Είδα πώς ο
Doc.DD είπε θα γράψει μερικά πράγματα που οδήγησε το 650DS βέβαια επειδή είμασταν μαζί στο test ride να γράψω κι εγώ που αμέλησα να γράψω για καποιον ίσως που ενδιαφέρεται.
Εμένα προσωπικά η τελική γεύση απο την μοτοσυκλέτα δεν ήταν αυτή που θα ήθελα σαν χαρακτήρας κυρίως όχι σαν ποιότητα.
Ποιοτικά, φινίρισμα, πλαστικά βαφές, κολλήσεις είναι σε πολύ καλό επίπεδο σίγουρα. Η VOGE γενικά είναι καλή εκεί, εξάλλου πλασσάρεται ως η Premium Μάρκα της LONCIN Και σε ένα βαθμό το δικαιολογεί. Τριγμοί δεν υπάρχουν και οι βαφές φαίνονται καλές. Υπόψιν το μηχανάκι είχε κάπου 15.000χλμ δημοσιογραφικά και test ride χιλιόμετρα, του είχαν σκίσει τα ράμματα εν ολίγοις και έδειχνε σε πολύ καλή κατάσταση προς τιμήν του. Σίγουρα σε καλύτερη απο το αντίστοιχο δημοσιογραφικό Daytona Maverick 500 που έδειχνε πιο ταλαιπωρημένο.
Σαν μοτέρ είναι η γνωστή αίσθηση που είχε και ο παλιός γνωστός Rotax. Έχει επάρκεια δύναμης, έχει ροπή, κραδασμοί θα εμφανιστούν σε σημείο να σε ενοχλήσουν όταν πεις να ταξιδέψεις απο 130km/h Και πάνω. Αν ταξιδέυεις 120-125km/h είσαι στο καλό σημείο και με ηρεμία για το μοτέρ. Εδώ μια 6η σχέση θα άλλαζε τις ισορροπίες αλλά δυστυχώς έχει 5. Για χρήση πόλης υπέραρκετο για χρήση ταξιδίου τυπικό μονοκύλινδρο επαρκές αλλά σε ταξίδι με περιορισμούς. Τα 120-130 ρεαλιστική ταχύτητα ταξιδίου με τελική στο κοντέρ να δεις 170 κάπου. Τιμόνι άψογο όσο πλατύ χρειάζεται για να έχεις καλή αίσθηση και σε σωστό ύψος να σε αφήνει να σηκωθείς και όρθιος αν χρειαστεί αλλά όχι τόσο πλατύ που να μην περνάς ανάμεσα απο αυτοκίνητα άνετα. Αέρας πάει ανάμεσα στη κίνηση αν και λίιιιιγο ψηλόβαρο στις επιτόπιες μανούβρες.
Εκεί που δεν με κάλυψε είναι στην λειτουργία των αναρτήσεων και στην αίσθηση απο το πλαίσιο που για μένα είναι πολύ σφιχτό και ασφάλτινο για τον χαρακτήρα της μηχανής και με μέτριες και κακώς γρήγορες αποσβέσεις οι αναρτήσεις. Το πίσω αμορτισέρ αφήνει μια budgetg αίσθηση, θα έλεγα μου θύμισε σε λειτουργία Yamaha mt07 πρώτης γενιάς (κακό αυτό). Επιπλέον δεν έχει ρυθμίσεις οπότε κλάιν μάιν. Αυτός που σχεδίασε τις ελαστικότητες στο πλαίσιο και ρύθμισε τις αναρτήσεις καλό ΟΑΕΔ του εύχομαι..
Η θέση οδήγησης επίσης είναι αρκετά ΄΄χωστή΄΄ στη μηχανη για τα γούστα μου και οι γωνίες στα γόνατα τελικά αρκετά κλειστές. Αυτό δεν είναι Super deal braker Αλλά αν την αγόραζα επιτόπου θα πήγαινε σε ταπετσέρη να βάλει 3 πόντους αφρώδες να φτιάξει η γωνία στα πόδια και να γίνει πιο άνετη η σέλα (όποιος είχε μπει στο στρατό σε Stayer Πίσω στις ξύλινες τάβλες ίδια αίσθηση!). Ανεμοκάλυψη καλή για το ύψος μου δεν θέλει aftermarket ζελατίνα (1.75), λειτουργία ψεκασμού της Bosch Αρκετά καλή αν και στο κλείσιμο του γκαζιού τέρμα είναι απότομο στην επαναφορά κάπως. Αυτό δεν σου δίνει αντίστοιχα κακή αίσθηση όπως σε άλλες μηχανές καθώς δεν υπάρχει η τρελή δύναμη να προκαλέσει αυτή την έντονη αίσθηση λόξυγγα αλλά είναι παρούσα και δεν εχεις το απόλυτο peace of mind (είμαι και καλομαθημένος απο το απόλυτο στο είδος 800GS)
Σασμάν θετικό και ακριβές αλλά με ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαδρομή του λεβιέ για τα γούστα μου, Ο παλαιομοδότικος χαρακτήρας και σχεδίαση του (βλέπε Rotax μοτέρ) εδώ φαίνεται. Οι ιδιοκτήτες αντιστοιχων BMW Xchallenge να μου πουν απο περιέργια αν και εκεί έχει τόσο μεγάλη διαδρομή στην αλλαγη ταχυτήτων ή εκαναν κάτι οι Κινέζοι στον μοχλισμό
amyroukai ztakisg16 endtourista . Συμπλέκτης ικανοποιητικός σε αίσθηση αν και λίγο πίσω απο τον πιο πρόσφατο ανταγωνισμό που έχει καθιερώσει τα σαφώς πιο ελαφριά σε αίσθηση Slipper clutch. Στη πολύ κίνηση κάποια στιγμή θα κουράσει ενδεχομένως.
Φρένα υπερβολικά ρυθμισμένα στην φιλικότητα με ήπιο αρχικό δάγκωμα αλλά μεγάλη δύναμη πέδησης αν πιέσεις καλά. Ίσως με ένα σετ καλά τακάκια εμπρός να φτιάξει. Είναι κρίμα καθώς έχει δύναμη το σύστημα αλλά δεν σε αφήνει στις μανούβρες να παίξεις με ένα δάκτυλο και σου δίνει μια ανασφάλεια. Νισάφι με τους ΄΄νέους αναβάτες΄΄ και την φιλική αίσθηση. Κακό τους κάνεις καθώς όταν βάλουν πλέον αρκετή δύναμη η πέδηση αυξάνεται εκθετικά και τελικά ο συνολικός έλεγχος είναι λιγότερος στην πορεία της μηχανής και μια ενδεχόμενη μανούβρα αποφυγής ατυχήματος.
Θα το αγόραζα τελικά? ¨Οχι είναι η απάντηση καθώς εφόσον ζητάνε 7 χιλιάρικα για ένα μηχανάκι με παλιάς κοπής μοτέρ 5τάχυτο περίμενα τουλάχιστον σε πλαίσιο και αναρτήσεις να έχει περισσότερη μελέτη για χρήση on-OFF και τελικά δεν είχε. Είναι σαν ένα Street ψηλωμένο σε αίσθηση σε πλαίσιο αναρτήσεις, δεν νιώθεις τις διαδρομές των αναρτήσεων και μια αφρατη αίσθηση και τελικά με αυτό το μοτέρ παίρνεις μια περίεργη τελική αίσθηση σαν να έβαλες σε Tracer 700 μοτέρ απο KLR 650. Δηλαδή γουατ δε φακ!!
Τίμια προσπάθεια αλλά για μένα Not good enough θέλει δουλειά και είναι κρίμα.