VOGE 650DSX

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το Xchallenge φοράει Loncin μοτέρ;;;
Είδες τι μαθαίνεις σε αυτή τη ζωή?!

Τα μοτέρ που φόραγαν τα f650gs της Rotax με κάποιες μικροαλλαγές για τις προδιαγραφές εξοπλισαν στην συνέχεια τα challenge της BMW και τα g650gs και φυσικά και κάποια μοντέλα της husqvarna όταν ήταν στην ιδιοκτησία της bmw (650 terra-strada). Αυτά κατασκευαζονταν στο εργοστάσιο της Loncin στη Κίνα και έφευγαν για Ιταλία για τα challenge για συμαρμολογηση


Σήμερα η συνεργασία συνεχίζεται φυσικά. Τα f850gs έχουν μοτέρ κατασκευής loncin όπως και τα 310 μοτέρ. Τα σκούτερ πχ της bmw είναι kymco. Αυτές οι συνεργασίες. Παίζουν προφανώς χρόνια.

Και σήμερα το voge 650ds Kai dsx έχει το ίδιο ακριβώς μοτέρ προσαρμοσμενο σε προδιαγραφές euro 5
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αν η απάντηση είναι θετική, τότε ποσιμπολ... :rolleyes:
Για την ιστορία να αναφέρω πως τα μοτέρ είναι και θεωρούνται αξιόπιστα όσα βγαίνουν απο την loncin. Με τις προδιαγραφές της bmw προφανώς η loncin ειναι κολοσσός βγάζει 2.5 εκατομμύρια μηχανές ετησίως.

Όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούν 3ες χώρες. Η triumph έχει όλη την παραγωγή της Ταϊλάνδη νομίζω και φυσικά honda, Yamaha χρησιμοποιούν εργοστάσια άλλων χωρών. Και η kawasaki. Μόνο η Suzuki επιμένει Ιαπωνία.

Νόμιζες πως το xchallenge φτιάχτηκε κάπου έξω από το Βερολίνο?!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Αν η απάντηση είναι θετική, τότε ποσιμπολ... :rolleyes:
Αναλόγως την χρονιά, νομίζω τα 07 όχι, τα άλλα ναι


Η τριουμφ δήλωσε ότι θα γυρίσει όλη η παραγωγή Αγγλία
 

HackmaN

Χωμασφάλτινος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νίκος
Μοτό
Xtz 660 tenere 2009
Απλά θεωρώ ότι όταν πληρώνεις premium τιμές πρέπει να παίρνεις και premium προϊόν.
Όχι ότι θα είναι διαφορετική η συναρμολόγηση αν γίνεται σύμφωνα με τις προδιαγραφές της BMW, αλλά το θέμα είναι να τηρούνται όντως και να υπάρχει επίβλεψη.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το μοτέρ της VOGE έχει πολλούς κραδασμούς σε σχέση με το BMW
Το επισημενει ο Φελουκας στο τεστ συγκρίνοντας με το Dakar που είχε στη κατοχή του κ με το Sertao που είχε οδηγήσει
Δεν μπορώ να βάλω φωτό αλλά στο διάγραμμα της ροπής κ των ίππων στο περιοδικό φαίνεται έντονα το "κατσαρό" των δεικτών σε σχέση με τις καθαρές γραμμές του BMW που έχω δει από παλαιότερα τεύχη.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το μοτέρ της VOGE έχει πολλούς κραδασμούς σε σχέση με το BMW
Το επισημενει ο Φελουκας στο τεστ συγκρίνοντας με το Dakar που είχε στη κατοχή του κ με το Sertao που είχε οδηγήσει
Δεν μπορώ να βάλω φωτό αλλά στο διάγραμμα της ροπής κ των ίππων στο περιοδικό φαίνεται έντονα το "κατσαρό" των δεικτών σε σχέση με τις καθαρές γραμμές του BMW που έχω δει από παλαιότερα τεύχη.
Εννοείς απ ότι κατάλαβα από το διάγραμμα της δυναμομετρησης και την χαρτογράφηση.

Υποθέτω αν ισχύει αυτό ο υπεύθυνος είναι το euro 5 και η χαρτογράφηση που έκαναν στο μοτέρ για να περνάει προδιαγραφές. Αν ειναι ενοχλητικό πρέπει κάποιος να το οδηγήσει για να κρίνει.
 

Hellmarine

Μέλος
Περιοχή
Ζωγράφου
Όνομα
Δημος
Μοτό
Bmw f800gs
Προσωπικά κραδασμούς μέχρι τα 140 που πήγα εθνική γτ ανέβηκα μέχρι αφηδνες όσο και στο f650gs και αρκετά καλύτερα από κάλυψη αέρα. Το μοτερακι για εμένα ιδανικά δουλεύει στα 120-130. Επίσης φαίνεται ότι είναι κάπως πνιγμένο, με μια χαρτογράφηση θα λυθούν πολλά
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Το μοτέρ της VOGE έχει πολλούς κραδασμούς σε σχέση με το BMW
Το επισημενει ο Φελουκας στο τεστ συγκρίνοντας με το Dakar που είχε στη κατοχή του κ με το Sertao που είχε οδηγήσει
Δεν μπορώ να βάλω φωτό αλλά στο διάγραμμα της ροπής κ των ίππων στο περιοδικό φαίνεται έντονα το "κατσαρό" των δεικτών σε σχέση με τις καθαρές γραμμές του BMW που έχω δει από παλαιότερα τεύχη.
Το 'κατσαρό' σε καμπύλες δυναμομέτρησης πολλές φορές αποδίδεται σε φθαρμένες ή κακορυθμισμένες αλυσίδες μετάδοσης
 

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ

640 Armageddon

Μέλος
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
640 Adventure, Angry Berg 450
Oι κραδασμοί οφείλονται κυρίως απο την έδραση, ιδίως για τον συγκεκριμένο κινητήρα.

Οι κατσαροί δείκτες στο δυναμόμετρο, έχουν να κάνουν συνήθως με μετάδοση, και όχι κραδασμούς με την έννοια που μιλάμε (που έρχονται στα χέρια μας δηλαδή). Μια λάθος τεντωμένη αλυσίδα, ή μια αλυσίδα που έχει ξετεντώσει σε συγκεκριμένα σημεία είναι καταστροφική για το δυναμόμετρο. Ακόμα και τα λάστιχα παίζουν ρόλο.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Οι κραδασμοί μπορεί να οφείλονται και σε αλλου παράγοντες ..νομιζω
Σίγουρα. Καταρχήν το πλαίσιο της μηχανής είναι εξαρχής καινούργιο σχεδιασμένο. Πως εδρσζεται λοιπόν ο κινητήρας και αν και εφόσον υπάρχουν ελαστικά περαμβυσματα κάπου. Μετά ειναι η εδραση και το υλικό στα μαρσπιε, το τιμόνι και τα αντίβαρα του. Αλλά ενδεχομένως και η ίδια η ρύθμιση του κινητήρα και η χαρτογράφηση. Σε κάθε περίπτωση δεν νομίζω να είναι κατι τόσο σημαντικό καθώς όπως είπα μιλάμε για το ίδιο ακριβώς μοτέρ χωρίς αλλαγές.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
φωτο κινητήρα xchallenge '07:
Rotax - Austria

Απ οσα μπόρεσα να αλιεύσω από το Internet τα πρώτα χρόνια παραγωγής των challenge οι κινητήρες φτιαχνονται από την Rotax στην Αυστρία. Μετά κάπου εκεί το 2008-2009 έγινε η συμφωνία της bmw με την loncin και οι επόμενες φουρνιες των challenge 2009+ και τα g650gs και τα μετέπειτα husqvarna φτιαχνονται στη loncin Κίνα.

Αν κάποιος δηλαδή θέλει να πάρει challenge του 2007 θα είναι με μοτέρ Rotax Αυστρία.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τα rotax Austria θέλουν και καπάκι καμπάνας συμπλέκτη κάποια στιγμή γιατί τρώγεται η φωλιά του ρουλεμάν ενός άξονα που τερματίζει εκεί και μάντεψε, η loncin έχει το αναβαθμισμένο ανταλλακτικό. Δεν έχουν βγει βλάβες πάντως λόγω καταγωγής, η "ευπάθεια" του κομπλερ μίζας και του άξονα της αντλίας νερού όπως σε κάθε γενιά αυτού του κινητήρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Τα rotax Austria θέλουν και καπάκι καμπάνας συμπλέκτη κάποια στιγμή γιατί τρώγεται η φωλιά του ρουλεμάν ενός άξονα που τερματίζει εκεί και μάντεψε, η loncin έχει το αναβαθμισμένο ανταλλακτικό. Δεν έχουν βγει βλάβες πάντως λόγω καταγωγής, η "ευπάθεια" του κομπλερ μίζας και του άξονα της αντλίας νερού όπως σε κάθε γενιά αυτού του κινητήρα.
Νομίζω για να έχει τόσα χρόνια συνεργασία η bmw με την loncin προφανώς θα έχει εξασφαλίσει την τεχνική αρτιότητα των μοτέρ που θα βγάλει η loncin στα εργοστάσια της. Δηλαδή όταν η bmw βάζει στα f850gs μοτέρ που της φτιάχνει η loncin προφανώς έχει εξασφαλίσει ένα ποιοτικό πρότυπο.

Απο εκεί και πέρα οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες ενδεχομένως όλα αυτά θα τα βρουν μπροστά τους. Γιατί φρόντισαν σιγά σιγά να κάνουν τους Κινέζους μάγκες, να δώσουν τεχνογνωσία, να χτίσουν εργοστάσια στη Κίνα και να εκμετταλευτουν τα φτηνά εργατικά χέρια. Και σιγά σιγα οι Κινέζοι έμαθαν και αγόρασαν και τεχνολογία και αγόρασαν και μυαλά από τη Δύση.

Και σιγά σιγά δεν θα σε έχουν ανάγκη και σιγά σιγά θα γυρίσουν να σε δαγκώσουν στο κωλο και άμα λαχει κάνουν και κολεγια με τον Πουτιν και σε γράφουν και στα τρυφερά τους..

Οι έξυπνοι οι βιομήχανοι οι Ευρωπαίοι που πήγαν για υπερκέρδη στην Κίνα και έβαλαν άλλο ένα λιθαράκι στον τάφο τους.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Νομίζω για να έχει τόσα χρόνια συνεργασία η bmw με την loncin προφανώς θα έχει εξασφαλίσει την τεχνική αρτιότητα των μοτέρ που θα βγάλει η loncin στα εργοστάσια της. Δηλαδή όταν η bmw βάζει στα f850gs μοτέρ που της φτιάχνει η loncin προφανώς έχει εξασφαλίσει ένα ποιοτικό πρότυπο.

Απο εκεί και πέρα οι φίλοι μας οι Ευρωπαίοι και οι Ιάπωνες ενδεχομένως όλα αυτά θα τα βρουν μπροστά τους. Γιατί φρόντισαν σιγά σιγά να κάνουν τους Κινέζους μάγκες, να δώσουν τεχνογνωσία, να χτίσουν εργοστάσια στη Κίνα και να εκμετταλευτουν τα φτηνά εργατικά χέρια. Και σιγά σιγα οι Κινέζοι έμαθαν και αγόρασαν και τεχνολογία και αγόρασαν και μυαλά από τη Δύση.

Και σιγά σιγά δεν θα σε έχουν ανάγκη και σιγά σιγά θα γυρίσουν να σε δαγκώσουν στο κωλο και άμα λαχει κάνουν και κολεγια με τον Πουτιν και σε γράφουν και στα τρυφερά τους..

Οι έξυπνοι οι βιομήχανοι οι Ευρωπαίοι που πήγαν για υπερκέρδη στην Κίνα και έβαλαν άλλο ένα λιθαράκι στον τάφο τους.
Θυμάσαι πόσες ανακλήσεις έκανε το 850;

Το γερμανικό F800GS πόσα θέματα είχε (τυχαία σταχυολογηση φανάρι, άνω βάση αμορτισέρ, πηνία, καδένα εκκεντροφόρου) που ήταν... Αποδεκτά;


Ο παράδεισος δεν υπήρχε ποτέ, άλλο αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι έτσι ήταν.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Θυμάσαι πόσες ανακλήσεις έκανε το 850;

Το γερμανικό F800GS πόσα θέματα είχε (τυχαία σταχυολογηση φανάρι, άνω βάση αμορτισέρ, πηνία, καδένα εκκεντροφόρου) που ήταν... Αποδεκτά;


Ο παράδεισος δεν υπήρχε ποτέ, άλλο αν θέλουμε να πιστεύουμε ότι έτσι ήταν.
Καλά το ο παραδεισος δεν υπήρχε ποτε είναι σχετικό. Στο zzr1200 το πηρα με 25000 το πουλησα με 87000 σε 7 παρα Κατι χρόνια, μια μόνο βλάβη καρβουνακια δυναμο κόστος 60 ευρώ όλα μαζί. Μόνο λάδι και μπουζί οποτε, βαλβίδες μια φορά. Παράδεισος όμως όχι αστεία
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Καλά το ο παραδεισος δεν υπήρχε ποτε είναι σχετικό. Στο zzr1200 το πηρα με 25000 το πουλησα με 87000 σε 7 παρα Κατι χρόνια, μια μόνο βλάβη καρβουνακια δυναμο κόστος 60 ευρώ όλα μαζί. Μόνο λάδι και μπουζί οποτε, βαλβίδες μια φορά. Παράδεισος όμως όχι αστεία
Και το 1400 είχε ανακλήσεις και έκοβε το πλαίσιο λόγω λάθος ροπής στις βάσεις; Το zx10 πριν λίγα χρόνια είχε λάθος στους κεφαλές και το έκαναν ανάκληση όλη την παραγωγή;

Το είπαμε σε άλλο νήμα, σε κάποιες μάρκες τα χαρίζουμε όλα, σε άλλες είμαστε με το μικροσκόπιο και με λυτο ζωνάρι για καυγά.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Δεν ξέρω μαναμ δεν είχα το 1400,το 1200 είχα και ήταν ο παραδεισος. Και το 900 που έχω θυμάμαι όταν τον είχε παρει κουτα ο πατερας μου είχαν κάνει μια ανάκληση για κάτι σωληνακια λαδιου στο μοτερ είχαν μικρή διατομή αν θυμαμαι καλα, αλλά από τότε και μετά δεν μας έχει αφήσει ουτε μια φορά.
Αυτόν με το πλαισιο του 14 παντως δεν το έχω ακούσει. Η καβασάκι φημίζεται για τα πλαίσια της, απορώ αν συνέβει κάτι τέτοιο.
 
Top Bottom