Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ναι. Εύκολα θα πεί κανείς πως για 4200 (εδω γαλλία) αγοράζεις μοτο με πολλά στον στανταρ εξοπλισμό. Και επιθετικό μάρκετινκ με στόχο νέους οδηγούς με λογική "Back to the roots" . Και άμα το δείς είναι όντως : 21/18 μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων και πολυχρηστικότητα. Δλδ 80-90-00 on off και dual sport. Για τον πιτσιρικά που δεν τα έζησε να το καταλάβω. Επίσης στην εποχή που μεγάλωσε και πετάει κινητό κάθε 2χρόνια δεν θα δει ότι τα περιφεριακά είναι ali baba και όχι brembo, nissin, kayaba, koyo, skf, κλπ.

Αλλά με τα ίδια χρήματα πέρνεις ένα αυθεντικό 80-90-00 on off και dual sport που θα κάνει ακριβώς τα ίδια.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Σπύρο να ρωτήσω, έχεις ίδια άποψη και για το crfl?
Αντώνη δεν το έχω δει από κοντά. Δεν έχω γνώμη. Βάση μόνο τιμής όμως (7700 για το rally) είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν καλύτερες vfm επι λογες.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι απόψεις είναι όλες σεβαστές. Εγώ πάλι θεωρώ πως είναι πολύ value for money. Σου δίνει πολύ καλή μοτοσυκλέτα ψεύδοεντουρο στα πρότυπα ενός klx 250-300. Και σιγά τις αναρτήσεις που είχαν και αυτά τα Γιαπωνέζικα τύπου xr,ttr,klx ας πούμε αν είναι αυτό σκατα τα ίδια σκατα ήταν κι εκείνα. Η εταιρεία που φτιάχνει τις αναρτήσεις στο voge είναι αυτή που φτιάχνει τις αναρτήσεις στο kove 450 που τερμάτισε με τρεις μοτοσυκλέτες dakar. Δεν έχω καμία πρόθεση να τους σνομπαρω αλλά να τους αξιολογήσω και στην περίπτωση του voge έχουν κάνει μια πολύ αξιόλογη προσπάθεια.

Εν πάσει περιπτώσει αν κάποιος θέλει ένα τίμιο ψεύδοεντουρο για καθημερινό ίσως και να κάνει ωραία χωματόδρομους σαβκα είναι μια χαρα. Άμα πάμε να το συγκρίνουμε με exc 450 ναι δε κάνει μονοπάτια όπως αυτό και είναι βαρύ. Επίσης να πάμε να πάρουμε 650gs η βστρομ 20ετιας τώρα και να έχουν και αυτά οποιαδήποτε βάση σύγκρισης δεν το κατανοώ. Επίσης πως προκύπτει πως για ένα 650gs 20ετιας βρίσκεις ανταλλακτικά ενώ για αυτό όχι? Σιγά το βαρύ 160 κιλά γεμάτο. Ένα φυσιολογικό ψεύδοεντουρο με κουστουμακι κιόλας είναι. Πόσο να ζυγίζει? 120 κιλά όσο ένα καθαρό enduro??
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Βαγγέλη για να φτάσει η τιμή 4200 έχει πέσει πολύ έκπτωση στην ποιότητα κατασκευής.

Και η ΚΤΜ τρέχει dakar, δεν βάζει τις ίδιες αναρτήσεις όμως στο 350 που πουλάει ινδία...

Αναφορικά με το βάρος πχ το τελευταιο 2μισάρι wr ζύγιζε γύρω στα 30κιλά λιγότερα. Ένα klx 2μισαρι του 16 ζυγίζει 25 κιλά λιγότερα. Το drz ζύγιζει 15 κιλά λιγότερα και έχει και έχει και 10 άλογα παραπάνω. Το δικό μου το DR είναι τα ίδια κιλά, 20 άλογα παραπάνω και κόστισε τα ίδια χρήματα... Νομίζω υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Καταννοώ τον ενθουσιασμό, αλλά vfm δεν είναι. Vfm ήταν όταν η καβασάκι του βελγίου ξεστόκαρε το '12 τα klx450r του '10 και τα έδινε 6k καινούργιο.
 

skritikos

Μέλος
Περιοχή
Dark side of the Moon
Όνομα
Stam
Μοτό
Honda CB500X '17
Βαγγέλη για να φτάσει η τιμή 4200 έχει πέσει πολύ έκπτωση στην ποιότητα κατασκευής.

Και η ΚΤΜ τρέχει dakar, δεν βάζει τις ίδιες αναρτήσεις όμως στο 350 που πουλάει ινδία...

Αναφορικά με το βάρος πχ το τελευταιο 2μισάρι wr ζύγιζε γύρω στα 30κιλά λιγότερα. Ένα klx 2μισαρι του 16 ζυγίζει 25 κιλά λιγότερα. Το drz ζύγιζει 15 κιλά λιγότερα και έχει και έχει και 10 άλογα παραπάνω. Το δικό μου το DR είναι τα ίδια κιλά, 20 άλογα παραπάνω και κόστισε τα ίδια χρήματα... Νομίζω υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Καταννοώ τον ενθουσιασμό, αλλά vfm δεν είναι. Vfm ήταν όταν η καβασάκι του βελγίου ξεστόκαρε το '12 τα klx450r του '10 και τα έδινε 6k καινούργιο.
Ό,τι και να λέμε, για αγορά καινούργιου μοντέρνου on/off έχει το καλύτερο value for money. Και το αστείο είναι πως έχει και την καλύτερη απόδοση από τον κύριο αντίπαλο (στην Ελλάδα), το Honda CRF300L/Rally.
Το Honda Rally, που με έχει απασχολήσει πολύ, για να φτάσει στην απόδοση των αναρτήσεων του Voge φτάνει σχεδόν στα 8500 euro!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Βαγγέλη για να φτάσει η τιμή 4200 έχει πέσει πολύ έκπτωση στην ποιότητα κατασκευής.

Και η ΚΤΜ τρέχει dakar, δεν βάζει τις ίδιες αναρτήσεις όμως στο 350 που πουλάει ινδία...

Αναφορικά με το βάρος πχ το τελευταιο 2μισάρι wr ζύγιζε γύρω στα 30κιλά λιγότερα. Ένα klx 2μισαρι του 16 ζυγίζει 25 κιλά λιγότερα. Το drz ζύγιζει 15 κιλά λιγότερα και έχει και έχει και 10 άλογα παραπάνω. Το δικό μου το DR είναι τα ίδια κιλά, 20 άλογα παραπάνω και κόστισε τα ίδια χρήματα... Νομίζω υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Καταννοώ τον ενθουσιασμό, αλλά vfm δεν είναι. Vfm ήταν όταν η καβασάκι του βελγίου ξεστόκαρε το '12 τα klx450r του '10 και τα έδινε 6k καινούργιο.
Σύγκριση με το kawasaki klx 250 το ψεκαστο. Το είχα κιόλας και έχω εικόνα καλή.

Διαφορά στα κιλά.. 24.

Δεξαμενή καυσίμου. 7.2 klx, 11 voge. (Περίπου 3.5 κιλά)

Κάγκελα προστασίας κινητηρα στάνταρ (περίπου 3 κιλά)

Σχάρα ουράς στάνταρ (περίπου 1.5 κιλό)

Χούφτες στάνταρ (περίπου 1 κιλό)

Μονάδα abs που το kawasaki δεν είχε μαζί με παρελκόμενα ( περίπου 2.5 κιλά)

Προδιαγραφές ρύπων euro 5 που σημαινει καταλύτης βάλε 1 -1.5 κιλό ακόμα εκεί

Μισό fering μαζί με ζελατίνα πλαστικά έναντι απλής μάσκας του kawasaki εύκολα 4 κιλά παραπάνω μαζί με τις αντίστοιχες βάσεις που βιώνουν στο πλαίσιο.

Στη σουμα 7 κιλά καθαρά ( στα χαρτιά επάνω το voge). Πάντως δεν είναι φτιαγμένο το ένα από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου και το άλλο από μαντέμι Ινδονησίας! Μάλιστα το klx ,που το είχα και ήταν κατασκευή Ταϊλάνδη κλωτσαγε τις βίδες όπως κατεβάζει το λιοσπορο η μέση τηλεθεατρια της Μενεγάκη.

Αν υποθέσουμε λοιπόν στα 159 κιλά εργοστάσιο το voge,βγάζεις σχάρα κάγκελα κινητήρα πας στα 154. Βάζεις μια εξάτμιση aftermarket πας στα 150. Αφήνεις και 4 λίτρα λιγότερο στο ρεζερβουάρ από τέρμα γεμάτο είσαι στα 146 κιλά. Θες να ξηλώσεις και ζελατίνα και όλο το πακέτο μπροστά να το κάνεις καθαρό enduro με ένα μασκακι σκέτο? Πας στα 142 κιλά. Τι να συγκρίνουμε όλα αυτά τώρα με vstrom και 650gs? Τι σχέση έχουν?

