Voge 650ds

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
και με 5500 παίρνεις σαν την Χιονάτη (CFmoto MT650)
αλλά αν θές μονοκύλινδρο υδρόψυκτο με 19αρι τροχό κτλ τότε τι παίρνεις ;
Είμαι περίεργος να δω το ΚΤΜ από Κίνα mt800 αν παίξει εκεί κοντά στα λ7.
Βασικα βλέποντας τη cf που παίζει επιθετικά εκεί το βλέπω
Μετά το βοτζ θα πιάσει πάτο ,να με θυμηθεις
 

R.E.H

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
Royal Enfield Himalayan
RE Super Meteor 650
Είμαι περίεργος να δω το ΚΤΜ από Κίνα mt800 αν παίξει εκεί κοντά στα λ7.
Βασικα βλέποντας τη cf που παίζει επιθετικά εκεί το βλέπω
Μετά το βοτζ θα πιάσει πάτο ,να με θυμηθεις
αν και είμαστε εκτός θέματος, έχω προβληματιστεί πάρα πολύ με το ΜΤ800 που έρχεται, γιατί οι τιμές θα παίξουν εκεί κοντά ...
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Η VOGE παίζει επικίνδυνο παιχνίδι καθώς εχει πλασσαριστεί ως μια πιο Premium μάρκα Κινέζικη, δηλαδή η φιλοσοφία της σε επίπεδο ποιότητας δηλώνει πώς πάει για ψηλά.

Απο την άλλη για να πετύχεις την καθιέρωση πρέπει να περάσεις στάδια! Δηλαδή αν υποθέσουμε πώς παρουσιαζόταν σήμερα η HYUNDAI και έβγαζε αμάξια με την ποιότητα που έχει σήμερα, με τις τιμές όμως που έχει σήμερα ποιός θα αγόραζε?!

Αν υποθέσουμε πώς όντως η VOGE έχει υψηλότερη ποιότητα σε σχέση με άλλα Κινέζικα και κοντά στις μεγάλες μάρκες όπως ευαγγελίζεται.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Η VOGE παίζει επικίνδυνο παιχνίδι καθώς εχει πλασσαριστεί ως μια πιο Premium μάρκα Κινέζικη, δηλαδή η φιλοσοφία της σε επίπεδο ποιότητας δηλώνει πώς πάει για ψηλά.

Απο την άλλη για να πετύχεις την καθιέρωση πρέπει να περάσεις στάδια! Δηλαδή αν υποθέσουμε πώς παρουσιαζόταν σήμερα η HYUNDAI και έβγαζε αμάξια με την ποιότητα που έχει σήμερα, με τις τιμές όμως που έχει σήμερα ποιός θα αγόραζε?!

Αν υποθέσουμε πώς όντως η VOGE έχει υψηλότερη ποιότητα σε σχέση με άλλα Κινέζικα και κοντά στις μεγάλες μάρκες όπως ευαγγελίζεται.
Αν είχαν και τα δύο 8 ,ποιο από τα δύο θα έπαιρνες;
Και τα δύο 19 μπροστινό έχουν .
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Η VOGE παίζει επικίνδυνο παιχνίδι καθώς εχει πλασσαριστεί ως μια πιο Premium μάρκα Κινέζικη, δηλαδή η φιλοσοφία της σε επίπεδο ποιότητας δηλώνει πώς πάει για ψηλά.

Απο την άλλη για να πετύχεις την καθιέρωση πρέπει να περάσεις στάδια! Δηλαδή αν υποθέσουμε πώς παρουσιαζόταν σήμερα η HYUNDAI και έβγαζε αμάξια με την ποιότητα που έχει σήμερα, με τις τιμές όμως που έχει σήμερα ποιός θα αγόραζε?!

Αν υποθέσουμε πώς όντως η VOGE έχει υψηλότερη ποιότητα σε σχέση με άλλα Κινέζικα και κοντά στις μεγάλες μάρκες όπως ευαγγελίζεται.
Ψψψσσσσσ τα είπες όλα!!!! Ακριβώς αυτό....

Στάλθηκε από το Redmi Note 6 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Υπό κανονικές συνθήκες δεν θα ήξερα να σου απαντήσω. Και τώρα δεν μπορώ να δώσω σίγουρη απάντηση αλλά..

Όταν εμφανίστηκε η Voge πέρναγα από τη νέα Φιλαδέλφεια και χώθηκα εκεί στη kymco τον αντιπροσωπο και πήρα το 500 το on off test ride. Δεν με εντυπωσίασε σε τίποτα. Μέτριο και μάλιστα voge-αγε το μοτέρ για να τραβήξει λίγο και σασμάν μέτριο κλπ κλπ. Και από ποιότητα τίποτα ιδιαίτερο.

Απο την άλλη Κάνοντας βόλτα το cfmoto του R.E.H μπορώ να πω πως ήταν σαν να καβαλαω το παλιό μου versys 650. Πολύ δεμένο και ποιοτικό σύνολο.

Για μένα CF moto προς το παρόν ειδικά με τα τιμολόγια τα φανταστικά της CF moto

Φυσικά καμία εταιρεία δεν έχει αποδείξει τίποτα σε αντοχή βάθος χρόνου και ποιότητα βάθος χρόνου βαφές κλπ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
XP400GT
Σχόλια:
Υπάρχει πρόβλημα στην ερμηνεία της μοτοσυκλετιστικής προσέγγισης.... μα ψευδοεντούρο απλά επειδή είναι μονοκύλινδρο;;;
Τη τελευταία δεκαετία 2010-2020 είδαμε Ευρωπαϊκές μοτοσυκλέτες να κατασκευάζονται στην Ανατολή διατηρώντας τις Ευρωπαϊκές τιμές τους.
Τώρα βλέπουμε Κινέζικες μοτοσυκλέτες να παρουσιάζονται σχεδόν με Ευρωπαϊκές τιμές. Γνώμη μου είναι πως κάπως βιάζονται να επιβληθούν στην αγορά, ακόμη οι μοτοσυκλέτες τους δεν είναι σε αυτό το επίπεδο ώστε να μπορούν να δικαιολογήσουν τέτοιες τιμές και ειδικά σε μια Ευρώπη που οι πολίτες τους δείχνουν να παρουσιάζουν μια οικονομική κόπωση ακόμη και στο βορρά.

Το κακό είναι πως αρπάζουν την ευκαιρία Ευρωπαίοι και Ιάπωνες να πλασάρουν τις μοτοσυκλέτες τους ακόμη πιο ακριβά ενώ θα έπρεπε να συμβαίνει το ανάποδο... ή έστω να υπάρξει μια παγιοποίηση των τιμών. Δε ξέρω, κάπως περίεργες εποχές πολλά αντιφατικά, προφανώς βρισκόμαστε στο μεταίχμιο μεγάλων αλλαγών στις οικονομίες του πλανήτη.
Το καλό είναι πως αρχίζει η έρευνα για διαμάντια του παρελθόντος από την αγορά του μεταχειρισμένου, τουλάχιστον στην Ελλάδα και ευτυχώς παρατηρώ πως στη λογική της ανεύρεσης καλών κομματιών σε καλές τιμές στραφήκαμε και στις αγορές του εξωτερικού (μπας και προσγειωθούν λίγο οι συντοπίτες μας).
 
Top Bottom