voge 500 ds

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
μεταφερω εδω αυτα που ειχα γραψει στο θεμα για το 300 ds και θα ενημερωνεται οσο ανεβαινουν τα χλμ.
Εχω 6 μερες που αγορασα το voge 500 ds και θα παραθεσω την γνωμη μου ,αφου εχω κανει μεσα σ αυτες τις 6 μερες 950 χιλιομετρα 50 χιλιομετρα λιγωτερο απο το πρωτο σερβις των 1000 χιλιομετρων.
Το μηχανακι το ειχα στο νου μου απο παλαιοτερα για αγορα,καθως και το cf moto 650,και τα ειχα κανει αμφοτερα τεστ.Η τελικη μου επιλογη με οδηγησε στο voge500ds ,λογω
1)καλυτερης αισθητης ποιοτητας και περιφερειακων
2)μεγαλυτερης,και αρχαιοτερης αντιπροσωπειας (moto trend kymco)
3)χαμηλοτερης καταναλωσης 30%
4)προσφορας 3 βαλιτσων με την σχαρα στηριξης τους στα 100 ευρω επι πλεον αντι για 600 ευρω
6)το μαγαζι πωλησης ηταν το μονο (απ οσα εψαξα)που μου πηρε το aprilia scarabeo 200ie dual map ,σκουτερακι πουειχα (απριλια μεταπωληση 0 δυστυχως).
Οι εντυπωσεις τωρα
1)ομορφο μηχανακι,και με τις τρεις μεταλλικες (χωρητικοτητος λιγο πιο πανα απο 100 λιτρα και οι τρεις) βαλιτσες ακομη πιο ομορφο
2)τιποτα δεν τριζει,ουτε οι βαλιτσες και οι βασεις.Συναρμογη πλαστικων και ορατη ποιοτης πολυ καλη.
3)πολυ οικονομικο (σε ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 5500 στροφες και ταχυτητα μεχρι 110 χλμ /ωρα
4)πολυ ελαστικος -σχετικα κοντος-γραναζωμενος κινητηρας ,μεταφερει ακοπα τα 140 κιλα μου (δυο ατομα επι της ουσιας)χωρις διαμαρτυρια ακομα και σε ανηφορικες βουνισιες διαδρομες σπανια θα πεσεις κατω απο 3η ταχυτητα πλην φουρκετων.
5)ελαχιστα περισσοτεροι κραδασμοι απ οσο θα ηθελα (συνηθιζεται σιγα σιγα)καθως και θορυβος απ την εξατμιση (κι αυτο συνηθιζεται).Κοντερ ακριβες με αποκλιση 3 χλμ στα 100 (δειχνει 97) και οδομετρο με αποκλιση 8 στα χιλια (στα τριαντα ενα χιλιομετρα αποσταση δειχνει 30,750 μετρα.)
6)ζελατινα απλως επαρκης για το υψος μου 1,85 ,και στις 2 ρυθμισεις υψους που εχει,πιθανη αλλαγη το χειμωνα με after market givi 16,5 ποντους ψηλοτερη και με πλευρικες προεκτασεις (αυτια).
8)ΦΡΕΝΑ με ΑBS ,απαλα,προοδευτικα,το μπροστινο με απαλο αρχικο δαγκωμα,και με ακριβες και προοδευτικο abs ,εκει που χρειαζεται.
9)Σκληρη και λιγο στενη σελλα για το μεγεθος μου (δεν φταιει το μηχανακι εγω ΔΕΝ ειμαι ο μεσος αναβατης)καθε μια ωρα κατεβαινω για λιγη ξεκουραση,ιδωμεν για επεμβαση στην σελλα στο μελλον.
10)Ακλονητη στην ευθεια και στις στροφες με τις ταχυτητες ρονταρισματος,πολυ ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσης,και με πολυ καλα λαστιχα 1ης τοποθετησης πιρελλι.
11)πολυ οικονομικη (ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 100 χλμ/ωρα ,και σφιχτος ακομη κινητηρας)3,50 λιτρα/100χλμ.
12)φωτα επαρκη χρειαζονται συνηθεια ,ειδικα σ αυτους που ηταν συνηθισμενοι σε λαμπες πυρακτωσεως και οχι led.
13) εξαιρετικη εργονομια και εργομετρια,στο υψος μου,ανετες γωνιες,ανετες λαβες.
14)μεχρι στιγμης μια πολυ καλη αγορα για μενα,τις αναγκες μου,και τις δυνατοτητες μου,οικονομικες και οδηγικες.


