Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

Arisxios

Μέλος
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Αρης
Μοτό
Πατίνι
Ωραίο είναι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Θα πάω εκεί 10 λεπτά πριν φτάσεις και θα το φέρω μετά από μιάμιση ώρα.

Φρέντο εσπρέσσο σκέτο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Θα πάω εκεί 10 λεπτά πριν φτάσεις και θα το φέρω μετά από μιάμιση ώρα.

Φρέντο εσπρέσσο σκέτο.
Ακολουθεί κακιούλα....

Επίτηδες το έγραψες αυτό.... κανονικά αυτό πρέπει να σε φέρει!
 

chrismma

Μέλος
Όνομα
Christos
Μοτό
Ποδηλατο
Δεν έχει τύχει να το δοκιμάσει κανείς να μας κάνει review; έχει κυκλοφορήσει εδώ και λίγο καιρό περίμενα πιο πολύ ενδιαφέρον
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Το οδήγσα εγώ λίγο, πριν καμιά εβδομάδα. Μου το δώσανε για 15 λεπτά αυστηρά και μου είπαν να κάνω μόνο καμιά δεκαριά χιλιόμετρα και επίσης να μη βγω εθνική γιατί είχε μόνο 110χλμ στο κοντέρ.
Η πρώτη εντύπωση αφού ξεκίνησα, ξεκαβαλώντας το 790, ήταν ότι μου δώσανε χαλασμένο μηχανάκι!! Πολύ κοντές σχέσεις και μετά τις 6000 στροφές έχει αρκετό κραδαμό. Ενώ φαίνεται αρκετά ψηλό, εγώ με ύψος 1,75 πατούσα σχετικά καλά κάτω και σε συνδυσαμό με το μικρό του βάρος δε με προβλημάτισε καθόλου. Φρένα-πλαίσιο-αναρτήσεις, θέση οδήγησης καθιστός-όρθιος μου φάνηκαν σούπερ, παραπάνω από ικανοποιητικά. Ποιότητα κατασκευής ανεκτή, δεν αντιλήφθηκα παράξενους θορύβους και τριξίματα. Σχετικά με υψηλές θερμοκρασίες από το μοτέρ που διάβαζα, εγώ δεν κατάλαβα ιδιαίτερο πρόβλημα, ελάχιστη ζέστη στο δεξί μπούτι από την εξάτμιση (φόραγα βερμούδα) που πιστεύω λύνεται με τίλιγμα του λαιμού με ταινία, ούτε μου άναψε βεντιλατέρ στο μποτιλιάρισμα που έπεσα μέσα στην πόλη.
Σε γενικές γραμμές μου άρεσε, με μεγαλύτερο ελάττωμά του πιστεύω το ασθενικό μοτέρ που θα κουράζει σε ανοικτούς δρόμους. Θα ήθελα να οδηγήσω το crf300 για να έχω μέτρο σύγκρισης. Εγώ σκέφτομαι πολύ σοβαρά τη μετάβαση από το 790 που δεν του κάνω τη χρήση για την οποία προορίζεται για καθημερινό δουλειά σπίτι και μικρές χωμάτινες βόλτες εδώ στην Κρήτη και να πάω σε δεύτερο μηχανάκι ποιο τράβελ.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Έκανα μια ερώτηση περί κλιμάκωσης κιβωτίου στην ομάδα της εταιρείας στο fb και ένας κάτοχος μου απάντησε πως έχει πολύ κοντές 1η και 2ρα και γενικά είναι αρκετά κοντό. Τα 100 km/h τα έχει κάπου στις 8000 στροφές.

Περιμένω και άλλα σχόλια και τεστ από περιοδικά και site για να δω τι λέει. Το ήθελα για αντικαταστάτη του CCM αλλά δε το βλέπω.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Περιμένω και άλλα σχόλια και τεστ από περιοδικά και site για να δω τι λέει. Το ήθελα για αντικαταστάτη του CCM αλλά δε το βλέπω.
Κώστα αν δεν το είδες ο Πορτογάλος στο βίντεο από πάνω είναι αντικειμενικός και με εμπειρία στο χώρο.Το τεστ που κάνει είναι αρκετά πλήρες για το Voge και αναλύει και διαφορές σε σχέση με το CRF300L (το απλό,το Rally δεν πωλείται στην Πορτογαλία).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Έκανα μια ερώτηση περί κλιμάκωσης κιβωτίου στην ομάδα της εταιρείας στο fb και ένας κάτοχος μου απάντησε πως έχει πολύ κοντές 1η και 2ρα και γενικά είναι αρκετά κοντό. Τα 100 km/h τα έχει κάπου στις 8000 στροφές.

Περιμένω και άλλα σχόλια και τεστ από περιοδικά και site για να δω τι λέει. Το ήθελα για αντικαταστάτη του CCM αλλά δε το βλέπω.
Ντάξει η υπερβολή της υπερβολής. Το οδήγησα σε test ride Κωστή. Πράγματι είναι κάπως κοντό. Με το μαμά γρανάζωμα τελικιάζει κάπου στα 140-145km/h και ταξιδεύει άνετα κάπου στα 100-110. Έχει όμως τσαγανό το μοτεράκι και με ένα γραναζάκι ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστά θα απλώνει καλύτερα. Δηλαδή νομίζω αν ταξιδεύεις 110-115 άνετα δεν έχει νόημα και περισσότερα για αυτό το μηχανάκι. Καλύτερα όμως να το δείς στη πράξη κάντο ένα test αμα το σκεφτεσαι. Είναι καλοφτιαγμένο, μου έκαναν πολύ θετική εντύπωση οι αναρτήσεις του για πρώτη επαφή έδειξαν πολύ εντάξει. Γενικά για χωμάτινη βόλτα και καθημερινό φαίνεται ιδανικό.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ντάξει η υπερβολή της υπερβολής. Το οδήγησα σε test ride Κωστή. Πράγματι είναι κάπως κοντό. Με το μαμά γρανάζωμα τελικιάζει κάπου στα 140-145km/h και ταξιδεύει άνετα κάπου στα 100-110. Έχει όμως τσαγανό το μοτεράκι και με ένα γραναζάκι ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστά θα απλώνει καλύτερα. Δηλαδή νομίζω αν ταξιδεύεις 110-115 άνετα δεν έχει νόημα και περισσότερα για αυτό το μηχανάκι. Καλύτερα όμως να το δείς στη πράξη κάντο ένα test αμα το σκεφτεσαι. Είναι καλοφτιαγμένο, μου έκαναν πολύ θετική εντύπωση οι αναρτήσεις του για πρώτη επαφή έδειξαν πολύ εντάξει. Γενικά για χωμάτινη βόλτα και καθημερινό φαίνεται ιδανικό.
Βαγγέλη θα το κάνω κάποια στιγμή ένα test ride. Με ενδιαφέρει πολύ η κλιμάκωση γιατί εκεί πονάνε τα CCM -DRZ και έχω βαρεθεί να αλλάζω γρανάζια.

Το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον μοτοσυκλετάκι
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Είναι όμορφο, έχει καλό εξοπλισμό, έχει άνετη και ξεκούραστη σέλα, είναι στιβαρό και καλοφτιαγμένο, μένει μόνο να βγει αξιόπιστο που θέλω να πιστεύω ότι θα βγει, αφού το μοτέρ είναι ήδη δοκιμασμένο στα δρομίσια μοντέλα χωρίς να έχει βγάλει προβλήματα. Στο Rally, λόγω του διπλού ψυγείου προφανώς, δεν υπάρχει το πρόβλημα της υψηλής θερμοκρασίας που παρατηρείται στα DS300.

Η κλιμάκωση θέλει σίγουρα λίγο άπλωμα για να μην το κουράζεις σε ταξίδι και το μοτέρ σίγουρα έχει τη δύναμη να ανταποκριθεί. Το μόνο αρνητικό για εμένα που το χρειάζομαι για καθημερινό, για μεταφορά των παιδιών σπίτι φροντηστήρια και πίσω, είναι η στενή σέλα που κάνει το δικάβαλο λίγο άβολο. Αλλά για τις μικρές αποστάσεις της πόλης μου νομίζω ότι είναι οκ.

Εγώ έχω σχεδόν πίσει τον εαυτό μου και στο εγγύς μέλλον, μάλλον θα έχετε Beta user.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι όμορφο, έχει καλό εξοπλισμό, έχει άνετη και ξεκούραστη σέλα, είναι στιβαρό και καλοφτιαγμένο, μένει μόνο να βγει αξιόπιστο που θέλω να πιστεύω ότι θα βγει, αφού το μοτέρ είναι ήδη δοκιμασμένο στα δρομίσια μοντέλα χωρίς να έχει βγάλει προβλήματα. Στο Rally, λόγω του διπλού ψυγείου προφανώς, δεν υπάρχει το πρόβλημα της υψηλής θερμοκρασίας που παρατηρείται στα DS300.

