VOGE 650DSX

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Δεν έχω καθόλου εικόνα απτό μορινι από κοντά.
Το μόνο που έχω διαβάσει είναι πως οι κάτοχοι στην Ιταλία είναι -οι περισσότεροι- πολύ ικανοποιημένοι.
Πέρα απ' αυτό,όσον αφορά τον συμπλέκτη,επειδή δεν μένω στην Αθήνα θενκ γκαντ,δεν νομίζω να με προβληματίσει πάρα πολύ .
Αν κατάλαβα καλά ότι εννοείς πως κουράζει σε κίνηση.
Η δουλειά είναι δίπλα στο σπίτι,τις χαμαλοδουλειες τις έχω ελαττώσει.
Όσον αφορά το στρώμ,δεν έχω οδηγήσει επόμενης γενιάς απτό πρώην δικό μου που ήταν του 2009,αν έχουν κάνει να έχει λίγο ελαφρότερη αίσθηση ίσως να παίζει σοβαρά.
Απλά με ξενερώνει η Σουζούκι που είναι εντελώς άτολμη.
Αν θες να δοκιμάσεις το δικό μου να δεις πως είναι, ευχαρίστως. Κι εγώ του 09 είχα πριν πάρω το τελευταίο.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν θες να δοκιμάσεις το δικό μου να δεις πως είναι, ευχαρίστως. Κι εγώ του 09 είχα πριν πάρω το τελευταίο.
Είμαι στην Πάτρα αλλά θα το έχω υπόψη μου ,σε ευχαριστώ!!!
Αν και το θέμα είναι για το voge,θες να γράψεις τις διαφορές που έχεις εντοπίσει;
Θα έχει ενδιαφέρον.
Η αλλιώς νομίζω πως υπάρχει θέμα για το στρώμ ,θα μπορούσες κι εκεί να κάνεις μια αναφορά,να μείνει και για το μέλλον αν κάποιος ψάξει πληροφορίες.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν θες να δοκιμάσεις το δικό μου να δεις πως είναι, ευχαρίστως. Κι εγώ του 09 είχα πριν πάρω το τελευταίο.
Αυτό πήρες Βασίλη??
Γράψε καμμία εντύπωση ....θεωρώ ότι είναι πολύ όμορφο.
Δεν έχω δει κάποιο από κοντά στην Αθήνα.

 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Αυτό πήρες Βασίλη??
Γράψε καμμία εντύπωση ....θεωρώ ότι είναι πολύ όμορφο.
Δεν έχω δει κάποιο από κοντά στην Αθήνα.

Εγώ πάντως κατάλαβα ότι πήρε καινούριο Vstrom..
 

black sheep

Μέλος
Περιοχή
Πάτρα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
Vstrom 650 Xt
Είμαι στην Πάτρα αλλά θα το έχω υπόψη μου ,σε ευχαριστώ!!!
Αν και το θέμα είναι για το voge,θες να γράψεις τις διαφορές που έχεις εντοπίσει;
Θα έχει ενδιαφέρον.
Η αλλιώς νομίζω πως υπάρχει θέμα για το στρώμ ,θα μπορούσες κι εκεί να κάνεις μια αναφορά,να μείνει και για το μέλλον αν κάποιος ψάξει πληροφορίες.
Πάτρα είμαι, για αυτό το έγραψα.

Ναι, για το καινούριο v strom μιλάω.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Αυτό πήρες Βασίλη??
Γράψε καμμία εντύπωση ....θεωρώ ότι είναι πολύ όμορφο.
Δεν έχω δει κάποιο από κοντά στην Αθήνα.

