VOGE 650DSX

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Τα μοτέρ που φόραγαν τα f650gs της Rotax με κάποιες μικροαλλαγές για τις προδιαγραφές εξοπλισαν στην συνέχεια τα challenge της BMW και τα g650gs και φυσικά και κάποια μοντέλα της husqvarna όταν ήταν στην ιδιοκτησία της bmw (650 terra-strada). Αυτά κατασκευαζονταν στο εργοστάσιο της Loncin στη Κίνα και έφευγαν για Ιταλία για τα challenge για συμαρμολογηση
Την άκουγε το πλαϊνό καπάκι 6,5 η επισκευή
και άλλα ωραία.
Αν έχουν επέμβει οι κινέζοι και σε ψεκασμούς
όπως έκανε παλιά η μπιμότα στα σουζούκι
μια αμφιβολία θα την είχα
αφού είναι και οι κινέζοι στη μέση
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Την άκουγε το πλαϊνό καπάκι 6,5 η επισκευή
και άλλα ωραία.
Αν έχουν επέμβει οι κινέζοι και σε ψεκασμούς
όπως έκανε παλιά η μπιμότα στα σουζούκι
μια αμφιβολία θα την είχα
αφού είναι και οι κινέζοι στη μέση
Πάντως σε ότι έχει να κάνει με ΜΟΤΕΡ και γενικά αξιοπιστία μοτέρ η άποψη και σε φόρουμ του εξωτερικού και ειδικού τύπου είναι πώς τα μοτέρ κατασκευής Κίνας δεν έχουν θέματα. Ενδεικτικά αναφέρω της Loncin μοτέρ όπως το 500cc Που έχει φορεθεί σε εκατομμύρια μονάδες δεν υπάρχουν παράπονα. Και μιλάμε για αρκετά χρόνια παρουσιάς.

Όλα στη πράξη θα φανούν με τα χρόνια. Προς το παρόν ότι παράπονα έχουν ακουστεί απο Κινέζους; αφορούν ηλεκτρονικά και πλαστικά
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Την άκουγε το πλαϊνό καπάκι 6,5
Που αλλάζει εύκολα και σχετικά φτηνά, που διορθώθηκε και στην παραγωγή. Απορώ πως δεν συζητήσαμε για κομπλερ μίζας, αντλία νερού κλπ.

Θυμήθηκα τώρα έναν γνωστό που πούλησε το xt το οποίο είχε χρόνια μόλις έμαθε ότι το μοτέρ είναι μιναρελι. Όσο δεν το ήξερε, το xt ήταν θρησκεία.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Σίγουρα θα χάσεις, από την άλλη ποσα έχεις δώσει να το παρεις? Νομίζω παραμένει vfm. Συν ότι και στην Ελλάδα θα αλλάξει σιγά σιγά η αντιμετώπιση προς τα κινέζικα. Εδώ αγοράζουμε κινέζικα με σήμα μπεμβε κλπ, στα τριπλα λεφτα
Εξού και το Τριπλ Μπλάκ
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Που αλλάζει εύκολα και σχετικά φτηνά, που διορθώθηκε και στην παραγωγή. Απορώ πως δεν συζητήσαμε για κομπλερ μίζας, αντλία νερού κλπ.

Θυμήθηκα τώρα έναν γνωστό που πούλησε το xt το οποίο είχε χρόνια μόλις έμαθε ότι το μοτέρ είναι μιναρελι. Όσο δεν το ήξερε, το xt ήταν θρησκεία.
Xt θρησκεία με μοτέρ μιναρελλι και άδεια μοτομπεκαν.
Τιμή γιαμαχα όμως.
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Σας είπα ότι στο τεστ ραιντ προλαβα να το βάλω Βαρυμπομπη στις λάσπες εεε? αν πατε πλεον για τεστ ραιντ λογικά θα υπογράφετε ότι δεν θα πατησετε χώμα
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Βρε πουλί μου...


Πρώτον γράψε πως σου φάνηκε.

