Voge 300GY Rally Pro: Μικρός ραλίστας εν δράσει

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Εξαιρετικό.. Καλοτάξιδο να είναι!

Και εφόσον είσαι και κάτοχος Hi End μοτοσυκλέτας όπως το 790 η ματιά σου και τα σχόλια σου θα είναι χρήσιμα πώς στέκεται το VOGE στο κατεστημένο. Περιμένουμε εντυπώσεις!
Και εγώ θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις γιατί μου φαίνεται ιδιαίτερη επιλογή ένα πολιτικό 300αρι σε συνδυασμό με το 790.

Καλά χιλιόμετρα εύχομαι!
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Και εγώ θα ήθελα να ακούσω εντυπώσεις γιατί μου φαίνεται ιδιαίτερη επιλογή ένα πολιτικό 300αρι σε συνδυασμό με το 790.

Καλά χιλιόμετρα εύχομαι!
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε Rally και 790, απέχουν έτη φωτός! Η σύγκριση ανάμεσά τους νομίζω αδικεί και τα δύο. Για το 790 υπάρχει ήδη αγοραστής και εάν με καλύψει το μικρό στα ζητούμενά μου θα το δώσω. Ήδη ψάχνω τον αντικαταστάτη του.

Για το Rally θα σας κρατήσω ενήμερους.
 

Mic

Μέλος
Όνομα
Μιχαλης
Μοτό
KTM 690 Enduro R 2010
Πολύ ωραίο μοτοσυκλετάκι. Να το χαρείς οσο δεν πάει σε όποιο τερέν επιθυμείς.

:yew:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν υπάρχει σύγκριση ανάμεσα σε Rally και 790, απέχουν έτη φωτός! Η σύγκριση ανάμεσά τους νομίζω αδικεί και τα δύο. Για το 790 υπάρχει ήδη αγοραστής και εάν με καλύψει το μικρό στα ζητούμενά μου θα το δώσω. Ήδη ψάχνω τον αντικαταστάτη του.

Για το Rally θα σας κρατήσω ενήμερους.
Δεν κατάλαβες το πνεύμα που το είπα.

Φυσικά δεν υπάρχει καμία σύγκριση του 790 με το Rally. Απλά το 790 είναι προϊόν της ΚΤΜ, μιας καταξιωμένης εταιρείας με κάποια στάνταρ ποιότητας. Αν αγόραζες ένα KTM 390 adventure ας πούμε θα το έκρινες με κριτήρια ΚΤΜ. Τα πλαστικά του, η λειτουργία του μοτέρ, το φινίρισμα, οι κολλήσεις, η λειτουργία του σασμάν.

Αυτό που είπα είναι αν τελικά το Rally σου δίνει την αίσθηση ή στη πορεία που θα το έχεις αν στη δώσει οτι είναι προϊόν μελέτης και προσοχής στην ποιότητα (έστω για τα λεφτά του), αν δίνει την αίσθηση πώς φτιάχτηκε απο σοβαρό εργοστάσιο ή αν τελικά η Κινέζικη του καταγωγή προδίδεται και επαληθευεται το ότι πληρώνεις παίρνεις.

Η εμπειρία σου απο hi end μοτοσυκλέτα που έχεις σου δίνει τα αυστηρά κριτήρια να δεις τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Δεν κατάλαβες το πνεύμα που το είπα.

Φυσικά δεν υπάρχει καμία σύγκριση του 790 με το Rally. Απλά το 790 είναι προϊόν της ΚΤΜ, μιας καταξιωμένης εταιρείας με κάποια στάνταρ ποιότητας. Αν αγόραζες ένα KTM 390 adventure ας πούμε θα το έκρινες με κριτήρια ΚΤΜ. Τα πλαστικά του, η λειτουργία του μοτέρ, το φινίρισμα, οι κολλήσεις, η λειτουργία του σασμάν.

