Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
To crf300 με το που ανέβηκα πάνω, έκατσε η ανάρτηση λες και ήμουν διακόσια κιλά και έφτανα ίσα ίσα. Αυτό, εφόσον διαβάζω ότι έχει σωστή ανάρτηση θα θέλω και σκαλάκι μαζί :(. Θα πάω να το δω αλλά θα απογοητευτώ σίγουρα.
Κοίτα και klx 250. Κάπου στον Πύργο υπήρχε ένα καινούργιο πριν κανα μήνα στο car. Σημαντικά χαμηλότερο και αξιόλογο on-off.
Μια άλλη αξιόλογη περίπτωση είναι της honda το XL250 (degree). Έχει ύψος σέλας μόλις 790mm. Είναι παλιό μοντέλο αλλά μπορείς να το βρείς ( ; ) με λίγα χρήματα και μπορεί να είναι ένα πολύ καλό σχολείο ώστε να αποκτήσεις εμπειρία για ένα ψηλότερο μηχανάκι.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δεν κατεβαίνω εγώ έτσι; Δεν ακουμπάω εγώ το ποδαράκι σαν την αδερφή στο βίντεο, κώλο κάτω κανονικά να Ουμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
καλύτερα ένα δόντι παραπάνω γρανάζι μπροστά ή 3 λιγότερα δόντια γρανάζι πίσω αν θέλουμε στο μέλλον να απλώσει ή μετάδοση?

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
καλύτερα ένα δόντι παραπάνω γρανάζι μπροστά ή 3 λιγότερα δόντια γρανάζι πίσω αν θέλουμε στο μέλλον να απλώσει ή μετάδοση?

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Το μπροστά είναι και θέμα αν χωράει υποθέτω κάτι αναφερθηκε πως είναι λίγο περιορισμένος ο χώρος.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ μετά από αλλαγές στο μπροστά, είδα πολύ καλύτερη συμπεριφορά όταν άλλαξα το πίσω.
Φαίνεται να έμεινε "κοντό" εκεί που χρειάζεται και άνετο στις μεγάλες ταχύτητες.
 
Reactions: n.l

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
καλύτερα ένα δόντι παραπάνω γρανάζι μπροστά ή 3 λιγότερα δόντια γρανάζι πίσω αν θέλουμε στο μέλλον να απλώσει ή μετάδοση?

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ειναι προτιμοτερη η αλλαγη του μπροστινου γραναζιου Ειναι πιο φτηνο το μπροστα γραναζι, ειναι πιο ευκολη-γρηγορη η αλλαγη και δεν χρειαζεται ενδεχομενως να αλλαξουμε και αλυσιδα με μεγαλυτερη ή να κοντυνουμε την υπαρχουσα
Αρκει βεβαια να υπαρχει επαρκης χωρος για αυτο
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
καλύτερα ένα δόντι παραπάνω γρανάζι μπροστά ή 3 λιγότερα δόντια γρανάζι πίσω αν θέλουμε στο μέλλον να απλώσει ή μετάδοση?

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ θα σου πρότεινα να κάνεις το δοκιμασμένο, τρία δόντια λιγότερα πίσω.
Θα χρειαστεί βέβαια να κοντίνεις την αλυσίδα 1-2 κρίκους.



Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ένα τυπικό γραναζωμα ας πούμε 15/45 η αλλαγή ενός δοντιού μπροστά (συν ένα) ισοδυναμεί ακριβώς με την αλλαγή τριών δοντιών πίσω (συν τρία). Και αυτό είναι σίγουρο καθώς το βήμα στο κάθε γρανάζι είναι ακριβώς το ίδιο για να κουμπώνει η αλυσίδα. 45/15=3. Τώρα στο δικό σας γραναζωμα η οποιοδήποτε γραναζωμα με μια διαίρεση θα βρείτε ακριβώς πώς επηρεάζει η αλλαγή σε κάθε δοντι γραναζιού μπρος η πίσω ποσοστιαια

Το αναφέρω για κάποιον που ίσως δεν είχε σκεφτεί ακριβώς πώς παίζει το βήμα στην μετάδοση.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σε ένα τυπικό γραναζωμα ας πούμε 15/45 η αλλαγή ενός δοντιού μπροστά (συν ένα) ισοδυναμεί ακριβώς με την αλλαγή τριών δοντιών πίσω (συν τρία). Και αυτό είναι σίγουρο καθώς το βήμα στο κάθε γρανάζι είναι ακριβώς το ίδιο για να κουμπώνει η αλυσίδα. 45/15=3. Τώρα στο δικό σας γραναζωμα η οποιοδήποτε γραναζωμα με μια διαίρεση θα βρείτε ακριβώς πώς επηρεάζει η αλλαγή σε κάθε δοντι γραναζιού μπρος η πίσω ποσοστιαια

Το αναφέρω για κάποιον που ίσως δεν είχε σκεφτεί ακριβώς πώς παίζει το βήμα στην μετάδοση.
Αυτο ισχυει μονο αν το βημα ειναι ακεραιος αριθμος!
...Και το συνηθες ειναι να μην ειναι ακεραιος
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Στα δικά μου νεότερα, μετά από δύο προσπάθειες αγοραπωλησίας το μικρό αδυνατεί να με αποχωριστεί. Μάλλον είναι γραφτό μας να συνεχίσουμε μαζί πράγμα που καθόλου δεν με στεναχωρεί!
Κάναμε λοιπόν τη βολτούλα μας χθες με τα παιδιά του Χελιώτη και την καταευχαριστηθήκαμε και περιμένουμε υπομονετικά τα νέα φρούτα από την KOVE.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σε ένα τυπικό γραναζωμα ας πούμε 15/45 η αλλαγή ενός δοντιού μπροστά (συν ένα) ισοδυναμεί ακριβώς με την αλλαγή τριών δοντιών πίσω (συν τρία). Και αυτό είναι σίγουρο καθώς το βήμα στο κάθε γρανάζι είναι ακριβώς το ίδιο για να κουμπώνει η αλυσίδα. 45/15=3. Τώρα στο δικό σας γραναζωμα η οποιοδήποτε γραναζωμα με μια διαίρεση θα βρείτε ακριβώς πώς επηρεάζει η αλλαγή σε κάθε δοντι γραναζιού μπρος η πίσω ποσοστιαια

Το αναφέρω για κάποιον που ίσως δεν είχε σκεφτεί ακριβώς πώς παίζει το βήμα στην μετάδοση.
Στην περίπτωση του Γκάντι πάντως είδα διαφορά και μάλιστα μεγάλη.
Όταν έπαιξα με το μπροστά γρανάζι, έγινε πολύ κοντό παντού, με την αλλαγή του πίσω έγινε διαφορετικο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στην περίπτωση του Γκάντι πάντως είδα διαφορά και μάλιστα μεγάλη.
Όταν έπαιξα με το μπροστά γρανάζι, έγινε πολύ κοντό παντού, με την αλλαγή του πίσω έγινε διαφορετικο.
Είναι πολλά αλλά μικρά αυτά που διαφοροποιούν τη μια επιλογή από την άλλη.
Π.χ. αλλάζει η γωνία της αλυσίδας με ένα μεγαλύτερο ή μικρότερο γρανάζι πίσω.
Ή... αν κάποιος μετατρέψει μια σχέση 15/45 σε 16/48 φαινομενικά έχει διατηρήσει το ίδιο βήμα αλλά έχει δώσει μεγαλύτερη μοχλική δύναμη στο πρωτεύον γρανάζι πράγμα αρκετά σημαντικό για αδύναμα μοτέρ
Μεγαλύτερο γρανάζι πίσω σε συνδυασμό με μικρό γρανάζι εμπρός μπορεί να δημιουργήσει προβλήματα φθοράς (ζημιάς) στο ψαλίδι.
Επίσης στη σφαίρα της φημολογίας λένε πως όταν διαιρείται ο αριθμός των δοντιών του πίσω γραναζιού σε σχέση με το εμπρός και παράγει ακέραιο αριθμό αυτό δημιουργεί ταχύτερη φθορά σε αλυσίδα/γρανάζια. Δεν ανακάλυψα ποτέ το γιατί.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αυτο ισχυει μονο αν το βημα ειναι ακεραιος αριθμος!
...Και το συνηθες ειναι να μην ειναι ακεραιος
Συνήθως ναι!!!
Πάντως, το νούμερο 3 (με λίγο + και - κατά το αποτέλεσμα της διαίρεσης) είναι ευρέως διαδεδομένο, και με τα χρόνια αποδεδειγμένα το πιο... "αποδοτικό"!!!
Ακόμα και οι μειωτηρες στις πολυστροφες μηχανές βαποριων, παίζουν από 3,1 έως 3,3 !!!
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
after market δείκτες θερμοκρασίας κινητήρα και στάθμης βενζίνης μπορεί να βάλει κάποιος;
 
Top Bottom