Βαγγέλη για να φτάσει η τιμή 4200 έχει πέσει πολύ έκπτωση στην ποιότητα κατασκευής.
Και η ΚΤΜ τρέχει dakar, δεν βάζει τις ίδιες αναρτήσεις όμως στο 350 που πουλάει ινδία...
Αναφορικά με το βάρος πχ το τελευταιο 2μισάρι wr ζύγιζε γύρω στα 30κιλά λιγότερα. Ένα klx 2μισαρι του 16 ζυγίζει 25 κιλά λιγότερα. Το drz ζύγιζει 15 κιλά λιγότερα και έχει και έχει και 10 άλογα παραπάνω. Το δικό μου το DR είναι τα ίδια κιλά, 20 άλογα παραπάνω και κόστισε τα ίδια χρήματα... Νομίζω υπάρχουν πολλά παραδείγματα. Καταννοώ τον ενθουσιασμό, αλλά vfm δεν είναι. Vfm ήταν όταν η καβασάκι του βελγίου ξεστόκαρε το '12 τα klx450r του '10 και τα έδινε 6k καινούργιο.
Σύγκριση με το kawasaki klx 250 το ψεκαστο. Το είχα κιόλας και έχω εικόνα καλή.
Διαφορά στα κιλά.. 24.
Δεξαμενή καυσίμου. 7.2 klx, 11 voge. (Περίπου 3.5 κιλά)
Κάγκελα προστασίας κινητηρα στάνταρ (περίπου 3 κιλά)
Σχάρα ουράς στάνταρ (περίπου 1.5 κιλό)
Χούφτες στάνταρ (περίπου 1 κιλό)
Μονάδα abs που το kawasaki δεν είχε μαζί με παρελκόμενα ( περίπου 2.5 κιλά)
Προδιαγραφές ρύπων euro 5 που σημαινει καταλύτης βάλε 1 -1.5 κιλό ακόμα εκεί
Μισό fering μαζί με ζελατίνα πλαστικά έναντι απλής μάσκας του kawasaki εύκολα 4 κιλά παραπάνω μαζί με τις αντίστοιχες βάσεις που βιώνουν στο πλαίσιο.
Στη σουμα 7 κιλά καθαρά ( στα χαρτιά επάνω το voge). Πάντως δεν είναι φτιαγμένο το ένα από αλουμίνιο αεροπορικού τύπου και το άλλο από μαντέμι Ινδονησίας! Μάλιστα το klx ,που το είχα και ήταν κατασκευή Ταϊλάνδη κλωτσαγε τις βίδες όπως κατεβάζει το λιοσπορο η μέση τηλεθεατρια της Μενεγάκη.
Αν υποθέσουμε λοιπόν στα 159 κιλά εργοστάσιο το voge,βγάζεις σχάρα κάγκελα κινητήρα πας στα 154. Βάζεις μια εξάτμιση aftermarket πας στα 150. Αφήνεις και 4 λίτρα λιγότερο στο ρεζερβουάρ από τέρμα γεμάτο είσαι στα 146 κιλά. Θες να ξηλώσεις και ζελατίνα και όλο το πακέτο μπροστά να το κάνεις καθαρό enduro με ένα μασκακι σκέτο? Πας στα 142 κιλά. Τι να συγκρίνουμε όλα αυτά τώρα με vstrom και 650gs? Τι σχέση έχουν?
Τώρα όσο αφορά τη ποιότητα όπως το έχω δει το voge πάνω κάτω σα το kawasaki Ταϊλάνδης το κόβω. Όχι κάτι σπουδαίο αλλά στα 4 κάτι χιλιάρικα που το ζητάνε πουλάνε σκούτερ 125 κυβικά τι να σου κάνει και ο Κινέζος δεν μπορεί να σου φτιάξει και 690r στο τάλιρο. Άμα δεν είναι value for money έχει 3 χιλιάρικα παραπάνω honda που τα αξίζει μέχρι εύρο ίσως ποιος ξέρει.