voge 500 ds

Tragos

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Suzuki Vstrom 650 2007
Honda silverwing 600 2006
Ναι.Με το 15αρι γρανάζι.Στο προηγούμενο μοντέλο,το. Ευρο 4, μπορείς να βάλεις 16αρι γρανάζι μπροστά,και να χαμηλώσουν λίγο οι στροφές για τα ίδια χιλιόμετρα.Στο δικό μου,που είναι ευρο 5, δεν συνιστάται, διότι ο αισθητήρας στροφών που βρίσκεται στο μπροστινό γρανάζι μπερδεύεται, και μπερδεύει και τον αισθητήρα μίγματος με την σειρά του, και δεν αφήνει το μηχανάκι να ανοίξει πάνω από τα 145.Περιμενουμε όταν βγεί στην αγορά πισινό αφτερ μάρκετ γρανάζι να βάλουμε 2 δόντια μικρότερο.
Πολύ ενδιαφέρον όλα αυτά που λες για τη συγκεκριμένη μηχανή. Μετράει η άποψη σου.
Θα ήθελα απλά να επισημάνω τη μόνη μου διαφωνία ότι δεν ισχύει αυτό που λες. Ναι μεν η μηχανή θα κόψει αισθητά και το κοντέρ θα δείχνει λάθος αλλά αυτό γίνεται και βάζοντας -2 δόντια στο πίσω γρανάζι!
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Πολύ ενδιαφέρον όλα αυτά που λες για τη συγκεκριμένη μηχανή. Μετράει η άποψη σου.
Θα ήθελα απλά να επισημάνω τη μόνη μου διαφωνία ότι δεν ισχύει αυτό που λες. Ναι μεν η μηχανή θα κόψει αισθητά και το κοντέρ θα δείχνει λάθος αλλά αυτό γίνεται και βάζοντας -2 δόντια στο πίσω γρανάζι!
Απ' ότι μου είπε το συνεργείο ΟΧΙ, διότι ο αισθητήρας ταχύτητας και στροφών είναι στην φωλιά του μπροστινού γραναζιού.Και έχει να κάνει με το ευρο 5 μόνο,όχι με τα ευρο 4.Εγω πάντως ΔΕΝ θα το αλλάξω το γραναζωμα, διότι λόγω κιλών είμαι μονίμως 2 άτομα,άμα βάλω και άλλον πίσω γινόμαστε πολλοί.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Eν τω μεταξυ,σημερα μετα απο 8 σχεδον μηνες χρησης,πλυθηκε σε bike shower ,και ξεβρωμισε η μπιχλα που ειχε μαζευτει τοσο καιρο.
Ολα καλα,πηρε με την πρωτη,αλλη μηχανη οπτικα.
VIVA DS500. 13000 χλμ και συνεχιζουμε. :ptl:
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
panavour
ωραιο μηχανακι ειναι τελικα απο κοντα και ποιοτικο .Ειχε αραξει ενα ζευγαρι ιταλων μπροστα σε μενα για μια ολοκληρη μερα και το χαζευα...
Τα καγκελα του,το χαλανε οπτικα και σιγουρα θελουν βαψιμο
Τριβαλιτσο ηταν με τα αλουμινια
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
panavour
ωραιο μηχανακι ειναι τελικα απο κοντα και ποιοτικο .Ειχε αραξει ενα ζευγαρι ιταλων μπροστα σε μενα για μια ολοκληρη μερα και το χαζευα...
Τα καγκελα του,το χαλανε οπτικα και σιγουρα θελουν βαψιμο
Τριβαλιτσο ηταν με τα αλουμινια
