voge 500 ds

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Έγινε και το σέρβις των 25000 χλμ στα 25200.Τιποτα δεν έχει χαλάσει, τίποτα δεν έχει ξεβιδωθει,τίποτα δεν έχει διαρρεύσει από πουθενά, τίποτα δεν έχει τρίξει, τίποτα δεν έχει καεί, ούτε λάμπα,τίποτα δεν έχει σκουριάσει ακόμα,ο κινητήρας έχει "ανοίξει" και έχει γλυκανει λιγουλακι ακόμα.
Η μόνη παραφωνία μέχρι στιγμής ,η αντικατάσταση στο σέρβις των 10000 χλμ της ντιζας του συμπλέκτη εντός της εγγύησης,λόγω φθοράς (όχι κοπής) και το αυτοεπισκευασθεν πρόβλημα λόγω καυσωνα (απεκατεσταθη μόνο του μόλις κρύωσε ο καιρός) του αισθητήρα του cheque engine,που είχε σαν αποτέλεσμα να ανάβει το λαμπάκι του.Ολα Ο.Κ. λοιπόν και συνεχίζουμε ακάθεκτοι μέχρι στιγμής μετά από 16 μήνες χρήσης.ΙΔΩΜΕΝ.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Μιά αναφορα μετα απο 25300 χλμ,για την κατασταση των γραναζιων και της αλυσιδας μετα απο αυτα τα χιλιομετρα.
Πολυ καλη η κατασταση και των 3 (αλυσιδα , μπροστινο και πισω γραναζι)χωρις σκουριες και ξεχειλωματα περαν των οριων.
Η λιπανση τους γινεται ανα 500 χλμ με σπρευ λαδιου του εμποριου,για αλυσιδες μαρκας LIDL.
Φιαλη 200cc με τιμη απο 1,69-1,96 ευρω.
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Μιά αναφορα μετα απο 25300 χλμ,για την κατασταση των γραναζιων και της αλυσιδας μετα απο αυτα τα χιλιομετρα.
Πολυ καλη η κατασταση και των 3 (αλυσιδα , μπροστινο και πισω γραναζι)χωρις σκουριες και ξεχειλωματα περαν των οριων.
Η λιπανση τους γινεται ανα 500 χλμ με σπρευ λαδιου του εμποριου,για αλυσιδες μαρκας LIDL.
Φιαλη 200cc με τιμη απο 1,69-1,96 ευρω.
Εμένα ρε συ γιατί έχει σημάδια σκουριάς????? Σε κάθε γέμισμα το κερνάω ένα πέρασμα λαδακι....
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εμένα ρε συ γιατί έχει σημάδια σκουριάς????? Σε κάθε γέμισμα το κερνάω ένα πέρασμα λαδακι....
Μήπως γιατί είσαι δίπλα στη θάλασσα...?
Την άλλη φορά να βάλεις fa cad'oro ... :p
Ανοξείδωτη...:roflmao:
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Μήπως γιατί είσαι δίπλα στη θάλασσα...?
Την άλλη φορά να βάλεις fa cad'oro ...
Ανοξείδωτη...
Φακαντορο έβαλα, αλλά την κινεζική βερσιόν

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
γιατι το ειπα
Εμένα ρε συ γιατί έχει σημάδια σκουριάς????? Σε κάθε γέμισμα το κερνάω ένα πέρασμα λαδακι....
Γιατι το εχουμε ξαναπει,η μηχανη εχει ενσυναισθηση,και καταλαβαινει ποιος την αγαπαει πραγματικα,και ποιος την εχει αγορασει σαν λυση αναγκης,χωρις να την πιστευει πραγματικα.Γι αυτο και αυτοθεραπευτηκε το check engine,οπως εχω προαναφερει.:prft:
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεώτερα λοιπόν στα 27000 χλμ,και η ενημέρωση σας συνεχίζεται σήμερα νωρίτερα από το σέρβις των 30000 χλμ,που θα σας ενημέρωνα κανονικά,διότι σήμερα έγινε και η προγραμματισμένη εντός εγγυήσεως τοποθέτηση του αναμενόμενου ανταλλακτικού της άτυπης ανάκλησης της εταιρείας,του αισθητηρα-μικροσυμπιεστη του μίγματος αέρα καυσίμου στον ψεκασμό.Το κόστος του ανταλλακτικου και η τοποθέτηση έγινε δωρεάν στα πλαίσια της εγγύησης,και κράτησε 2,5 ώρες στο κεντρικό συνεργείο της αντιπροσωπείας,λόγω βγαλσιματος καγκελων,τεποζιτου,σώματος ψεκασμού,αντικατάστασης εξαρτήματος,και επανασυναρμολογησης των ανωτέρω.Τελος καλό όλα καλά, συμπεριφορά αντιπροσωπείας άψογη.ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ ακάθεκτοι.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Φτασαμε λοιπον αισιως τα 30000 χλμ σε 21,5 μηνες και θα κανουμε λοιπον μια συνολικη αποτιμηση,για αυτα τα χιλιομετρα,ερχομενοι απο το πρω-ι-νο σερβις των 30000χλμ.
Σ'αυτα τα χιλιομετρα λοιπον αλλαχτηκαν σαν βλαβες 1 ντιζα αμπραγιαζ,στα 10000 χλμ (μεσα στην εγγυηση) ,1 ντιζα αμπραγιαζ στα 30000 χλμ την οποια παρ οτι η μοτο ειναι ακομα εντος εγγυησης, η αντιπροσωπεια την χρεωσε 16 ευρω,διοτι θεωρησε,οτι απο τα 10000 στα 30000,ειναι αρκετο διαστημα,και ξεπερναει το οριο,λελογισμενης χρησης για ντιζα.
Στα 27500 χλμ αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση το διαβοητο εξαρτηματακι,(που το εχω αναφερει πολλάκις σχετικώς,) που ρυθμιζει τον αερα στα σωματα ψεκασμου ,που λογω σφιχτων ανοχων,κολλαγε στους καυσωνες,με αποτελεσμα να αναβει το τσεκ εντζιν, με καινουργιο βελτιωμενων ανοχων εντος εγγυησης κι αυτο.
Αλλαχθηκε επισης ο πολλαπλασιαστης στα 30000 χλμ εντος εγγυησης διοτι αρχισε ενας ελαφρυς αποχρωματισμος στο πλαστικο του καλλυμα,σημαδι (μαλλον) υπερθερμανσης,χωρις ομως να δωσει σημαδια δυσλειτουργιας.Απο απλο οπτικο ελεγχο.Mεχρι στιγμης λοιπον εχει πληρωθει μονον η δευτερη ντιζα αμπραγιαζ (συμπλεκτη) με το ποσον των 16 ευρω.Εργασια γι αυτες τις αναφερομενες αλλαγες δεν χρεωθηκε.
Απο τα υπολοιπα αναλωσιμα που αλλαχθηκαν σ αυτα τα 30000 χλμ εχουμε και λεμε

19 λιτρα λαδι. 2,7 λιτρα ανα αλλαγη επι 7 αλλαγες.Στα πρωτα 1000 και ανα 5000 χιλιομετρα.BEL RAY 10-40 ημισυνθετικο, 10 ευρω το λιτρο συνολο,190 ευρω.
7 φιλτρα λαδιου .Στα πρωτα χιλια ,και σε καθε αλλαγη λαδιου.7Χ8 56 ΕΥΡΩ
2 φιλτρα αερος ,(καθε 10000 χλμ ) στα 30000 δεν χρειαστηκε ηταν καθαρο απ οτι μου ειπαν, 2Χ 15,5 = 31 ΕΥΡΩ
6 φιλτρα βενζινης (ανα 5000 χλμ) 6Χ11=66 ΕΥΡΩ
2 μπουζι ανα 10000 χλμ.= 6 μπουζι Χ 10,5 ευρω 63 ΕΥΡΩ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ανα 10000 χλμ (υπολογιζεται 120 λεπτα) 99 ευρω,ητοι
3Χ 99= 297 ΕΥΡΩ
Εργασια 1ου σερβις στα 1000 χλμ (υπολογιζεται 30 λεπτα) 25 ευρω
Εργασια μικρου σερβις ανα 5000 χλμ (υπολογιζεται 45 λεπτα) 37 ευρωΧ 3= 111 ΕΥΡΩ
Συνολον για ΟΛΑ 855 ΕΥΡΩ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ..
Σημειωτεον οι βαλβιδες ελεγχονται στα 40000.χλμ.Ναμαστε καλα να τα φτασουμε να τις ελεγξουμε.Και εις αλλα με υγεια.


Υ.Γ. ο πολλαπλασιαστης που αλλαχτηκε , ΔΕΝ ειναι κινεζικος, αλλα BERU, γερμανικος.Βεβαια ΔΕΝ ειναι nippon denso.
 
Τελευταία επεξεργασία:

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Φτασαμε λοιπον αισιως τα 30000 χλμ σε 21,5 μηνες και θα κανουμε λοιπον μια συνολικη αποτιμηση,για αυτα τα χιλιομετρα,ερχομενοι απο το πρω-ι-νο σερβις των 30000χλμ.
Σ'αυτα τα χιλιομετρα λοιπον αλλαχτηκαν σαν βλαβες 1 ντιζα αμπραγιαζ,στα 10000 χλμ (μεσα στην εγγυηση) ,1 ντιζα αμπραγιαζ στα 30000 χλμ την οποια παρ οτι η μοτο ειναι ακομα εντος εγγυησης, η αντιπροσωπεια την χρεωσε 16 ευρω,διοτι θεωρησε,οτι απο τα 10000 στα 30000,ειναι αρκετο διαστημα,και ξεπερναει το οριο,λελογισμενης χρησης για ντιζα.
Στα 27500 χλμ αλλαχτηκε μεσα στην εγγυηση το διαβοητο εξαρτηματακι,(που το εχω αναφερει πολλάκις σχετικώς,) που ρυθμιζει τον αερα στα σωματα ψεκασμου ,που λογω σφιχτων ανοχων,κολλαγε στους καυσωνες,με αποτελεσμα να αναβει το τσεκ εντζιν, με καινουργιο βελτιωμενων ανοχων εντος εγγυησης κι αυτο.
Αλλαχθηκε επισης ο πολλαπλασιαστης στα 30000 χλμ εντος εγγυησης διοτι αρχισε ενας ελαφρυς αποχρωματισμος στο πλαστικο του καλλυμα,σημαδι (μαλλον) υπερθερμανσης,χωρις ομως να δωσει σημαδια δυσλειτουργιας.Απο απλο οπτικο ελεγχο.Εκτος λοιπον της δευτερης ντιζας ,μεχρι στιγμης εχει πληρωθει μονον η δευτερη ντιζα αμπραγιαζ (συμπλεκτη) με το ποσον των 16 ευρω.Εργασια γι αυτες τις αναφερομενες αλλαγες δεν χρεωθηκε.
Απο τα υπολοιπα αναλωσιμα που αλλαχθηκαν σ αυτα τα 30000 χλμ εχουμε και λεμε

19 λιτρα λαδι. 2,7 λιτρα ανα αλλαγη επι 7 αλλαγες.Στα πρωτα 1000 και ανα 5000 χιλιομετρα.BEL RAY 10-40 ημισυνθετικο, 10 ευρω το λιτρο συνολο,190 ευρω.
7 φιλτρα λαδιου .Στα πρωτα χιλια ,και σε καθε αλλαγη λαδιου.7Χ8 56 ΕΥΡΩ
2 φιλτρα αερος ,(καθε 10000 χλμ ) στα 30000 δεν χρειαστηκε ηταν καθαρο απ οτι μου ειπαν, 2Χ 15,5 = 31 ΕΥΡΩ
6 φιλτρα βενζινης (ανα 5000 χλμ) 6Χ11=66 ΕΥΡΩ
2 μπουζι ανα 10000 χλμ.= 6 μπουζι Χ 10,5 ευρω 63 ΕΥΡΩ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΓΑΛΟΥ ΣΕΡΒΙΣ ανα 10000 χλμ (υπολογιζεται 120 λεπτα) 99 ευρω,ητοι
3Χ 99= 297 ΕΥΡΩ
Εργασια 1ου σερβις στα 1000 χλμ (υπολογιζεται 30 λεπτα) 25 ευρω
Εργασια μικρου σερβις ανα 5000 χλμ (υπολογιζεται 45 λεπτα) 37 ευρωΧ 3= 111 ΕΥΡΩ
Συνολον για ΟΛΑ 855 ΕΥΡΩ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΕΡΓΑΣΙΑ..
Σημειωτεον οι βαλβιδες ελεγχονται στα 40000.χλμ.Ναμαστε καλα να τα φτασουμε να τις ελεγξουμε.Και εις αλλα με υγεια.
Ο βολιώτης "εξουσιοδοτημένος" την δικιά μου ντιζα στα 1800 χλμ, μου την χρέωσε κανονικά, γιατί είναι αναλώσιμο.... Είπε....
Και έχουμε μέλλον....
Μπράβο βρε Παναγιώτη για την ενημέρωση
 
Top Bottom