Εγώ στη δουλειά, φοράω μέσα στα τάγκια κάτι κράνη... Inox!!!!Διόρθωση, είναι Nox και όχι Knox που γράφουμε!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Καμμία σχέση όμως
Εγώ στη δουλειά, φοράω μέσα στα τάγκια κάτι κράνη... Inox!!!!Διόρθωση, είναι Nox και όχι Knox που γράφουμε!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Καλά εσύ τώρα μας έστειλες Nox out!!Εγώ στη δουλειά, φοράω μέσα στα τάγκια κάτι κράνη... Inox!!!!
Καμμία σχέση όμως
Για το NOX..... στα μεσαία επίπεδα τιμής, είναι ίδιο καλούπι/σχέδιο με το Accerbis αλλά πολύ πιο ελαφρύ, το σαλόνι του είναιΣε είχα σταμπάρει.. έχω και μια ιδιαίτερη συμπάθεια στα πορτοκαλί μοτόρια και το δικό σου είναι χάρμα οφθαλμών!!
Το κράνος σου επίσης είναι μέσα στα υποψήφια για αγορά. Το κράτησα και μου φάνηκε ποιοτικό και ελαφρύ και έχει σούπερ τιμή.
Πες αν θες τις εντυπώσεις σου από το Knox.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Ναι το έχουν κανει υπερβολικά κοντό. Ένα δοντακι μπροστά περισσότερο η 3 πίσω μικρότερο το ζητάει άμεσα. Απλά η αλλαγή του μπροστά μάλλον σε γλυτώνει από το να αλλάζεις αλυσιδαείδα ένα βίντεο πρόσφατα που ελεγε λόγω κοντών σχέσεων χεριάζετε λιγότερα δόντια πισω
Ακριβες κοπυ των ολινς θα έλεγα οι αναρτήσειςΣε συνέχεια της ψιλοκουβεντούλας σχετικά με την απόδοση του Voge στο χώμα μετά την κυριακάτικη βόλτα την κυριακή..
Κυριακή 20/11. Χωμάτινη βόλτα Attica
και πως φαίνεται να έχει ποιοτικές αναρτήσεις να γράψω εδώ για να μείνει κιόλας πώς η Voge δεν αναφέρει στα Press kit της την προέλευση των αναρτήσεων (αν ήταν Kayaba ας πούμε θα έσπευδαν να το αναφέρουν στα press kit).
Παρόλα αυτά μια έρευνα στο διαδίκτυο σε κρυφά Κινέζικα μονοπάτια (μουχαχαχα) έδειξε πώς ο προμηθευτής της τουλάχιστον στο 300 Rally αλλά και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας είναι μια μεγάλη Κινέζικη εταιρεία η YU-AN η οποία δείχνει να εξελίσσεται στην ohlins της Κίνας και δεν φαίνεται να είναι τυχαία εταιρεία. 4 μεγάλα εργοστάσια και περίπου 1000 εργαζόμενοι στις εγκαταστάσεις της. Πολλοί Έλληνες καβαλάνε ήδη μοτοσυκλέτες με αυτές τις αναρτήσεις καθώς εξοπλίζει πολλές Κινέζικες φίρμες όπως Voge, Lifan, Zontes, CFmoto, Brixton (Wonjan για την Ασία) ακόμα και μοντέλα της Piaggio που κατασκευάζονται στην Ασία απο την Zongshen.
Η πιο σημαντική της δουλειά μάλλον μέχρι τώρα είναι η ενασχόληση της με το αναμενόμενο KOVE 450 RALLY με το οποίο μάλιστα η εταιρεία δουλεύει εντατικά για να κατέβουν στο Rally DAKAR του 2023 και δούλεψε πολύ και πάνω στην εξέλιξη του μοντέλου για την αγορά.
Συνεπώς φαίνεται πώς μάλλον δεν είναι τόσο τυχαίο πώς το Voge δουλεύει καλά στο χώμα απο αναρτήσεις ακόμα και αν δεν εξοπλίζεται με ένα όνομα γνωστό ήδη στις Ευρωπαικές αγορές. Θα την μάθουμε σύντομα περισσότερο την YU-AN.
Μια χαρά με την αλλαγή στο γρανάζωμα.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Η αλυσίδα είναι καινούργια!....., αλλά δεν έχει καθόλου περιθώριο πλέον σε περίπτωση που λασκάρει, οπότε μάλλον στο επόμενο σέρβις θα αλλαχτεί.
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Δεν ξέρω εάν είναι πρεσαριστή, αλλά μικρή σημασία έχει.Μου είπαν ότι είναι πρεσαριστή και δεν ανοίγει!!
Βλακείες μου είπαν?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Πρέπει να βρεις ανταλλακτικό καινούργιο το κρικακι με την ασφάλεια ή πρεσσαριστό της ίδιας που φοράει η μοτοσυκλέτα γιατί από μάρκα σε μάρκα υπάρχουν διάφορες και μετά να κόψεις - αφαιρέσεις 2 κρικάκια.Μου είπαν ότι είναι πρεσαριστή και δεν ανοίγει!!
Βλακείες μου είπαν?
Sent from my Mi 9T using Tapatalk