Τώρα όσο αφορά τη ποιότητα όπως το έχω δει το voge πάνω κάτω σα το kawasaki Ταϊλάνδης το κόβω. Όχι κάτι σπουδαίο αλλά στα 4 κάτι χιλιάρικα που το ζητάνε πουλάνε σκούτερ 125 κυβικά τι να σου κάνει και ο Κινέζος δεν μπορεί να σου φτιάξει και 690r στο τάλιρο. Άμα δεν είναι value for money έχει 3 χιλιάρικα παραπάνω honda που τα αξίζει μέχρι εύρο ίσως ποιος ξέρει.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Ωραία η πλάκα με τα κιλά. Όμως ο κινέζος τα πουλάει όλα αυτά μαζι, ενω εσύ τα ξήλωσες όλα, χωρίς να αλλάξεις την τιμή, απλά για να βγεί ότι είναι ίδια με ένα 2μισάρι ταυλάνδης.

Βέβαια συγκρίνοντάς τα χωρίς όλα αυτά τα έξτρα θα δείς ότι ο κινέζος δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις όπως το klx, ή φρένα της nissin και θεωρεί "Κατανάλωση λιπαντικού μέχρι 200ml/1000km είναι προβλεπόμενη". Δεν βλέπω λοιπόν που είναι το vfm όταν στην ουσία πουλάει υποδεεστερα σε ποιότητα απο τον ανταγωνισμό.

Στα χρήματα που ζητάει μπορεί να αγοράσει κάποιος καλύτερης ποιότητας μοτοσυκλέτα για την ίδια χρήση μεταχειρισμένη. Με 3k παραπάνω που λες έχει ακόμα περισσότερες επιλογες σε καινούργια. Δεν τάχεις? Μήν τα δώσεις.

Οι τιμές της βογκ για το rally στην ευρώπη συναγωνίζονται αυτές της ktm στην ινδία ( το 390 adv έχει 3.7k euro...) Είτε λοιπόν στην ινδία δεν ξέρουν τι θα πει vfm και είναι κορόιδα γιατί δεν θα δούνε το θαύμα της μηχανικής voge rally είτε η loncin μας δουλεύει ψιλό γαζι με το συγκεκριμένο μοντέλο.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Κάτι που ξέχασα να αναφέρω...
Το παραπάνω έφτασε τα 34 άλογα τροχό με φίλτρο, πρόγραμμα ίσως και εξάτμιση (δεν θυμόταν ακριβώς ο αντιπρόσωπος) σε δυναμόμετρο συνεργείου του νομού το οποίο είχε βελτιώσει ο ίδιος...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Κάτι που ξέχασα να αναφέρω...
Το παραπάνω έφτασε τα 34 άλογα τροχό με φίλτρο, πρόγραμμα ίσως και εξάτμιση (δεν θυμόταν ακριβώς ο αντιπρόσωπος) σε δυναμόμετρο συνεργείου του νομού το οποίο είχε βελτιώσει ο ίδιος...
Δηλαδη συγνωμη και με το μπαρδον δηλαδης αλλα πηρε κατι παραπανω απο 30% μονο με φιλτρο, εξατμιση, και προγραμμα??? :rolleyes:

ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ VOGEEEEE :roflmao:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ωραία η πλάκα με τα κιλά. Όμως ο κινέζος τα πουλάει όλα αυτά μαζι, ενω εσύ τα ξήλωσες όλα, χωρίς να αλλάξεις την τιμή, απλά για να βγεί ότι είναι ίδια με ένα 2μισάρι ταυλάνδης.

Βέβαια συγκρίνοντάς τα χωρίς όλα αυτά τα έξτρα θα δείς ότι ο κινέζος δεν έχει ρυθμιζόμενες αναρτήσεις όπως το klx, ή φρένα της nissin και θεωρεί "Κατανάλωση λιπαντικού μέχρι 200ml/1000km είναι προβλεπόμενη". Δεν βλέπω λοιπόν που είναι το vfm όταν στην ουσία πουλάει υποδεεστερα σε ποιότητα απο τον ανταγωνισμό.

Στα χρήματα που ζητάει μπορεί να αγοράσει κάποιος καλύτερης ποιότητας μοτοσυκλέτα για την ίδια χρήση μεταχειρισμένη. Με 3k παραπάνω που λες έχει ακόμα περισσότερες επιλογες σε καινούργια. Δεν τάχεις? Μήν τα δώσεις.

Οι τιμές της βογκ για το rally στην ευρώπη συναγωνίζονται αυτές της ktm στην ινδία ( το 390 adv έχει 3.7k euro...) Είτε λοιπόν στην ινδία δεν ξέρουν τι θα πει vfm και είναι κορόιδα γιατί δεν θα δούνε το θαύμα της μηχανικής voge rally είτε η loncin μας δουλεύει ψιλό γαζι με το συγκεκριμένο μοντέλο.
Εγώ σου είπα πόσο ζυγίζει το το voge εφόσον έρθει στη μορφή του klx εκτός αν θεωρείς σωστό να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα. Δηλαδή το γεγονός πως το voge έχει 4 λίτρα παραπάνω τεποζιτο να του το χρεώσουμε στα μείον. Η ότι έρχεται με σχάρα κάγκελα από εργοστάσιο.