Δεύτερον...
Γιατί δεν έκανες ένα πέρασμα από τον φίλο του Λευτέρη μετά και χαλάς την διασκέδαση των υπολοίπων; Τιστεσειςπχια
 

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Βρε πουλί μου...


Πρώτον γράψε πως σου φάνηκε.

Δεύτερον...
Γιατί δεν έκανες ένα πέρασμα από τον φίλο του Λευτέρη μετά και χαλάς την διασκέδαση των υπολοίπων; Τιστεσειςπχια
Μόλις βρω λίγο χρόνο θα γραψω αναλυτικά
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Είδα πώς ο Doc.DD είπε θα γράψει μερικά πράγματα που οδήγησε το 650DS βέβαια επειδή είμασταν μαζί στο test ride να γράψω κι εγώ που αμέλησα να γράψω για καποιον ίσως που ενδιαφέρεται.

Εμένα προσωπικά η τελική γεύση απο την μοτοσυκλέτα δεν ήταν αυτή που θα ήθελα σαν χαρακτήρας κυρίως όχι σαν ποιότητα.

Ποιοτικά, φινίρισμα, πλαστικά βαφές, κολλήσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο σίγουρα. Η VOGE γενικά είναι καλή εκεί, εξάλλου πλασσάρεται ως η Premium Μάρκα της LONCIN Και σε ένα βαθμό το δικαιολογεί. Τριγμοί δεν υπάρχουν και οι βαφές φαίνονται καλές. Υπόψιν το μηχανάκι είχε κάπου 15.000χλμ δημοσιογραφικά και test ride χιλιόμετρα, του είχαν σκίσει τα ράμματα εν ολίγοις και έδειχνε σε πολύ καλή κατάσταση προς τιμήν του. Σίγουρα σε καλύτερη απο το αντίστοιχο δημοσιογραφικό Daytona Maverick 500 που έδειχνε πιο ταλαιπωρημένο.

Σαν μοτέρ είναι η γνωστή αίσθηση που είχε και ο παλιός γνωστός Rotax. Έχει επάρκεια δύναμης, έχει ροπή, κραδασμοί θα εμφανιστούν σε σημείο να σε ενοχλήσουν όταν πεις να ταξιδέψεις απο 130km/h Και πάνω. Αν ταξιδέυεις 120-125km/h είσαι στο καλό σημείο και με ηρεμία για το μοτέρ. Εδώ μια 6η σχέση θα άλλαζε τις ισορροπίες αλλά δυστυχώς έχει 5. Για χρήση πόλης υπέραρκετο για χρήση ταξιδίου τυπικό μονοκύλινδρο επαρκές αλλά σε ταξίδι με περιορισμούς. Τα 120-130 ρεαλιστική ταχύτητα ταξιδίου με τελική στο κοντέρ να δεις 170 κάπου. Τιμόνι άψογο όσο πλατύ χρειάζεται για να έχεις καλή αίσθηση και σε σωστό ύψος να σε αφήνει να σηκωθείς και όρθιος αν χρειαστεί αλλά όχι τόσο πλατύ που να μην περνάς ανάμεσα απο αυτοκίνητα άνετα. Αέρας πάει ανάμεσα στη κίνηση αν και λίιιιιγο ψηλόβαρο στις επιτόπιες μανούβρες.

Εκεί που δεν με κάλυψε είναι στην λειτουργία των αναρτήσεων και στην αίσθηση απο το πλαίσιο που για μένα είναι πολύ σφιχτό και ασφάλτινο για τον χαρακτήρα της μηχανής και με μέτριες και κακώς γρήγορες αποσβέσεις οι αναρτήσεις. Το πίσω αμορτισέρ αφήνει μια budgetg αίσθηση, θα έλεγα μου θύμισε σε λειτουργία Yamaha mt07 πρώτης γενιάς (κακό αυτό). Επιπλέον δεν έχει ρυθμίσεις οπότε κλάιν μάιν. Αυτός που σχεδίασε τις ελαστικότητες στο πλαίσιο και ρύθμισε τις αναρτήσεις καλό ΟΑΕΔ του εύχομαι..:roflmao::roflmao:

Η θέση οδήγησης επίσης είναι αρκετά ΄΄χωστή΄΄ στη μηχανη για τα γούστα μου και οι γωνίες στα γόνατα τελικά αρκετά κλειστές. Αυτό δεν είναι Super deal braker Αλλά αν την αγόραζα επιτόπου θα πήγαινε σε ταπετσέρη να βάλει 3 πόντους αφρώδες να φτιάξει η γωνία στα πόδια και να γίνει πιο άνετη η σέλα (όποιος είχε μπει στο στρατό σε Stayer Πίσω στις ξύλινες τάβλες ίδια αίσθηση!). Ανεμοκάλυψη καλή για το ύψος μου δεν θέλει aftermarket ζελατίνα (1.75), λειτουργία ψεκασμού της Bosch Αρκετά καλή αν και στο κλείσιμο του γκαζιού τέρμα είναι απότομο στην επαναφορά κάπως. Αυτό δεν σου δίνει αντίστοιχα κακή αίσθηση όπως σε άλλες μηχανές καθώς δεν υπάρχει η τρελή δύναμη να προκαλέσει αυτή την έντονη αίσθηση λόξυγγα αλλά είναι παρούσα και δεν εχεις το απόλυτο peace of mind (είμαι και καλομαθημένος απο το απόλυτο στο είδος 800GS)


Σασμάν θετικό και ακριβές αλλά με ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαδρομή του λεβιέ για τα γούστα μου, Ο παλαιομοδότικος χαρακτήρας και σχεδίαση του (βλέπε Rotax μοτέρ) εδώ φαίνεται. Οι ιδιοκτήτες αντιστοιχων BMW Xchallenge να μου πουν απο περιέργια αν και εκεί έχει τόσο μεγάλη διαδρομή στην αλλαγη ταχυτήτων ή εκαναν κάτι οι Κινέζοι στον μοχλισμό amyroukai ztakisg16 endtourista . Συμπλέκτης ικανοποιητικός σε αίσθηση αν και λίγο πίσω απο τον πιο πρόσφατο ανταγωνισμό που έχει καθιερώσει τα σαφώς πιο ελαφριά σε αίσθηση Slipper clutch. Στη πολύ κίνηση κάποια στιγμή θα κουράσει ενδεχομένως.

Φρένα υπερβολικά ρυθμισμένα στην φιλικότητα με ήπιο αρχικό δάγκωμα αλλά μεγάλη δύναμη πέδησης αν πιέσεις καλά. Ίσως με ένα σετ καλά τακάκια εμπρός να φτιάξει. Είναι κρίμα καθώς έχει δύναμη το σύστημα αλλά δεν σε αφήνει στις μανούβρες να παίξεις με ένα δάκτυλο και σου δίνει μια ανασφάλεια. Νισάφι με τους ΄΄νέους αναβάτες΄΄ και την φιλική αίσθηση. Κακό τους κάνεις καθώς όταν βάλουν πλέον αρκετή δύναμη η πέδηση αυξάνεται εκθετικά και τελικά ο συνολικός έλεγχος είναι λιγότερος στην πορεία της μηχανής και μια ενδεχόμενη μανούβρα αποφυγής ατυχήματος.

Θα το αγόραζα τελικά? ¨Οχι είναι η απάντηση καθώς εφόσον ζητάνε 7 χιλιάρικα για ένα μηχανάκι με παλιάς κοπής μοτέρ 5τάχυτο περίμενα τουλάχιστον σε πλαίσιο και αναρτήσεις να έχει περισσότερη μελέτη για χρήση on-OFF και τελικά δεν είχε. Είναι σαν ένα Street ψηλωμένο σε αίσθηση σε πλαίσιο αναρτήσεις, δεν νιώθεις τις διαδρομές των αναρτήσεων και μια αφρατη αίσθηση και τελικά με αυτό το μοτέρ παίρνεις μια περίεργη τελική αίσθηση σαν να έβαλες σε Tracer 700 μοτέρ απο KLR 650. Δηλαδή γουατ δε φακ!!

