Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Στο 1,75 που είμαι δεν είχα νιώσει ποτέ κοντός στην ζωή μου. Αυτό μέχρι προχθές που πήγα και ανέβηκα επάνω στο RS300r της SWM με τα 96,3 εκατοστά ύψους σέλας o_O:laugh::laugh:
Η πλάκα είναι πως το σοκ δεν με πτόησε και τώρα περιμένω να βρω χρόνο να πάω πάλι να το κάνω test ride. :hungry::laugh:
Αντωνη στο test ride δινουν και αξεσουαρ...
 

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Αντωνη στο test ride δινουν και αξεσουαρ...
Και αυτό θα κάνει, αλλά λέω να δοκιμάσω την τεχνική του Aldebaran Θα πάω στο μαγαζί αφού έχω κάνει πρώτα ένα τουρ στον χάρτη με τις ταβέρνες :roflmao::roflmao:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το ύψος σέλας από μόνο του δε λέει τίποτα. Το Voge έχει απίστευτα μαλακές αναρτήσεις. Το θέμα είναι να δεις που πάει το ύψος όταν κάτσεις πάνω. Το έγραψα κι αλλού. Αν ανέβεις στο WR250R που υποτίθεται έχει μόνο 2cm μεγαλύτερο ύψος όταν κάτσεις πάνω η διαφορά -συγκριτικά- είναι πολύ μεγαλύτερη, θα έλεγα έυκολα 6 με 7 πόντους. Αυτό βέβαια δεν το γράφω για κακό αφού η χρήση είναι On/Offάδικη και μαλακή ανάρτηση σημαίνει ξεκούραστη οδήγηση.

Εγώ έκανα την ερώτηση γιατί από αυτά που διάβαζα μέχρι σήμερα και κυρίως συνυπολογίζοντας ότι όπως λένε είναι γραναζωμένο κοντό περίμενα άλλα πράγματα. Με βάση τα γραφόμενα specs έπρεπε να το νιώθεις παντού δυνατότερο (και χαμηλά και ψηλά), πράγμα που μάλλον δεν ισχύει (κάνω τη σύγκριση με το CRF300L). Θα ήταν ενδιαφέρον να γίνει άμεσα μια σύγκριση με τα δυο μηχανάκια ταυτοχρόνως. Φοβάμαι πως το Honda θα φεύγει πολύ με όλους τους τρόπους και από στάση και με ρεπρίζ ανοίγματα.

Και πάλι να σημειώσω πως είναι η εντύπωση μου και αυτό δε μειώνει σε καμία περίπτωση τη μοτοσυκλέτα για τα χρήματα που κάποιος θα δώσει.

Στο 1,75 που είμαι δεν είχα νιώσει ποτέ κοντός στην ζωή μου. Αυτό μέχρι προχθές που πήγα και ανέβηκα επάνω στο RS300r της SWM με τα 96,3 εκατοστά ύψους σέλας o_O:laugh::laugh:
Η πλάκα είναι πως το σοκ δεν με πτόησε και τώρα περιμένω να βρω χρόνο να πάω πάλι να το κάνω test ride. :hungry::laugh:
Αντώνη.... καμία σχέση. Το SWM είναι ένα εξευγενισμένο καθαρόαιμο και οι αναρτήσεις του είναι μάλλον σκληρότερες και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε σκληρότερη χρήση. Το πρόβλημα είναι πως θα είναι πιο κουραστικό για πολύωρη χρήση. Επίσης δώσε σημασία στα διαστήματα σέρβις που αν και δεν είναι αυτά ενός καθαρόαιμου σίγουρα είναι πιο συχνά από αυτά ενός τυπικού on/off. Και ρώτα να μάθεις τι γίνεται με βαλβίδες κτλ Μπορεί και αυτές για παράδειγμα να χρειάζονται αντικατάσταση σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Σε αυτά να δώσεις σημασία.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Η ιταλική εταιρεία GPRtech έχει ανεβάσει στο σωλήνα τη συγκεκριμένη πόδια έργο τέχνης από τιτάνιο. Δεν μπορώ όμως να βρω πληροφορίες για τον εάν είναι διαθέσιμη για παραγγελία. Παρακαλώ τα τζιμάνια του φόρουμ να ψάξουν επιπλέον λεπτομέρειες.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Το ύψος σέλας από μόνο του δε λέει τίποτα. Το Voge έχει απίστευτα μαλακές αναρτήσεις. Το θέμα είναι να δεις που πάει το ύψος όταν κάτσεις πάνω. Το έγραψα κι αλλού. Αν ανέβεις στο WR250R που υποτίθεται έχει μόνο 2cm μεγαλύτερο ύψος όταν κάτσεις πάνω η διαφορά -συγκριτικά- είναι πολύ μεγαλύτερη, θα έλεγα έυκολα 6 με 7 πόντους. Αυτό βέβαια δεν το γράφω για κακό αφού η χρήση είναι On/Offάδικη και μαλακή ανάρτηση σημαίνει ξεκούραστη οδήγηση.

