Λοιπον επανερχομαι με νεωτερα στα 12500 χλμ,μεχρι τωρα (πιασαν τα κρυα, και τα χλμ γινονται με βραδυτερους ρυθμους).
Το μηχανακι δεν εχει κανει
κιχ παιρνει παντα με την πρωτη,δεν εχει καψει ουτε λαμπα,και γενικα ειναι οπως ηταν την πρωτη μερα.
Επειδη το πλακωσα λιγο για να δω τελικες,με μενα τελικιαζει στα 175 σε ελαφρα κατηφορα,μπαινοντας απο τα 167 στο κοκκινο στις 8400 στροφες/λεπτο.Η αποκλιση του κοντερ με το gps ειναι 5 χλμ προς τα πανω το κοντερ.Ελαχιστα βεβαια με νοιαζει ,διοτι σπανιως εως ποτε να παω με πανω απο 140.
Η καταναλωση στα 140 ειναι γυρω στα 3,9-4,2.
Προσοχη στους ομφαλους των κλειδαριων ,των μπαγκαζιερων.Πρεπει να μην βγαινουν καθολου (ουτε μισο χιλιοστο ,εξω απο το χειλος της κλειδαριας,διοτι αυτο σημαινει οτι δεν εχουν συναρμολογηθει καλα,και αν και κλειδωνουν,μπορει με τους κραδασμους να βγει ολος ο ομφαλος της κλειδαριας,και μετα ,αν θελεις να τον αλλαξεις ,παιρνεις ολο το σετ των ομφαλων -8 το συνολο- και χρεωνεσαι και 2ο κλειδι.Ολα αυτα βεβαια μαζι, με κοστος 42 ευρω
Tooth
Κατα τα αλλα ,κανενα-μα κανενα προβλημα,καμμια σκουρια,και καμμια θαμπαδα στα μεταλλα,ή στο χρωμα.(την εχω ομως σε γκαραζ,και δεν την βλεπει η βροχη και ο ηλιος).ΤO BE CONTINUED ...............................