VOGE 900DS CONCEPT

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Άμα ο κινητήρας του,(bmw) είναι το ίδιο αξιόπιστος από τον κινητήρα του ds500 (honda) ίσως το σκεφτώ.
Στα πρώτα μοντέλα είχε γίνει ανάκληση για αλλαγή μπιελών.
Δεν πήγε καλά στην αγορά το 850 της ακατονόμαστης σε αντίθεση με το πολύ πετυχημένο 800 οπότε δεν υπάρχει feedback.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Στα πρώτα μοντέλα είχε γίνει ανάκληση για αλλαγή μπιελών.
Δεν πήγε καλά στην αγορά το 850 της ακατονόμαστης σε αντίθεση με το πολύ πετυχημένο 800 οπότε δεν υπάρχει feedback.
βέβαια για την ιστορία να αναφέρω πώς και κάποια απο τα πρώτα μοτέρ της ROTAX στα 800 το 2008 είχαν κι αυτά κάτι προβήματα νομίζω στα πιστόνια.

Απο το 2018 που φορέθηκε το μοτέρ αυτό της LONCIN στα BMW έχουν περάσει 5 χρόνια. Έχουν αναφερθεί άλλα προβλήματα πέρα απο αυτό που αναφέρεις στα πρώτα μοντέλα? Έχω διαβάσει πως σαν μοτέρ κάνει αρκετούς μηχανικούς θορύβους αλλά αυτό απο μόνο του οκ είναι ένα χαρακτηριστικό του μοτέρ δεν έχω δει κάπου θέματα αξιοπιστίας αλλα ίσως δεν έχω ψάξει και τόσο.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Στα πρώτα μοντέλα είχε γίνει ανάκληση για αλλαγή μπιελών.
.
Όχι σε αυτό το μοτέρ Κώστα .
Το οχτωμισι είχε θέματα ,ναι,το 900 δεν έχει βγάλει κάτι ,τουλάχιστον ακομα
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Όχι σε αυτό το μοτέρ Κώστα .
Το οχτωμισι είχε θέματα ,ναι,το 900 δεν έχει βγάλει κάτι ,τουλάχιστον ακομα
Μπα είναι 900 τώρα? Σόρρυ είχα μείνει στο 850.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Όχι σε αυτό το μοτέρ Κώστα .
Το οχτωμισι είχε θέματα ,ναι,το 900 δεν έχει βγάλει κάτι ,τουλάχιστον ακομα
το 900 υποθέτω είναι το μοτέρ που φοράει και το 900 XR το BMW? Toυ 850GS το μοτέρ της LONCIN έχει διαστάσεις 84x77mm (bore x stroke). Του 900 XR 86 x 77mm. Που σημαίνει υποθέτω πως μιλάμε για το ίδιο βασικά μοτέρ με 2mm πιο μεγάλο έμβολο. Δεν ξέρω τι άλλες αλλαγές ή αναβαθμίσεις μπορεί να έκαναν. Απλά το αναφέρω.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
το 900 υποθέτω είναι το μοτέρ που φοράει και το 900 XR το BMW? Toυ 850GS το μοτέρ της LONCIN έχει διαστάσεις 84x77mm (bore x stroke). Του 900 XR 86 x 77mm. Που σημαίνει υποθέτω πως μιλάμε για το ίδιο βασικά μοτέρ με 2mm πιο μεγάλο έμβολο. Δεν ξέρω τι άλλες αλλαγές ή αναβαθμίσεις μπορεί να έκαναν. Απλά το αναφέρω.
το ιδιο ειναι ,το παλιο του nuda για την ιστορια ειναι 84χ81
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Λονσιν είναι και το 900.
Απλά είναι πιο προσεγμένο σε σχέση με την τσαπατσουλια και τις βιασύνες του 850 για να πιάσουν το crf1000L της ηονδα .
Και που το πλήρωσαν με δύο ανακλήσεις πριν καλά καλά κυκλοφορήσει .
Σε αρκετά πρώτα 850 φαίνεται η φλανζοκολλα στα καπάκια των κεφαλών ,λογικά τα διόρθωσαν άρον άρον και δρόμο ...
 
Τελευταία επεξεργασία:

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Όταν έρθει θα το κάνω τέστ,και αν είναι πιο αξιόπιστη πρόταση απ' το ds 500 (που κατά βάθος δεν το πιστεύω με την καμμία)θα το σκεφτώ.Θα παίξει ρόλο καί η ησυχία στην λειτουργία του κινητήρα και γενικά η τραχυτητα του μοτέρ, γιατί όπως έχω προαναφέρει το κυριώτερο μειονέκτημα του voge500 (εκτός από την σέλλα,)είναι η τραχυτητα του μοτέρ εν σχέσει με το ίδιο του Χόντα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
το ιδιο ειναι ,το παλιο του nuda για την ιστορια ειναι 84χ81
Βρε Μανώληηηη.... θα μου μαγαρίσεις και το Nuda τώρα; :):):)

Ο κινητήρας αυτός του Nuda (όπως και ο 800άρης των F700 και F800) είναι ο Rotax που κατασκευαζόταν στην Αυστρία, αλλά συναρμολογούσαν για λογαριασμό της BMW στο Βερολίνο της Γερμανίας. Αυτό είναι πανεύκολο να διασταυρωθεί από τα VINs των μοτοσυκλετών. