VOGE 650DSX

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν βλέπω να έχει γίνει αναφορά σε αυτό το ενδιαφέρον μοντέλο απο την νεοεμφανιζόμενη VOGE.

Η VOGE είναι ουσιαστικά η Premium θυγατρική του κολοσσού LONCIN που έχει παρουσιάσει ήδη ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες.

Το συγκεκριμένο χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο και αειθαλή κινητήρα της BMW, μονοκύλινδρος προέλευσης ROTAX απο τα F650GS που επανεμφανίστηκε με το G650GS που είχε βγάλει το 2013 νομίζω και την έκδοση Sertao τότε με τον 21 τροχό (την συνέχεια του παλιού καλού Dakar)

Ουσιαστικά πάνω σε αυτή τη λογική κινείται η μοτοσυκλέτα, φιλοσοφία 660 Tenere και F650GS με μεγάλες διαδρομες αναρτήσεων (Kayaba), καλά φρένα (Nissin), ψεκασμό Bosch, ABS απενεργοποιούμενο, 19 τροχο εμπρός, τροχοί με ακτίνες, διαιρούμενο πλαίσιο κλπ

Με τιμή 7295€ (και προσφορά 750 ευρό πλήρες τριβάλιτσο αλουμινένιο), στάνταρ οθόνη TFT πλήρης, Full Led φώτα κεντρικό στάντ, ποδιά αλουμινένια κινητήρα, κάγκελα κινητήρα, σχάρα πίσω, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και επώνυμες αναρτήσεις (χωρίς όμως ρυθμίσεις, 180mm διαδρομή εμπρός)), Pirelli STR ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, δεν το λες και αδιάφορο για σοβαρό All around παλαιάς καλής κοπής αλλά σύγχρονης υλοποίησης και με δοκιμασμένο αξιόπιστο μοτέρ!! Και με μια δυνατή αντιπροσωπεία απο πίσω και ήδη καλές πωλήσεις σαν μάρκα (Mototrend)

Σημείωση: Πλεονέκτημα θα πώ για τους πιο κοντούς το ύψος σέλας κοντά στα 800mm. Ο πιο ψηλός ή έμπειρος κάνει ένα φούσκωμα στη σέλα και είναι κομπλέ. Αυτά φτιάχνονται.






how to remove duplicates in word
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Δεν βλέπω να έχει γίνει αναφορά σε αυτό το ενδιαφέρον μοντέλο απο την νεοεμφανιζόμενη VOGE.

Η VOGE είναι ουσιαστικά η Premium θυγατρική του κολοσσού LONCIN που έχει παρουσιάσει ήδη ενδιαφέρουσες μοτοσυκλέτες.

Το συγκεκριμένο χρησιμοποιεί τον δοκιμασμένο και αειθαλή κινητήρα της BMW, μονοκύλινδρος προέλευσης ROTAX απο τα F650GS που επανεμφανίστηκε με το G650GS που είχε βγάλει το 2013 νομίζω και την έκδοση Sertao τότε με τον 21 τροχό (την συνέχεια του παλιού καλού Dakar)

Ουσιαστικά πάνω σε αυτή τη λογική κινείται η μοτοσυκλέτα, φιλοσοφία 660 Tenere και F650GS με μεγάλες διαδρομες αναρτήσεων (Kayaba), καλά φρένα (Nissin), ψεκασμό Bosch, ABS απενεργοποιούμενο, 19 τροχο εμπρός, τροχοί με ακτίνες, διαιρούμενο πλαίσιο κλπ