Η κλιμάκωση θέλει σίγουρα λίγο άπλωμα για να μην το κουράζεις σε ταξίδι και το μοτέρ σίγουρα έχει τη δύναμη να ανταποκριθεί. Το μόνο αρνητικό για εμένα που το χρειάζομαι για καθημερινό, για μεταφορά των παιδιών σπίτι φροντηστήρια και πίσω, είναι η στενή σέλα που κάνει το δικάβαλο λίγο άβολο. Αλλά για τις μικρές αποστάσεις της πόλης μου νομίζω ότι είναι οκ.

Εγώ έχω σχεδόν πίσει τον εαυτό μου και στο εγγύς μέλλον, μάλλον θα έχετε Beta user.
Νομίζω πλέον στο θέμα μοτέρ καθεαυτό η αξιοπιστία είναι ουσιαστικά δεδομένη. Αυτοί οι κατασκευαστές φτιάχνουν εκατομμύρια μοτέρ τον χρόνο και μάλιστα αυτά τα μοτέρ χρησιμοποιούνται σε χώρες με ελλειπές δίκτυο συντήρησης, με λάδια της κακιάς ώρας, με συνθήκες δρόμου τραγικές. Δεν μπορούν να βγάζουν μοτέρ που σε ένα χρόνο θα σπάνε.

Εδώ φαντάσου ένα Daytona Κινέζικο παπί που έχω δουλέυει τώρα 8 χρόνια τέρμα γκάζι 73.000χλμ και δεν τσιμπάει κάν σταγόνα λάδι, σαν καινούργιο ακούγεται.

Πιο πολύ με προβληματίζει στους Κινέζουν ακόμα η ποιότητα σε βαφές, κολλήσεις πλαστικά, ηλεκτρολογικά κλπ.

Πάντως το Voge εδώ είναι πολύ ενδιαφέρον και θα επιμείνω στην πολύ καλή εντύπωση που μου έκαναν οι αναρ΄τησεις του δεν το περίμενα.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Πιο πολύ με προβληματίζει στους Κινέζουν ακόμα η ποιότητα σε βαφές, κολλήσεις πλαστικά, ηλεκτρολογικά κλπ.
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για την ποιότητα των πλαστικών και για τη μακροζωία τους. Σαν φινίρισμα όμως, η Voge πιστεύω ότι είναι ένα κλικ πάνω από Daytona, Zontes.
 
Reactions: STF

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για την ποιότητα των πλαστικών και για τη μακροζωία τους. Σαν φινίρισμα όμως, η Voge πιστεύω ότι είναι ένα κλικ πάνω από Daytona, Zontes.
Και δύο και τρία κλικ.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Λοιπόν χθες έγινε δεύτερη 15λεπτη βολτίτσα και βγήκαμε και ΒΟΑΚ. Το μοτοσυκελτάκι ταξιδεύει ξεκούραστα μέχρι 90-95km/h, από εκεί και πάνω φέρνει κραδασμούς σε τιμόνι και πόδια καθώς επίσης και πολύ μουγκρητό από το μοτέρ. Τα 100km/h τα έχει στις 7000rpm, στις 8000 έχει 115km/h. Πάει κι' άλλο, μετά από τα 120 είχε λίγη αστάθεια το μπροστινό. Εντυπωσιακά καλή διαχείριση ανέμου από το τεπόζιτο και το ζελατινάκι! Για τις ταχύτητες που κινείται είναι κομπλέ.
Επίσης παρατήρησα λίγο παραπάνω θερμοκρασία από ότι την πρώτη φορά, ίσως επειδή το ζόρισα παραμάνω στην εθνική. Το καλό είναι ότι οφείλεται από την εξάτμιση οπότε και νομίζω ότι το πρόβλημα λύνεται εύκολα. Βεντιλατέρ δεν άναψε πουθενά.

Τα κινέζικα λάστιχα περιέργως δε μου πέρασαν ανασφάλεια στο στεγνό, οπότε μπορούν άνετα να μείνουν για το στρώσιμο ίσως και παραπάνω και μετά τα αλλάζεις με ένα 60-40 και είσαι έτοιμος!!

Επίσης η σέλα τελικά δεν είναι τόσο καλή όσο μου φάνηκε την πρώτη φορά γιατί η καμπύλη που έχει στο σημείο του οδηγού σπρώχνει τη μέση λίγο μπροστά, είναι βέβαια μαλακή.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom