Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Θα αφαιρέσεις μερικά links αλυσίδας και θα έρθει εκεί που ήταν
αν δεν το έχει ο μάστορας σου, ρώτα και αλλού σίγουρα υπάρχει κιτάκι με πιρο αναλογα με τον τυπο αλυσιδας που πρεσαρεται και κάνει κεφάλι για να ασφαλίσει

όμως αυτή την σπιρτάδα που είχε στο χώμα θα σου λήψει να ξέρεις, ειδικά σε μονοπατάδες και γκρέμια που θα χρειάζεται πρωτη & συτμπλεκτάρισμα.
Νόμιζα πως είχες το μεγάλο για τα ασφάλτινα και το μικρό για χώμα
Στις χωμάτινες κλειστές ανηφορικές θα χρειαστεί πλέον πρώτη ενώ πριν έμπαινες με δευτέρα. Μονή αρνητική συνέπεια είναι ότι καμιά φορά χάνω τη δευτέρα στην αλλαγή και μου μένει στη νεκρά.
Η εργοστασιακή μετάδοση όμως δεν παύει να είναι υπερβολικά κοντή. Εάν κάποιος με ρωτούσε θα του έλεγα να πάρει τη μηχανή από την αντιπροσωπεία με αλλαγμένο γρανάζι από την αρχή, τόσο πολύ διαφορά κάνει. Τα καλύτερα 35€ που μπορείς να δώσεις.

Το 790 προσφάτως άλλαξε ιδιοκτήτη. Οι λόγοι που το έδωσα σηκώνουν μεγάλη κουβέντα. Ίσως να γράψω μερικά πράγματα από την εμπειρία μου στο ανάλογο thread μιας και το δούλεψα αρκετά.

Μετά από 30+ χρόνια μοτοσυκλετισμού έχω μάθει να μην έχω στεγανά και προκαταλήψεις που να καθορίζουν τις επιλογές μου (όπως οι περισσότεροι φαντάζομαι που είμαστε εδώ μέσα). Το μικρό αυτό μηχανάκι ικανοποιεί πολλά από τα θέλω μου χωρίς ταυτόχρονα να ζητά πολλά.

Τώρα είμαι στην αναζήτηση νέας μεγάλης χωρίς βιασύνη. Η συνύπαρξη μου όμως με το μικρό είναι αδιαπραγμάτευτη.




Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Η ποδια του κινητηρα ειναι πλαστικη ή μεταλικη;
Είναι πλαστική αλλά έχει και μία μικρή υποστήριξη και από τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα που ξεκινούν από κάτω.
Τα οποία λησμόνησα να αναφέρω είναι επίσης στο standard εξοπλισμό !!!!
Ισως περισσότερο ενισχυμένες χούφτες να χρειάζονται ειδικά για χωμάτινη χρήση και η αλλαγή του γραναζώματος που αναφέρει παραπάνω ο Γιώργος.
Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει και κάποιος που έχει ήδη το crf rally ή έστω το απλό !!!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Είναι πλαστική αλλά έχει και μία μικρή υποστήριξη και από τα προστατευτικά κάγκελα του κινητήρα που ξεκινούν από κάτω.
Τα οποία λησμόνησα να αναφέρω είναι επίσης στο standard εξοπλισμό !!!!
Ισως περισσότερο ενισχυμένες χούφτες να χρειάζονται ειδικά για χωμάτινη χρήση και η αλλαγή του γραναζώματος που αναφέρει παραπάνω ο Γιώργος.
Θα είχε ενδιαφέρον να το δοκιμάσει και κάποιος που έχει ήδη το crf rally ή έστω το απλό !!!
Αν το πλαστικο της ποδιας δεν ειναι αρκουντως παχυ και σχετικα ελαστικο συντομα (?) Θα σπασει
Βεβαια καλυτερο αυτο απο το τιποτα του crf

Δεν το εχω δει ουτε καν απο κοντα αλλα παρα πολυ θα ηθελα να το οδηγησω
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το καλό είναι πως το μηχανάκι έχει αρχίσει και έχει οπαδούς και ήδη 2 μεγάλες εταιρείες που έχω δει η GPR και η IXIL έχουν βγάλει slip on εξατμίσεις. Σύντομα πιστεύω θα δούμε και κάποιες μεταλλικές ποδιές που πιστεύω θα ήταν καλό να αντικαταστήσουν την μαμά πλαστικια και προσωπικά θα καταργούσα τα κάγκελα στο μοτέρ εφόσον έβαζα μια βάρβατη πόδια.

Όσο για το βήμα της μηχανής το παρακάναν κοντό. Ουσιαστικά το μηχανάκι ξεκινάει με δευτέρα και σπάει στα 110-115. Υπερβολή. Μπορεί να είναι μια χαρά στο χώμα με ένα δοντακι μεγαλύτερο μπροστά και να ταξιδεύει άνετα με 100-110. Τώρα αν κάποιος κάνει τόσο extreme κομμάτια οκ το αφήνει όπως είναι.

Α και τα φρένα τα βρήκα γραμμικά και δυνατά. Δεν είχα την εντύπωση πως είναι on off εγώ τουλάχιστον περίεργο
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Τα έχω οδηγήσει εγώ και τα τρία!!

Το Honda κερδίζει σε ποιότητα κατασκευής, κινητήρα.
Το Voge κερδίζει σε αναρτήσεις, πλαίσιο, εξοπλισμό.
Αξιοπιστία θα το δούμε μελλοντικά όταν τα Voge μαζέψουν αρκετά χιλιόμετρα.

Βέβαια, εκεί που δεν τίθεται κάν θέμα σύγκρισης είναι στο VFM με το Honda CRF Rally να κοστίζει 35% παραπάνω.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Το καλό είναι πως το μηχανάκι έχει αρχίσει και έχει οπαδούς και ήδη 2 μεγάλες εταιρείες που έχω δει η GPR και η IXIL έχουν βγάλει slip on εξατμίσεις. Σύντομα πιστεύω θα δούμε και κάποιες μεταλλικές ποδιές που πιστεύω θα ήταν καλό να αντικαταστήσουν την μαμά πλαστικια και προσωπικά θα καταργούσα τα κάγκελα στο μοτέρ εφόσον έβαζα μια βάρβατη πόδια.

Όσο για το βήμα της μηχανής το παρακάναν κοντό. Ουσιαστικά το μηχανάκι ξεκινάει με δευτέρα και σπάει στα 110-115. Υπερβολή. Μπορεί να είναι μια χαρά στο χώμα με ένα δοντακι μεγαλύτερο μπροστά και να ταξιδεύει άνετα με 100-110. Τώρα αν κάποιος κάνει τόσο extreme κομμάτια οκ το αφήνει όπως είναι.

Α και τα φρένα τα βρήκα γραμμικά και δυνατά. Δεν είχα την εντύπωση πως είναι on off εγώ τουλάχιστον περίεργο
Πολύ σωστός!! Τα κάγκελα τα είχα σκεφτεί να τα βγάλω γιατί μεγάλο μέρος των κραδασμών που έχει οφείλονται στο συντονισμό τους .
Μετά την πτώση όμως και τη ζημιά που γλυτωσα στα πλαστικά το ξανασκέφτηκα.

Η εξάτμιση των Γάλλων είναι σούπερ!! Φουλ τιτάνιο, μαζεμένη και ή τιμή 320€ με την έκπτωση πολύ τίμια!

