VOGE 650DSX

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Να σας πω κι εγώ μιας και το οδήγησα πριν δύο βδομάδες.
Καταρχήν είναι ψηλό, ίσως λίγο παραπάνω από το f800gs, δλδ εγώ 1.82 δεν πατούσα άνετα. Τα μαρσπιε είναι και αυτά ψηλά και η γωνία για εμένα ήταν μια χαρά.
Στο δρομο ο κινητήρας είναι σαν το f650gs με λίγο καλύτερη λειτουργία, μάλλον λόγο χαρτογράφησης και φάνηκε και δυνατότερο. Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν λίγο σκληρές, βέβαια ρυθμίζουν αν θυμάμαι καλά. Κατά τ άλλα ωραία σέλα ωραία θέση οδήγησης όλα τα μοντέρνα μπιμπλικια. Για εμένα ενα f650gs Dakar του 2022.θα το έπαιρνα αν ήθελα μονοκυλινδρο ανετότατα δεν υπάρχει σύγκριση με 500x.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να σας πω κι εγώ μιας και το οδήγησα πριν δύο βδομάδες.
Καταρχήν είναι ψηλό, ίσως λίγο παραπάνω από το f800gs, δλδ εγώ 1.82 δεν πατούσα άνετα. Τα μαρσπιε είναι και αυτά ψηλά και η γωνία για εμένα ήταν μια χαρά.
Στο δρομο ο κινητήρας είναι σαν το f650gs με λίγο καλύτερη λειτουργία, μάλλον λόγο χαρτογράφησης και φάνηκε και δυνατότερο. Οι αναρτήσεις μου φάνηκαν λίγο σκληρές, βέβαια ρυθμίζουν αν θυμάμαι καλά. Κατά τ άλλα ωραία σέλα ωραία θέση οδήγησης όλα τα μοντέρνα μπιμπλικια. Για εμένα ενα f650gs Dakar του 2022.θα το έπαιρνα αν ήθελα μονοκυλινδρο ανετότατα δεν υπάρχει σύγκριση με 500x.
Μπα οι αναρτήσεις δε ρυθμίζουν τουλάχιστον σε αποσβέσεις. Έλα ρε πιο ψηλό στη πράξη από το 800? Παρόμοιο ύψος σέλας έχουν αλλά ίσως επειδή αυτό έχει πιο φαρδιά σέλα. Άκυρο τότε αυτό περί κοντούς!! Εγω με 1.74 είναι σχετικά οκ στο 800 αλλά πάλι μου είναι λίγο ψηλό. Άρα αυτο θα ναι χειρότερο
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Μπορείς να καθίσεις ένα λεπτό να σκεφτείς λογικά?!! Απάντησε μου σε αυτό.

Αγοράζω ένα F650GS Dakar. Και πάω και του αλλάζω τις αναρτήσεις και του βάζω απο το απλό 650GS. Θές να σου πώ τί διαφορά θα έχω στο cycle-ergo όπως το λές? ΜΗΔΕΝ!!

Η απόσταση ανάμεσα στη σέλα και τα μαρσπιέ είναι ΣΤΑΘΕΡΗ και ΤΕΛΕΙΩΣ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ απο την διαδρομή των αναρτήσεων. Βασικά και το μηχανάκι να στήσω σε ένα σταθερό σταντ και να ξηλώσω τελείως τις αναρτήσεις απο πάνω και να κάτσω πάνω του στο ίδιο κάθισμα θα κάθομαι!

Η απόσταση των 870mm που έχει το Dakar απο το απλό στα 780mm είναι απο το έδαφος όχι απο τα μαρσπιέ και οφείλεται:

1)Στις διαδρομές των αναρτήσεων
2) Στην διαφορετική σέλα όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες




Αν πάρουμε τη σέλα του DAKAR και την βάλουμε στο απλό GS τότε θα έχεις και εκεί 80 μοίρες γόνατα αντί για 75! Απο την στιγμή που μοιράζονται το ίδιο ακριβώς πλαίσιο.

Συνεπώς.. Αν σε κάποιον φανεί πώς τα γόνατα του είναι πολύ κλειστα σε γωνία στο VOGE επειδή η εταιρεία διάλεξε ως σελα πρώτης τοποθέτησης να βάλει μια χαμηλή επιλογή μπορεί να επιλέξει την ψηλή σέλα ή να πάει σε ένα σελά να του φουσκώσει 3-4 πόντους το σελάκι του οδηγού και να έχει το ίδιο αποτέλεσμα.

Να σου θυμίσω πώς εταιρείες όπως η BMW και η ΚΤΜ έχουν επιλογές σε σέλα LOW, COMFORT, HIGH ανάλογα για το ύψος του αναβάτη και τα γούστα. Φυσιολογικό είναι αν ένας αναβάτης 1.90 καβαλήσει ένα F800GS με LOW σέλα να του φανεί πώς τα γόνατα είναι πολύ μαζεμένα. Βάζει την HIGH σέλα και problem solved. Αναρτήσεις πάντως και να πειράξει αλλαγή δεν θα δει.
Ενα απο τα μεγαλα μου ελατωματα ειναι πως μονο λογικα μπορω να μιλαω. Καμια ελπιδα να ασχοληθω με την πολιτικη.

Παρτο εντελως αλλιως.
Οταν στηνεις μηχανη με χαμηλο υψος σελας και σχετικα μεγαλες διαδρομες αναρτησεων ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ η αποσταση σελας μαρσπιε θα ειναι μειωμενη. Δεν γινεται αλλιως πως να το κανουμε. Εκτος κι αν βρισκει το μοτερ κατω πριν τερματισουν οι αναρτησεις, πραγμα που δε κανουν ουτε οι κινεζοι.

Σχεδιασε εσυ στο χαρτι σκαριφημα μηχανης με υψος σελας 700μμ και διαδρομες 300μμ να δεις τι θα βγει.....κατι που θα μοιαζει με τουρκικη τουαλετα φανταζομαι. Αμεσως αμεσως εχεις αποσταση ποδιας εδαφους 300μ και λιγο πανω τα μαρσπιε, μιλαμε για καθετη αποσταση μαρσπιε-σελας μικροτερη απο 400μμ. Ξυνεις μαγουλο στο γονατο η οχι?
You get my drift tc?
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Ενα απο τα μεγαλα μου ελατωματα ειναι πως μονο λογικα μπορω να μιλαω. Καμια ελπιδα να ασχοληθω με την πολιτικη.

Παρτο εντελως αλλιως.
Οταν στηνεις μηχανη με χαμηλο υψος σελας και σχετικα μεγαλες διαδρομες αναρτησεων ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΑ η αποσταση σελας μαρσπιε θα ειναι μειωμενη. Δεν γινεται αλλιως πως να το κανουμε. Εκτος κι αν βρισκει το μοτερ κατω πριν τερματισουν οι αναρτησεις, πραγμα που δε κανουν ουτε οι κινεζοι.

Σχεδιασε εσυ στο χαρτι σκαριφημα μηχανης με υψος σελας 700μμ και διαδρομες 300μμ να δεις τι θα βγει.....κατι που θα μοιαζει με τουρκικη τουαλετα φανταζομαι. Αμεσως αμεσως εχεις αποσταση ποδιας εδαφους 300μ και λιγο πανω τα μαρσπιε, μιλαμε για καθετη αποσταση μαρσπιε-σελας μικροτερη απο 400μμ. Ξυνεις μαγουλο στο γονατο η οχι?
You get my drift tc?
Καλημέρα, καταρχήν να ξεκαθαρίσω πώς δε μαλώνουμε κουβέντα τεχνική κάνουμε!

το VOGE στα Specs του δίνουν 200mm Clearance στη ποδιά και στο ύψος σέλας οι απόψεις διύστανται! Το Ελληνικό site γράφει 850mm. Το τεστ του bikeit γράφει 830mm και στα specs σε σελίδες του εξωτερικού γράφει 805mm.

Ας πάρουμε το μικρότερο νούμερο που κυκλοφορεί σαν specs και ας κάνουμε μια σύγκριση με μια άλλη μοτοσυκλέτα. Ας πούμε μια KTM 990 Adventure

Η 990 η απλή έχει 860mm ύψος σέλας και 261mm clearance.

Συνεπώς: VOGE: 805mm-200mm=605mm (ωφέλιμη απόσταση σέλας-ποδιάς)
KTM:860mm-261mm=599mm (ωφέλιμη απόσταση σέλας-ποδιάς)

Άρα στην χειρότερη των περιπτώσεων και δεδομένου οπτικά πώς φαίνεται πως τα 2 μοντέλα έχουν σε παρόμοιο σημείο τα μαρσπιέ στο πλαίσιο η θέση οδήγησης για το κάτω μέρος είναι εφάμιλλη του 990. Νομίζω αυτό κακό δεν το λες.





ορίστε και συγκριτικά ενα 990 με ένα 1200GS που είναι benchmark στην κατηγορία.




Στη πράξη λοιπόν με βάση τα μεγέθη το VOGE έχει μια τυπική ON-OFF θέση με μόνο μειονέκτημα για χρήση χώματος πώς δεν είναι πιο flat να κινείσαι μπρός πίσω. Κακώς για μένα..
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Aσχετο-σχετικο,αλλά ο κινητήρας από το σερταο ακόμα,δεν ήταν rotax.
Loncin ήταν με τις άδειες και τις ευλογίες και την τιμολόγηση της bmw.
Πραγματι όταν ξαναέβγαλε το μοτέρ η bmw στο g650gs όπως βάφτισε τον κλώνο του f650gs ήταν το μοτέρ της Rotax τα σχέδια αγορασμένα από τη bmw-loncin και κατασκευασμενο στο εργοστάσιο της Loncin στην Κίνα.

ΝΑ αναφέρουμε πως αυτή η συνεργασία συνεχίζεται και σήμερα. Δηλαδή τα μοτέρ πχ στα f750gs και f850gs που πωλούνται καινούργια σήμερα παράγονται από την loncin. Το μοτέρ του 650ds δηλαδή παράγεται στη παραδίπλα γραμμή παραγωγής από to f850gs
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY

Θα επιμείνω πώς δεν εχουμε δώσει ιδιαίτερη βάση σε αυτό το μοντελάκι που είναι ουσιαστικά το μοναδικό μονοκύλινδρο on-off στην αγορά των Mid-sized on-OFF. Αν βρω ευκαιρία θα το κάνω ένα test ride δεν ξέρω το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον All around εργαλείο.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92

Θα επιμείνω πώς δεν εχουμε δώσει ιδιαίτερη βάση σε αυτό το μοντελάκι που είναι ουσιαστικά το μοναδικό μονοκύλινδρο on-off στην αγορά των Mid-sized on-OFF. Αν βρω ευκαιρία θα το κάνω ένα test ride δεν ξέρω το βρίσκω πολύ ενδιαφέρον All around εργαλείο.
Ένα ολοκληρωμένο μηχανάκι πολυ κοντά στο καινούργιο klr650 που δεν έρχεται στην Ευρώπη
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το έχω δει σε έκθεση... είναι εντυπωσιακό στηριγμένο στο διπλό Σταντ..
Δείχνει καλύτερο σε ποιότητα κ φινίρισμα από το 500αρι..που ήτανε δίπλα..
Κάθεσαι μέσα στη μοτο όπως στην BMV με καλες κλίσεις του σώματος κ καλή εργονομία..
Υπάρχει τεστ στο τεύχος 626 του ΜΟΤΌ...!!!!
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτο που δεν έχω ξεκαθαρίσει για το εργαλείο είναι τί παίζει με τις αναρτήσεις.

Αλλού σε προδιαγραφές έχω δει 180mm διαδρομή ανάρτησης ενώ ο Μουρίκης στο τεστ κάνει λόγο για 240mm διαδρομές.

Οπτικά φαίνεται να έχει μεγάλο φυσίγγι η μπροστά ανάρτηση και φαίνεται η αλήθεια να είναι στα 240mm αλλά δεν το έχω επαληθεύσει. Αν το βρω για test ride θα προσπαθήσω να το επαληθεύσω.