Αυτό που είπα είναι αν τελικά το Rally σου δίνει την αίσθηση ή στη πορεία που θα το έχεις αν στη δώσει οτι είναι προϊόν μελέτης και προσοχής στην ποιότητα (έστω για τα λεφτά του), αν δίνει την αίσθηση πώς φτιάχτηκε απο σοβαρό εργοστάσιο ή αν τελικά η Κινέζικη του καταγωγή προδίδεται και επαληθευεται το ότι πληρώνεις παίρνεις.

Η εμπειρία σου απο hi end μοτοσυκλέτα που έχεις σου δίνει τα αυστηρά κριτήρια να δεις τις λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά.
Το ΚΤΜ είναι τοπ, όπου να το κοιτάξεις αποπνέει ποιότητα, από τα άριστα πλαστικά, τα μέταλλα, τους διακόπτες, τη συναρμολόγηση από τη γενική του φιλισοφία. Αν βάλεις βέβαια δίπλα-δίπλα 790 και 390, στο μικρό έχουν γίνει εμφανείς εκπτώσεις. Ποιο τίμιο είναι να συγκρίνεις το RALLY με το CB500X που δεν έχει να του ζηλέψει τίποτα. Αν έχετε ιδέα από την ποιότητα-φινίρισμα του HONDA, στα ίδια περίπου επίπεδα βρίσεται και αυτή του RALLY. Πολλύ περισσότερο fun bike όμως το μικρό εντούρο σε σχέση με το μέτριο σε όλα-διεκπαιρεωτικό HONDA.
Το VOGE είναι μια καλή μικρή μοτοσυκλέτα! Το ότι είναι και φτηνή είναι το κερασάκι.

Μικρά ελαττωματάκια που έχω ανακαλύψει έως τώρα.
Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ κοντά στα foot pegs και δύσκολα τον δουλεύεις με μπότα, στο σέρβις των 1000 θα κοιτάξω να τον αλλάξω.
Μου έχει σβήσει μερικές φορές όταν είναι κρύο στο κατέβασμα από τρίτη-δευτέρα πράγμα πολύ εκνευριστικό. Θα το παρακολουθήσω και εάν επιμήνει θα το συζητήσω στο σέρβις.
Θα ήθελα να έχω δείκτη καυσίμου για να μη χρειάζεται να θυμάμαι κάθε φορά να μηδενίζω το μερικό (άσε που έχει μόνο ένα).
Όταν ανάψει το λαμπάκι απομένει περίπου 1 λίτρο στο τεπόζιτο που σημαίνει ότι σου μένουν πολύ λίγα ακόμα χιλιόμετρα, ίσως κάτω από 30, για να μείνεις.
Φυσικά ξέρω ήδη ότι πονάει στην κλιμάκωση του κιβωτίου που είναι πολύ κοντή, αλλά προς το παρόν δεν το πάω πάνω από 6.000 στροφές οπότε δεν με ενοχλεί.

Πρώτη μέτρηση κατανάλωσης 3,1/100.

Οτιδήποτε θέλετε ρωτάτε ελεύθερα. Χαρά μου να σας απαντήσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το ΚΤΜ είναι τοπ, όπου να το κοιτάξεις εμπνέει ποιότητα, από τα άριστα πλαστικά, τα μέταλλα, τους διακόπτες, τη συναρμολόγηση από τη γενική του φιλισοφία. Αν βάλεις βέβαια δίπλα-δίπλα 790 και 390, στο μικρό έχουν γίνει εμφανείς εκπτώσεις. Ποιο τίμιο είναι να συγκρίνεις το RALLY με το CB500X που δεν έχει να του ζηλέψει τίποτα. Αν έχετε ιδέα από την ποιότητα-φινίρισμα του HONDA, στα ίδια περίπου επίπεδα βρίσεται και αυτή του RALLY. Πολλύ περισσότερο fun bike όμως το μικρό εντούρο σε σχέση με το μέτριο σε όλα-διεκπαιρεωτικό HONDA.
Το VOGE είναι μια καλή μικρή μοτοσυκλέτα! Το ότι είναι και φτηνή είναι το κερασάκι.

