Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Συγκριτικό επί ελληνικού εδάφους των δύο μικρών.
Στα specs του Voge έχει μικρολαθάκια, πχ γράφει για αλουμινένια πόδια ενώ είναι πλαστική. Επίσης λέει για safe mode του μοτέρ όταν ανάψει το λαμπάκι!! WTF!!! No way!!!
Κατά τα λοιπά έχουμε καθολική επικράτηση του Κινέζου και στον Ιάπωνα μένει μόνο η αξιοπιστία μπας και σώσει την παρτίδα.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Μμμ ενταξει, δεν το λες και το καλυτερο (και αντικειμενικο) συγκριτικο παντως :rolleyes:
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Θα είχε ενδιαφέρον το ίδιο τεστ να γίνει όταν τα κοντέρ των 300ριών πατήσουν τις 70.000 km.
Δεν εισαι δίκαιος. Μετα τα 40.000χλμ ένα απ τα δυο, (ονόματα δεν λεμε), θα μπαινει αυτόματα σε safe mode. :muted::hh:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Θα είχε ενδιαφέρον το ίδιο τεστ να γίνει όταν τα κοντέρ των 300ριών πατήσουν τις 70.000 km.
User konkost likes this post.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Να προσθέσω πως μου αρέσει πάρα πολύ το voge και το Χόντα αλλά το απλό όχι το ραλί το οποίο έχει μια μάσκα πολύ δύσπεπτη για χονδα.
 

dodos

Μέλος
Όνομα
Apostolis
Μοτό
Triumph tiger 1050 / Kawasaki klx 250
Kymco agility 150
Νομίζω τα 10 λίτρα ρεζερβουάρ που είχε το crf 250rally τα έκαναν 13 (12.8 για την ακρίβεια) στο crf 300rally
Τα 18 λίτρα από που βγήκαν ??μήπως έβγαλε έκδοση rally .... Dakar :wacky:
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να προσθέσω πως μου αρέσει πάρα πολύ το voge και το Χόντα αλλά το απλό όχι το ραλί το οποίο έχει μια μάσκα πολύ δύσπεπτη για χονδα.
Αυτό αν το έλεγε άλλος θα το θεωρούσα ένα ΟΚ σχόλιο, αλλά κάτοχος iconic αλλοίθωρου πενφέ να μιλάει για δύσπεπτες μάσκες είναι λίγο αστείο.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτό αν το έλεγε άλλος θα το θεωρούσα ένα ΟΚ σχόλιο, αλλά κάτοχος iconic αλλοίθωρου πενφέ να μιλάει για δύσπεπτες μάσκες είναι λίγο αστείο.
Το 1150 είναι bmw με μυτόγκα και αλληθωρα μάτια οκ το συνηθίσαμε με τα χρόνια. Αλλά είναι bmw και φαίνεται κατά το είμαστε χίπις και φαινόμαστε που έλεγε ο Βέγγος.

Το Χόντα τωρα τι είναι? Τι έμπνευση είχαν? Βάλε δύο στρογγυλά μικρά προβολακια να παραπέμπει σε παλιό Άφρικα αλλά γιατί το έγτιαξαν αλλήθωρο, γιατί? Εκτός αν το σχεδίασε Γερμανός.
 

Augotaraxos

Μέλος
Περιοχή
Κως
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Γκόλφω
CRF 300L
Γιατι βρισκεις κατι παραξενο;
Μπορει στις 70000 χλμ να αποδειχτει οτι το voge ειναι τελικα πιο αξιοπιστο απο το χονδα Ποιος ξερει;
Αξιόπιστος ο αναβάτης να είναι και όλα τα άλλα φτιάχνουν...
 

NikVis

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Triumph Speed Twin 1200
Γιατι βρισκεις κατι παραξενο;
Μπορει στις 70000 χλμ να αποδειχτει οτι το voge ειναι τελικα πιο αξιοπιστο απο το χονδα Ποιος ξερει;
Ο κινητηρας του Voge είναι αυτός του KLX300 και όσοι έχουν γνώση ξέρουν ότι είναι άθραυστος
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ο κινητηρας του Voge είναι αυτός του KLX300 και όσοι έχουν γνώση ξέρουν ότι είναι άθραυστος
Ναι δεν είναι ακριβώς kawasaki. Τα σχέδια έχουν πάρει η κάτι τέτοιο και το κατασκευάζει η loncin. Δε λέω ότι δεν θα είναι αξιόπιστο. Απλά να το διαχωρίσουμε
 

NikVis

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Triumph Speed Twin 1200
Ναι δεν είναι ακριβώς kawasaki. Τα σχέδια έχουν πάρει η κάτι τέτοιο και το κατασκευάζει η loncin. Δε λέω ότι δεν θα είναι αξιόπιστο. Απλά να το διαχωρίσουμε
O κλώνος του κλώνου ω κλώνε δηλαδή
 

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Και σε κάποιο από τα μεγάλα έχουν αντιγράψει τον rotax τον διμπουζο,αν δεν κάνω λάθος.
Διορθώστε αλλιώς.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

NikVis

Μέλος
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Triumph Speed Twin 1200
Και σε κάποιο από τα μεγάλα έχουν αντιγράψει τον rotax τον διμπουζο,αν δεν κάνω λάθος.
Διορθώστε αλλιώς.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Το F 650 GS που οδηγείς έχει κινητήρα της Loncin κατασκευασμένο "σε συνεργασία" με τους Γερμανούς
To παλιότερο F 650 Funduro φορούσε κινητήρα της Rotax, καμμία σχέση οι δυο τους
Και το επερχόμενο Voge 900DS θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του BMW F 900 XR, o οποίος ομοίως είναι κατασκευασμένος από τη Loncin "σε συνεργασία" με τους βαυαρούς
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Το F 650 GS που οδηγείς έχει κινητήρα της Loncin κατασκευασμένο "σε συνεργασία" με τους Γερμανούς
To παλιότερο F 650 Funduro φορούσε κινητήρα της Rotax, καμμία σχέση οι δυο τους
Και το επερχόμενο Voge 900DS θα χρησιμοποιεί τον κινητήρα του BMW F 900 XR, o οποίος ομοίως είναι κατασκευασμένος από τη Loncin "σε συνεργασία" με τους βαυαρούς
Το Dakar φοράει Rotax.
Η τελευταία γενιά του μονοκύλινδρου μοντέλου που ονομάστηκε SERTAO φορούσε της Loncin.
 
Top Bottom