβήσιμο που σου έκανε το έχω αναφέρει και εγώ στα προηγούμενα post μου και τα χαρακτήρισα σαν βηχαλάκι. Στο δικό μου σταμάτησαν εντελώς και ανεξήγητα μετά τα πρώτα 1500χλμ περίπου.Μετά από τόσες καλές περιγραφές για το κινεζάκι αποφάσισα να το δοκιμάσω. Το βρήκα και κοντά μου στον Λούρος Μότο στη Δουκίσσης Πλακεντίας στο Χαλάνδρι. Το μαγαζί είναι μικρό και χωμένο, αλλά είναι απίστευτα εξυπηρετικοί και από ότι μου είπανε είναι πρώτοι σε πωλήσεις σε Kymco Voge στην Ελλάδα και μπράβο τους. Τ
ο μηχανάκι είναι πολύ όμορφο από κοντά. Προωπικά δεν μου αρέσει καθόλου το φανάρι του, αλλά όλο το υπόλοιπο είναι κουκλί. Η κατασκευή φαίνεται πολύ καλή και στιβαρή. Ο κινητήρας από ότι μου είπανε είναι ο ίδιος με αυτό του Kawasaki klx300 το οποίο φτιάχνανε οι κινέζοι για 7 χρόνια !
Mου είπανε επίσης ότι ο εισαγωγέας είναι απίστευτος στο after sales , που είναι πάρα πολύ σημαντικό.
Μου άρεσαν, ο κινητήρας που γεμίζει παντού, ανέβαινε Πεντέλη με πέμπτη και είχε νεύρο, ο βουτυρένιος συμπλέκτης, τα πολύ καλά φώτα και στις δύο σκάλες και η πολύ άνετη σέλα του. Οι ταχύτηες γεμάτες σε όλο το εύρος τους και φτάνει τα 110 σχετικά εύκολα. Εντυπωσιάστηκα για 300 κυβκά και 29 αλόγων μηχανάκι.
Σε όρθια θέση κούμπωσα τέλεια. Τόσο τα πόδια μου όσο και η θέση του τιμονιού (είμαι 175). Οι αναρτήσεις του μου άρεσαν πολύ, μαλακή η μπροστινή περισσότερο σφιχτή η πίσω, πολύ καλές.
Το είχα ένα μισάωρο και δεν ήθελα να κατέβω.
Τι δεν μου άρεσε, σε όρθια θέση και λίγο προς τα πίσω βρίσκει η δεξιά γάμπα στη μεταλλική γωνία του πίσω μασπιέ. Δεν έχει φλοτέρ βενζίνης και πρέπει να χρησιμοποιείς το trip ! To είχα βράδυ και οι ενδείξεις για φλας φώτα νεκρά κλπ αχνοφαίνονται. Τι εννοώ ; Οταν το καντράν είναι φωτισμένο μπορείς να βρείς και να καταλάβεις που βρίσκεται η κάθε ένδειξη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όταν για παράδειγμα ανάψεις τους προβολείς, να φωτίζεται μεν περισσότερο η σχετική ένδειξη, αλλά λόγω του ότι χαζοφαίνονται και οι διπλανές σε συνδυασμό με τη μικρή διάσταση της ένδειξης δεν σου χτυπάει στο μάτι.
Επίσης δύο φορές σε χαμηλές στροφές και με πολύ μικρή ταχύτητα έσβησε και το προβληματκό ήτανε ότι για να πάρει και πάλι μπρος έπρεπε να κλείσω τον διακόπτη και να μιζάρω ξανά. Αυτό στο χώμα είναι προβληματικό. Το επισήμανα στα παιδιά του καταστήματος αλλά δεν είχανε να μου πούνε κάτι γι αυτό, μου είπανε ότι δεν το είχανε ξανακούσει.
Τέλος ενώ τα φρένα του είναι καλά δεν μου άρεσε η αίσθησή τους γιατί δεν έχουν καμία προοδευτικότητα. Μόλις τα αγγίξεις κοκκαλώνουν. Βέβαια μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι αλλάξανε πρόσφατα τακάκια βάζοντας μεταλλικά. Αυτό ίσως είναι καλό στο χώμα που με τη μπότα δεν χρειάζεται να βυθίζεις το πόδι σου και σίγουρα είναι θέμα συνήθειας. Θα προτιμούσα τα αυτοκόλλητα να είναι βερνικωμένα από πάνω, αλλά είναι πταίσμα για την τρομερή τιμή του.
Τέλος το σωληνάκι του abs είναι πολύ λεπτό και σε τέτοιο βαθμό που αναρωτιέμαι εάν θα μείνει στη θέση του στην περίπτωση που βρει σε κάποιο κλαδί.
Το μαύρο γκρι που είχε καινούριο στο μαγαζί είναι πολύ ομορφότερο από το γκρι κίτρινο που οδήγησα, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, αν και θα ήθελα να δώ και το λευκό μπλέ.
Για μέσα στην πόλη είναι παπί, ελαφρύ, ψηλό για να βλέπεις και να σε βλέπουν, εύστροφο και οικονομικό. Για χώμα δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί το δοκίμασα πολύ λίγο σε ένα χωράφι που βρήκα και μου άρεσε. Για μεγαλύτερα περάσματα πρέπει να είναι άνετο και ξεκούραστο.
