Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Καλημέρα,
θερμοκρασία μπορείς σίγουρα, όπως επίσης και θερμοκρασία περιβάλλοντος και voltage με ένα οργανάκι της KOSO.
Στάθμη βενζίνης δε νομίζω. Εγώ το έχω συνηθήσει, φουλάρω πάντα και μηδενίζω τον μερικό χιλιομετρητή, μετά τα 200χλμ έχω στο νού μου να ξαναφουλάρω όποτε βρω ευκαιρία.
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
ευχαριστώ για τις απαντήσεις! δεν υπάρχει και προϊστορία για το συγκεκριμένο οπότε μάλλον στην τύχη θα το αφήσω.
αν κ ο έμπορος κατά την αγορά είπε ότι και στα ds συμβαίνει αυτό με την κοντή μετάδοση (άλλη χρήση βέβαια) κ άλλαξαν και κει γραναζωμα , απλά δεν θυμάμαι πιο....

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Στα δικά μου νεότερα, μετά από δύο προσπάθειες αγοραπωλησίας το μικρό αδυνατεί να με αποχωριστεί. Μάλλον είναι γραφτό μας να συνεχίσουμε μαζί πράγμα που καθόλου δεν με στεναχωρεί!
Κάναμε λοιπόν τη βολτούλα μας χθες με τα παιδιά του Χελιώτη και την καταευχαριστηθήκαμε και περιμένουμε υπομονετικά τα νέα φρούτα από την KOVE.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Σκέφτεσαι να το δώσεις και να δεις το KOVE;
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Σκέφτεσαι να το δώσεις και να δεις το KOVE;
Να σου πω ειλικρινά ούτε εγώ ξέρω τι θέλω...
Μια μαλάκινση εγκεφάλου την έχω σίγουρα (πάω να κουτουλήσω κάνα ντουβάρι να έρθω στα ίσα μου)!!!
Θα το δώσω μάλλον...

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Να σου πω ειλικρινά ούτε εγώ ξέρω τι θέλω...
Μια μαλάκινση εγκεφάλου την έχω σίγουρα (πάω να κουτουλήσω κάνα ντουβάρι να έρθω στα ίσα μου)!!!
Θα το δώσω μάλλον...

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Κάνε ότι σε ευχαριστεί, δεν υπάρχουν στάνταρντ στις επιλογές μας. Είναι τρομερό ότι συνήθως σκεφτόμαστε πρώτα το τι μπορεί να πουν οι άλλοι για τις επιλογές μας, και αμφιταλατευόμαστε διαρκώς αν θα κάνουμε αυτό που είναι «καλύτερο», κάτι που επεκτείνεται σε όλα τα στάδια της ψυχοσύνθεσης και οδηγεί σταδιακά σε δυστυχία. Ότι κάναμε, κάναμε, μετά κοιτάμε μπροστά με αισιοδοξία.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Μου αρέσει που σε κάθε ελληνικό review στα pros βάζουν και αν το τιμόνι είναι ψηλό για να είναι πιο εύκολη η διήθηση :D. Κατά τα άλλα, άλλη μία πολύ καλή κριτική για το γου-τζι.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Παντως με 4λ/100χλμ και με 11 λιτρα ρεζερβουαρ δεν βγαινουν τα 340 χλμ αυτονομιας που επισης λεει στο παραπανω βιντεο Απεχει μαλιστα πολυ απο τα 275 πραγματικα χλμ αυτονομιας αν πραγματι καιει 4λ/100χλμ πραγμα πολυ πιθανο
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Το ψηλό τιμόνι περνάει από τα ιχ και βρίσκει σε suv και βανακια, δεν ξέρω που οδηγούν όλοι αυτοί
Έχουν αποστάτες με χαλαρες τις βίδες και τους ρυθμίζουν εν κινήσει κατά το δοκουν.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το ψηλό τιμόνι περνάει από τα ιχ και βρίσκει σε suv και βανακια, δεν ξέρω που οδηγούν όλοι αυτοί
Γι'αυτό το φτιάχνεις σαν του mallias, και έχεις στο νου σου, μόνο τις.... νταλίκες!!! :ha
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το ψηλό τιμόνι περνάει από τα ιχ και βρίσκει σε suv και βανακια, δεν ξέρω που οδηγούν όλοι αυτοί
Έλα ντε. Πριν 10 χρόνια με ένα on-off περναγες απο όλα τα αμάξια αέρα και κόλωνες μόνο σε κάτι 4χ4(κανονικά). Τώρα με όλα τα SUV εκει έξω τα μισά αμάξια έχουν καθρέπτες στο ύψος ενός on-off.
 

nickaoua11

Μέλος
Περιοχή
Middle Earth
Όνομα
Nikos
Μοτό
990adve
Σημεία των καιρών. Wanna be SUV (2WD προφανώς) κολλημένα στη κίνηση παντού στην Αθήνα. Ούτε με 30 χιλιοστά αποστάτες δεν περνάς αερα πλέον. Αρχίζω και ζηλεύω τις παπιες και τα σκούτερ που περνάνε από κάτω.
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Παίδες ότι και να καβαλάς-οδηγας μες την πόλη είναι γ,@ματα δεν υπάρχει φαν στο μποτιλιάρισμα γενικά!
Είναι αναγκαστικό στους περισσότερους μας λόγο δουλειάς κτλ.
Stay away of the city lights λέει ένα παλιό τραγούδι.
 

ParisAdv

Μέλος
Όνομα
Paris
Μοτό
VOGE300RALLY
YZF-R6
Το rally το πηρα τον Ιουλιο και εχω κανει περιπου 4.000km τα μισα τουλαχιστον απο αυτα χωμα λογω της αγαπης μου στο off με την προηγουμενη ενασχoληση μου στο downhill
Εχω λαβει μερος στις εκδρομες του Χελιωτη στην οιτη , προχτες στο attika καθως και στην βολτα απο εδω που εγινε στο αττικα xωμtour 2 ,και αρκετες εξορμησεις στον Υμηττο ,οποτε νομιχω οτι εχω μια πολλη καλη εικονα
Πρωτα απο ολα εχει εκπληρωσει με το παραπανω τις προσδοκιες μου για το λογο που το πηρα δηλαδη να με πηγαινοφερνει στην δουλεια οπου εχει αποκτησει ενδιαφερον η καθημερινοτητα μιας και ειναι αιλουρος ,ελισσεται ευκολα ,καβαλας οτιδηποτε εμποδιο χωρις σκεψη ,και δευτερο να πηγαινω χωμα κανοντας το χομπι που γουσταρω
Το στησιμο του ειναι καλο ,οι αναρτησεις διαβαζουν καλα ,εχουν μεγαλη διαδρομη και ειναι αρκετα ψηλο, στα trail και αγρια κομματια δεν βρισκει με τιποτα ,η ορθια οδηγηση ερχεται βολικα ,και τα φρενα για μενα ειναι ικανοποιητικα το μπροστα θελει περισσοτερη δυναμη και δεν μπλοκαρει ευκολα ,πλεονεκτημα στο χωμα και το πισω εχει προβλεπομενη αισθηση.
Η εκπληξη για μενα ειναι το μοτερ και το κοντο γραναζομα που ειναι σεταρισμενο και χρονισμενο για χωμα ,τις αλλαζεις ολες 2,3,4 και αυτο ειναι εκει μονιμως στην ροπη ανεβαινοντας τρελλα ανηφορικα κακοτραχαλα και λες αυτο ειναι 300αρακι?
Στην ασφαλτο αν το μακρινεις σιγουρα θα απλωσει και θα ειναι πιο ευχαριστο αλλα εγω με το κοντο πηγα και ηρθα απο Παυλιανη σταθερα με 110km στις προσπερασεις χτυπαγα ευκολα 125 και εχω παει τελικη 138km ,να πω εδω οτι το κοντερ γραφει ακριβως οτι δειχνει και το gps
Τα πλην που αντιμετωπισα μεχρις στιγμης ειναι πταισματα οπως καποια σβησιματακια στα πρωτα 1500κμ οπου εν κινηση συμπλεκτη και μιζα κατευθειαν επερνε μπροστα ,τα σκασιματακια που κανει μονιμος και ξερω την γιατρια το αφηνω για αργοτερα ,2 φορες μου αναψε το abs εσβησα μοτερ ξαναανοιξα και επανηλθε ,και προχθες σε μια ζορικη φαση τερματισε το μπροστινο γκαπ δηλαδη αλλα φταιω εγω το παρακανα, ισως του βαλω πιο παχυ λαδακι
Προσοχη ομως για μενα που με εχει αφησει ικανοποιημενο σε πολλους δεν θα αρεσει και αυτο το λεω για να μην παρω κοσμο στο λαιμο μου γιατι δεν εχουμε ολοι τα ιδια γουστα και τις ιδιες αναγκες πχ το ταξιδι στην εθνικη πολλους θα τους κουρασει το κοντο σασμαν και οι κραδασμοι που βγαζει
Ελπιζω να δειξετε κατανοηση και να μη σας κουρασε το σεντονι μου
Καλοτάξιδο! Να ρωτήσω για αυτά τα σκασιματάκια ποια θα είναι οι γιατρειά? είναι φτωχό το μίγμα? παίζουν τίποτα πειραγματάκια (όχι τπτ υπερβολικό γιατι μάλλον δεν αξίζει) μηχανικά όσοι το έχετε (εκτός γρανάζι)


Πρωτη βολτα ως δικο μου ερχομενος απο 1100GS/ 1200GS / R6/ HAYA κ.α.. και συνειδητοποιημένος το τι οδηγώ μου φάνηκε παιχνιδακι και πολυ φιλικο..
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Περάσαμε αισίως τα 6000χλμ οπότε ας προσθέσω μερικές καινούργιες πληροφορίες.
Το προηγούμενο ΣΚ 18-19/2 πραγματοποιήθηκαν στην ανατολική Κρήτη τα Eastera23, διήμερη βόλτα του γκρουπ Dakarete με συμμετοχή 25+ μηχανών. Το Rally συμμετείχε και οργανωτικά αφού οι διαδρομές είχαν χαρτογραφηθεί από ένα φίλο και εμένα.
Κατά τη διάρκεια της βόλτας κάτι δεν μου πήγαινε καλά με τη λειτουργία της μηχανής, εντόπιζα έναν ανεπαίσθητο θόρυβο στο μπροστινό και αρκετό κραδασμό από το μοτέρ και διάφορους συντονισμούς.
Το Σάββατο που μας πέρασε την πήγα για έλεγχο και όντως υπήρχε θέμα με λασκαρισμένες βίδες σχεδόν παντού! Ο λαιμός είχε λασκάρει εξού και ο θόρυβος, καθώς και όλες οι βίδες του μοτέρ ήθελαν σφίξιμο!
Μετά από τις συσφίξεις το μηχανάκι επανήλθε.
Επομένως, όσοι το έχουν αγοράσει ή σκέφτονται να το αγοράσουν, να ελέγχουν τακτικά τις βίδες, ειδικά τα σημεία που δένει το μοτέρ.
Στα πλαίσια της βόλτας οδήγησα για 5-10χλμ ένα ΚΤΜ690 και βρήκα τη θέση οδήγησης και γενικά την εργονομία πολύ κοντά με αυτή του Voge, σαν να έχουν αντιγράψει οι Κινέζοι το όλο στιλ από το 690 (συμφώνησε και ο ιδιοκτήτης του 690 με αυτό). Μη παρεξηγηθώ, αναφέρομαι αποκλειστικά στο θέμα της εργονομίας και το αναφέρω προκειμένου να πάρουν μια ιδέα τα παιδιά που δεν το έχουν οδηγήσει.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Περάσαμε αισίως τα 6000χλμ οπότε ας προσθέσω μερικές καινούργιες πληροφορίες.
Το προηγούμενο ΣΚ 18-19/2 πραγματοποιήθηκαν στην ανατολική Κρήτη τα Eastera23, διήμερη βόλτα του γκρουπ Dakarete με συμμετοχή 25+ μηχανών. Το Rally συμμετείχε και οργανωτικά αφού οι διαδρομές είχαν χαρτογραφηθεί από ένα φίλο και εμένα.
Κατά τη διάρκεια της βόλτας κάτι δεν μου πήγαινε καλά με τη λειτουργία της μηχανής, εντόπιζα έναν ανεπαίσθητο θόρυβο στο μπροστινό και αρκετό κραδασμό από το μοτέρ και διάφορους συντονισμούς.
Το Σάββατο που μας πέρασε την πήγα για έλεγχο και όντως υπήρχε θέμα με λασκαρισμένες βίδες σχεδόν παντού! Ο λαιμός είχε λασκάρει εξού και ο θόρυβος, καθώς και όλες οι βίδες του μοτέρ ήθελαν σφίξιμο!
Μετά από τις συσφίξεις το μηχανάκι επανήλθε.
Επομένως, όσοι το έχουν αγοράσει ή σκέφτονται να το αγοράσουν, να ελέγχουν τακτικά τις βίδες, ειδικά τα σημεία που δένει το μοτέρ.
Στα πλαίσια της βόλτας οδήγησα για 5-10χλμ ένα ΚΤΜ690 και βρήκα τη θέση οδήγησης και γενικά την εργονομία πολύ κοντά με αυτή του Voge, σαν να έχουν αντιγράψει οι Κινέζοι το όλο στιλ από το 690 (συμφώνησε και ο ιδιοκτήτης του 690 με αυτό). Μη παρεξηγηθώ, αναφέρομαι αποκλειστικά στο θέμα της εργονομίας και το αναφέρω προκειμένου να πάρουν μια ιδέα τα παιδιά που δεν το έχουν οδηγήσει.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Έχω την εντύπωση ότι στο πρώτο service που γίνεται συν των άλλων ελέγχονται ολες οι βίδες εάν χρειάζονται επιπλέον σφίξιμο...
 
Top Bottom