Για το καινούριο βστρομ λέει
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Αν κάνει πάντως καμιά κίνηση η SUZUKI και βγάλει το V-Strom 650 στο look της μεγάλης της αδερφής θα γεμίσουν οι δρόμοι πάλι.
Τελευταία συναντάω στο δρόμο όλο και πιο συχνά το 1050.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Αν κάνει πάντως καμιά κίνηση η SUZUKI και βγάλει το V-Strom 650 στο look της μεγάλης της αδερφής θα γεμίσουν οι δρόμοι πάλι.
Τελευταία συναντάω στο δρόμο όλο και πιο συχνά το 1050.
Προσωπικά δεν είναι το αισθητικό κομμάτι που με κάνει να το σκέφτομαι,όσο το ότι ας πούμε έβγαλε την έκδοση xt κάμποσα χρόνια πίσω, υποτίθεται για πιο χωμάτινη χρήση από το απλό και αν εξαιρέσεις τις ζάντες δεν έχει άλλη διαφορά.
Αφού μπαίνεις στην διαδικασία να βγάλεις μια τέτοια έκδοση,κάνε την πιο σωστή.
Βάλε λίγο μεγαλύτερης διαδρομής αναρτήσεις πχ,να πάρει και λίγη παραπάνω απόσταση από το έδαφος.
Γιατί στην άσφαλτο είναι πολύ καλό το μηχανάκι, ξεκούραστο,με αρκετό γκάζι για τα κυβικά.
Είναι γενικά πολύ αξιόπιστο πολύ οικονομικο σε συντήρηση και καύσιμο.
Υγ. Δεν λέω να γίνει τενερε, απλά η έκδοση χτ να είναι όντως χτ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Προσωπικά δεν είναι το αισθητικό κομμάτι που με κάνει να το σκέφτομαι,όσο το ότι ας πούμε έβγαλε την έκδοση xt κάμποσα χρόνια πίσω, υποτίθεται για πιο χωμάτινη χρήση από το απλό και αν εξαιρέσεις τις ζάντες δεν έχει άλλη διαφορά.
Αφού μπαίνεις στην διαδικασία να βγάλεις μια τέτοια έκδοση,κάνε την πιο σωστή.
Βάλε λίγο μεγαλύτερης διαδρομής αναρτήσεις πχ,να πάρει και λίγη παραπάνω απόσταση από το έδαφος.
Γιατί στην άσφαλτο είναι πολύ καλό το μηχανάκι, ξεκούραστο,με αρκετό γκάζι για τα κυβικά.
Είναι γενικά πολύ αξιόπιστο πολύ οικονομικο σε συντήρηση και καύσιμο.
Υγ. Δεν λέω να γίνει τενερε, απλά η έκδοση χτ να είναι όντως χτ.
Εγώ από αυτά που γράφεις διαβάζω μόνο προσωπικές προσδοκίες. Σε αντίθεση με εσένα -εγώ που δηλώνω θαυμαστής του συγκεκριμένου μοντέλου (1050 XT)- θυμάμαι πως από τις πρώτες στιγμές της παρουσίασης της δε ένοιωσα ποτέ να πλασάρει η Suzuki ότι το έχει κατασκευάσει για περισσότερη χωμάτινη χρήση ούτε διαφοροποίησε τις χρήσεις μεταξύ απλού και ΧΤ (οι διαφορές αφορούν τον εξοπλισμό). Το ότι οι Youtubers προσδοκούν και αναφέρουν ότι πάει μια χαρά και στο χώμα δε σημαίνει ότι αυτό ήταν και η απόφαση της εταιρείας. Με 19/17 τροχούς και αντίστοιχες διαδρομές η ξεκάθαρη δήλωση της εταιρείας είναι πως η μηχανή είναι μια συντηρητική On/Off ως προς τον χωμάτινο προσανατολισμό της. Και νομίζω πως σε εποχές που ο 18άρης πίσω τροχός τείνει να γίνει μόδα στις 1000άρες On/Οff ήταν πολύ σοφή η κίνηση της Suzuki που προτίμησε να κρατήσει το κοινό της και να μαζέψει ότι νεανικό μπορεί με βάσει το σχεδιασμό.
Τη κριτική για ξαναζεσταμένο φαγητό την ακούω γιατί μου είναι κατανοητό ότι μερίδα του αγοραστικού κοινού διψάει για ριζικές ανανεώσεις. Από την άλλη υπάρχει ένα κοινό -μεταξύ αυτών κι εγώ- που προτιμά την ασφαλή οδό ενός αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητήρα, ενός κινητήρα που πρόκειται να σε ταξιδέψει στο συγκεκριμένο σασί και που για εμένα είναι το καταστάλαγμα μικροβελτιώσεων 20 ετών με τελευταίες πινελιές την προσθήκη ηλεκτρονικών.