Μικρά ελαττωματάκια που έχω ανακαλύψει έως τώρα.
Ο λεβιές ταχυτήτων είναι πολύ κοντά στα foot pegs και δύσκολα τον δουλεύεις με μπότα, στο σέρβις των 1000 θα κοιτάξω να τον αλλάξω.
Μου έχει σβήσει μερικές φορές όταν είναι κρύο στο κατέβασμα από τρίτη-δευτέρα πράγμα πολύ εκνευριστικό. Θα το παρακολουθήσω και εάν επιμήνει θα το συζητήσω στο σέρβις.
Θα ήθελα να έχω δείκτη καυσίμου για να μη χρειάζεται να θυμάμαι κάθε φορά να μηδενίζω το μερικό (άσε που έχει μόνο ένα).
Όταν ανάψει το λαμπάκι απομένει περίπου 1 λίτρο στο τεπόζιτο που σημαίνει ότι σου μένουν πολύ λίγα ακόμα χιλιόμετρα, ίσως κάτω από 30, για να μείνεις.
Φυσικά ξέρω ήδη ότι πονάει στην κλιμάκωση του κιβωτίου που είναι πολύ κοντή, αλλά προς το παρόν δεν το πάω πάνω από 6.000 στροφές οπότε δεν με ενοχλεί.

Πρώτη μέτρηση κατανάλωσης 3,1/100.

Οτιδήποτε θέλετε ρωτάτε ελεύθερα. Χαρά μου να σας απαντήσω.
το χεις βάλει χώμα? Πώς το είδες εκεί απο στήσιμο αναρτήσεις?
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
το χεις βάλει χώμα? Πώς το είδες εκεί απο στήσιμο αναρτήσεις?
Ελάχιστα, μόνο απλό πέρασμα από χωματόδρομο. Το μοτέρ έχει πολύ φρένο και Βοηθά αρκετά στις κατηφόρες. Οι αναρτήσεις έχουν μια χαρά συμπεριφορά. Η ορθια θέση οδήγησης είναι πιο βολική και ξεκούραστη από το 790 που έχει χαμηλά το τιμόνι για επιθετική οδήγηση. Επίσης τα πόδια κουμπώνουν πολύ καλά στο στενό τεπόζιτο.
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Tα πλαστικα του ειναι σκληρα ή μαλακα και ευκαμπτα?
Απο κραδασμους πως ειναι?
Είναι σχετικά μαλακά, οχι τόσο όσο του ΚΤΜ, και αρκετά ευκαμπτα. Η βαφή είναι πολύ καλή αλλά τα αυτοκολλητα μέτρια. Η συναρμογή των πλαστικών είναι άριστη! Δεν τρίζει, δεν χτυπάει δεν κουδουνίζει τίποτα. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο καλή δουλεία εχουν κανει σ αυτόν τον τομέα οι Κινέζοι.
Κραδασμό έχει αρκετό μετά τις 7000 στροφές (πάνω από τα 100χλμ/ω με 6η). Φανταζομαι θα ξεσφιξει λίγο το μοτερ όσο στρώνει και θα βελτιωθεί λίγο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι σχετικά μαλακά, οχι τόσο όσο του ΚΤΜ, και αρκετά ευκαμπτα. Η βαφή είναι πολύ καλή αλλά τα αυτοκολλητα μέτρια. Η συναρμογή των πλαστικών είναι άριστη! Δεν τρίζει, δεν χτυπάει δεν κουδουνίζει τίποτα. Είναι πραγματικά εντυπωσιακό το πόσο καλή δουλεία εχουν κανει σ αυτόν τον τομέα οι Κινέζοι.
Κραδασμό έχει αρκετό μετά τις 7000 στροφές (πάνω από τα 100χλμ/ω με 6η). Φανταζομαι θα ξεσφιξει λίγο το μοτερ όσο στρώνει και θα βελτιωθεί λίγο.
Φαντάζομαι ένα γραναζωμα θα το χρειαστείς σύντομα!
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Το χρειάζεται σίγουρα, να ταξιδεύεις πιο ξεκούραστα και εσύ και το μοτοσυκλετάκι.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Λοιπόν, ένα μικρό update..
Έγινε τρίτη βόλτα σε επαρχιακό στριφτερό κομμάτι και το μοτοσυκλετάκι είναι απολαυστικό, τηρουμένων βέβαια των αναλογιών. Έχοντας πρόσφατη εμπειρία από CB500X του '19 ως πρώην κάτοχος, δεν υστερεί καθόλου σε συμπεριφορά παρά τον 19άρη μπροστά. Μου έκανε τρομερά καλή εντύπωση!
Είναι ψηλό, δεν είναι για αναβάτες κάτω από το 1.75cm, εξαρτάται βέβαια και από το βάρος σου. Για να έχετε ένα μέτρο σύγκρισης εγώ είμαι 1.75 και 85κιλά και πατάω με τις μύτες και τα δύο πόδια.
Εμένα με έπεισε ότι μου κάνει και έπεσε παραγγελία και θα το έχω σε καμιά εβδομάδα. Η χρήση που θα του κάνω θα είναι ως καθημερινό και ασφάλτινες και χωμάτινες βόλτες τα Σαββατοκύριακα, γιατί όχι και κανένα μονοκάβλο ταξιδάκι.