Υ.Γ. νομιζω οτι για τα κιλα μου ΔΕΝ θα αλλαζα γραναζι ουτε εμπρος ουτε πισω,Ιδωμεν οταν ρονταρισθει και ''ανοιξει'' ο κινητηρας.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεωτερα μετα απο 2000 χλμ .
Οσο παει και το φχαριστιεμαι περισσοτερο.
Μετα το πρωτο σερβις των 1000 χλμ αλλαχτηκαν τα λαδια του εργοστασιου ,με bel ray ester based 10-40 ημισυνθετικα,(τσινισανε λιγο στο σερβις αλλα τα βαλανε τελικως μιας και ηταν και 2 προδιαγραφες παραπανω τα δικα μου ημισυνθετικα ,γιατι η αντιπροσωπεια συνιστα silcolene 10-40 συνθετικα ή ημισυνθετικα ,τα οποια ομως τα χρεωνει 11 και 6 ευρω αντιστοιχα ακριβωτερα το λιτρο,) και το μηχανακι εγινε βουτυρο στο κιβωτιο,και στην λειτουργια του.Εξακολουθει να ειναι λιγο παραπανω θορυβωδες,και με λιγους κραδασμους παραπανω για τα γουστα μου,αλλα συνηθιζεται σιγα σιγα .Οταν θα ερθει σε καμμια 30000 χλμ η αλλαγη των γραναζιων ΙΣΩΣ βαλω 2 δοντια μικροτερο πισω γραναζι.
Τιποτα δεν τριζει,τιποτα δεν εχει ξεβιδωθει,δεν εχει παρουσιασει μεχρις στιγμης απολυτως τιποτα.Ενας μικρος κραδασμος στο φρεναρισμα απο 35 στα 15 χλμ/ωρα εχει εξαφανισθει,(στρωσαν τα τακακια και οι floating δισκοπλακες οπως μου ειπαν στο σερβις)και γενικως ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης.Ακλονητο σε ευθειες και στροφες (δεν ειμαι o agostini)και γενικως στις ταχυτητες που κινουμαι, ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.Ησυχασε και η μεση μου απο την πισω αναρτηση του σκουτερ που ειχα .
Τα φωτα πολυ καλα,η οθονη πολυ καλη,και η μεση καταναλωση σ αυτα τα 2000 χλμ με 10% χρηση πολης, 15% εθνικη (μεχρι 110 χλμ/ωρα gps) και 75% επαρχιακο δικτυο ολων των ειδων, (βουνα,πεδιαδες κλπ μεχρι 90 χλμ/ωρα gps) 3,55 λιτρα /100 χλμ. Μονοκαβαλλος 140 κιλα βαρος αναβατη.
Θα ακολουθησουν νεωτερα στα 5000 χλμ που θα εχουν γινει οι καλοκαιρινες διακοπες στο χωριο ,και θα εχει γινει και το 2ο σερβις.Εκει θα εχει αξιολογηθει και το εξτρα καλυμμα-σελλακι που παρελαβα προχτες.ΟΨΟΜΕΘΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Daggers in Brothel
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Η προσφορά της VOGE για πλαινές βαλίτσες με 100€ ήταν πολύ δελεαστική. Καλοτάξιδο να ναι.

Μαζί με τις βαλίτσες μιλάμε για μια διαφορά περίπου 2.000€ απο το κραταιό Honda στην κατηγορία. Να δούμε όσο κυκλοφορούνε πόσο θα ευχαριστήσουν τους κατόχους τους και τί θα δείξουν απο αντοχή και πώς θα γεράσουν.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Η προσφορά της VOGE για πλαινές βαλίτσες με 100€ ήταν πολύ δελεαστική. Καλοτάξιδο να ναι.