Παρακάτω έχω τα promotion video του V-Strom 1050 XT και του Africa Twin 1100 AS. Το δεύτερο σαφώς είναι περισσότερο περιπετειώδες αλλά είναι κοντά στη φιλοσοφία των μοτοσυκλετών και με μεγάλη δόση αλήθειας στο περιεχόμενο τους και αν θα έκανα εγώ μια κριτική για την έκδοση Adventure Sports αυτή θα ήταν ότι θα έπρεπε να έχει τροχούς 19/17 ώστε να είναι πιο ευχάριστη στο δρόμο γιατί σε σύγκριση με το V-Strom έχει μεγάλη απόσταση σε αυτόν τον τομέα. Αν εστιάσουμε όμως στο βίντεο του V-Strom 1050 XT έχουμε ένα απροσδόκητα ειλικρινές promotion που αντικατοπτρίζει τη πραγματική χρήση της μοτοσυκλέτας με πρωταγωνιστή τον σύγχρονο άνθρωπο του γραφείου που προσπαθεί να ξεφύγει μέσω της μοτοσυκλέτας του από τη καθημερινότητα.

Suzuki V-Strom 1050 XT
HOnda Africa Twin 1100 Adventure Sports


Και εδώ έχουμε βίντεο γεμάτο χωμάτινες ανησυχίες για το "απλό" μοντέλο της Africa Twin που είναι ελαφρύτερο με ζάντες χωρίς tubeless, με μεγαλύτερες διαδρομές από την Adventure Sports. Να μη προσθέσω βίντεο από Τ700 και φαμίλια ΚΤΜ, νομίζω πως καταλαβαίνεις που το πάω. Εδώ διαστάσεις τροχών και διαδρομές αναρτήσεων έχουν λόγο ύπαρξης. Οπότε επιλογές υπάρχουν όμως επειδή υπάρχουν λίγο πιο "άτακτες" μοτοσυκλέτες -και ευτυχώς- δε σημαίνει πως ξαφνικά ολόκληρος ο κόσμος των On/off πρέπει να γίνει Off/on.

Honda Africa Twin 1100


Τα γράφω όλα αυτά για να μην αδικείς την Suzuki σε σχέση με τις προσωπικές σου προσδοκίες. Δεν σου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το ότι δεν σου κάνει μπορώ να το δεχθώ αλλά εκεί τελειώνει η κριτική. Αυτή είναι η άποψη μου, αν υπάρχει αντίλογος με χαρά να τον ακούσω.
 
Τελευταία επεξεργασία:

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ο Birch πάντως παραμιλούσε στο τέλος του Μέγκα τεστ του μότο με το προηγούμενο (1000 xt)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ο Birch πάντως παραμιλούσε στο τέλος του Μέγκα τεστ του μότο με το προηγούμενο (1000 xt)
Και για το καινούριο έχουν ειπωθεί γραπτώς και με βίντεο ότι μια χαρά τα πάει παρά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Εγώ στάθηκα στο πως το πλασάρει η εταιρεία, κατά τη γνώμη μου πολύ έντιμα.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Ο Birch πάντως παραμιλούσε στο τέλος του Μέγκα τεστ του μότο με το προηγούμενο (1000 xt)
Ο Χρήστος ξεκίνησε με Βεστρομ αν θυμάμαι καλά.

Και οκ το "δεν περίμενα να είναι καλό" με το "είναι εξίσου καλό με τα άλλα" έχει μια διαφορά.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ο Χρήστος ξεκίνησε με Βεστρομ αν θυμάμαι καλά.

Και οκ το "δεν περίμενα να είναι καλό" με το "είναι εξίσου καλό με τα άλλα" έχει μια διαφορά.
Το βαθμολογησε ως τρίτο καλύτερο όμως.


Το πηδηξαμε το θέμα με το dsx 650 .
Παίδες μεταφέρτε τα τελευταία ποστ,αν γινεται

 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Εγώ από αυτά που γράφεις διαβάζω μόνο προσωπικές προσδοκίες. Σε αντίθεση με εσένα -εγώ που δηλώνω θαυμαστής του συγκεκριμένου μοντέλου (1050 XT)- θυμάμαι πως από τις πρώτες στιγμές της παρουσίασης της δε ένοιωσα ποτέ να πλασάρει η Suzuki ότι το έχει κατασκευάσει για περισσότερη χωμάτινη χρήση ούτε διαφοροποίησε τις χρήσεις μεταξύ απλού και ΧΤ (οι διαφορές αφορούν τον εξοπλισμό). Το ότι οι Youtubers προσδοκούν και αναφέρουν ότι πάει μια χαρά και στο χώμα δε σημαίνει ότι αυτό ήταν και η απόφαση της εταιρείας. Με 19/17 τροχούς και αντίστοιχες διαδρομές η ξεκάθαρη δήλωση της εταιρείας είναι πως η μηχανή είναι μια συντηρητική On/Off ως προς τον χωμάτινο προσανατολισμό της. Και νομίζω πως σε εποχές που ο 18άρης πίσω τροχός τείνει να γίνει μόδα στις 1000άρες On/Οff ήταν πολύ σοφή η κίνηση της Suzuki που προτίμησε να κρατήσει το κοινό της και να μαζέψει ότι νεανικό μπορεί με βάσει το σχεδιασμό.
Τη κριτική για ξαναζεσταμένο φαγητό την ακούω γιατί μου είναι κατανοητό ότι μερίδα του αγοραστικού κοινού διψάει για ριζικές ανανεώσεις. Από την άλλη υπάρχει ένα κοινό -μεταξύ αυτών κι εγώ- που προτιμά την ασφαλή οδό ενός αποδεδειγμένα αξιόπιστου κινητήρα, ενός κινητήρα που πρόκειται να σε ταξιδέψει στο συγκεκριμένο σασί και που για εμένα είναι το καταστάλαγμα μικροβελτιώσεων 20 ετών με τελευταίες πινελιές την προσθήκη ηλεκτρονικών.

Παρακάτω έχω τα promotion video του V-Strom 1050 XT και του Africa Twin 1100 AS. Το δεύτερο σαφώς είναι περισσότερο περιπετειώδες αλλά είναι κοντά στη φιλοσοφία των μοτοσυκλετών και με μεγάλη δόση αλήθειας στο περιεχόμενο τους και αν θα έκανα εγώ μια κριτική για την έκδοση Adventure Sports αυτή θα ήταν ότι θα έπρεπε να έχει τροχούς 19/17 ώστε να είναι πιο ευχάριστη στο δρόμο γιατί σε σύγκριση με το V-Strom έχει μεγάλη απόσταση σε αυτόν τον τομέα. Αν εστιάσουμε όμως στο βίντεο του V-Strom 1050 XT έχουμε ένα απροσδόκητα ειλικρινές promotion που αντικατοπτρίζει τη πραγματική χρήση της μοτοσυκλέτας με πρωταγωνιστή τον σύγχρονο άνθρωπο του γραφείου που προσπαθεί να ξεφύγει μέσω της μοτοσυκλέτας του από τη καθημερινότητα.

