Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Πήγα σήμερα (ραντεβού 10 μέρες πριν)για test ride το rally και αφού ο υπάλληλος έφτιαξε το χαρτί για την δοκιμή την ώρα της υπογραφής διαβάζω ότι μέγιστη διάρκεια δοκιμής 15 λεπτά
Τους ευχαρίστησα ευγενικά πήρα το χαρτί με τα στοιχεία μου και έφυγα

Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρόκειτε περί κοροϊδίας
Τι να προλάβεις να δεις σε 15 λεπτά;

Αν τελικά αγοράσω το μηχανάκι θα εμπιστευτώ το Φελουκα και το Μανιατη


Sent from my iPhone using Tapatalk
Aφού είχες και δυνατότητα για test ride πάλι καλα να λες!
 

AntonisD

Μέλος
Όνομα
Αντώνης Δαφνής
Μοτό
NC 750X
SH 150
Kaze R 110
Aφού είχες και δυνατότητα για test ride πάλι καλα να λες!
Εγώ πάντως το θεώρησα κοροϊδία
Η το δίνεις για κανονική δοκιμή τουλάχιστον 30 λεπτών + το δε θα πει κανείς τίποτα παρά να σου λέει 15 λεπτά
Τι μπορείς να δεις σε 15 λεπτά
Να κάνεις ένα τετράγωνο μέσα στη Φιλαδελφεια που γίνεται χαμός από αυτοκίνητα και να γυρίσεις πίσω;

Έχω κάνει άλλες 4 φορές test 30+ λεπτών άλλες μοτοσικλέτες και τουλάχιστον κάτι κατάλαβα
Αγόρασα τη μια από αυτές


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Πήγα σήμερα (ραντεβού 10 μέρες πριν)για test ride το rally και αφού ο υπάλληλος έφτιαξε το χαρτί για την δοκιμή την ώρα της υπογραφής διαβάζω ότι μέγιστη διάρκεια δοκιμής 15 λεπτά
Τους ευχαρίστησα ευγενικά πήρα το χαρτί με τα στοιχεία μου και έφυγα

Κατά την ταπεινή μου γνώμη πρόκειτε περί κοροϊδίας
Τι να προλάβεις να δεις σε 15 λεπτά;

Αν τελικά αγοράσω το μηχανάκι θα εμπιστευτώ το Φελουκα και το Μανιατη


Sent from my iPhone using Tapatalk
Πήγες στα κεντρικά στη Mototrend? Όλοι έχουμε κάνει test ride, άλλες φορές για πλάκα άλλη για να αγοράσουμε. Εφόσον ενδιαφέρεσαι σοβαρά εξηγείς πώς δεν ήρθα για βόλτα θέλω να δω το μηχανάκι όπως πρέπει, δεν αγοράζω σώβρακα. Θα το χρειαστώ μια ωρίτσα. Είναι εφικτό? Αν σου πεί όχι δεν είναι ευχαριστώ πολύ θα αγοράσω μηχανακι άλλης εταιρείας που μπορεί. Και στο καπάκι στέλνεις και ένα mail στην εταιρεία εξηγώντας πως η διαδικασία για το test ride είναι σοβαρή για έναν υποψήφιο αγοραστή και δεν γίνεται σε 15 λεπτά να καταλάβεις τίποτα.

Αν πάλι ήταν κάποιο test ride απο μαγαζί, απλά ρωτάς αν μπορείς να το κρατήσεις λίγο παραπάνω για να πάρεις σωστή εικόνα.