Εγώ έκανα την ερώτηση γιατί από αυτά που διάβαζα μέχρι σήμερα και κυρίως συνυπολογίζοντας ότι όπως λένε είναι γραναζωμένο κοντό περίμενα άλλα πράγματα. Με βάση τα γραφόμενα specs έπρεπε να το νιώθεις παντού δυνατότερο (και χαμηλά και ψηλά), πράγμα που μάλλον δεν ισχύει (κάνω τη σύγκριση με το CRF300L). Θα ήταν ενδιαφέρον να γίνει άμεσα μια σύγκριση με τα δυο μηχανάκια ταυτοχρόνως. Φοβάμαι πως το Honda θα φεύγει πολύ με όλους τους τρόπους και από στάση και με ρεπρίζ ανοίγματα.

Και πάλι να σημειώσω πως είναι η εντύπωση μου και αυτό δε μειώνει σε καμία περίπτωση τη μοτοσυκλέτα για τα χρήματα που κάποιος θα δώσει.



Αντώνη.... καμία σχέση. Το SWM είναι ένα εξευγενισμένο καθαρόαιμο και οι αναρτήσεις του είναι μάλλον σκληρότερες και μπορούν να ανταπεξέλθουν σε σκληρότερη χρήση. Το πρόβλημα είναι πως θα είναι πιο κουραστικό για πολύωρη χρήση. Επίσης δώσε σημασία στα διαστήματα σέρβις που αν και δεν είναι αυτά ενός καθαρόαιμου σίγουρα είναι πιο συχνά από αυτά ενός τυπικού on/off. Και ρώτα να μάθεις τι γίνεται με βαλβίδες κτλ Μπορεί και αυτές για παράδειγμα να χρειάζονται αντικατάσταση σε πολύ λιγότερα χιλιόμετρα. Σε αυτά να δώσεις σημασία.
Έχω οδηγήσει το Crf300 Rally και επιβεβαιώνω ότι το μοτέρ του, αν και ποιο αδύναμο στα χαρτιά, φαίνεται πιο δυνατό και πιο ραφιναρισμένο. Το συγκεκριμένο βέβαια φόραγε και εξάτμιση της FMF, δεν ξέρω μήπως του έδινε ένα boost παραπάνω.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Reactions: STF