Μέχρι στιγμής απο όσα Κινέζικα έχω δει απο κοντά απο τις μεγάλες εταιρείες εννοώ που έχουν κάνει την εμφάνιση τους κινέζικες και ΚινεζοΙταλικές , VOGE, CFMOTO, benelli, QJmotor, Brixton, Moto Morini και αν ξεχνάω άλλες πρώτες σε αίσθηση ποιότητας θα έβαζα την Voge και την CFmoto με την VOGE να δίνει την αίσθηση λίγο καλύτερης φινέτσας στο φινίρισμα. Μετά απο κάτω θα έβαζα την brixton ειδικά το Crossfire 500 μου έκανε καλή εντύπωση και λίγο πιο κάτω προς το παρόν θα έβαζα Benelli, QJmotor, Moto Morini. Ίσως η Benelli σαν το πιο LUX αδερφάκι του ομίλου να είναι λίγο πιο προσεγμένη στην λεπτομέρεια σε βαφές φινίρισμα αν και αυτό θέλει λίγο μελέτη. Αλλά αν ψώνιζα τώρα πιο εύκολα θα ψώνιζα Voge και CFmoto . Να τονίσω όμως όπως και μέσα στη κάθε εταιρεία βλεπεις διαφορές. Σαφώς ανώτερο ποιοτικά το 500DS απο το 300DS ας πούμε στη Voge και μεγαλύτερη ακόμα διαφορά θα βρει κάποιος στο 650MT απο τα 800MT και CLX700 στη CFmoto. Δηλαδή τα 800ΜΤ, CLX700 και 500DS της VOGE σε κερδίζουν σε αίσθηση ποιότητας και θα μπορούσε με άλλο σήμα επάνω να τα κάνεις και Ευρωπαικά ή Γιαπωνέζικα.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μέχρι στιγμής απο όσα Κινέζικα έχω δει απο κοντά απο τις μεγάλες εταιρείες εννοώ που έχουν κάνει την εμφάνιση τους κινέζικες και ΚινεζοΙταλικές , VOGE, CFMOTO, benelli, QJmotor, Brixton, Moto Morini και αν ξεχνάω άλλες πρώτες σε αίσθηση ποιότητας θα έβαζα την Voge και την CFmoto με την VOGE να δίνει την αίσθηση λίγο καλύτερης φινέτσας στο φινίρισμα. Μετά απο κάτω θα έβαζα την brixton ειδικά το Crossfire 500 μου έκανε καλή εντύπωση και λίγο πιο κάτω προς το παρόν θα έβαζα Benelli, QJmotor, Moto Morini. Ίσως η Benelli σαν το πιο LUX αδερφάκι του ομίλου να είναι λίγο πιο προσεγμένη στην λεπτομέρεια σε βαφές φινίρισμα αν και αυτό θέλει λίγο μελέτη. Αλλά αν ψώνιζα τώρα πιο εύκολα θα ψώνιζα Voge και CFmoto . Να τονίσω όμως όπως και μέσα στη κάθε εταιρεία βλεπεις διαφορές. Σαφώς ανώτερο ποιοτικά το 500DS απο το 300DS ας πούμε στη Voge και μεγαλύτερη ακόμα διαφορά θα βρει κάποιος στο 650MT απο τα 800MT και CLX700 στη CFmoto. Δηλαδή τα 800ΜΤ, CLX700 και 500DS της VOGE σε κερδίζουν σε αίσθηση ποιότητας και θα μπορούσε με άλλο σήμα επάνω να τα κάνεις και Ευρωπαικά ή Γιαπωνέζικα.
η λογικη αυτη λεει οτι το voge900 ds θα ειναι πανω ραφι
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
η λογικη αυτη λεει οτι το voge900 ds θα ειναι πανω ραφι
Πάντως και το σκούτερ που έβγαλε η voge με την συγγένεια με το αντίστοιχο 400cc της bmw που εξάλλου εκείνη το παράγει φαίνεται πως είναι πολύ καλό.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Mπηκε και το φρυδακι,αντι μεγαλυτερης αφτερ μαρκετ ζελατινας (givi αξιας 130 ευρω) και μετα απο 500 χιλιομετρα χρηση εχω να πω οτι πλεον οδηγω χωρις να κλεινω την ζελατινα του κρανους.


 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
Mπηκε και το φρυδακι,αντι μεγαλυτερης αφτερ μαρκετ ζελατινας (givi αξιας 130 ευρω) και μετα απο 500 χιλιομετρα χρηση εχω να πω οτι πλεον οδηγω χωρις να κλεινω την ζελατινα του κρανους.


κι εγώ κατά εκεί θα παίξω.... ;)
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Ανανεώνω σήμερα την ενημέρωση μετά από 15000 χιλιόμετρα, έχοντας κάνει το σέρβις,των 15000 χλμ,. Τίποτα δεν έχει τρίξει, τίποτα δεν έχει χαλάσει, δεν έχει κάψει ούτε λάμπα,και η μόνη μέχρι στιγμής αλλαγή δωρεάν μέσα στην εγγύηση ήταν η αναφερόμενη στο σέρβις των 10000 αλλαγή της ντιζας του συμπλέκτη λόγω πρώιμης φθοράς, και κοπής σε έναν κλώνο από το πολυκλωνο καλώδιο.Συνεχιζουμε ακάθεκτοι,και πλήρως ικανοποιημένοι απ' την μέχρι τώρα συμπεριφορά,και αξιοπιστία της μοτό.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Eπανερχομαι λοιπον αφου κλεινω ενα ετος χρησης (παρά 3 μερες:))και μετα απο 18.200 χλμ.,για να γραψω ενα συντομο ιστορικο,και εναν μικρο απολογισμο για την κινεζουλα μου την αγαπημενη ΤΣΟΥ-ΛΙ(voge ds500)
Την αγορασα λοιπον πριν ενα χρονο,παιρνοντας πολυ γρηγορα (μεσα σε 2 λεπτα) την αποφαση μετα απο αναρτηση του εκλεκτου μελους του φορουμ Dr.Monty (αν θυμαμαι καλα) περι της προσφορας της αντιπροσωπειας,για την μηχανη μαζι με τριβαλιτσο στα 6500 ευρω.Καθοριστικο ρολο στην επιλογη του καταστηματος αγορας,επαιξε οτι ο συγκεκριμμενος πωλητης,μου αγορασε το Αprilia scarabeo 200 που ειχα,και το οποιον δεν το ανταλλασσε κανεις αλλος.
Ετσι λοιπον,ξεπερνωντας τους ομολογουμενως υπαρχοντες φοβους και προκαταληψεις (κινεζικο μηχανακι γαρ),αλλα και μετα απο εξαντλητικη διερευνηση και αναλυση ολων των υπαρχοντων εκεινη την εποχη πληροφοριων στο ιντερνετ (15ωρα κυριολεκτικα σε 2 μερες,)πηρα την αποφαση και το αγορασα.
Μετα λοιπον απο 1 χρονο χρησης και 18200 χλμ,παραθετω πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
1)φτηνη τιμη με ολα τα εξτρα,εν σχεσει με ομοειδεις μηχανες αλλων εταιρειων
2) Ψηλη αρχοντικη μηχανη (ειδικα για τον σωματοτυπο μου),με ανετες γωνιες ποδιων,και ανετο ευρος τιμονιου.
3)Επαρκεις (για μενα ) επιδοσεις,πολυ καλη ροπη (λογω κοντου γραναζωματος)
ειδικα σε ορεινο στροφιλικι.Τελικη γυρω στα 165-170,αναλογως συνθηκων,και με το βαρος μου που ειναι ουσιαστικα δυο ατομα.(ανδρογυνο).
4)Οικονομικη στην βενζινη ,ειδικα στην φυση των διαδρομων που κανω (επαρχιακες οδοι,δευτερευόντος δικτυου ,αποφυγη γενικα αυτοκινητοδρομων ).
5)αξιοπιστια,ομαλη λειτουργια,
6)πολυ καλη οδικη συμπεριφορα,και εξαιρετικα φρενα,ειδικα το ABS ,που με εχει κυριοκεκτικα σωσει 2-3 φορες.Πολιτισμικο σοκ εν σχεσει με αυτα που οδηγουσα ,στον τομεα των φρενων μεχρι τωρα.
7)εξαιρετικη αντιπροσωπεια,με απολυτη καλυψη.
8)Ομορφη στα ματια μου.



ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
1)ΣΚΛΗΡΗ σελλα.
2)ελαφρως τραχεια λειτουργια μοτερ ειδικα απο 4,5 εως 5,5 χιλιαδες στροφες.
3)θορυβωδης εξατμιση για τα γουστα μου.
4)κοντο γραναζωμα (ελαττωμα στους αυτοκινητοδρομους,πλεονεκτημα στο ορεινο στροφιλικι)

5)Επαρκη αλλα μετρια φωτα.Θα τα ηθελα λιγο δυνατωτερα,και με ευρυτερη δεσμη στα μεσαια.Η λυση ειναι προβολακια για να βλεπεις καλυτερα στο εσωτερικο των στροφων.

Εν κατακλειδι μια τιμιωτατη μοτοσυκλεττα,για τα χρηματα της,που δεν εχει καψει ουτε λαμπα μεχρι τωρα,με επωνυμα περιφεριακα,εναν αξιοπιστο (μεχρι στιγμης) κλωνο κινητηρα της Χοντα,και οπου χρειαστηκε με απολυτη καλυψη απο την θαυμασια αντιπροσωπεια (αλλαγη μεσα στην εγγυηση ντιζας συμπλεκτη στα 10000 χλμ ,λογω ελαχιστης φθορας.)
Στην ερωτηση ''τι θα ηθελε αυτη η μηχανη ,για να ειναι ιδανικη για σενα?''
Η απαντηση ειναι
''καλυτερη και πιο παχια σελλα(για βουβαλους),λιγωτερο θορυβο απ την εξατμιση,λιγοτερη τραχυτητα κινητηρα (οπως της χοντα ),καλυτερα φωτα.
Λιγο πιο μακρυα μεταδοση. ''

Την συνιστω ανεπιφυλακτα.
 

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Αναλυτικος ο Παναγιωτης....

καλες βολτες να κανεις με την Τσουν-Λι !!!
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Λοιπόν έγινε και το σέρβις των 20000 χλμ και όλα βαίνουν καλώς και κατά ευχήν.Τιποτα μέχρι στιγμής,δεν έχει χαλάσει,δεν έχει ξεβιδωθει,δεν έχει σπάσει,δεν έχει φύγει απ' την θέση του.Οδηγικσ όλα είναι ,ως εκτενώς έχουν αναφερθεί στα προηγούμενα ποστ.Αναφερω ένα μικρό συμβάν το βράδυ αργά,την προηγούμενη μέρα του σέρβις,και μετά από έναν ανεφοδιασμό στον Μαραθώνα σε βενζινάδικο της περιοχής,και γυρνώντας Αθήνα,από το φράγμα,μου άναψε το κίτρινο λαμπάκι του αισθητήρα του ψεκασμού,και εν αντιθέσει με τις λίγες προηγούμενες φορές που μου έχει αναψει για δευτερόλεπτα και έχει σβήσει,αυτήν την φορά άναψε και δεν έσβησε.Σταματαω λοιπόν στην άκρη,βγάζω το βιβλιαράκι του owners manual,βάζω και τα γεροντογυαλια μου,και αρχίζω στα σκοτάδια στο πουθενά να διαβάζω τα παρακάτω "Αν σας ανάψει το κίτρινο λαμπάκι της ένδειξης του ψεκασμού και ΔΕΝ σβήνει, σταματήστε ΑΜΕΣΩΣ και επικοινωνήστε κατευθείαν με το σέρβις της VOGE." Εκεί αν και συγχισμενος και φοβισμένος με πιανουν τα γέλια.Που να πάρω ρε στα μαύρα μεσάνυχτα στο πουθενά την voge στην Αθήνα,άσε που δεν είχα και το κινέζικο τηλέφωνο να κάτσω κανά δυο ώρες στην εξοχή,και να τους πάρω στην Κίνα,7 ώρες διαφορά έχουν θα έχει ανοίξει το εργοστάσιο,δεν μπορεί,θα με λυπηθούν και θα με εξυπηρετήσουν.Για να μην τα πολυλογω, αποφασίζω να συνεχίσω για Αθήνα "κι όπου βγεί" που είπε κι ο μηχανοδηγός στην Λάρισα.Ο κινητήρας δούλευε μια χαρά, καμμία ένδειξη δυσλειτουργίας,φτάνω στο γκαράζ και την αφήνω.Την άλλη μέρα το πρωί την παίρνω να την πάω στο σέρβις το λαμπάκι πάλι αναμμένο,και ξαφνικά μετά από 2 λεπτά που είχα ξεκινήσει το λαμπάκι ΤΣΟΥΠ, σβήνει.Στο σέρβις του κάνουν έλεγχο και μου είπαν ότι έδειξε δυσλειτουργία λόγω ίσως κακής βενζίνης.Αν αυτή η δυσλειτουργία συνεχιστεί για λίγη ώρα τότε το λαμπάκι μένει αναμμένο για καμιά ώρα και μετά σβήνει μόνο του.Ελεγθηκαν και οι πολλαπλασιαστές (2 έχει) που μπορεί και απ' αυτούς να προέλθει αναβοσμημα η μόνιμο άναμμα της λυχνίας,και όλα ΟΚ.Σκατοβενζινες.Σε ερώτηση της αντιπροσωπείας στους Κινέζους για τα συχνά αναβοσβηματα των λυχνιών ψεκασμού στην Ελλάδα,τους απάντησαν ότι στην Ιταλία που έχουν πουλήσει χιλιάδες δεν έχει παραπονεθεί κανένας.Αρα η ελληνική ΣΚΑΤΟΒΕΝΖΙΝΗ φταίει.Αυτα και συγγνώμη αν σας κούρασα
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Σε συνέχεια αναρτησης μου,για το σερβις,των 20000 χλμ,στην VOGE DS 500 που κατεχω,και στην αναφορα μου για το προβλημα της λυχνιας check engine,που αναψε και εμεινε αναμμενο, αναφερω τα νεωτερα γεγονοτα.Εγινε ο ελεγχος,και το διαγνωστικο εδειξε προβλημα μειγματος.Αρχικα θεωρηθηκε οτι οφειλετο,σε κακης ποιοτητος βενζινη,και αφου σβηστηκε η ενδειξη,εγινε συσταση να γεμισει το ρεζερβουαρ με 100αρα βενζινη,ελπιζοντας σε λυση του προβληματος.Σημειωτεον,οτι καμμια δυσλειτουργια ,δεν φαινοταν στη χρηση της μοτο,εκτος απο μια ελαχιστη αυξηση της καταναλωσης της ταξεως του 7% περιπου,και μια ανεπαισθητη μειωση της δυναμης,και ανεπαισθητα σκασιματα στο κλεισιμο του γκαζιου.Γεμιζω λοιπον με 100αρα το τεποζιτο ,και κανω καμμια 150αρια χλμ με την καινουργια βενζινη,ευχαριστημενος οτι ΔΕΝ θα ξανα αναψει,στο τελος ομως της βολτας ΤΣΟΥΠ,ξανα αναβει ,και παραμενει αναμμενο.Τ'αφηνω στο γκαραζ και την αλλη μερα,παω στα κεντρικα στην Νεα φιλαδελφεια.Εκει μου ξαναβαζουν το διαγνωστικο,μου παιρνουν τα στοιχεια,σβηνουν την ενδειξη,και μου λενε ,οτι θα επικοινωνησουν με το εργοστασιο,για περαιτερω πληροφοριες.Την αλλη μερα ξαναπαω,αφου ειχε ξανα αναψει ,και σε συζητηση με τον αρχιμηχανικο Κο κωστα,μου ειπε οτι ,το εργοστασιο τους ενημερωσε οτι η συγκεκριμμενη ενδειξη ,αφορα δυσλειτουργια ενος αυλού καυσιμου ,που λογω σφιχτων ανοχων δυσλειτουργει σε πολυ υψηλες θερμοκρασιες περιβαλλοντος,ειναι προβλημα ,που εχει αναφερθει και απο αλλους,και αναμενονται κιτ αντικαταστασης ,που μπορω να τοποθετησω οταν ερθουν στην Ελλαδα, και εφ οσον εχουν παρει τα στοιχεια μου θα μου τοποθετηθει αμα τη αφιξει.Σε ερωτηση μου αν κινδυνευει το μηχανακι με αυτην την ενδειξη μονιμα αναμμενη,διοτι θελω να το χρησιμοποιησω μεχρι να ερθουν τα ανταλλακτικα,με διαβεβαιωσε ,οτι δεν υπαρχει κανενας κινδυνος.Οποτε οταν θα εχω νεωτερα ,θα σας ενημερωσω.ΜΕΧΡΙ στιγμης αψογη ενημερωση και εξυπηρετηση απο την voge,και την αντιπροσωπεια της ,στην Ελλαδα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
μέχρι τώρα ποσες φορες εχεις πάει συνεργείο για τέτοιο έλεγχο ?
μια στο σερβις των 20000,μια για επανελεγχο,και μια για οριστικη διαγνωση,ουτως η αλλως στον δρομο μου ειναι,δεν μου εκανε κοπο.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
μια στο σερβις των 20000,μια για επανελεγχο,και μια για οριστικη διαγνωση,ουτως η αλλως στον δρομο μου ειναι,δεν μου εκανε κοπο.
Μια χαρα!!!!
Εδω αλλοι φευγουν απο Ιωαννενα για να πανε γερακα, για ενα σερβις τα bmw τους!!! :laugh:
Στο γυρισμο, θελει παλι σερβις βεβαια, αλλα μπορεις να το πεις και.... λεπτομερειες!!! :p
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Σε συνέχεια ανάρτησης που αφορούσε στο πρόβλημα μόνιμου αναματος της λυχνίας του check engine,και βεβαίωσης της αντιπροσωπείας ότι ,μόλις έρθει το ανταλλακτικό ανάκλησης θα τοποθετηθεί,και κατόπιν εγγύησης ότι κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρχει μέχρι την αλλαγή όσα χιλιόμετρα και να γίνουν, ξεκίνησα ταξίδι στην Πελοπόννησο.Μετα από 2 μέρες,και 500 χιλιόμετρα μετά,το λαμπάκι έσβησε,η κανονική λειτουργία του μοτέρ αποκαταστάθηκε (αυξημένη κατανάλωση, και ανεπαίσθητα σκασιματα στο κλείσιμο του γκαζιού) και όλα είναι όπως πριν.Μαλλον οφείλεται στο ότι χαμήλωσαν οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος.Η μηχανή αυτοθεραπευθηκε.ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ VOGE.Mηχανακι με αυτοσυνείδηση.Χαχαχαχα.Για να δούμε τι άλλο θα δούμε.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Σε συνέχεια ανάρτησης που αφορούσε στο πρόβλημα μόνιμου αναματος της λυχνίας του check engine,και βεβαίωσης της αντιπροσωπείας ότι ,μόλις έρθει το ανταλλακτικό ανάκλησης θα τοποθετηθεί,και κατόπιν εγγύησης ότι κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρχει μέχρι την αλλαγή όσα χιλιόμετρα και να γίνουν, ξεκίνησα ταξίδι στην Πελοπόννησο.Μετα από 2 μέρες,και 500 χιλιόμετρα μετά,το λαμπάκι έσβησε,η κανονική λειτουργία του μοτέρ αποκαταστάθηκε (αυξημένη κατανάλωση, και ανεπαίσθητα σκασιματα στο κλείσιμο του γκαζιού) και όλα είναι όπως πριν.Μαλλον οφείλεται στο ότι χαμήλωσαν οι θερμοκρασίες περιβάλλοντος.Η μηχανή αυτοθεραπευθηκε.ΠΑΡΕ ΚΟΣΜΕ VOGE.Mηχανακι με αυτοσυνείδηση.Χαχαχαχα.Για να δούμε τι άλλο θα δούμε.
Άμα οφείλεται στην ζέστη τότε να δίνουν κ ένα θερμόμετρο δώρο.:ha
 
Top Bottom