Πάντως μια χαρά είναι το μηχανακι, εγώ το είχα πάρει για test ride το κράτησα ένα μισάωρο έκανα μια καλή βόλτα και μου άρεσε. Το μόνο που θα αλλαζα μόλις το έπαιρνα είναι ένα γρανάζι πίσω. Φαντάσου το έχουν με 48Τ νομίζω πίσω και το ίδιο μοτέρ στο 300DS το έχουν με 44Τ και στο γυμνό της εταιρείας με 40Τ. ΘΑ έβαζα απο το 300DS το 44Τ ώστε να έχει μια τελική 140-145 και να ταξιδευει άνετα 110-115 γιατί έτσι όπως είναι μετά τα 100-105 ανεβάζει πολλές στροφές. Νομίζω δεν θα χάσει απο το νεύρο του και την δυνατότητα του για σκαρφάλωμα. Το παράκαναν στο κόντυμα, η πρώτη είναι σχεδόν διακοσμητική σπάει στα 20-25km
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Για το πίσω γρανάζι το λένε όλοι.. δεν ξέρω αν σε διευκολύνει πάντως εδω στην Αμφισσα έχουμε την αντιπροσωπεία της VOGE τα παλικάρια που πάμε βόλτες.. και έχουνε το 300 rallye για μετακινήσεις και test ride. Οπότε σκέψου το!! Εγω το παίρνω συνέχεια όποτε τυχαίνο και μπορω να σου πω οτι είναι καλο μηχανάκι και όπως τα λεει ο κύριος στο ΜΟΤΟ IN ACTION που υπάρχει στο youtube.
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Πάντως μια χαρά είναι το μηχανακι, εγώ το είχα πάρει για test ride το κράτησα ένα μισάωρο έκανα μια καλή βόλτα και μου άρεσε. Το μόνο που θα αλλαζα μόλις το έπαιρνα είναι ένα γρανάζι πίσω. Φαντάσου το έχουν με 48Τ νομίζω πίσω και το ίδιο μοτέρ στο 300DS το έχουν με 44Τ και στο γυμνό της εταιρείας με 40Τ. ΘΑ έβαζα απο το 300DS το 44Τ ώστε να έχει μια τελική 140-145 και να ταξιδευει άνετα 110-115 γιατί έτσι όπως είναι μετά τα 100-105 ανεβάζει πολλές στροφές. Νομίζω δεν θα χάσει απο το νεύρο του και την δυνατότητα του για σκαρφάλωμα. Το παράκαναν στο κόντυμα, η πρώτη είναι σχεδόν διακοσμητική σπάει στα 20-25km
Με το γρανάζι πιστεύεις ότι θα μπορεί κάποιος να κάνει ταξίδια ακόμη και αν είναι μόνο άσφαλτο; Εννοώ ταχύτητες εντός ορίων , επαρχειακοί δρόμοι κυρίως κοκ αλλά 400 χλμ ας πούμε την ημέρα... το ξέρω ότι δεν είναι το πιο κατάλληλο για άσφαλτο αλλά πολλές φορές δεν έχει άλλη επιλογή.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με το γρανάζι πιστεύεις ότι θα μπορεί κάποιος να κάνει ταξίδια ακόμη και αν είναι μόνο άσφαλτο; Εννοώ ταχύτητες εντός ορίων , επαρχειακοί δρόμοι κυρίως κοκ αλλά 400 χλμ ας πούμε την ημέρα... το ξέρω ότι δεν είναι το πιο κατάλληλο για άσφαλτο αλλά πολλές φορές δεν έχει άλλη επιλογή.
Γιατί να μην μπορεί?! Καταρχήν έχει και τη ζελατίνα που κάνει καλή δουλειά με τον αέρα, είναι άνετο σε γωνίες, ειδικά επαρχιακοί είναι το ψωμί του. Σαφώς πιο έξυπνη επιλογή για Ελλάδα για μένα το 300DS γιατί σου ανοίγει διάπλατα τον χώρο του χώματος χωρίς να χάνεις και πολλά άσφαλτο σε σχέση με ένα 300DS, ίσως λίγο σε άνεση για πολλά χλμ και οκ στα δικάβαλα δεν νομίζω πώς ενδείκνυται το RALLY.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Με το γρανάζι πιστεύεις ότι θα μπορεί κάποιος να κάνει ταξίδια ακόμη και αν είναι μόνο άσφαλτο; Εννοώ ταχύτητες εντός ορίων , επαρχειακοί δρόμοι κυρίως κοκ αλλά 400 χλμ ας πούμε την ημέρα... το ξέρω ότι δεν είναι το πιο κατάλληλο για άσφαλτο αλλά πολλές φορές δεν έχει άλλη επιλογή.
Κατηγορηματικά ναι! Το αγοράζεις, αλλάζεις το πίσω γρανάζι από 48 σε 45 (κονταίνεις αναγκαστικά και λίγο την αλυσίδα) και έφυγες να γυρίσεις την Ελλάδα από άσφαλτο ή χώμα.
Τέσσερις μήνες που την είχα στην κατοχή μου έκανα δύο διήμερα από 500-600 μεικτά χλμ/ημέρα άνετα χωρίς να με προβληματίσει καθόλου.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κατηγορηματικά ναι! Το αγοράζεις, αλλάζεις το πίσω γρανάζι από 48 σε 45 (κονταίνεις αναγκαστικά και λίγο την αλυσίδα) και έφυγες να γυρίσεις την Ελλάδα από άσφαλτο ή χώμα.
Τέσσερις μήνες που την είχα στην κατοχή μου έκανα δύο διήμερα από 500-600 μεικτά χλμ/ημέρα άνετα χωρίς να με προβληματίσει καθόλου.
Γιώργο με το γρανάζι το 45 δούλεψε καλά το μηχανάκι? Από τραβήγματα στο χώμα έχασε η ανέβαινε κατσίκι? Ανοιχτό δρόμο πήγαινε 110 άνετα χωρίς να σκούζει?
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Κατηγορηματικά ναι! Το αγοράζεις, αλλάζεις το πίσω γρανάζι από 48 σε 45 (κονταίνεις αναγκαστικά και λίγο την αλυσίδα) και έφυγες να γυρίσεις την Ελλάδα από άσφαλτο ή χώμα.
Τέσσερις μήνες που την είχα στην κατοχή μου έκανα δύο διήμερα από 500-600 μεικτά χλμ/ημέρα άνετα χωρίς να με προβληματίσει καθόλου.
Για nordkapp;;; :cool: με τις ίδιες συνθήκες φυσικά, ταχύτητες εντός ορίων, 400 χλ την ημέρα και επαρχιακοί δρόμοι, χωρίς πίεση χρόνου. Ένα άτομο με αποσκευές του στυλ rackless κοκ
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για nordkapp;;; :cool: με τις ίδιες συνθήκες φυσικά, ταχύτητες εντός ορίων, 400 χλ την ημέρα και επαρχιακοί δρόμοι, χωρίς πίεση χρόνου. Ένα άτομο με αποσκευές του στυλ rackless κοκ
Ο Ηλίας ο Βροχιδης ταξίδεψε με το xr250 όλο το κόσμο. Η μηχανή μπορεί. Εσύ αν μπορείς είναι το θέμα.. Πόσες μέρες θα έχεις διαθέσιμες και αν δεν θα κουραστεί να ταξιδεύεις με ταχύτητες ως 110-120 σε πιο ανοιχτούς δρόμους. Σίγουρα σε αυτά τα χλμ βέβαια θα χρειαστείς και μια η δυο αλλαγές λαδιού στο ταξίδι για να είναι υγιές το μηχανάκι.

