Το ύψος σέλας από μόνο του δε λέει τίποτα. Το Voge έχει απίστευτα μαλακές αναρτήσεις. Το θέμα είναι να δεις που πάει το ύψος όταν κάτσεις πάνω. Το έγραψα κι αλλού. Αν ανέβεις στο WR250R που υποτίθεται έχει μόνο 2cm μεγαλύτερο ύψος όταν κάτσεις πάνω η διαφορά -συγκριτικά- είναι πολύ μεγαλύτερη, θα έλεγα έυκολα 6 με 7 πόντους. Αυτό βέβαια δεν το γράφω για κακό αφού η χρήση είναι On/Offάδικη και μαλακή ανάρτηση σημαίνει ξεκούραστη οδήγηση.
Εγώ έκανα την ερώτηση γιατί από αυτά που διάβαζα μέχρι σήμερα και κυρίως συνυπολογίζοντας ότι όπως λένε είναι γραναζωμένο κοντό περίμενα άλλα πράγματα. Με βάση τα γραφόμενα specs έπρεπε να το νιώθεις παντού δυνατότερο (και χαμηλά και ψηλά), πράγμα που μάλλον δεν ισχύει (κάνω τη σύγκριση με το CRF300L). Θα ήταν ενδιαφέρον να γίνει άμεσα μια σύγκριση με τα δυο μηχανάκια ταυτοχρόνως. Φοβάμαι πως το Honda θα φεύγει πολύ με όλους τους τρόπους και από στάση και με ρεπρίζ ανοίγματα.
Και πάλι να σημειώσω πως είναι η εντύπωση μου και αυτό δε μειώνει σε καμία περίπτωση τη μοτοσυκλέτα για τα χρήματα που κάποιος θα δώσει.
Αντώνη.... καμία σχέση. Το SWM είναι ένα εξευγενισμένο καθαρόαιμο και οι αναρτήσεις του είναι μάλλον σκληρότερες και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε σκληρότερη χρήση. Το πρόβλημα είναι πως θα είναι πιο κουραστικό για πολύωρη χρήση. Επίσης δώσε σημασία στα διαστήματα σέρβις που αν και δεν είναι αυτά ενός καθαρόαιμου σίγουρα είναι πιο συχνά από αυτά ενός τυπικού on/off. Και ρώτα να μάθεις τι γίνεται με βαλβίδες κτλ Μπορεί και αυτές για παράδειγμα να χρειάζονται αντικατάσταση σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Σε αυτά να δώσεις σημασία.