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Μετά από τόσες καλές περιγραφές για το κινεζάκι αποφάσισα να το δοκιμάσω. Το βρήκα και κοντά μου στον Λούρος Μότο στη Δουκίσσης Πλακεντίας στο Χαλάνδρι. Το μαγαζί είναι μικρό και χωμένο, αλλά είναι απίστευτα εξυπηρετικοί και από ότι μου είπανε είναι πρώτοι σε πωλήσεις σε Kymco Voge στην Ελλάδα και μπράβο τους. Τ
ο μηχανάκι είναι πολύ όμορφο από κοντά. Προωπικά δεν μου αρέσει καθόλου το φανάρι του, αλλά όλο το υπόλοιπο είναι κουκλί. Η κατασκευή φαίνεται πολύ καλή και στιβαρή. Ο κινητήρας από ότι μου είπανε είναι ο ίδιος με αυτό του Kawasaki klx300 το οποίο φτιάχνανε οι κινέζοι για 7 χρόνια !
Mου είπανε επίσης ότι ο εισαγωγέας είναι απίστευτος στο after sales , που είναι πάρα πολύ σημαντικό.
Μου άρεσαν, ο κινητήρας που γεμίζει παντού, ανέβαινε Πεντέλη με πέμπτη και είχε νεύρο, ο βουτυρένιος συμπλέκτης, τα πολύ καλά φώτα και στις δύο σκάλες και η πολύ άνετη σέλα του. Οι ταχύτηες γεμάτες σε όλο το εύρος τους και φτάνει τα 110 σχετικά εύκολα. Εντυπωσιάστηκα για 300 κυβκά και 29 αλόγων μηχανάκι.
Σε όρθια θέση κούμπωσα τέλεια. Τόσο τα πόδια μου όσο και η θέση του τιμονιού (είμαι 175). Οι αναρτήσεις του μου άρεσαν πολύ, μαλακή η μπροστινή περισσότερο σφιχτή η πίσω, πολύ καλές.
Το είχα ένα μισάωρο και δεν ήθελα να κατέβω.
Τι δεν μου άρεσε, σε όρθια θέση και λίγο προς τα πίσω βρίσκει η δεξιά γάμπα στη μεταλλική γωνία του πίσω μασπιέ. Δεν έχει φλοτέρ βενζίνης και πρέπει να χρησιμοποιείς το trip ! To είχα βράδυ και οι ενδείξεις για φλας φώτα νεκρά κλπ αχνοφαίνονται. Τι εννοώ ; Οταν το καντράν είναι φωτισμένο μπορείς να βρείς και να καταλάβεις που βρίσκεται η κάθε ένδειξη. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα όταν για παράδειγμα ανάψεις τους προβολείς, να φωτίζεται μεν περισσότερο η σχετική ένδειξη, αλλά λόγω του ότι χαζοφαίνονται και οι διπλανές σε συνδυασμό με τη μικρή διάσταση της ένδειξης δεν σου χτυπάει στο μάτι.
Επίσης δύο φορές σε χαμηλές στροφές και με πολύ μικρή ταχύτητα έσβησε και το προβληματκό ήτανε ότι για να πάρει και πάλι μπρος έπρεπε να κλείσω τον διακόπτη και να μιζάρω ξανά. Αυτό στο χώμα είναι προβληματικό. Το επισήμανα στα παιδιά του καταστήματος αλλά δεν είχανε να μου πούνε κάτι γι αυτό, μου είπανε ότι δεν το είχανε ξανακούσει.
Τέλος ενώ τα φρένα του είναι καλά δεν μου άρεσε η αίσθησή τους γιατί δεν έχουν καμία προοδευτικότητα. Μόλις τα αγγίξεις κοκκαλώνουν. Βέβαια μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι αλλάξανε πρόσφατα τακάκια βάζοντας μεταλλικά. Αυτό ίσως είναι καλό στο χώμα που με τη μπότα δεν χρειάζεται να βυθίζεις το πόδι σου και σίγουρα είναι θέμα συνήθειας. Θα προτιμούσα τα αυτοκόλλητα να είναι βερνικωμένα από πάνω, αλλά είναι πταίσμα για την τρομερή τιμή του.
Τέλος το σωληνάκι του abs είναι πολύ λεπτό και σε τέτοιο βαθμό που αναρωτιέμαι εάν θα μείνει στη θέση του στην περίπτωση που βρει σε κάποιο κλαδί.
Το μαύρο γκρι που είχε καινούριο στο μαγαζί είναι πολύ ομορφότερο από το γκρι κίτρινο που οδήγησα, τουλάχιστον στα δικά μου μάτια, αν και θα ήθελα να δώ και το λευκό μπλέ.
Για μέσα στην πόλη είναι παπί, ελαφρύ, ψηλό για να βλέπεις και να σε βλέπουν, εύστροφο και οικονομικό. Για χώμα δεν μπορώ να έχω άποψη γιατί το δοκίμασα πολύ λίγο σε ένα χωράφι που βρήκα και μου άρεσε. Για μεγαλύτερα περάσματα πρέπει να είναι άνετο και ξεκούραστο.
Η τιμή του είναι ασυναγώνιστη αν αναλογιστούμε ότι και πλαστικές χούφτες έχει και ποδιά κινητήρα και πλατιά μασπιέ και πίσω σχάρα !!
Ολοι λέμε ότι το crf είναι πανάκριβο για τα χαρακτηριστικά του, οπότε το συγκεκριμένο στα 4.600 θεωρώ ότι είναι απλά σωστά τιμολογημένο και η χαμηλή τιμή του δεν πρέπει να δημιουργεί δυσπιστία για την ποιότητα κατασκευής του.
Georgecibix μπράβο για την επιλογή σου και για όλες τις πληροφορίες που έχεις δώσει.
Το σβήσιμο που σου έκανε το έχω αναφέρει και εγώ στα προηγούμενα post μου και τα χαρακτήρισα σαν βηχαλάκι. Στο δικό μου σταμάτησαν εντελώς και ανεξήγητα μετά τα πρώτα 1500χλμ περίπου.
Παίζει να σέταρε μέχρι τότε ο εγκέφαλος μείγματα ή λέω μπαρούφες?

Τα φρένα δεν έχουν το χαρακτήρα που αναφέρεις. Το μπροστινό είναι αρκετά προοδευτικό και θέλει σχετικά πολύ δύναμη. Το πίσω είναι ποιο απότομο αλλά σε καμιά περίπτωση δε δουλεύει on-off.

Οι προστασίες του κινητήρα είναι πλαστικές, περισσότερο διακοσμητικές παρά λειτουργικές θα έλεγα. Εάν κάποιος κάνει σκληρό εντούρο καλό είναι να τις αλλάξει.
Μια εύκολη αναβάθμιση είναι να ξηλωθούν οι πλαστικές και να πάνε σε σιδερά προκειμένου να τις αντιγράψει σε μέταλλο.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Το σβήσιμο που σου έκανε το έχω αναφέρει και εγώ στα προηγούμενα post μου και τα χαρακτήρισα σαν βηχαλάκι. Στο δικό μου σταμάτησαν εντελώς και ανεξήγητα μετά τα πρώτα 1500χλμ περίπου.
Παίζει να σέταρε μέχρι τότε ο εγκέφαλος μείγματα ή λέω μπαρούφες?

Τα φρένα δεν έχουν το χαρακτήρα που αναφέρεις. Το μπροστινό είναι αρκετά προοδευτικό και θέλει σχετικά πολύ δύναμη. Το πίσω είναι ποιο απότομο αλλά σε καμιά περίπτωση δε δουλεύει on-off.

Οι προστασίες του κινητήρα είναι πλαστικές, περισσότερο διακοσμητικές παρά λειτουργικές θα έλεγα. Εάν κάποιος κάνει σκληρό εντούρο καλό είναι να τις αλλάξει.
Μια εύκολη αναβάθμιση είναι να ξηλωθούν οι πλαστικές και να πάνε σε σιδερά προκειμένου να τις αντιγράψει σε μέταλλο.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Πάντως στο VOGE MOTO Club Hellas στο Facebook έχει αναφερθεί για αρκετά μοντέλα στα 300cc της εταιρείας το χαρακτηριστικό σβήσιμο σε χαμηλές στροφές το οποίο όμως εξαφανίζεται μόλις στρωθεί λίγο ο κινητήρας, οπότε κομπλέ.
 

Ziggy

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΙΑΝΙΑ
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1150GS
Suzuki DRZ400S
Yamaha T7
Το σβήσιμο που σου έκανε το έχω αναφέρει και εγώ στα προηγούμενα post μου και τα χαρακτήρισα σαν βηχαλάκι. Στο δικό μου σταμάτησαν εντελώς και ανεξήγητα μετά τα πρώτα 1500χλμ περίπου.
Παίζει να σέταρε μέχρι τότε ο εγκέφαλος μείγματα ή λέω μπαρούφες?

Τα φρένα δεν έχουν το χαρακτήρα που αναφέρεις. Το μπροστινό είναι αρκετά προοδευτικό και θέλει σχετικά πολύ δύναμη. Το πίσω είναι ποιο απότομο αλλά σε καμιά περίπτωση δε δουλεύει on-off.

Οι προστασίες του κινητήρα είναι πλαστικές, περισσότερο διακοσμητικές παρά λειτουργικές θα έλεγα. Εάν κάποιος κάνει σκληρό εντούρο καλό είναι να τις αλλάξει.
Μια εύκολη αναβάθμιση είναι να ξηλωθούν οι πλαστικές και να πάνε σε σιδερά προκειμένου να τις αντιγράψει σε μέταλλο.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Το πρόβλημα που είδα δεν ήτανε τόσο ότι έσβησε, αλλά ότι δεν έπαιρνε μπροστά αν δεν έσβηνα πρώτα το διακόπτη ! Την πρώτη φορά μάλιστα, κοιτούσα μήπως κατέβηκε το stand ή μήπως κατά λάθος πάτησα το quick off.
Για το μπροστινό φρένο το μόνο που σκέφτομαι είναι μήπως χρειάζεται εξαέρωση, αλλά η αίσθηση του μπροστινού ήταν ακριβώς η ίδια με του πίσω.
Το συγκεκριμένο μηχανάκι το έχει ο εισαγωγέας για testride και μόλις το είχανε παραλάβει από μιας εβδομάδας δοκιμή από δημοσιογράφο .......
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Kostas rally

Μέλος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Voge 300 rally
Το rally το πηρα τον Ιουλιο και εχω κανει περιπου 4.000km τα μισα τουλαχιστον απο αυτα χωμα λογω της αγαπης μου στο off με την προηγουμενη ενασχoληση μου στο downhill
Εχω λαβει μερος στις εκδρομες του Χελιωτη στην οιτη , προχτες στο attika καθως και στην βολτα απο εδω που εγινε στο αττικα xωμtour 2 ,και αρκετες εξορμησεις στον Υμηττο ,οποτε νομιχω οτι εχω μια πολλη καλη εικονα
Πρωτα απο ολα εχει εκπληρωσει με το παραπανω τις προσδοκιες μου για το λογο που το πηρα δηλαδη να με πηγαινοφερνει στην δουλεια οπου εχει αποκτησει ενδιαφερον η καθημερινοτητα μιας και ειναι αιλουρος ,ελισσεται ευκολα ,καβαλας οτιδηποτε εμποδιο χωρις σκεψη ,και δευτερο να πηγαινω χωμα κανοντας το χομπι που γουσταρω
Το στησιμο του ειναι καλο ,οι αναρτησεις διαβαζουν καλα ,εχουν μεγαλη διαδρομη και ειναι αρκετα ψηλο, στα trail και αγρια κομματια δεν βρισκει με τιποτα ,η ορθια οδηγηση ερχεται βολικα ,και τα φρενα για μενα ειναι ικανοποιητικα το μπροστα θελει περισσοτερη δυναμη και δεν μπλοκαρει ευκολα ,πλεονεκτημα στο χωμα και το πισω εχει προβλεπομενη αισθηση.
Η εκπληξη για μενα ειναι το μοτερ και το κοντο γραναζομα που ειναι σεταρισμενο και χρονισμενο για χωμα ,τις αλλαζεις ολες 2,3,4 και αυτο ειναι εκει μονιμως στην ροπη ανεβαινοντας τρελλα ανηφορικα κακοτραχαλα και λες αυτο ειναι 300αρακι?
Στην ασφαλτο αν το μακρινεις σιγουρα θα απλωσει και θα ειναι πιο ευχαριστο αλλα εγω με το κοντο πηγα και ηρθα απο Παυλιανη σταθερα με 110km στις προσπερασεις χτυπαγα ευκολα 125 και εχω παει τελικη 138km ,να πω εδω οτι το κοντερ γραφει ακριβως οτι δειχνει και το gps
Τα πλην που αντιμετωπισα μεχρις στιγμης ειναι πταισματα οπως καποια σβησιματακια στα πρωτα 1500κμ οπου εν κινηση συμπλεκτη και μιζα κατευθειαν επερνε μπροστα ,τα σκασιματακια που κανει μονιμος και ξερω την γιατρια το αφηνω για αργοτερα ,2 φορες μου αναψε το abs εσβησα μοτερ ξαναανοιξα και επανηλθε ,και προχθες σε μια ζορικη φαση τερματισε το μπροστινο γκαπ δηλαδη αλλα φταιω εγω το παρακανα, ισως του βαλω πιο παχυ λαδακι
Προσοχη ομως για μενα που με εχει αφησει ικανοποιημενο σε πολλους δεν θα αρεσει και αυτο το λεω για να μην παρω κοσμο στο λαιμο μου γιατι δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα και τις ιδιες αναγκες πχ το ταξιδι στην εθνικη πολλους θα τους κουρασει το κοντο σασμαν και οι κραδασμοι που βγαζει
Ελπιζω να δειξετε κατανοηση και να μη σας κουρασε το σεντονι μου
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εγώ πάλι νομίζω πώς όταν θες να κάνεις μακρυνά έχεις ένα γραναζάκι ένα δόντι μεγαλύτερο για μπροστά σε 5 λεπτά το πετάς επάνω και έφυγες. Αν δε θες να το χεις μόνιμα επάνω. Και πας 110 ξεκούραστα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έπρεπε ήδη να είχαμε 10 τέτοια μηχανάκια εδώ μέσα. και εν τέλει δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ αν προσπάθησε πόλυ η honda να βάλει στο crf300 τόσο μέτριες προς κακές αναρτήσεις.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Έπρεπε ήδη να είχαμε 10 τέτοια μηχανάκια εδώ μέσα. και εν τέλει δεν μπορώ παρά να αναρωτηθώ αν προσπάθησε πόλυ η honda να βάλει στο crf300 τόσο μέτριες προς κακές αναρτήσεις.
  1. Ίσως επειδή το 60-70% των αγοραστών δεν θα καταλάβουν/νοιαστούν για τις αναρτήσεις καθώς θα το έχουν για αστική χρήση κυρίως και καμιά ήπια βόλτα στο βουνό.
  2. Επειδή μέχρι να έρθει το Voge δεν υπήρχε ανταγωνισμός στην κατηγορία του (νομίζω οι αντίστοιχες προτάσεις της Kawasaki και Suzuki, KLX και DRZ, δεν κυκλοφορούν/έχουν χρόνια να κυκλοφορήσουν Ευρώπη).
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
  1. Ίσως επειδή το 60-70% των αγοραστών δεν θα καταλάβουν/νοιαστούν για τις αναρτήσεις καθώς θα το έχουν για αστική χρήση κυρίως και καμιά ήπια βόλτα στο βουνό.
  2. Επειδή μέχρι να έρθει το Voge δεν υπήρχε ανταγωνισμός στην κατηγορία του (νομίζω οι αντίστοιχες προτάσεις της Kawasaki και Suzuki, KLX και DRZ, δεν κυκλοφορούν/έχουν χρόνια να κυκλοφορήσουν Ευρώπη).
Το Νο1 νομίζω ότι είναι ο βασικός λόγος!!! :ok:


Φυσικά, υπάρχει και Νο3 λόγος:
Να μην χαλάνε οι.... παραδόσεις!!! :laugh:
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Δεν εχω οδηγησει το ραλυ αλλα πολυ θα ηθελα Για την αληθεια δεν το εχω δει καν απο κοντα Αρα δεν μπορω να εκφερω την παραμικρη γνωμη για το αν ειναι καλο, κακο, μετριο και σε πιο τομεα
Ομως στο ανωτερω βιντεο ειναι εμφανες οτι ο δοκιμαστης του υπερτονιζει τα οποια θετικα του φτανοντας σε καποια σημεια μεχρι τα ορια του ...ψευδους Οπως για παραδειγμα για την θεση οδηγησης η οποια εμφανως ειναι "μεσα" και οι εντουραδικη "πανω" Ή οταν αναφερεται στις αναρτησεις Ωπα ρε συ δηλαδη αν ηταν και ρυθ ιζομενες τι θα ελεγε, οτι ειναι ετοιμο για βαθρο;
Μπορει βεβαια να κουμπωσε τελεια ο συγκεκριμενος με το συγκεκριμενο μηχανακι και να τα βλεπει ολα τελεια Και να ειναι και ολα τελεια για αυτον (πλην της μανετας...) Δεν σημαινει ομως οτι θα ειναι το ιδιο και για οποινδηποτε αλλον αναβατη Σε καμια μοτοσυκλετα μαζικης παραγωγης απο οσο εχω καταλαβει τα τελευταια 35 χρονια που οδηγαω δεν συμβαινει αυτο

Αν παντως δεν ειχα παρει ηδη το crf σιγουρα θα ειχα μπει στον πειρασμο να το αγορασω Γιατι τουλαχιστον απο τα specs φαινεται πιο ολοκληρωμενο απο το honda rally και στοιχιζει και 3 χιλιαρικα λιγοτερο!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε αστικη χρηση το οδηγησα το CRF300 και αναρωτιόμουν αν υπάρχουν αναρτήσεις, όχι αν είναι κακές...ειδικά πίσω...
Νομιζω οτι για αστικη χρηση εισαι υπερβολικος Ανετα μπορει καποιος να μεινει με το μαμα αμορτισερ αν η χρηση ειναι αστικη και η χωματινη ειναι του τυπου "εξερευνω και ...ρεμβαζω"
 
Top Bottom