Μαζί με τις βαλίτσες μιλάμε για μια διαφορά περίπου 2.000€ απο το κραταιό Honda στην κατηγορία. Να δούμε όσο κυκλοφορούνε πόσο θα ευχαριστήσουν τους κατόχους τους και τί θα δείξουν απο αντοχή και πώς θα γεράσουν.
Το χοντα παραδιδεται χωρις καγκελα, κεντρικο σταντ, και τριβαλιτσο.ΑΝ τα βαλεις και ειναι ΧΟΝΤΑ,η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεωτερη καταναλωση(2850 χλμ εχουν γινει μεχρι στιγμης) σε χτεσινη βολτα ΑΘΗΝΑ-ΕΡΕΤΡΙΑ-ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΚΑΛΑ ΩΡΩΠΟΥ-ΑΘΗΝΑ,με διαδρομη απο επαρχιακο δικτυο,-οχι εθνικη οδο, και ταχυτητες μεχρι 95 χλμ /ωρα , 3,15lt/100 χλμ. Με στρωτη οδηγηση ομως ,και σεβασμο στα ανοιγματα του γκαζιου.VOGE 500DS ,μονοκαβαλλος,137 κιλα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεώτερα μετά απο 4700 χλμ.πινωντας καφέ,περιμένοντας να τελειώσει το σέρβις των 5000 χλμ (που γίνεται 300 χλμ νωρίτερα λόγω καλοκαιρινών διακοπών του συνεργείου).
Το μηχανάκι βρήκε τον panavour,και ο panavour βρήκε μέχρι στιγμής το ιδανικό μηχανάκι για αυτό που ήθελε και μπορεί (μοτοσυκλετιστικα καί ηλικιακα) για την Ελλάδα,και για αυτόν.Εχω πάθει πολιτισμικό σοκ,και ότι είναι το πρώτο μηχανάκι μετά από 31 χρόνια,που πήρα καινούργιο,και έχει όλα τα σύγχρονα καλουδια,(ψεκασμό,abs, ανάποδα πηρούνια, αναρτήσεις με μοχλικο πίσω,led φώτα, τάμπλετ καντράν κλπ.)Το δε abs με έσωσε στην κυριολεξία χτες ,για αυτό σήμερα μπορώ και σας γράφω αλλιώς..........
Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ σε δευτερεύον οδικώς δίκτυο,εκτός εθνικής οδού και αυτοκινητοδρόμων,και είναι ιδανικό για μένα,από πλευράς ροπής,οικονομίας,αναρτήσεων,φρένων,κρατήματος.Μονο η σέλλα παραμένει σκληρή για τα γούστα μου,αλλά αυτό μάλλον είναι λόγω των πολλών (ακόμα)κιλών μου.
Οδηγώντας το μηχανάκι,κατάλαβα γιατί πλέον,η αγορά οδηγείται στις μοτο τύπου adventure,με λίγο μεγαλύτερο ύψος,και ανετοτερες αναρτήσεις,και νομίζω ότι οι απλές μηχανές δρόμου όπως τις ξέραμε οι παλαιοτεροι σιγά σιγά θα εκλείψουν.Επισης πιστεύω ότι οι 2 κύλινδροι σιγά σιγά θα επικρατήσουν ολοκληρωτικά,διότι θα είναι η Χρυσή τομή, αξιοπιστίας, απλότητας άνεσης (κραδασμοί)και οικονομίας στην κατανάλωση και στο σέρβις.Γενικα είμαι ενθουσιασμένος με την επιλογή μου (προς το παρόν)και μένει να αποδειχθεί και η αντοχή και αξιοπιστία με τον χρόνο.ΟΨΟΜΕΘΑ
 
Τελευταία επεξεργασία:

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Εικόνα κατανάλωσης voge 500 ds,με 4300 χλμ,από Αθήνα -αργος-μυλοι Άργους , χωρίς διόδια,και επιστροφή πάλι από παλαιά διαδρομή,σύνολον 320 χλμ,με ταχύτητες μέχρι 100 χιλιόμετρα/ώρα ,και γενικό επαρχιακό στροφιλικι,με μόνιμη χρήση 5ης,6ης,όπου γινόταν, ήσυχη επιτάχυνση, στρωτή,απαλή οδήγηση, ολικό βάρος επιβάτη με ελάχιστα πράγματα στην μπαγκαζιερα 142 κιλά. Κατανάλωση 3,25 lt/100χλμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom