voge 500 ds

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
μεταφερω εδω αυτα που ειχα γραψει στο θεμα για το 300 ds και θα ενημερωνεται οσο ανεβαινουν τα χλμ.
Εχω 6 μερες που αγορασα το voge 500 ds και θα παραθεσω την γνωμη μου ,αφου εχω κανει μεσα σ αυτες τις 6 μερες 950 χιλιομετρα 50 χιλιομετρα λιγωτερο απο το πρωτο σερβις των 1000 χιλιομετρων.
Το μηχανακι το ειχα στο νου μου απο παλαιοτερα για αγορα,καθως και το cf moto 650,και τα ειχα κανει αμφοτερα τεστ.Η τελικη μου επιλογη με οδηγησε στο voge500ds ,λογω
1)καλυτερης αισθητης ποιοτητας και περιφερειακων
2)μεγαλυτερης,και αρχαιοτερης αντιπροσωπειας (moto trend kymco)
3)χαμηλοτερης καταναλωσης 30%
4)προσφορας 3 βαλιτσων με την σχαρα στηριξης τους στα 100 ευρω επι πλεον αντι για 600 ευρω
6)το μαγαζι πωλησης ηταν το μονο (απ οσα εψαξα)που μου πηρε το aprilia scarabeo 200ie dual map ,σκουτερακι πουειχα (απριλια μεταπωληση 0 δυστυχως).
Οι εντυπωσεις τωρα
1)ομορφο μηχανακι,και με τις τρεις μεταλλικες (χωρητικοτητος λιγο πιο πανα απο 100 λιτρα και οι τρεις) βαλιτσες ακομη πιο ομορφο
2)τιποτα δεν τριζει,ουτε οι βαλιτσες και οι βασεις.Συναρμογη πλαστικων και ορατη ποιοτης πολυ καλη.
3)πολυ οικονομικο (σε ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 5500 στροφες και ταχυτητα μεχρι 110 χλμ /ωρα
4)πολυ ελαστικος -σχετικα κοντος-γραναζωμενος κινητηρας ,μεταφερει ακοπα τα 140 κιλα μου (δυο ατομα επι της ουσιας)χωρις διαμαρτυρια ακομα και σε ανηφορικες βουνισιες διαδρομες σπανια θα πεσεις κατω απο 3η ταχυτητα πλην φουρκετων.
5)ελαχιστα περισσοτεροι κραδασμοι απ οσο θα ηθελα (συνηθιζεται σιγα σιγα)καθως και θορυβος απ την εξατμιση (κι αυτο συνηθιζεται).Κοντερ ακριβες με αποκλιση 3 χλμ στα 100 (δειχνει 97) και οδομετρο με αποκλιση 8 στα χιλια (στα τριαντα ενα χιλιομετρα αποσταση δειχνει 30,750 μετρα.)
6)ζελατινα απλως επαρκης για το υψος μου 1,85 ,και στις 2 ρυθμισεις υψους που εχει,πιθανη αλλαγη το χειμωνα με after market givi 16,5 ποντους ψηλοτερη και με πλευρικες προεκτασεις (αυτια).
8)ΦΡΕΝΑ με ΑBS ,απαλα,προοδευτικα,το μπροστινο με απαλο αρχικο δαγκωμα,και με ακριβες και προοδευτικο abs ,εκει που χρειαζεται.
9)Σκληρη και λιγο στενη σελλα για το μεγεθος μου (δεν φταιει το μηχανακι εγω ΔΕΝ ειμαι ο μεσος αναβατης)καθε μια ωρα κατεβαινω για λιγη ξεκουραση,ιδωμεν για επεμβαση στην σελλα στο μελλον.
10)Ακλονητη στην ευθεια και στις στροφες με τις ταχυτητες ρονταρισματος,πολυ ευκολη στην αλλαγη κατευθυνσης,και με πολυ καλα λαστιχα 1ης τοποθετησης πιρελλι.
11)πολυ οικονομικη (ταχυτητες ρονταρισματος μεχρι 100 χλμ/ωρα ,και σφιχτος ακομη κινητηρας)3,50 λιτρα/100χλμ.
12)φωτα επαρκη χρειαζονται συνηθεια ,ειδικα σ αυτους που ηταν συνηθισμενοι σε λαμπες πυρακτωσεως και οχι led.
13) εξαιρετικη εργονομια και εργομετρια,στο υψος μου,ανετες γωνιες,ανετες λαβες.
14)μεχρι στιγμης μια πολυ καλη αγορα για μενα,τις αναγκες μου,και τις δυνατοτητες μου,οικονομικες και οδηγικες.


Υ.Γ. νομιζω οτι για τα κιλα μου ΔΕΝ θα αλλαζα γραναζι ουτε εμπρος ουτε πισω,Ιδωμεν οταν ρονταρισθει και ''ανοιξει'' ο κινητηρας.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεωτερα μετα απο 2000 χλμ .
Οσο παει και το φχαριστιεμαι περισσοτερο.
Μετα το πρωτο σερβις των 1000 χλμ αλλαχτηκαν τα λαδια του εργοστασιου ,με bel ray ester based 10-40 ημισυνθετικα,(τσινισανε λιγο στο σερβις αλλα τα βαλανε τελικως μιας και ηταν και 2 προδιαγραφες παραπανω τα δικα μου ημισυνθετικα ,γιατι η αντιπροσωπεια συνιστα silcolene 10-40 συνθετικα ή ημισυνθετικα ,τα οποια ομως τα χρεωνει 11 και 6 ευρω αντιστοιχα ακριβωτερα το λιτρο,) και το μηχανακι εγινε βουτυρο στο κιβωτιο,και στην λειτουργια του.Εξακολουθει να ειναι λιγο παραπανω θορυβωδες,και με λιγους κραδασμους παραπανω για τα γουστα μου,αλλα συνηθιζεται σιγα σιγα .Οταν θα ερθει σε καμμια 30000 χλμ η αλλαγη των γραναζιων ΙΣΩΣ βαλω 2 δοντια μικροτερο πισω γραναζι.
Τιποτα δεν τριζει,τιποτα δεν εχει ξεβιδωθει,δεν εχει παρουσιασει μεχρις στιγμης απολυτως τιποτα.Ενας μικρος κραδασμος στο φρεναρισμα απο 35 στα 15 χλμ/ωρα εχει εξαφανισθει,(στρωσαν τα τακακια και οι floating δισκοπλακες οπως μου ειπαν στο σερβις)και γενικως ειμαι πολυ ικανοποιημενος μεχρι στιγμης.Ακλονητο σε ευθειες και στροφες (δεν ειμαι o agostini)και γενικως στις ταχυτητες που κινουμαι, ειμαι απολυτα ικανοποιημενος.Ησυχασε και η μεση μου απο την πισω αναρτηση του σκουτερ που ειχα .
Τα φωτα πολυ καλα,η οθονη πολυ καλη,και η μεση καταναλωση σ αυτα τα 2000 χλμ με 10% χρηση πολης, 15% εθνικη (μεχρι 110 χλμ/ωρα gps) και 75% επαρχιακο δικτυο ολων των ειδων, (βουνα,πεδιαδες κλπ μεχρι 90 χλμ/ωρα gps) 3,55 λιτρα /100 χλμ. Μονοκαβαλλος 140 κιλα βαρος αναβατη.
Θα ακολουθησουν νεωτερα στα 5000 χλμ που θα εχουν γινει οι καλοκαιρινες διακοπες στο χωριο ,και θα εχει γινει και το 2ο σερβις.Εκει θα εχει αξιολογηθει και το εξτρα καλυμμα-σελλακι που παρελαβα προχτες.ΟΨΟΜΕΘΑ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Η προσφορά της VOGE για πλαινές βαλίτσες με 100€ ήταν πολύ δελεαστική. Καλοτάξιδο να ναι.

Μαζί με τις βαλίτσες μιλάμε για μια διαφορά περίπου 2.000€ απο το κραταιό Honda στην κατηγορία. Να δούμε όσο κυκλοφορούνε πόσο θα ευχαριστήσουν τους κατόχους τους και τί θα δείξουν απο αντοχή και πώς θα γεράσουν.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Η προσφορά της VOGE για πλαινές βαλίτσες με 100€ ήταν πολύ δελεαστική. Καλοτάξιδο να ναι.

Μαζί με τις βαλίτσες μιλάμε για μια διαφορά περίπου 2.000€ απο το κραταιό Honda στην κατηγορία. Να δούμε όσο κυκλοφορούνε πόσο θα ευχαριστήσουν τους κατόχους τους και τί θα δείξουν απο αντοχή και πώς θα γεράσουν.
Το χοντα παραδιδεται χωρις καγκελα, κεντρικο σταντ, και τριβαλιτσο.ΑΝ τα βαλεις και ειναι ΧΟΝΤΑ,η διαφορα ειναι πολυ μεγαλυτερη.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεωτερη καταναλωση(2850 χλμ εχουν γινει μεχρι στιγμης) σε χτεσινη βολτα ΑΘΗΝΑ-ΕΡΕΤΡΙΑ-ΚΑΡΑΒΑΚΙ ΣΚΑΛΑ ΩΡΩΠΟΥ-ΑΘΗΝΑ,με διαδρομη απο επαρχιακο δικτυο,-οχι εθνικη οδο, και ταχυτητες μεχρι 95 χλμ /ωρα , 3,15lt/100 χλμ. Με στρωτη οδηγηση ομως ,και σεβασμο στα ανοιγματα του γκαζιου.VOGE 500DS ,μονοκαβαλλος,137 κιλα.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεώτερα μετά απο 4700 χλμ.πινωντας καφέ,περιμένοντας να τελειώσει το σέρβις των 5000 χλμ (που γίνεται 300 χλμ νωρίτερα λόγω καλοκαιρινών διακοπών του συνεργείου).
Το μηχανάκι βρήκε τον panavour,και ο panavour βρήκε μέχρι στιγμής το ιδανικό μηχανάκι για αυτό που ήθελε και μπορεί (μοτοσυκλετιστικα καί ηλικιακα) για την Ελλάδα,και για αυτόν.Εχω πάθει πολιτισμικό σοκ,και ότι είναι το πρώτο μηχανάκι μετά από 31 χρόνια,που πήρα καινούργιο,και έχει όλα τα σύγχρονα καλουδια,(ψεκασμό,abs, ανάποδα πηρούνια, αναρτήσεις με μοχλικο πίσω,led φώτα, τάμπλετ καντράν κλπ.)Το δε abs με έσωσε στην κυριολεξία χτες ,για αυτό σήμερα μπορώ και σας γράφω αλλιώς..........
Το μηχανάκι το χρησιμοποιώ σε δευτερεύον οδικώς δίκτυο,εκτός εθνικής οδού και αυτοκινητοδρόμων,και είναι ιδανικό για μένα,από πλευράς ροπής,οικονομίας,αναρτήσεων,φρένων,κρατήματος.Μονο η σέλλα παραμένει σκληρή για τα γούστα μου,αλλά αυτό μάλλον είναι λόγω των πολλών (ακόμα)κιλών μου.
Οδηγώντας το μηχανάκι,κατάλαβα γιατί πλέον,η αγορά οδηγείται στις μοτο τύπου adventure,με λίγο μεγαλύτερο ύψος,και ανετοτερες αναρτήσεις,και νομίζω ότι οι απλές μηχανές δρόμου όπως τις ξέραμε οι παλαιοτεροι σιγά σιγά θα εκλείψουν.Επισης πιστεύω ότι οι 2 κύλινδροι σιγά σιγά θα επικρατήσουν ολοκληρωτικά,διότι θα είναι η Χρυσή τομή, αξιοπιστίας, απλότητας άνεσης (κραδασμοί)και οικονομίας στην κατανάλωση και στο σέρβις.Γενικα είμαι ενθουσιασμένος με την επιλογή μου (προς το παρόν)και μένει να αποδειχθεί και η αντοχή και αξιοπιστία με τον χρόνο.ΟΨΟΜΕΘΑ
 
Τελευταία επεξεργασία:

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Εικόνα κατανάλωσης voge 500 ds,με 4300 χλμ,από Αθήνα -αργος-μυλοι Άργους , χωρίς διόδια,και επιστροφή πάλι από παλαιά διαδρομή,σύνολον 320 χλμ,με ταχύτητες μέχρι 100 χιλιόμετρα/ώρα ,και γενικό επαρχιακό στροφιλικι,με μόνιμη χρήση 5ης,6ης,όπου γινόταν, ήσυχη επιτάχυνση, στρωτή,απαλή οδήγηση, ολικό βάρος επιβάτη με ελάχιστα πράγματα στην μπαγκαζιερα 142 κιλά. Κατανάλωση 3,25 lt/100χλμ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Νεώτερα μετά από 6500 χλμ. Έγινε και το δεύτερο σέρβις στα 4700, λίγο νωρίτερα από τα 5000 λόγω διακοπών ,και στις διακοπές που κυκλοφόρησε συνεχώς σε επαρχιακό δίκτυο στην Πελοπόννησο με ταχύτητες επαρχιακού δικτύου 40-90 και τοπικά έως 110,(προσοχή κυρίως απ' το δειλινό και μετά λόγω αγριογούρουνων),η κατανάλωση πότε δεν ξεπέρασε τα 3,20 λίτρα /100.Βεβαια με απαλό χέρι,όχι δυνατές επιταχύνσεις,και βελούδινο οδηγημα, όπως συνηθίζω.Δεν παρουσίασε μέχρι στιγμής τίποτα,δεν έκαψε λάμπα,πάντα άναψε με την πρώτη.Το μόνο που παρουσίασε είναι 3 φορές που άναψε το check engine μετά από εφοδιασμό βενζίνης σε επαρχιακά βενζινάδικα για όχι παραπάνω από 1 λεπτό την φορά, χωρίς όμως να αλλάξει ο θόρυβος η χροιά και η απόδοση του κινητήρα.Γενικα μέχρι στιγμής δεν έχω κανένα παράπονο.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Λοιπόν γράφω και ένα ευτράπελο,γιατί κοντεψα να πάθω εγκεφαλικό.Σταματαω να πάρω κάτι για φαγητό,από το ψητοπωλείο,και μόλις γυρνάω,πάω να βάλω μπροστά,και γυρνάει η μίζα χωρίς να παίρνει μπροστά.Μια δύο τρείς, αρχίζει να στραβωνει το στόμα μου, ώντας στα πρόθυρα εγκεφαλικού.Λεω δεν μπορεί, κάτι γίνεται.Καθομαι ένα λεπτό να ηρεμήσω,και μετά το μάτι μου πάει στον κόκκινο διακόπτη του ον-οφ,και βλέπω ότι είναι στο οφ.Τον βάζω στο ον και φλουπ αμέσως πήρε η κινέζα.Η εγώ κατεβαίνοντας πάτησα κατά λάθος τον διακόπτη στο οφ,η κάποιος τσογλανος,τοκανε την ώρα που ήμουν στο μαγαζί.Σε προηγούμενες μοτο που είχα όταν ο κόκκινος διακόπτης ήταν στο οφ δεν γυρναγε καθόλου η μίζα,κι έτσι μπερδεύτηκα και νόμιζα ότι κάτι έπαθε το μηχανάκι.Γι αυτό αν δεν σας πάρει μπρος,και γυρνάει κούφια η μίζα,μην πανικοβληθειτε,και ρίξτε μια ματιά,αν ο κόκκινος διακόπτης κατά λάθος έχει μπει στο οφ.Εγω το ξαναείχα πάθει σε σκούτερ Απριλια σκαραμπεο που είχα,που κι εκεί ο διακόπτης στο οφ έδινε μιζιες αλλά δεν έπαιρνε μπρος.Εκει βέβαια δεν είχα υποψιαστεί το πήγα συνεργείο σπρώχνοντας,και έπεσε από τα γέλια κάτω ο μάστορας μόλις το είδε, κάνοντας με ρεζίλι των σκυλιώνε.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συνάντησα έναν Ρουμάνο στο φράγμα του τρανςφαγγαρασαν και πιάσαμε την κουβέντα για το 500.
Μου έλεγε ότι έχει θέμα με το check engine και κάτι έντονους κραδασμούς μπροστά.
Κατανάλωση γύρω στα 4 λίτρα έλεγε και σχετικά άνετο σε μεγάλη βόλτα που έκανε.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Συνάντησα έναν Ρουμάνο στο φράγμα του τρανςφαγγαρασαν και πιάσαμε την κουβέντα για το 500.
Μου έλεγε ότι έχει θέμα με το check engine και κάτι έντονους κραδασμούς μπροστά.
Κατανάλωση γύρω στα 4 λίτρα έλεγε και σχετικά άνετο σε μεγάλη βόλτα που έκανε.