Όπως το περιγράφεις το ταξίδι κομπλέ είσαι. Το μόνο θέμα που ίσως βλέπω είναι η άνεση της σέλας αν σε βγάζει για 6-7 ώρες Καβάλα την ημέρα. Εκεί ίσως χρειαστείς μια βελτίωση.

Επίσης σε αυτή τη περίπτωση θα πήγαινα ίσως σε πιο μικρό ακόμα γρανάζι πίσω. Ίσως 42 η και 40 όπως φοράει το γυμνό της εταιρείας με αυτό το μοτέρ
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Για nordkapp;;; :cool: με τις ίδιες συνθήκες φυσικά, ταχύτητες εντός ορίων, 400 χλ την ημέρα και επαρχιακοί δρόμοι, χωρίς πίεση χρόνου. Ένα άτομο με αποσκευές του στυλ rackless κοκ
Γιώργο με το γρανάζι το 45 δούλεψε καλά το μηχανάκι? Από τραβήγματα στο χώμα έχασε η ανέβαινε κατσίκι? Ανοιχτό δρόμο πήγαινε 110 άνετα χωρίς να σκούζει?
Νομίζω κέρδισε παντού, στο χώμα η δευτέρα του μάκρυνε και δεν "τελείωνει" εύκολα, έχασε βέβαια λίγο δύναμη αλλά έγινε περισσότερο λειτουργική. Τα 110 τα έχει πλέον ξεκούραστα.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Το κατάστημα προσφέρει και χρηματοοικονομικαι συμβούλαι. Στα εξωτερικά αυτά χρεώνονται!
Χαλάς τη πιάτσα εε! Θα βγαίνουμε μετά στην αγορά να φτιάξουμε κανα business plan ή καμιά αξιολόγηση επένδυσης και θα μας λένε οτι θα γραφτούν στο advride και θα το κάνουν τζάμπα.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Για nordkapp;;; :cool: με τις ίδιες συνθήκες φυσικά, ταχύτητες εντός ορίων, 400 χλ την ημέρα και επαρχιακοί δρόμοι, χωρίς πίεση χρόνου. Ένα άτομο με αποσκευές του στυλ rackless κοκ
Χρίστο! Βγάλε τη Noraly από μέσα σου!! :cool:

Νομίζω ότι είναι ακόμα νωρίς για να βγάλουμε συμπέρασμα για την αξιοπιστία του σε βάθος χρόνου.
Βέβαια στο σωλήνα υπάρχουν βίντεο από δύο Ισπανούς που διέσχισαν με το Voge σε πέντε ημέρες από χώμα όλη την Ιβηρική χερσόνησο από νότο προς βορά κατά μήκος των συνόρων Ισπανίας-Πορτογαλίας χωρίς να βγάλει προβλήματα.
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Είδα ότι έχει και αντιπροσωπείες VOGE στην Νορβηγία ακόμη και βόρεια, μια στα Lofoten δίπλα!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τίποτα δε παθαίνει. Αν ήταν να ανατινάζονται θα ήταν όλος ο κόσμος θραύσματα από τα εκατομμύρια μοτέρ που φτιαχνει η loncin. Να το έχεις όμως 2-3 μήνες πριν πας τέτοιο ταξίδι για ευνόητους λόγους.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Ο Ηλίας ο Βροχιδης ταξίδεψε με το xr250 όλο το κόσμο. Η μηχανή μπορεί. Εσύ αν μπορείς είναι το θέμα.. Πόσες μέρες θα έχεις διαθέσιμες και αν δεν θα κουραστεί να ταξιδεύεις με ταχύτητες ως 110-120 σε πιο ανοιχτούς δρόμους. Σίγουρα σε αυτά τα χλμ βέβαια θα χρειαστείς και μια η δυο αλλαγές λαδιού στο ταξίδι για να είναι υγιές το μηχανάκι.

Όπως το περιγράφεις το ταξίδι κομπλέ είσαι. Το μόνο θέμα που ίσως βλέπω είναι η άνεση της σέλας αν σε βγάζει για 6-7 ώρες Καβάλα την ημέρα. Εκεί ίσως χρειαστείς μια βελτίωση.

Επίσης σε αυτή τη περίπτωση θα πήγαινα ίσως σε πιο μικρό ακόμα γρανάζι πίσω. Ίσως 42 η και 40 όπως φοράει το γυμνό της εταιρείας με αυτό το μοτέρ
Και μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν άτομα που γυρίζουν τον κόσμο πεζή ή με ποδήλατα. Όλα γίνονται, απλά ανάλογα τις δυνατότητες του μηχανακίου προσαρμόζουμε το ταξίδι. Ένα μεγάλο ταξίδι με αυτά τα μηχανάκια δεν είναι για άτομα που έχουν συνηθίσει σε ανέσεις και στην ευκολία. Προσωπικά έχω όνειρο να κάνω το Nordkapp σε 40-50 μέρες, με 200-300 χλμ τη μέρα από επαρχιακούς και να απολαμβάνω τα μέρη που επισκέπτομαι. Σοβαρός προγραμματισμός, λίγες γνώσεις για έκτακτη ανάγκη, ένα πεντοχίλιαρο και καλή διάθεση.
 

AntonisD

Μέλος
Όνομα
Αντώνης Δαφνής
Μοτό
NC 750X
SH 150
Kaze R 110
Πήγες στα κεντρικά στη Mototrend? Όλοι έχουμε κάνει test ride, άλλες φορές για πλάκα άλλη για να αγοράσουμε. Εφόσον ενδιαφέρεσαι σοβαρά εξηγείς πώς δεν ήρθα για βόλτα θέλω να δω το μηχανάκι όπως πρέπει, δεν αγοράζω σώβρακα. Θα το χρειαστώ μια ωρίτσα. Είναι εφικτό? Αν σου πεί όχι δεν είναι ευχαριστώ πολύ θα αγοράσω μηχανακι άλλης εταιρείας που μπορεί. Και στο καπάκι στέλνεις και ένα mail στην εταιρεία εξηγώντας πως η διαδικασία για το test ride είναι σοβαρή για έναν υποψήφιο αγοραστή και δεν γίνεται σε 15 λεπτά να καταλάβεις τίποτα.

Αν πάλι ήταν κάποιο test ride απο μαγαζί, απλά ρωτάς αν μπορείς να το κρατήσεις λίγο παραπάνω για να πάρεις σωστή εικόνα.

Πάντως μια χαρά είναι το μηχανακι, εγώ το είχα πάρει για test ride το κράτησα ένα μισάωρο έκανα μια καλή βόλτα και μου άρεσε. Το μόνο που θα αλλαζα μόλις το έπαιρνα είναι ένα γρανάζι πίσω. Φαντάσου το έχουν με 48Τ νομίζω πίσω και το ίδιο μοτέρ στο 300DS το έχουν με 44Τ και στο γυμνό της εταιρείας με 40Τ. ΘΑ έβαζα απο το 300DS το 44Τ ώστε να έχει μια τελική 140-145 και να ταξιδευει άνετα 110-115 γιατί έτσι όπως είναι μετά τα 100-105 ανεβάζει πολλές στροφές. Νομίζω δεν θα χάσει απο το νεύρο του και την δυνατότητα του για σκαρφάλωμα. Το παράκαναν στο κόντυμα, η πρώτη είναι σχεδόν διακοσμητική σπάει στα 20-25km
Ενδιαφέρομαι σοβαρά για το μηχανάκι
Είμαι ανάμεσα σ´αυτό καινούριο η το crf 250 rally μεταχειρισμένο

Το θέλω για μονοκάβαλα ταξίδια από επαρχιακούς και χωματόδρομους και σκηνάκια στα βουνά

Το έκανα και με το Nc το καλοκαίρι αλλά είναι πολύ βαρύ και με κουράζει



Όπως πήρα το nc χωρίς τεστ και δεν το μετάνιωσα θα παρω και αυτό όταν αποφασίσω

Για 15 λεπτά τεστ πάντως δεν το παίρνω

Είναι κοροϊδία

Τα ταξίδια με τη γυναίκα μου θα συνεχίσω να τα κάνω με το nc


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Ενδιαφέρομαι σοβαρά για το μηχανάκι
Είμαι ανάμεσα σ´αυτό καινούριο η το crf 250 rally μεταχειρισμένο

Το θέλω για μονοκάβαλα ταξίδια από επαρχιακούς και χωματόδρομους και σκηνάκια στα βουνά

Το έκανα και με το Nc το καλοκαίρι αλλά είναι πολύ βαρύ και με κουράζει



Όπως πήρα το nc χωρίς τεστ και δεν το μετάνιωσα θα παρω και αυτό όταν αποφασίσω

Για 15 λεπτά τεστ πάντως δεν το παίρνω

Είναι κοροϊδία

Τα ταξίδια με τη γυναίκα μου θα συνεχίσω να τα κάνω με το nc


Sent from my iPhone using Tapatalk
Αλλαξοπίστησες .. το περίμενα οτι κυκλοφορεί Ιος εδω μέσα που ξεκίνησε απο τα ΚΟVE.. εξαπλώνεται και στα αλλα θέματα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Είμαι ανάμεσα σ´αυτό καινούριο η το crf 250 rally μεταχειρισμένο
Εγω στη θεση σου μεταξυ αυτων των δυο θα πηγαινα χωρις σκεψη στο καινουριο κινεζικο Ειναι μαλλον καλυτερο (στα specs) παντου και με πιο φτηνα πλαστικα απο το χοντα
 

AntonisD

Μέλος
Όνομα
Αντώνης Δαφνής
Μοτό
NC 750X
SH 150
Kaze R 110
Αλλαξοπίστησες .. το περίμενα οτι κυκλοφορεί Ιος εδω μέσα που ξεκίνησε απο τα ΚΟVE.. εξαπλώνεται και στα αλλα θέματα.
Λες να περιμένω τα KOVE και μετά να αποφασίσω;


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Top Bottom