Στη πράξη έχουμε μια μοτοσυκλέτα με ένα δοκιμασμένο μοτέρ της BMW (όχι σαν της BMW, η LONCIN έφτιαχνε αυτό το μοτέρ για τα BMW). Με επώνυμες αναρτήσεις Kayaba, με φρένα Nissin, με ηλεκτρονικά Bosch και με ακτινωτές ζάντες tubeless και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Πρακτικά η μοτοσυκλέτα ένα σετ χούφτες θέλει και είσαι έτοιμος για χώμα. Ποδιά έχει, κάγκελα έχει, λάστιχα κορυφαία Pirelli STR έχει. Ίσως η εταιρεία θα μπορούσε να το έχει προικίσει με 21 τροχό μπροστά αλλά νομίζω τελικά καλά έκανε με τον 19 έτσι ώστε η μηχανή να ισορροπεί καλά και την άσφαλτο. Δεν πιστευω να χάνει και πολύ στο χώμα απο αυτό έτσι κι αλλιώς εντάξει δεν περιμένεις να είναι Tuareg ή 700 στο χώμα αν και πιστεύω στη πράξη ίσως δεν ε΄χει μεγάλη διαφορά για τον μέσο χρήστη αν αποδειχθεί και γεροδεμένη και ανθεκτική κατασκευή.

Παλιά ψάχναμε με το κυάλι καλά χωμάτινα on-off μονοκύλινδρα 600άρια. Τα BMW τα DAKAR και τα tenere 660 κράτησαν τιμές στο Θεό γι αυτό το λόγο όλα τα χρόνια. Τώρα αυτή η μοτοσυκλέτα παίζει κούτα στα 7 χιλιάρικα και σίγουρα αξίζει ένα ενδιαφέρον.

Το μόνο που βλέπω σαν παραφωνία είναι ο σχεδιασμός της σέλας, θα προτιμούσα σαφώς μια σέλα σαν το 700 ή το tuareg.

Και να τονίσουμε στην προσοχή που βλέπουμε να υπάρχει και στην ΄λεπτομέρεια στην κατασκευή. Παράδειγμα το φτερό της μπροστά ρόδας που έχει καλή απόσταση απο το λάστιχο για να μην μπουκώνει στις λάσπες. Κάποιοι ασχολήθηκαν σοβαρά με το μηχανακι με γνώση του χώματος.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Με έβαλες και πήρα τηλέφωνο τον Θανάση για περισσότερες πληροφορίες .
Εχει αλήθεια πολύ καλή άποψη
, Ιδίως στο χώμα είχε καλή συμπεριφορά ...μου είπε.

Η σέλα είναι το μόνο πράγμα που φερνεις στα μέτρα σου εύκολα και οικονομικα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με έβαλες και πήρα τηλέφωνο τον Θανάση για περισσότερες πληροφορίες .
Εχει αλήθεια πολύ καλή άποψη
, Ιδίως στο χώμα είχε καλή συμπεριφορά ...μου είπε.

Η σέλα είναι το μόνο πράγμα που φερνεις στα μέτρα σου εύκολα και οικονομικα
Ενδιαφέρον.. Εντάξει τη σέλα την φουσκώνεις 3 πόντους και έρχεται πιο ίσια με του πίσω αρκεί να έχεις αυτό το περιθώριο στο πάτημα κάτω..

Καλό σου είπε στο χώμα εε?? χμμ.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Για κάποιον που ξέρει τι θέλει είναι ταμάμ, και εξηγούμε για να μην παρεξηγουμε, αν θες μονοκυλινδρο κούτα με ταξιδιωτικές ικανότητες και όπως λένε καλό στο χώμα είναι ιδανικό. Εγω σαν νέος οδηγός (4χρονια οδηγώ) μετά το f650gs ήθελα να δω και κάτι δυνατότερο και πήρα το f800gs αλλά το 650dsx μου άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, όπως είπα ένα f650gs Dakar του 2022
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Αυτο που δεν έχω ξεκαθαρίσει για το εργαλείο είναι τί παίζει με τις αναρτήσεις.

Αλλού σε προδιαγραφές έχω δει 180mm διαδρομή ανάρτησης ενώ ο Μουρίκης στο τεστ κάνει λόγο για 240mm διαδρομές.

Οπτικά φαίνεται να έχει μεγάλο φυσίγγι η μπροστά ανάρτηση και φαίνεται η αλήθεια να είναι στα 240mm αλλά δεν το έχω επαληθεύσει. Αν το βρω για test ride θα προσπαθήσω να το επαληθεύσω.

Στη πράξη έχουμε μια μοτοσυκλέτα με ένα δοκιμασμένο μοτέρ της BMW (όχι σαν της BMW, η LONCIN έφτιαχνε αυτό το μοτέρ για τα BMW). Με επώνυμες αναρτήσεις Kayaba, με φρένα Nissin, με ηλεκτρονικά Bosch και με ακτινωτές ζάντες tubeless και πλούσιο βασικό εξοπλισμό. Πρακτικά η μοτοσυκλέτα ένα σετ χούφτες θέλει και είσαι έτοιμος για χώμα. Ποδιά έχει, κάγκελα έχει, λάστιχα κορυφαία Pirelli STR έχει. Ίσως η εταιρεία θα μπορούσε να το έχει προικίσει με 21 τροχό μπροστά αλλά νομίζω τελικά καλά έκανε με τον 19 έτσι ώστε η μηχανή να ισορροπεί καλά και την άσφαλτο. Δεν πιστευω να χάνει και πολύ στο χώμα απο αυτό έτσι κι αλλιώς εντάξει δεν περιμένεις να είναι Tuareg ή 700 στο χώμα αν και πιστεύω στη πράξη ίσως δεν ε΄χει μεγάλη διαφορά για τον μέσο χρήστη αν αποδειχθεί και γεροδεμένη και ανθεκτική κατασκευή.

Παλιά ψάχναμε με το κυάλι καλά χωμάτινα on-off μονοκύλινδρα 600άρια. Τα BMW τα DAKAR και τα tenere 660 κράτησαν τιμές στο Θεό γι αυτό το λόγο όλα τα χρόνια. Τώρα αυτή η μοτοσυκλέτα παίζει κούτα στα 7 χιλιάρικα και σίγουρα αξίζει ένα ενδιαφέρον.

Το μόνο που βλέπω σαν παραφωνία είναι ο σχεδιασμός της σέλας, θα προτιμούσα σαφώς μια σέλα σαν το 700 ή το tuareg.

Και να τονίσουμε στην προσοχή που βλέπουμε να υπάρχει και στην ΄λεπτομέρεια στην κατασκευή. Παράδειγμα το φτερό της μπροστά ρόδας που έχει καλή απόσταση απο το λάστιχο για να μην μπουκώνει στις λάσπες. Κάποιοι ασχολήθηκαν σοβαρά με το μηχανακι με γνώση του χώματος.

Το μοτερακι αυτό, μπορεί να κρατήσει σταθερά 140 σε ανοιχτό δρόμο χωρίς να καίει πολύ και χωρίς κραδασμούς?

Ειναι πολύ αξιόλογη πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία και θα πάω να το κανω και γω test ride.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μοτερακι αυτό, μπορεί να κρατήσει σταθερά 140 σε ανοιχτό δρόμο χωρίς να καίει πολύ και χωρίς κραδασμούς?

Ειναι πολύ αξιόλογη πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία και θα πάω να το κανω και γω test ride.
Και παραπάνω κρατάει. 140 ακόμα και στο challenge είναι εύκολα, με θόρυβο λόγω ελαστικών όμως. Κατανάλωση όπως τα λέει και ο Θανάσης στο βίντεο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το μοτερακι αυτό, μπορεί να κρατήσει σταθερά 140 σε ανοιχτό δρόμο χωρίς να καίει πολύ και χωρίς κραδασμούς?

Ειναι πολύ αξιόλογη πρόταση στην μικρομεσαία κατηγορία και θα πάω να το κανω και γω test ride.
Όσο εύκολα Κώστα κρατάει τα 140 ένα f650gs η ένα xchallenge. Είναι ακριβώς αυτό το μοτέρ, ακριβώς αυτό το σασμάν. Δεν είναι παρόμοιο, είναι το ίδιο ή loncin έφτιαχνε αυτά τα μοτέρ για την bmw. Έχουν 15 χρόνια συνεργασία.
Και παραπάνω κρατάει. 140 ακόμα και στο challenge είναι εύκολα, με θόρυβο λόγω ελαστικών όμως. Κατανάλωση όπως τα λέει και ο Θανάσης στο βίντεο.
Αν κρατάει το μοτερακι όπως λες τα 130-140 ωραία στο ταξίδι χωρίς να ζορίζεται είναι μια χαρουλα. Εσύ αν καμία φορά χρειαστείς κάτι για το μοτέρ πήγαινε στη mototrend αντί για την bmw να τα πάρεις και φτηνότερα λογικά!
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Το Xchallenge φοράει Loncin μοτέρ;;;
 
Top Bottom