Με τιμή 7295€ (και προσφορά 750 ευρό πλήρες τριβάλιτσο αλουμινένιο), στάνταρ οθόνη TFT πλήρης, Full Led φώτα κεντρικό στάντ, ποδιά αλουμινένια κινητήρα, κάγκελα κινητήρα, σχάρα πίσω, ρυθμιζόμενη ζελατίνα και επώνυμες αναρτήσεις (χωρίς όμως ρυθμίσεις, 180mm διαδρομή εμπρός)), Pirelli STR ελαστικά πρώτης τοποθέτησης, δεν το λες και αδιάφορο για σοβαρό All around παλαιάς καλής κοπής αλλά σύγχρονης υλοποίησης και με δοκιμασμένο αξιόπιστο μοτέρ!! Και με μια δυνατή αντιπροσωπεία απο πίσω και ήδη καλές πωλήσεις σαν μάρκα (Mototrend)

Σημείωση: Πλεονέκτημα θα πώ για τους πιο κοντούς το ύψος σέλας κοντά στα 800mm. Ο πιο ψηλός ή έμπειρος κάνει ένα φούσκωμα στη σέλα και είναι κομπλέ. Αυτά φτιάχνονται.






how to remove duplicates in word
@dtz από τι βλέπω στην τελευταία φωτό μπορώ και μαύτο να σε περάσω!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
@dtz από τι βλέπω στην τελευταία φωτό μπορώ και μαύτο να σε περάσω!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην τελευταια φωτο ΄΄σκαβει΄΄ και ο μπροστινος τροχος μιλαμε. :roflmao: :roflmao:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Δε βρισκω τι το ενδιαφερον εχει την στιγμη που το μουτρο δε βλεπεται και κοστιζει οσο το cb500x.
Επισης, με τετοιες διαδρομες στις αναρτησεις και τοσο χαμηλο υψος σελας μαλλον τα γονατα θα ερχονται σκουλαρικια.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δε βρισκω τι το ενδιαφερον εχει την στιγμη που το μουτρο δε βλεπεται και κοστιζει οσο το cb500x.
Επισης, με τετοιες διαδρομες στις αναρτησεις και τοσο χαμηλο υψος σελας μαλλον τα γονατα θα ερχονται σκουλαρικια.
Οι διαδρομές στις αναρτήσεις δεν κατάλαβα πως σχετίζονται με τα γόνατα. Αν δηλαδή είχε 120mm διαδρομές αναρτήσεις το ίδιο μηχανάκι θα ήταν εντάξει?!

Υπάρχει και ψηλή σέλα απ ότι διάβασα σε review αλλά γενικα αυτό είναι κάτι που φτιάχνεται εύκολα και ένας 1.70 που θέλει ένα on off μπορεί να κουμπώσει πάνω σε δαύτο. Τωρα η ομορφιά είναι υποκειμενική και τέλος φυσικά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με το επικό cb500x άλλο level σαφώς. Έβαλαν και usd στο μοντέλο 2022 τρελό γλέντι!
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Οι διαδρομές στις αναρτήσεις δεν κατάλαβα πως σχετίζονται με τα γόνατα. Αν δηλαδή είχε 120mm διαδρομές αναρτήσεις το ίδιο μηχανάκι θα ήταν εντάξει?!

Υπάρχει και ψηλή σέλα απ ότι διάβασα σε review αλλά γενικα αυτό είναι κάτι που φτιάχνεται εύκολα και ένας 1.70 που θέλει ένα on off μπορεί να κουμπώσει πάνω σε δαύτο. Τωρα η ομορφιά είναι υποκειμενική και τέλος φυσικά δεν μπορούμε να συγκρίνουμε με το επικό cb500x άλλο level σαφώς. Έβαλαν και usd στο μοντέλο 2022 τρελό γλέντι!
Οσο μεγαλυτερες οι διαδρομες τοσο μεγαλυτερη η αποσταση απο το εδαφος της μηχανης, αρα και η αποσταση των μαρσπιε απο το εδαφος. Αρα χαμηλο υψος σελας σημαινει μικρη αποσταση σελας-μαρσπιε.

Η συγκριση με το cb ειναι αναποφευκτη, τοσο μικρη διαφορα τιμης για ουσιαστικα μηχανη της ιδιας κατηγοριας δικαιολογειται μονο αν ο κινεζος εχει τοπ αναρτησεις και πλαισιο, που δε νομιζω να εχει. Ο,τι σχολιο εχω δει μεχρι τωρα για το καινουργιο cb ειναι εξαιρετικα θετικο συμπεριλαμβανομενων αναρτησεων και ζυγισματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οσο μεγαλυτερες οι διαδρομες τοσο μεγαλυτερη η αποσταση απο το εδαφος της μηχανης, αρα και η αποσταση των μαρσπιε απο το εδαφος. Αρα χαμηλο υψος σελας σημαινει μικρη αποσταση σελας-μαρσπιε.

Η συγκριση με το cb ειναι αναποφευκτη, τοσο μικρη διαφορα τιμης για ουσιαστικα μηχανη της ιδιας κατηγοριας δικαιολογειται μονο αν ο κινεζος εχει τοπ αναρτησεις και πλαισιο, που δε νομιζω να εχει. Ο,τι σχολιο εχω δει μεχρι τωρα για το καινουργιο cb ειναι εξαιρετικα θετικο συμπεριλαμβανομενων αναρτησεων και ζυγισματος.
Καταρχήν έχεις λίγο μπερδευτεί στο θέμα απόσταση μαρσπιε σέλας. Αυτή η απόσταση είναι απολύτως σταθερή και δεν έχει τίποτα να κάνει με την διαδρομή των αναρτήσεων. Αν η ίδια μοτοσυκλέτα είχε 5 εκατοστά μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων θα πατούσαμε κάτω πιο καλά αλλά όταν τα πόδια ανέβαιναν στα μαρσπιε θα ήταν ακριβώς στην ίδια θέση με πριν. Έχει να κάνει καθαρά με τον σχεδιασμό του πλαισίου.

Το Honda είναι 400 ευρό ακριβότερο από το voge και για να φτάσει εκεί που είναι χρειάζεται 150 ευρο πόδια κινητήρα, 150 ευρο κάγκελα κινητηρα, 150 ευρο πίσω σχάρα, 200 ευρό κεντρικό σταντ και πάλι δεν θα έχει ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ενδείξεις πιέσεων ελαστικών. Συνεπως η διαφορά τους είναι 1050 ευρό και βάλε κοστολογικα.

Από περιφερειακά το voge έχει αναρτήσεις kayaba με παρόμοιες προδιαγραφές με τις showa της Honda επώνυμες εταιρείες. Φρένα έχει nissin το voge δεν θυμάμαι το Honda. Μοτέρ το Voge έχει το ίδιο ακριβώς μοτέρ που έβαζε η bmw στο g650gs και μάλιστα λόγω περισσότερων κυβικών είναι πολύ πιο ροπατο. Από εκεί και έπειτα το voge είναι σαφώς πιο on off με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και spoked wheels.

Άρα μένουν το πλαίσιο, ψαλίδι, ηλεκτρικα, στήσιμο γενικο κλπ.

Εκεί λοιπόν για να έχει κάποιος άποψη πρέπει να οδηγήσει τις 2 μοτοσυκλέτες για να έχει εικόνα αλλιώς λέμε θεωρίες.

Όσο για την ποιότητα και αντοχή σε βάθος χρόνου επίσης είναι κάτι που μένει να μας δείξει η voge και κάθε voge.

Αλλά όχι πως η Honda δεν έχει ανταγωνισμό και μάλιστα πλέον πολύ ισχυρό. Γι αυτό εξάλλου έτρεξε αρων αρων το 2022 και έβαλε usd μπροστά και δίπλα δισκόφρενα για να μείνει ανταγωνιστική. Αλλιώς ακόμα θα τα πούλαγε με αναρτήσεις από παπάκι.
 

dtz

Μίζα-μανιβέλα (Ευτραφής Περτικαλής Κυριούλης)
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
BMW R 1200 GS
KTM 690 Enduro
@dtz από τι βλέπω στην τελευταία φωτό μπορώ και μαύτο να σε περάσω!!!

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ρε γατούλη ... δεν κοιτάς πρώτα να μπορείς να κάτσεις, σε μηχανάκι ... ?
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Το 500x όταν το οδήγησα μου άφησε μόνο μια εικόνα... Αυτή που αμολας το συμπλέκτη και το στέλνεις στον Καιάδα με συνοπτικες διαδικασίες. Πρέπει να είναι ότι χειρότερο έχω οδηγήσει.
 

georgeps

Μέλος
Περιοχή
Mother Earth
Όνομα
George
Μοτό
CL500?
Δε βρισκω τι το ενδιαφερον εχει την στιγμη που το μουτρο δε βλεπεται και κοστιζει οσο το cb500x.
Επισης, με τετοιες διαδρομες στις αναρτησεις και τοσο χαμηλο υψος σελας μαλλον τα γονατα θα ερχονται σκουλαρικια.
ασε να βγαινει και κανα μηχανακι για εμας που χρειαζόμαστε ανάστημα. :p

εσείς έχετε και τα πορτοκαλί :brs:
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το 500x όταν το οδήγησα μου άφησε μόνο μια εικόνα... Αυτή που αμολας το συμπλέκτη και το στέλνεις στον Καιάδα με συνοπτικες διαδικασίες. Πρέπει να είναι ότι χειρότερο έχω οδηγήσει.
Εντάξει τα παραλές. Κι εγώ το είχα οδηγήσει το 500 και δεν μου άρεσε το μοτέρ του με το σασμάν είναι η αλήθεια αλλά όχι εντάξει άντε και στα σκουπίδια!! Ένα 500άράκι είναι.

Επίσης να αναφέρεις πώς και το CB500X είχες οδηγήσει και επίσης σου είχε φανεί πως είναι για τα σκουπίδια!

Τώρα εδώ μιλάμε για άλλο μοντέλο, πιθανώς να είναι καλό. Κουβέντα κάνουμε.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Απλά θεός , θέλω να οδηγήσεις το τίμιο ξύλο και να γράψεις μετά .

Στάλθηκε από το SM-G980F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Για το cb500x λέω... Τι βγήκε κ άλλο τέτοιο πραμα ?
Δηλαδή μας λες πώς μπήκες στο θέμα του Voge 650DSX για να μας σχολιάσεις το honda CB500X(??)

τελικά χρειάζεσαι περισσότερο βόλτα απ ότι υπολόγιζα..:roflmao::roflmao:
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δηλαδή μας λες πώς μπήκες στο θέμα του Voge 650DSX για να μας σχολιάσεις το honda CB500X(??)

τελικά χρειάζεσαι περισσότερο βόλτα απ ότι υπολόγιζα..:roflmao::roflmao:
Οχι ρε καμενε, εγώ έγραψα για το 500χ που το συνέκρινε ένα παλικαρι πιο πανω. Το Vogue δεν το οδηγησα, δεν μπορεί να είναι χειρότερο από το 500,πιο άσχημο βέβαια παιζει να ναι
Και ναι χρειάζομαι βόλτα, εχω αρχίσει να μην βγάζω νόημα γενικά σ ότι λέω, θέλω βόλτα τωρα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οχι ρε καμενε, εγώ έγραψα για το 500χ που το συνέκρινε ένα παλικαρι πιο πανω. Το Vogue δεν το οδηγησα, δεν μπορεί να είναι χειρότερο από το 500,πιο άσχημο βέβαια παιζει να ναι
Και ναι χρειάζομαι βόλτα, εχω αρχίσει να μην βγάζω νόημα γενικά σ ότι λέω, θέλω βόλτα τωρα
Μπορεί να σου κάνει εντύπωση αλλά το Voge 500ds παίζει να ναι χειρότερο απο το CB500X!! :eek::eek::eek:

Εδώ όμως μιλάμε για το 650DSX Και δεν εχω ιδέα πώς είναι στο δρόμο.
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Καταρχήν έχεις λίγο μπερδευτεί στο θέμα απόσταση μαρσπιε σέλας. Αυτή η απόσταση είναι απολύτως σταθερή και δεν έχει τίποτα να κάνει με την διαδρομή των αναρτήσεων. Αν η ίδια μοτοσυκλέτα είχε 5 εκατοστά μικρότερες διαδρομές αναρτήσεων θα πατούσαμε κάτω πιο καλά αλλά όταν τα πόδια ανέβαιναν στα μαρσπιε θα ήταν ακριβώς στην ίδια θέση με πριν. Έχει να κάνει καθαρά με τον σχεδιασμό του πλαισίου.

Το Honda είναι 400 ευρό ακριβότερο από το voge και για να φτάσει εκεί που είναι χρειάζεται 150 ευρο πόδια κινητήρα, 150 ευρο κάγκελα κινητηρα, 150 ευρο πίσω σχάρα, 200 ευρό κεντρικό σταντ και πάλι δεν θα έχει ρυθμιζόμενη ζελατίνα και ενδείξεις πιέσεων ελαστικών. Συνεπως η διαφορά τους είναι 1050 ευρό και βάλε κοστολογικα.

Από περιφερειακά το voge έχει αναρτήσεις kayaba με παρόμοιες προδιαγραφές με τις showa της Honda επώνυμες εταιρείες. Φρένα έχει nissin το voge δεν θυμάμαι το Honda. Μοτέρ το Voge έχει το ίδιο ακριβώς μοτέρ που έβαζε η bmw στο g650gs και μάλιστα λόγω περισσότερων κυβικών είναι πολύ πιο ροπατο. Από εκεί και έπειτα το voge είναι σαφώς πιο on off με μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων και spoked wheels.

Άρα μένουν το πλαίσιο, ψαλίδι, ηλεκτρικα, στήσιμο γενικο κλπ.

Εκεί λοιπόν για να έχει κάποιος άποψη πρέπει να οδηγήσει τις 2 μοτοσυκλέτες για να έχει εικόνα αλλιώς λέμε θεωρίες.

Όσο για την ποιότητα και αντοχή σε βάθος χρόνου επίσης είναι κάτι που μένει να μας δείξει η voge και κάθε voge.

Αλλά όχι πως η Honda δεν έχει ανταγωνισμό και μάλιστα πλέον πολύ ισχυρό. Γι αυτό εξάλλου έτρεξε αρων αρων το 2022 και έβαλε usd μπροστά και δίπλα δισκόφρενα για να μείνει ανταγωνιστική. Αλλιώς ακόμα θα τα πούλαγε με αναρτήσεις από παπάκι.
Μαλλον εσυ εχεις μπερδευτει.
Πχ:
f650gs απλο, διαδρομες 170μμ, υψος σελας 780μμ
f650gs dakar, διαδρομες 210μμ, υψος σελας 870μμ.
Οταν θες και διαδρομες και χαμηλη σελα αναγκαστικα το τριγωνο ειναι στεναχωρο.
Στις διαστασεις μου στο cycle ergo εχω 75 μοιρες γονατα στο ενα και 80 μοιρες στο αλλο.