Νεότερα μόλις παραλάβω.
Εμένα εδώ με προβλημάτισε (το γνωστό θέμα με το υψος μου) και εστειλα στην αντιπροσωπεία να ρωτησω αν εχει επιλογές χαμηλώματος με άλλη σέλα ή πχ άλλα dogbones και μου απαντησαν το παρακάτω:
Αγαπητέ κ. Γιώργο,

Δεν έχουμε κάνει μετατροπές στα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας για να γνωρίζουμε ποιες επεμβάσεις μπορεί να γίνουν.

Θα πρέπει να το δείτε με το μηχανικό σας.



Με εκτίμηση

Η ομάδα υποστήριξης της
οπότε αναμένω ακόμη
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Εμένα εδώ με προβλημάτισε (το γνωστό θέμα με το υψος μου) και εστειλα στην αντιπροσωπεία να ρωτησω αν εχει επιλογές χαμηλώματος με άλλη σέλα ή πχ άλλα dogbones και μου απαντησαν το παρακάτω:


οπότε αναμένω ακόμη
Ισως αν ψαξεις alliexpres και ebay να βρεις εκει dogbones για χαμηλωμα .Και ισως τοτε να προχωρησεις στην αγορα του
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
οποιοδηποτε μηχανουργειο μπορει να σου φτιαξει λιγο πιο μακρια dogbones.
μια χαρά τοτε!

Ο μεγαλύτερος ενδοιασμος μου ειναι crf300l vs voge 300rally (Και φανταζομαι δεν ειμαι ο μονος)
Αλλά εχω κανα χρόνο μεχρι να αποφασίσω οπότε θα εχουμε παραπανω δεδομένα τοτε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
οποιοδηποτε μηχανουργειο μπορει να σου φτιαξει λιγο πιο μακρια dogbones.
Συμφωνώ αλλά θα πρέπει να του δώσεις οδηγίες πως να το φτιάξει και πόσο μακρύ είναι και ο υπολογισμός πρέπει να είναι προσεκτικος
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Συμφωνώ αλλά θα πρέπει να του δώσεις οδηγίες πως να το φτιάξει και πόσο μακρύ είναι και ο υπολογισμός πρέπει να είναι προσεκτικος
Για μενα το θεμα ειναι οχι το πισω στο χαμηλωμα, αλλα τι θα γινει με το μπροστινο.
Το πισω καλλιτερα να κοντυνει απο το αμορτισερ παντως και οχι απο dogbones.
 
Top Bottom