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Η ιταλική εταιρεία GPRtech έχει ανεβάσει στο σωλήνα τη συγκεκριμένη πόδια έργο τέχνης από τιτάνιο. Δεν μπορώ όμως να βρω πληροφορίες για τον εάν είναι διαθέσιμη για παραγγελία. Παρακαλώ τα τζιμάνια του φόρουμ να ψάξουν επιπλέον λεπτομέρειες.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Δεν έχουν κάτι σχετικό ακόμα στο site τους...
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Δεν έχουν κάτι σχετικό ακόμα στο site τους...
Το site φαίνεται νέο, προφανώς πρόκειται για νεοσυσταθείσα εταιρεία, σε στάδιο ανάπτυξης, που σχετίζεται με την GPR exhausts και στο μέλλον θα κατασκευάζει αξεσουάρ μοτοσυκλετών.
Όπως και να 'χει φαίνεται αξιόλογη, πολύ ωραία τα πρώτα της δείγματα.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Έχω οδηγήσει το Crf300 Rally και επιβεβαιώνω ότι το μοτέρ του, αν και ποιο αδύναμο στα χαρτιά, φαίνεται πιο δυνατό και πιο ραφιναρισμένο. Το συγκεκριμένο βέβαια φόραγε και εξάτμιση της FMF, δεν ξέρω μήπως του έδινε ένα boost παραπάνω.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Eτσι για την κουβεντα και μονο να πω πως δεν υπαρχει FMF εξατμιση για το CRF300L Αυτες που γραφουν FΜF ειναι κινεζικες και μαλλον κακης ποιοτητας
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Στην έκθεση της Mototrend στη Ν. Φιλαδέλφεια πάντως, το 300 Rally που έχουν μέσα φοράει ένα πολύ όμορφο τελικό της IXIL, αν θυμάμαι καλά είναι ισπανική εταιρεία.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Στο 1,75 που είμαι δεν είχα νιώσει ποτέ κοντός στην ζωή μου. Αυτό μέχρι προχθές που πήγα και ανέβηκα επάνω στο RS300r της SWM με τα 96,3 εκατοστά ύψους σέλας o_O:laugh::laugh:
Η πλάκα είναι πως το σοκ δεν με πτόησε και τώρα περιμένω να βρω χρόνο να πάω πάλι να το κάνω test ride. :hungry::laugh:
Aντουαν αυτό είναι καθαρόαιμο εντούρο και βασίζεται στο παλιό ορθόδοξο Husqvarna που ήταν τότε τα πιο ψηλά στην κατηγορία. Και ήταν καταπληκτικά εντούρο, μου άρεσε πάρα πολύ και έχουν ακόμα φανατικό κοινό.

Παρεμπιπτόντως το CCM 404 Ε, όχι το trial που έχω τώρα, είναι το πιο ψηλό εντούρο που είχα ποτέ με ύψος σέλας 99cm που ήταν και αρκετά φαρδιά. Στα μονοπάτια είχα σοβαρό θέμα όπου ήθελε ποδι κάτω. (1.83 ύψος)

Και στο ΥΖ ήταν 99 cm αλλά ήταν πιο στενή η σέλα και πιο ενδοτικες οι αναρτήσεις στην αρχική τους διαδρομή.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Aντουαν αυτό είναι καθαρόαιμο εντούρο και βασίζεται στο παλιό ορθόδοξο Husqvarna που ήταν τότε τα πιο ψηλά στην κατηγορία. Και ήταν καταπληκτικά εντούρο, μου άρεσε πάρα πολύ και έχουν ακόμα φανατικό κοινό.

Παρεμπιπτόντως το CCM 404 Ε, όχι το trial που έχω τώρα, είναι το πιο ψηλό εντούρο που είχα ποτέ με ύψος σέλας 99cm που ήταν και αρκετά φαρδιά. Στα μονοπάτια είχα σοβαρό θέμα όπου ήθελε ποδι κάτω. (1.83 ύψος)

Και στο ΥΖ ήταν 99 cm αλλά ήταν πιο στενή η σέλα και πιο ενδοτικες οι αναρτήσεις στην αρχική τους διαδρομή.
Τι διαδρομή έχει το μπροστινό?
 

n.l

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS '08
Καλησπέρα, τι λάδι και πόσο σας βάζουν στην αλλαγή λαδιων γιατί πλησιάζω τα 1000χμ?
Το user manual στα αγγλικά, που μου έδωσαν με τα χαρτιά της μηχανής, λέει 5W-40, στο site της εταιρείας στην Ελλάδα (mototrend) που έκανα down load το user manual λέει 15W-50 με 1.3-1.5 l λαδιού( μαζί με φίλτρο πάντα) κ η αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκη λέει 10W-40 1.8 l λάδι με το φίλτρο.