Τίμια προσπάθεια αλλά για μένα Not good enough θέλει δουλειά και είναι κρίμα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Η πλακα ειναι οτι πουλανε το αντίστοιχο Δικυλινδρο ένα χιλιάρικο κάτω
Περίπου 7-8 κατοστάρικα κάτω και με το μοτέρ το 500 που δεν χει ψυχη. Λες και όλα τα 500αρια αυτά τα μοτέρ για τα Α2 τιυς έχεις πάρει τη ψυχή είναι! Σα μοτέρ χίλιες φορές το 650 να νιώθεις πως Καβάλας μηχανή.

Τωρα στο θέμα τιμής δε ξέρω τι σκέφτονταν.
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Μίνι ταξιδιωτικό


 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μίνι ταξιδιωτικό


Αξιόλογη μοτοσυκλέτα
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Πήγα νωρίτερα μια βόλτα από τον Λυρη που τα φέρνει και του έριξα μια ματιά,σε αυτό με τις χυτές ζάντες βέβαια αλλά πάνω κάτω ίδιο μηχανάκι είναι.
Δείχνει όντως ποιοτικό, χωρίς να κλωτσαει κάτι ,να υπολείπεται σε ποιότητα από ότι έχουμε συνηθίσει γενικά-ας πούμε το Μπενελι όταν πρωτοβγηκε και το είδα ξενέρωσα φουλ από τις ατέλειες και τα φθηνά περιφερειακά- .
Είναι βέβαια αρκετά αδύνατη η σιλουέτα του,από τις φωτό το περίμενα λίγο πιο ογκώδες, όχι σε μέγεθος μεγάλου ον οφ προφανώς, αλλά θυμίζει το f650 σε μέγεθος.
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Πήγα νωρίτερα μια βόλτα από τον Λυρη που τα φέρνει και του έριξα μια ματιά,σε αυτό με τις χυτές ζάντες βέβαια αλλά πάνω κάτω ίδιο μηχανάκι είναι.
Δείχνει όντως ποιοτικό, χωρίς να κλωτσαει κάτι ,να υπολείπεται σε ποιότητα από ότι έχουμε συνηθίσει γενικά-ας πούμε το Μπενελι όταν πρωτοβγηκε και το είδα ξενέρωσα φουλ από τις ατέλειες και τα φθηνά περιφερειακά- .
Είναι βέβαια αρκετά αδύνατη η σιλουέτα του,από τις φωτό το περίμενα λίγο πιο ογκώδες, όχι σε μέγεθος μεγάλου ον οφ προφανώς, αλλά θυμίζει το f650 σε μέγεθος.
Άκη άνοιξε ένα τοπικ να τα κουβεντιάσουμε αναλυτικά. Γινε todor μπορεις!

Να μας πεις ποια έχεις γενικα στο μυαλό σου.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Άκη άνοιξε ένα τοπικ να τα κουβεντιάσουμε αναλυτικά. Γινε todor μπορεις!

Να μας πεις ποια έχεις γενικα στο μυαλό σου.
Χαχαχα.
Θα βγάλουμε καλοκαίρι και βάλε!
Είναι νωρίς ακόμα.
Πιθανότατα όταν κοντεύει η ώρα θα ανοίξω θέμα αφού είναι λαϊκή απαίτηση!:ha
Η αλήθεια είναι ότι ως ώρας με έχει κερδίσει το μορινι από βίντεο , απόψεις κατόχων κλπ.
Αλλά στην Πάτρα δεν το φέρνει ο συνεργάτης της ksr οπότε κάποια στιγμή θα ανέβω Αθήνα να το κάνω τέστ.
Αλλιώς πάλι στρώμ θα πάρω μου φαίνεται να γίνω όντως τοντορ!!!
 

tc-drift

Daggers in Brothel
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
F800GS
Χαχαχα.
Θα βγάλουμε καλοκαίρι και βάλε!
Είναι νωρίς ακόμα.
Πιθανότατα όταν κοντεύει η ώρα θα ανοίξω θέμα αφού είναι λαϊκή απαίτηση!:ha
Η αλήθεια είναι ότι ως ώρας με έχει κερδίσει το μορινι από βίντεο , απόψεις κατόχων κλπ.
Αλλά στην Πάτρα δεν το φέρνει ο συνεργάτης της ksr οπότε κάποια στιγμή θα ανέβω Αθήνα να το κάνω τέστ.
Αλλιώς πάλι στρώμ θα πάρω μου φαίνεται να γίνω όντως τοντορ!!!
Δεν ξέρω αν το είχα γράψει αλλού επειδή το είδα από κοντά το morini.

Εντυπωσιακό, όμορφο αλλα πως κατάφεραν να κάνουν τον συμπλέκτη τόσο απίστευτα βαρύ δεν μπορώ να το καταλάβω. Και μάλιστα το δοκίμασα σε 2 διαφορετικά κομμάτια. Μιλάμε για συμπλέκτη βαρέων βαρών. Αυτό για μένα από μόνο του είναι όχι. Να θυμίσω πως σε αυτό το μοτέρ το ίδιο στα cfmoto στα 2022 μπήκε slipper clutch και έφτιαξε το θέμα αλλά προφανώς η morini έχει το προηγούμενο spec σε συμπλέκτη.

Το vstrom 650 στη κατηγορία του ακόμα δε παίζεται για μένα. Η πιο safe επιλογή σε κάθε τομέα σε μια μοτοσυκλέτα που δείχνει ακόμα όμορφη και πληθωρική.
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Δεν ξέρω αν το είχα γράψει αλλού επειδή το είδα από κοντά το morini.

Εντυπωσιακό, όμορφο αλλα πως κατάφεραν να κάνουν τον συμπλέκτη τόσο απίστευτα βαρύ δεν μπορώ να το καταλάβω. Και μάλιστα το δοκίμασα σε 2 διαφορετικά κομμάτια. Μιλάμε για συμπλέκτη βαρέων βαρών. Αυτό για μένα από μόνο του είναι όχι. Να θυμίσω πως σε αυτό το μοτέρ το ίδιο στα cfmoto στα 2022 μπήκε slipper clutch και έφτιαξε το θέμα αλλά προφανώς η morini έχει το προηγούμενο spec σε συμπλέκτη.

Το vstrom 650 στη κατηγορία του ακόμα δε παίζεται για μένα. Η πιο safe επιλογή σε κάθε τομέα σε μια μοτοσυκλέτα που δείχνει ακόμα όμορφη και πληθωρική.
Δεν έχω καθόλου εικόνα απτό μορινι από κοντά.
Το μόνο που έχω διαβάσει είναι πως οι κάτοχοι στην Ιταλία είναι -οι περισσότεροι- πολύ ικανοποιημένοι.
Πέρα απ' αυτό,όσον αφορά τον συμπλέκτη,επειδή δεν μένω στην Αθήνα θενκ γκαντ,δεν νομίζω να με προβληματίσει πάρα πολύ .
Αν κατάλαβα καλά ότι εννοείς πως κουράζει σε κίνηση.
Η δουλειά είναι δίπλα στο σπίτι,τις χαμαλοδουλειες τις έχω ελαττώσει.
Όσον αφορά το στρώμ,δεν έχω οδηγήσει επόμενης γενιάς απτό πρώην δικό μου που ήταν του 2009,αν έχουν κάνει να έχει λίγο ελαφρότερη αίσθηση ίσως να παίζει σοβαρά.
Απλά με ξενερώνει η Σουζούκι που είναι εντελώς άτολμη.
 
Top Bottom