Suzuki V-Strom 1050 XT
HOnda Africa Twin 1100 Adventure Sports


Και εδώ έχουμε βίντεο γεμάτο χωμάτινες ανησυχίες για το "απλό" μοντέλο της Africa Twin που είναι ελαφρύτερο με ζάντες χωρίς tubeless, με μεγαλύτερες διαδρομές από την Adventure Sports. Να μη προσθέσω βίντεο από Τ700 και φαμίλια ΚΤΜ, νομίζω πως καταλαβαίνεις που το πάω. Εδώ διαστάσεις τροχών και διαδρομές αναρτήσεων έχουν λόγο ύπαρξης. Οπότε επιλογές υπάρχουν όμως επειδή υπάρχουν λίγο πιο "άτακτες" μοτοσυκλέτες -και ευτυχώς- δε σημαίνει πως ξαφνικά ολόκληρος ο κόσμος των On/off πρέπει να γίνει Off/on.

Honda Africa Twin 1100


Τα γράφω όλα αυτά για να μην αδικείς την Suzuki σε σχέση με τις προσωπικές σου προσδοκίες. Δεν σου πουλάει φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Το ότι δεν σου κάνει μπορώ να το δεχθώ αλλά εκεί τελειώνει η κριτική. Αυτή είναι η άποψη μου, αν υπάρχει αντίλογος με χαρά να τον ακούσω.
Ώπα αδερφέ μια κουβέντα είπαμε.
Χαχαχα.
Πέρα από την πλάκα,εγώ εξέφρασα την προσωπική μου άποψη σε σχέση με την έκδοση χτ του στρώμ σε σχέση με το απλό.
Οταν η Σουζούκι έβγαλε την έκδοση χτ,κάμποσα χρόνια πίσω, βάζοντας ακτίνες, προστατευτική ποδιά και χούφτες, υποτίθεται ότι σου δίνει καλύτερο εξοπλισμό για να εκδραμεις και εκτός δρόμου.
Και ξαναλέω,δεν περιμένω ποτέ απτό στρώμ να γίνει χωμάτινο.
Όμως θα μπορούσε,αφού μπήκε στην διαδικασία να ασχοληθεί,να αλλάξει και τις αναρτήσεις με λίγο μεγαλύτερης διαδρομής ώστε να πάρει αυτό το λίγο που λείπει για να περπατάει πιο άνετα στο χώμα.
Ναι ξέρω και το πλαίσιο είναι άκαμπτο κλπ.
Δεν λέω να γίνει κυρίως οφ μοτοσυκλέτα,ούτε καν 50/50.
Νομίζω ότι αυτό η Σουζούκι με λίγη ασχολία μπορούσε να το πετύχει.
Κι αυτά όλα τα λέω γιατί κατά τα άλλα είναι εξαιρετικο μηχανάκι στην άσφαλτο.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ώπα αδερφέ μια κουβέντα είπαμε.
Χαχαχα.
Πέρα από την πλάκα,εγώ εξέφρασα την προσωπική μου άποψη σε σχέση με την έκδοση χτ του στρώμ σε σχέση με το απλό.
Οταν η Σουζούκι έβγαλε την έκδοση χτ,κάμποσα χρόνια πίσω, βάζοντας ακτίνες, προστατευτική ποδιά και χούφτες, υποτίθεται ότι σου δίνει καλύτερο εξοπλισμό για να εκδραμεις και εκτός δρόμου.
Και ξαναλέω,δεν περιμένω ποτέ απτό στρώμ να γίνει χωμάτινο.
Όμως θα μπορούσε,αφού μπήκε στην διαδικασία να ασχοληθεί,να αλλάξει και τις αναρτήσεις με λίγο μεγαλύτερης διαδρομής ώστε να πάρει αυτό το λίγο που λείπει για να περπατάει πιο άνετα στο χώμα.
Ναι ξέρω και το πλαίσιο είναι άκαμπτο κλπ.
Δεν λέω να γίνει κυρίως οφ μοτοσυκλέτα,ούτε καν 50/50.
Νομίζω ότι αυτό η Σουζούκι με λίγη ασχολία μπορούσε να το πετύχει.
Κι αυτά όλα τα λέω γιατί κατά τα άλλα είναι εξαιρετικο μηχανάκι στην άσφαλτο.
Ρε 'συ, σόρυ αν το εξέλαβες ως απάντηση με "ύφος". Απαντώ όπως θα σου απαντούσα αν είμαστε face to face σε μια καφεδοσυνάντηση που μπορεί να το συζητούσαμε. Νομίζω πως αυτό που περιγράφεις στις τελευταίες παραγράφους η Suzuki το έχει πετύχει χωρίς να πειράξει διαδρομές. Αν πείραζε θα είχε συνέπειες στην άσφαλτο και έχει ένα εκπληκτικό μπροστινό.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ρε 'συ, σόρυ αν το εξέλαβες ως απάντηση με "ύφος". Απαντώ όπως θα σου απαντούσα αν είμαστε face to face σε μια καφεδοσυνάντηση που μπορεί να το συζητούσαμε. Νομίζω πως αυτό που περιγράφεις στις τελευταίες παραγράφους η Suzuki το έχει πετύχει χωρίς να πειράξει διαδρομές. Αν πείραζε θα είχε συνέπειες στην άσφαλτο και έχει ένα εκπληκτικό μπροστινό.
Όχι όχι δεν παρεξήγησα καθόλου.
Απλά εξηγώ κι εγώ την σκέψη μου.
Προσπαθώ τουλάχιστον,ο γραπτός λόγος δεν είναι το φόρτε μου.
Δεν έχω εικόνα από τις αναρτήσεις του τελευταίου στρώμ,αν και όσον αφορά το 650 δεν έχει μεγάλες διαφορές με το παλιό.
Ένα φάουλ ότι δεν έχει πλέον ρύθμιση προφορτισης εμπρός ενώ το παλιό είχε.
Όσον αφορά το 1000 δεν το έχω οδηγήσει καθόλου.
 