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Καλησπέρα, τι λάδι και πόσο σας βάζουν στην αλλαγή λαδιων γιατί πλησιάζω τα 1000χμ?
Το user manual στα αγγλικά, που μου έδωσαν με τα χαρτιά της μηχανής, λέει 5W-40, στο site της εταιρείας στην Ελλάδα (mototrend) που έκανα down load το user manual λέει 15W-50 με 1.3-1.5 l λαδιού( μαζί με φίλτρο πάντα) κ η αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκη λέει 10W-40 1.8 l λάδι με το φίλτρο.

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν ξέρουν τι τους γίνεται μάλλον!! Μήπως καλύτερα να βάλουν 2-3 λίτρα να υπάρχει;!

1300ml παίρνει στην αλλαγή (με φίλτρο που το βάζει ως απαραίτητο σε κάθε αλλαγή λαδιού) και 1500ml έπειτα από αποσυναρμολόγηση.
Εγώ θα πήγαινα με ότι λέει ο κατασκευαστής, δηλαδή 5w-40, πάλι σε Silkolene.
 
Reactions: n.l

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
το 15 50 είναι πιο σωστό για καλοκαίρι στην Ελλάδα που έρχεται
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Καλησπέρα, τι λάδι και πόσο σας βάζουν στην αλλαγή λαδιων γιατί πλησιάζω τα 1000χμ?
Το user manual στα αγγλικά, που μου έδωσαν με τα χαρτιά της μηχανής, λέει 5W-40, στο site της εταιρείας στην Ελλάδα (mototrend) που έκανα down load το user manual λέει 15W-50 με 1.3-1.5 l λαδιού( μαζί με φίλτρο πάντα) κ η αντιπροσωπεία Θεσσαλονίκη λέει 10W-40 1.8 l λάδι με το φίλτρο.

Στάλθηκε από το SM-A525F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω θα εβαζα 10w-40 σαν πιο ασφαλη επιλογη για χειμωνα καλοκαιρι στην Ελλαδα
Και οσον αφορα την σωστη ποσοτητα του λαδιου αυτη θα σου την δειξει ο δεικτης ή το "ματακι", οτι εχει τελος παντων το voge και οχι το μανουαλ Και αυτο γιατι ποτε δεν βγαινει απο το μοτερ η ιδια ποσοτητα λαδιου σε καθε αλλαγη Βαζεις ας πουμε μονοκοπανια 1 λιτρο και μετα συμπληρωνεις αναλογα
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Εγω θα εβαζα 10w-40 σαν πιο ασφαλη επιλογη για χειμωνα καλοκαιρι στην Ελλαδα
Και οσον αφορα την σωστη ποσοτητα του λαδιου αυτη θα σου την δειξει ο δεικτης ή το "ματακι", οτι εχει τελος παντων το voge και οχι το μανουαλ Και αυτο γιατι ποτε δεν βγαινει απο το μοτερ η ιδια ποσοτητα λαδιου σε καθε αλλαγη Βαζεις ας πουμε μονοκοπανια 1 λιτρο και μετα συμπληρωνεις αναλογα
Ακριβώς αυτό. Στο συγκριμένο ξεκινάς με 1.3lt και προσθέτεις κοιτώντας το ματάκι σε κάθετη θέση μέχρι να φτάσεις στα μισά. Αν θυμάμαι καλά μια αλλαγή που είδα έφτασε τα 1.4 παρά κάτι.
 
Top Bottom