Για το τσεκ εντζιν έχουν αναφερθεί περιπτώσεις που αναβοσβηνει μάλλον λόγω ευαισθησίας του αισθητήρα,ένας που του το άλλαξαν αμέσως μέσα στην εγγύηση δεν του το ξανακανε.Κραδασμους είχα και γω στην αρχή στο φρενάρισμα από 40 χλμ στα 25 χλμ,αλλά στρώσανε στα 1500 χλμ και οι πλευστες δισκοπλακες και τα τακάκια,και σταμάτησε να το κάνει.Γενικα είμαι πολύ ευχαριστημένος.Μενει να δούμε την αξιοπιστία σε βάθος χρόνου.
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
λεω μετα απο 3 μηνες και 8300 χλμ να την πλυνω στο πλυντηριο μοτο που πλενω συνηθως τα μηχανακια μου.εχει πλυνει κανεις το βογκ του να μας πει τυχον παρενεργειες? :thnkg:
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
λεω μετα απο 3 μηνες και 8300 χλμ να την πλυνω στο πλυντηριο μοτο που πλενω συνηθως τα μηχανακια μου.εχει πλυνει κανεις το βογκ του να μας πει τυχον παρενεργειες? :thnkg:
Νομίζω παρά είσαι επιφυλακτικός φίλε μου. Τι να πάθει; Από μακρυά το πιεστικό και τα γνωστά, εξάτμιση φίλτρο προσοχή.
Στέγνωσε το καλά και θα δεις.
Στον Ινδό δεν πέρασε μέσα στα όργανα, αλλά είδα θολούρα στο τζαμι. Άνοιξα καθάρισα το όργανο και σιλικόνη περιμετρικά και ξαναεκλεισα. Μας χαιρέτησε η υγρασία, από τότε.
Με λίγα λόγια αν δεν δοκιμάσεις μόνος σου δεν θα μάθεις για το μηχανάκι σου.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αφου φτιαχνει που φτιαχνει το μοτερ...εφτιαξε και ολο το μηχανακι
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Λοιπόν νεωτερα απ' το σέρβις των 10000 χλμ.
Το μηχανάκι δεν έχει κάνει κιχ.Τα πάντα λειτουργούν ως πρέπει, ανάβει με την πρώτη,η μπαταρία είναι πάντα στα 14,2 volt,εν λειτουργία,και γενικώς είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.Εχει κοντό γραναζωμα που είναι ιδανικό για τα κιλά μου+αποσκευές,και είναι απόλαυση ροπής στα ορεινά στροφιλικια.Γεμιζει με 6 πολύ δυνατά από τα50-140,και δεν έχει κανένα πρόβλημα στις εθνικές για κάθε είδους προσπέραση, βαρέων οχημάτων.Ταξιδευει άνετα με 140,και είναι και οικονομικό.Στο σέρβις των 10000 αλλάχτηκαν, μπουζί,φίλτρο λαδιού,λάδια, φίλτρο αέρος, φίλτρο βενζίνης,και μια ντιζα συμπλέκτη(αυτή μέσα στην εγγύηση) γιατί άρχισε να κόβεται στην άκρη.Κοστος ανταλλακτικών, 55 ευρώ (τα λάδια δικα μου γιατί βάζω άλλη μάρκα απ' αυτήν που συνιστά η αντιπροσωπεία) και εργασία 95 ευρώ,(έγιναν οι απαιτούμενοι έλεγχοι και συσφίξεις, καθώς και η αντικατάσταση των αναλώσιμων.Μεση κατανάλωση με την οδήγηση μου κυρίως σε δευτερεύον δίκτυο 3,4 λίτρα/100. Συνεχίζεται στα 15000.Οσοι το σκέφτεστε να το πάρετε,μην το σκέφτεστε.ΠΑΡΤΕ το.Η συσταση μου αφορα την συμπεριφορα της μοτοσυκλεττας στον δρομο (οδικα χαρακτηριστικα, φρενα, κρατημα,καταναλωση,αναρτησεις,)και δεν αφορα ακομα την αντοχη της και την αξιοπιστια της διοτι ειναι νωρις σ αυτα τα χιλιομετρα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Εγω παρατηρω, μερα με τη μερα, ολο και περισσοτερα στους δρομους!!!! ;)
Ναι όπως και...Benelli...CF... Daytona maverick...
Ότι και να λέμε στα φόρουμ... φαίνεται ότι τουλάχιστον στην ελληνική αγορά οι Κινέζικες μοτό αυξάνουν διαρκώς τις πωλήσεις τους..
 
Top Bottom