Για τα υπολοιπα περι κοστους ναι συμφωνω, αν και δε σε υποχρεωνει κανεις να παρεις αυθεντικα αξεσουαρ χοντα. Βαλε και μεταπωλητικη αξια κλπ και προβλεπω πως για καθε 100 μοναδες cb500 θα πωλουνται 10 voge 650 και πολλα λεω. Δε φαινεται κακο το voge, καθε αλλο, αλλα τιμολογιακα στην ελλαδα τουλαχιστον εχει φαει γκολ απο τα αποδυτηρια. Μοναδικο προσον οπως ειπες κι εσυ η παραπανω ροπη.
Το δε βαρος του στεγνο αναφερεται στα 192 κιλα....
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μαλλον εσυ εχεις μπερδευτει.
Πχ:
f650gs απλο, διαδρομες 170μμ, υψος σελας 780μμ
f650gs dakar, διαδρομες 210μμ, υψος σελας 870μμ.
Οταν θες και διαδρομες και χαμηλη σελα αναγκαστικα το τριγωνο ειναι στεναχωρο.
Στις διαστασεις μου στο cycle ergo εχω 75 μοιρες γονατα στο ενα και 80 μοιρες στο αλλο.

Για τα υπολοιπα περι κοστους ναι συμφωνω, αν και δε σε υποχρεωνει κανεις να παρεις αυθεντικα αξεσουαρ χοντα. Βαλε και μεταπωλητικη αξια κλπ και προβλεπω πως για καθε 100 μοναδες cb500 θα πωλουνται 10 voge 650 και πολλα λεω. Δε φαινεται κακο το voge, καθε αλλο, αλλα τιμολογιακα στην ελλαδα τουλαχιστον εχει φαει γκολ απο τα αποδυτηρια. Μοναδικο προσον οπως ειπες κι εσυ η παραπανω ροπη.
Το δε βαρος του στεγνο αναφερεται στα 192 κιλα....
Μπορείς να καθίσεις ένα λεπτό να σκεφτείς λογικά?!! Απάντησε μου σε αυτό.

Αγοράζω ένα F650GS Dakar. Και πάω και του αλλάζω τις αναρτήσεις και του βάζω απο το απλό 650GS. Θές να σου πώ τί διαφορά θα έχω στο cycle-ergo όπως το λές? ΜΗΔΕΝ!!

Η απόσταση ανάμεσα στη σέλα και τα μαρσπιέ είναι ΣΤΑΘΕΡΗ και ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ απο την διαδρομή των αναρτήσεων. Βασικά και το μηχανάκι να στήσω σε ένα σταθερό σταντ και να ξηλώσω τελείως τις αναρτήσεις απο πάνω και να κάτσω πάνω του στο ίδιο κάθισμα θα κάθομαι!

Η απόσταση των 870mm που έχει το Dakar απο το απλό στα 780mm είναι απο το έδαφος όχι απο τα μαρσπιέ και οφείλεται:

1)Στις διαδρομές των αναρτήσεων
2) Στην διαφορετική σέλα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες




Αν πάρουμε τη σέλα του DAKAR και την βάλουμε στο απλό GS τότε θα έχεις και εκεί 80 μοίρες γόνατα αντί για 75! Απο την στιγμή που μοιράζονται το ίδιο ακριβώς πλαίσιο.

Συνεπώς.. Αν σε κάποιον φανεί πώς τα γόνατα του είναι πολύ κλειστα σε γωνία στο VOGE επειδή η εταιρεία διάλεξε ως σελα πρώτης τοποθέτησης να βάλει μια χαμηλή επιλογή μπορεί να επιλέξει την ψηλή σέλα ή να πάει σε ένα σελά να του φουσκώσει 3-4 πόντους το σελάκι του οδηγού και να έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Να σου θυμίσω πώς εταιρείες όπως η BMW και η ΚΤΜ έχουν επιλογές σε σέλα LOW, COMFORT, HIGH ανάλογα για το ύψος του αναβάτη και τα γούστα. Φυσιολογικό είναι αν ένας αναβάτης 1.90 καβαλήσει ένα F800GS με LOW σέλα να του φανεί πώς τα γόνατα είναι πολύ μαζεμένα. Βάζει την HIGH σέλα και problem solved. Αναρτήσεις πάντως και να πειράξει αλλαγή δεν θα δει.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Up

(έχει ψωμί εδώ, τα μισά να μου λεγανε)
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Top Bottom