Ακολουθεί κακιούλα....Θα πάω εκεί 10 λεπτά πριν φτάσεις και θα το φέρω μετά από μιάμιση ώρα.
Φρέντο εσπρέσσο σκέτο.
Κώστα αν δεν το είδες ο Πορτογάλος στο βίντεο από πάνω είναι αντικειμενικός και με εμπειρία στο χώρο.Το τεστ που κάνει είναι αρκετά πλήρες για το Voge και αναλύει και διαφορές σε σχέση με το CRF300L (το απλό,το Rally δεν πωλείται στην Πορτογαλία).Περιμένω και άλλα σχόλια και τεστ από περιοδικά και site για να δω τι λέει. Το ήθελα για αντικαταστάτη του CCM αλλά δε το βλέπω.
Ντάξει η υπερβολή της υπερβολής. Το οδήγησα σε test ride Κωστή. Πράγματι είναι κάπως κοντό. Με το μαμά γρανάζωμα τελικιάζει κάπου στα 140-145km/h και ταξιδεύει άνετα κάπου στα 100-110. Έχει όμως τσαγανό το μοτεράκι και με ένα γραναζάκι ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστά θα απλώνει καλύτερα. Δηλαδή νομίζω αν ταξιδεύεις 110-115 άνετα δεν έχει νόημα και περισσότερα για αυτό το μηχανάκι. Καλύτερα όμως να το δείς στη πράξη κάντο ένα test αμα το σκεφτεσαι. Είναι καλοφτιαγμένο, μου έκαναν πολύ θετική εντύπωση οι αναρτήσεις του για πρώτη επαφή έδειξαν πολύ εντάξει. Γενικά για χωμάτινη βόλτα και καθημερινό φαίνεται ιδανικό.Έκανα μια ερώτηση περί κλιμάκωσης κιβωτίου στην ομάδα της εταιρείας στο fb και ένας κάτοχος μου απάντησε πως έχει πολύ κοντές 1η και 2ρα και γενικά είναι αρκετά κοντό. Τα 100 km/h τα έχει κάπου στις 8000 στροφές.
Περιμένω και άλλα σχόλια και τεστ από περιοδικά και site για να δω τι λέει. Το ήθελα για αντικαταστάτη του CCM αλλά δε το βλέπω.
Βαγγέλη θα το κάνω κάποια στιγμή ένα test ride. Με ενδιαφέρει πολύ η κλιμάκωση γιατί εκεί πονάνε τα CCM -DRZ και έχω βαρεθεί να αλλάζω γρανάζια.Ντάξει η υπερβολή της υπερβολής. Το οδήγησα σε test ride Κωστή. Πράγματι είναι κάπως κοντό. Με το μαμά γρανάζωμα τελικιάζει κάπου στα 140-145km/h και ταξιδεύει άνετα κάπου στα 100-110. Έχει όμως τσαγανό το μοτεράκι και με ένα γραναζάκι ένα δόντι μεγαλύτερο μπροστά θα απλώνει καλύτερα. Δηλαδή νομίζω αν ταξιδεύεις 110-115 άνετα δεν έχει νόημα και περισσότερα για αυτό το μηχανάκι. Καλύτερα όμως να το δείς στη πράξη κάντο ένα test αμα το σκεφτεσαι. Είναι καλοφτιαγμένο, μου έκαναν πολύ θετική εντύπωση οι αναρτήσεις του για πρώτη επαφή έδειξαν πολύ εντάξει. Γενικά για χωμάτινη βόλτα και καθημερινό φαίνεται ιδανικό.
Νομίζω πλέον στο θέμα μοτέρ καθεαυτό η αξιοπιστία είναι ουσιαστικά δεδομένη. Αυτοί οι κατασκευαστές φτιάχνουν εκατομμύρια μοτέρ τον χρόνο και μάλιστα αυτά τα μοτέρ χρησιμοποιούνται σε χώρες με ελλειπές δίκτυο συντήρησης, με λάδια της κακιάς ώρας, με συνθήκες δρόμου τραγικές. Δεν μπορούν να βγάζουν μοτέρ που σε ένα χρόνο θα σπάνε.Είναι όμορφο, έχει καλό εξοπλισμό, έχει άνετη και ξεκούραστη σέλα, είναι στιβαρό και καλοφτιαγμένο, μένει μόνο να βγει αξιόπιστο που θέλω να πιστεύω ότι θα βγει, αφού το μοτέρ είναι ήδη δοκιμασμένο στα δρομίσια μοντέλα χωρίς να έχει βγάλει προβλήματα. Στο Rally, λόγω του διπλού ψυγείου προφανώς, δεν υπάρχει το πρόβλημα της υψηλής θερμοκρασίας που παρατηρείται στα DS300.
Η κλιμάκωση θέλει σίγουρα λίγο άπλωμα για να μην το κουράζεις σε ταξίδι και το μοτέρ σίγουρα έχει τη δύναμη να ανταποκριθεί. Το μόνο αρνητικό για εμένα που το χρειάζομαι για καθημερινό, για μεταφορά των παιδιών σπίτι φροντηστήρια και πίσω, είναι η στενή σέλα που κάνει το δικάβαλο λίγο άβολο. Αλλά για τις μικρές αποστάσεις της πόλης μου νομίζω ότι είναι οκ.
Εγώ έχω σχεδόν πίσει τον εαυτό μου και στο εγγύς μέλλον, μάλλον θα έχετε Beta user.
Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για την ποιότητα των πλαστικών και για τη μακροζωία τους. Σαν φινίρισμα όμως, η Voge πιστεύω ότι είναι ένα κλικ πάνω από Daytona, Zontes.Πιο πολύ με προβληματίζει στους Κινέζουν ακόμα η ποιότητα σε βαφές, κολλήσεις πλαστικά, ηλεκτρολογικά κλπ.
Και δύο και τρία κλικ.Δεν μπορώ να είμαι σίγουρος για την ποιότητα των πλαστικών και για τη μακροζωία τους. Σαν φινίρισμα όμως, η Voge πιστεύω ότι είναι ένα κλικ πάνω από Daytona, Zontes.