Και αλλάζει όλο το στήσιμο της μηχανής.το
Αν πάμε σε χαμήλωμα αναρτήσεων το πράμα μπλέκει
και μπορεί να κοστίσει.
Και αλλάζει όλο το στήσιμο της μηχανής.το
Αν πάμε σε χαμήλωμα αναρτήσεων το πράμα μπλέκει
και μπορεί να κοστίσει.
To crf300 με το που ανέβηκα πάνω, έκατσε η ανάρτηση λες και ήμουν διακόσια κιλά και έφτανα ίσα ίσα. Αυτό, εφόσον διαβάζω ότι έχει σωστή ανάρτηση θα θέλω και σκαλάκι μαζί . Θα πάω να το δω αλλά θα απογοητευτώ σίγουρα.
Μια άλλη αξιόλογη περίπτωση είναι της honda το XL250 (degree). Έχει ύψος σέλας μόλις 790mm. Είναι παλιό μοντέλο αλλά μπορείς να το βρείς ( ; ) με λίγα χρήματα και μπορεί να είναι ένα πολύ καλό σχολείο ώστε να αποκτήσεις εμπειρία για ένα ψηλότερο μηχανάκι.Κοίτα και klx 250. Κάπου στον Πύργο υπήρχε ένα καινούργιο πριν κανα μήνα στο car. Σημαντικά χαμηλότερο και αξιόλογο on-off.
Σκύλος αυτό το μηχανάκι!!!!Μια άλλη αξιόλογη περίπτωση είναι της honda το XL250 (degree).
Όλα εκείνης της κατηγορίας ήταν αξιόλογα ποκυεργαλεία , degree, super Sherpa, serow, dr 200Σκύλος αυτό το μηχανάκι!!!!
Κατω στη σελλα η κατω στο χωμα?...κώλο κάτω κανονικά...
Τέτοια κινκι πράγματα για κώλους δεν τα ρωτάμε δημόσια.Κατω στη σελλα η κατω στο χωμα?
Το μπροστά είναι και θέμα αν χωράει υποθέτω κάτι αναφερθηκε πως είναι λίγο περιορισμένος ο χώρος.καλύτερα ένα δόντι παραπάνω γρανάζι μπροστά ή 3 λιγότερα δόντια γρανάζι πίσω αν θέλουμε στο μέλλον να απλώσει ή μετάδοση?
Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειναι προτιμοτερη η αλλαγη του μπροστινου γραναζιου Ειναι πιο φτηνο το μπροστα γραναζι, ειναι πιο ευκολη-γρηγορη η αλλαγη και δεν χρειαζεται ενδεχομενως να αλλαξουμε και αλυσιδα με μεγαλυτερη ή να κοντυνουμε την υπαρχουσακαλύτερα ένα δόντι παραπάνω γρανάζι μπροστά ή 3 λιγότερα δόντια γρανάζι πίσω αν θέλουμε στο μέλλον να απλώσει ή μετάδοση?
Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις το δοκιμασμένο, τρία δόντια λιγότερα πίσω.καλύτερα ένα δόντι παραπάνω γρανάζι μπροστά ή 3 λιγότερα δόντια γρανάζι πίσω αν θέλουμε στο μέλλον να απλώσει ή μετάδοση?
Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτο ισχυει μονο αν το βημα ειναι ακεραιος αριθμος!Σε ένα τυπικό γραναζωμα ας πούμε 15/45 η αλλαγή ενός δοντιού μπροστά (συν ένα) ισοδυναμεί ακριβώς με την αλλαγή τριών δοντιών πίσω (συν τρία). Και αυτό είναι σίγουρο καθώς το βήμα στο κάθε γρανάζι είναι ακριβώς το ίδιο για να κουμπώνει η αλυσίδα. 45/15=3. Τώρα στο δικό σας γραναζωμα η οποιοδήποτε γραναζωμα με μια διαίρεση θα βρείτε ακριβώς πώς επηρεάζει η αλλαγή σε κάθε δοντι γραναζιού μπρος η πίσω ποσοστιαια
Το αναφέρω για κάποιον που ίσως δεν είχε σκεφτεί ακριβώς πώς παίζει το βήμα στην μετάδοση.
Στην περίπτωση του Γκάντι πάντως είδα διαφορά και μάλιστα μεγάλη.Σε ένα τυπικό γραναζωμα ας πούμε 15/45 η αλλαγή ενός δοντιού μπροστά (συν ένα) ισοδυναμεί ακριβώς με την αλλαγή τριών δοντιών πίσω (συν τρία). Και αυτό είναι σίγουρο καθώς το βήμα στο κάθε γρανάζι είναι ακριβώς το ίδιο για να κουμπώνει η αλυσίδα. 45/15=3. Τώρα στο δικό σας γραναζωμα η οποιοδήποτε γραναζωμα με μια διαίρεση θα βρείτε ακριβώς πώς επηρεάζει η αλλαγή σε κάθε δοντι γραναζιού μπρος η πίσω ποσοστιαια
Το αναφέρω για κάποιον που ίσως δεν είχε σκεφτεί ακριβώς πώς παίζει το βήμα στην μετάδοση.
Είναι πολλά αλλά μικρά αυτά που διαφοροποιούν τη μια επιλογή από την άλλη.Στην περίπτωση του Γκάντι πάντως είδα διαφορά και μάλιστα μεγάλη.
Όταν έπαιξα με το μπροστά γρανάζι, έγινε πολύ κοντό παντού, με την αλλαγή του πίσω έγινε διαφορετικο.
Συνήθως ναι!!!Αυτο ισχυει μονο αν το βημα ειναι ακεραιος αριθμος!
...Και το συνηθες ειναι να μην ειναι ακεραιος