Η σύγκριση καινούργιων με μεταχειρισμένων είναι πάντα άκυρη. Με ένα χιλιάρικο παίρνεις KLE και κάνεις δουλειά σου. Γιατί έχεις tenere?

Η Ινδία είναι γνωστό πως έχει εχθρικό φορολογικό έναντι οτιδήποτε φτιάχνεται εκτός Ινδίας. Ακόμα και η honda ότι πουλάει είναι από εργοστάσια στην Ινδία.

Κατανάλωση λιπαντικού εντός προδιαγραφών σημαίνει σχεδιασμός μοτέρ με αυτές τις ανοχές για συγκεκριμένους λόγους. Εκτός αν υποθέσουμε πως η loncin κατασκευαστής και για τη bmw δε ξέρει να φτιάξει ένα τόσο δα μοτεράκι.

Αν είχε ρυθμίσεις το klx στις αναρτήσεις ήδη το έχω ξεχάσει γιατί δεν έκαναν σχεδόν τίποτα και γενικά μέτριες προς κακές αναρτήσεις. Αμφιβάλλω αν το ,νοge έχει χειρότερες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Κάτι που ξέχασα να αναφέρω...
Το παραπάνω έφτασε τα 34 άλογα τροχό με φίλτρο, πρόγραμμα ίσως και εξάτμιση (δεν θυμόταν ακριβώς ο αντιπρόσωπος) σε δυναμόμετρο συνεργείου του νομού το οποίο είχε βελτιώσει ο ίδιος...
Μάλλον 24 θα είπε. 21-22 τροχο βγάζει μαμα
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κάτι που ξέχασα να αναφέρω...
Το παραπάνω έφτασε τα 34 άλογα τροχό με φίλτρο, πρόγραμμα ίσως και εξάτμιση (δεν θυμόταν ακριβώς ο αντιπρόσωπος) σε δυναμόμετρο συνεργείου του νομού το οποίο είχε βελτιώσει ο ίδιος...
Nα του πεις να πάει να γίνει μηχανικός στην honda... Πήγανε και βγάλανε το crf450l με 38 άλογα οι άχρηστοι...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Κάτι που ξέχασα να αναφέρω...
Το παραπάνω έφτασε τα 34 άλογα τροχό με φίλτρο, πρόγραμμα ίσως και εξάτμιση (δεν θυμόταν ακριβώς ο αντιπρόσωπος) σε δυναμόμετρο συνεργείου του νομού το οποίο είχε βελτιώσει ο ίδιος...
Μάλλον θέλει καλιμπραρισμα το δυναμόμετρο.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Πιο ισοπεδοτικός πεθαίνεις!! Ειδικά με αυτό το "Vfm καινούργιο μοντερνο ον οφφ θα διάλεγα το καινούργιο cb500x (7.3k στη γαλλία)" το τερμάτισες. Το είχα στην κατοχή μου και το άντεξα ένα χρόνο.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Κατανάλωση λιπαντικού εντός προδιαγραφών σημαίνει σχεδιασμός μοτέρ με αυτές τις ανοχές για συγκεκριμένους λόγους. Εκτός αν υποθέσουμε πως η loncin κατασκευαστής και για τη bmw δε ξέρει να φτιάξει ένα τόσο δα μοτεράκι.
Μη μπλέκεσαι. Δεν μιλάμε γενικά για την loncin. Μιλάμε ειδικά για ένα συγκεκριμένο μηχανάκι το 300άρι.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
τo klx 300 με τις προδιαγραφες ρυπων ειναι περιπου στα 24 αλογα τροχο,παλια εκει στα πρωτα επαιζε πιο πανω
οτι και να πουσαρει αυτο το μοτερ ειναι κατω απ 30...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Πάντως σε αυτή τη τιμή το μηχανάκι είναι ταμάμ. Αν δεν είχα τον καγκουροδυνόσαυρο το CCM αυτό θα έπαιρνα αλλά την έκδοση με τα 36 άλογα τροχό.

(Το CCM είχε καινούργιο 43 τροχό με κλειστή εξάτμιση)
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δηλαδη συγνωμη και με το μπαρδον δηλαδης αλλα πηρε κατι παραπανω απο 30% μονο με φιλτρο, εξατμιση, και προγραμμα??? :rolleyes:

ΤΡΕΧΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ VOGEEEEE :roflmao:
Δεν φτάνουν για όλους λέμεεεεε.....
 
Top Bottom