Η τιμή του είναι ασυναγώνιστη αν αναλογιστούμε ότι και πλαστικές χούφτες έχει και ποδιά κινητήρα και πλατιά μασπιέ και πίσω σχάρα !!
Ολοι λέμε ότι το crf είναι πανάκριβο για τα χαρακτηριστικά του, οπότε το συγκεκριμένο στα 4.600 θεωρώ ότι είναι απλά σωστά τιμολογημένο και η χαμηλή τιμή του δεν πρέπει να δημιουργεί δυσπιστία για την ποιότητα κατασκευής του.
Georgecibix μπράβο για την επιλογή σου και για όλες τις πληροφορίες που έχεις δώσει.
Πάντως στο VOGE MOTO Club Hellas στο Facebook έχει αναφερθεί για αρκετά μοντέλα στα 300cc της εταιρείας το χαρακτηριστικό σβήσιμο σε χαμηλές στροφές το οποίο όμως εξαφανίζεται μόλις στρωθεί λίγο ο κινητήρας, οπότε κομπλέ.Το σβήσιμο που σου έκανε το έχω αναφέρει και εγώ στα προηγούμενα post μου και τα χαρακτήρισα σαν βηχαλάκι. Στο δικό μου σταμάτησαν εντελώς και ανεξήγητα μετά τα πρώτα 1500χλμ περίπου.
Παίζει να σέταρε μέχρι τότε ο εγκέφαλος μείγματα ή λέω μπαρούφες?
Τα φρένα δεν έχουν το χαρακτήρα που αναφέρεις. Το μπροστινό είναι αρκετά προοδευτικό και θέλει σχετικά πολύ δύναμη. Το πίσω είναι ποιο απότομο αλλά σε καμιά περίπτωση δε δουλεύει on-off.
Οι προστασίες του κινητήρα είναι πλαστικές, περισσότερο διακοσμητικές παρά λειτουργικές θα έλεγα. Εάν κάποιος κάνει σκληρό εντούρο καλό είναι να τις αλλάξει.
Μια εύκολη αναβάθμιση είναι να ξηλωθούν οι πλαστικές και να πάνε σε σιδερά προκειμένου να τις αντιγράψει σε μέταλλο.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Το πρόβλημα που είδα δεν ήτανε τόσο ότι έσβησε, αλλά ότι δεν έπαιρνε μπροστά αν δεν έσβηνα πρώτα το διακόπτη ! Την πρώτη φορά μάλιστα, κοιτούσα μήπως κατέβηκε το stand ή μήπως κατά λάθος πάτησα το quick off.Το σβήσιμο που σου έκανε το έχω αναφέρει και εγώ στα προηγούμενα post μου και τα χαρακτήρισα σαν βηχαλάκι. Στο δικό μου σταμάτησαν εντελώς και ανεξήγητα μετά τα πρώτα 1500χλμ περίπου.
Παίζει να σέταρε μέχρι τότε ο εγκέφαλος μείγματα ή λέω μπαρούφες?
Τα φρένα δεν έχουν το χαρακτήρα που αναφέρεις. Το μπροστινό είναι αρκετά προοδευτικό και θέλει σχετικά πολύ δύναμη. Το πίσω είναι ποιο απότομο αλλά σε καμιά περίπτωση δε δουλεύει on-off.
Οι προστασίες του κινητήρα είναι πλαστικές, περισσότερο διακοσμητικές παρά λειτουργικές θα έλεγα. Εάν κάποιος κάνει σκληρό εντούρο καλό είναι να τις αλλάξει.
Μια εύκολη αναβάθμιση είναι να ξηλωθούν οι πλαστικές και να πάνε σε σιδερά προκειμένου να τις αντιγράψει σε μέταλλο.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Έπρεπε ήδη να είχαμε 10 τέτοια μηχανάκια εδώ μέσα. και εν τέλει δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ αν προσπάθησε πόλυ η honda να βάλει στο crf300 τόσο μέτριες προς κακές αναρτήσεις.
Το Νο1 νομίζω ότι είναι ο βασικός λόγος!!!
- Ίσως επειδή το 60-70% των αγοραστών δεν θα καταλάβουν/νοιαστούν για τις αναρτήσεις καθώς θα το έχουν για αστική χρήση κυρίως και καμιά ήπια βόλτα στο βουνό.
- Επειδή μέχρι να έρθει το Voge δεν υπήρχε ανταγωνισμός στην κατηγορία του (νομίζω οι αντίστοιχες προτάσεις της Kawasaki και Suzuki, KLX και DRZ, δεν κυκλοφορούν/έχουν χρόνια να κυκλοφορήσουν Ευρώπη).
Νομιζω οτι για αστικη χρηση εισαι υπερβολικος Ανετα μπορει καποιος να μεινει με το μαμα αμορτισερ αν η χρηση ειναι αστικη και η χωματινη ειναι του τυπου "εξερευνω και ...ρεμβαζω"Σε αστικη χρηση το οδηγησα το CRF300 και αναρωτιόμουν αν υπάρχουν αναρτήσεις, όχι αν είναι κακές...ειδικά πίσω...