Reactions: STF

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δεν έχω εικόνα από τις αναρτήσεις του τελευταίου στρώμ,αν και όσον αφορά το 650 δεν έχει μεγάλες διαφορές με το παλιό.απλώς το νέο δε κουδουνιζει πλέον σε ανωμαλίες του δρόμου, οσο αφορά την εμπρός ανάρτηση, στο πίσω τα ίδια..
Ένα φάουλ ότι δεν έχει πλέον ρύθμιση προφορτισης εμπρός ενώ το παλιό είχε.
Όσον αφορά το 1000 δεν το έχω οδηγήσει καθόλου. το νέο 1050 δε ξερω,το παλιό ειχα την τύχη να οδηγήσω ένα ,οχι όμως σε στοκ κατάσταση, αλλα στημένο και απόλυτο με προσωπική εργασία, μεράκι και φυσικά χρήμα από τον ιδιοκτήτη του, και ήταν εξαιρετικό....ξυράφι κυριολεκτικά και με φρεναρες..
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Μιας και αναφέρθηκε, την πεμπτη έκανα μια ωριαία βόλτα μέχρι τη Βαρκιζα και πισω το 1050 στρομ και η μπροστινή του ανάρτηση δεν μ άρεσε. Πηδάει αρκετά στις εγκάρσιες ανωμαλίες και γενικά μπρος πισω δεν μου δίνει την αίσθηση ότι τις καταπίνει. Γενικά πηγα με μεγάλες προσδοκιες γιατί το μηχανάκι του 18 μου είχε φανεί εκπληκτικό, κ αυτό με άφησε με μια απογοήτευση μετά το τεστ ραιντ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Doc αν τις αναρτήσεις δεν τις έψαξες λίγο πριν ανέβεις (που είναι πολύ λογικό να μην, αφού το παίρνεις για λίγο) μπορεί κάλλιστα να έχεις λάθος εντυπώσεις.
 
Top Bottom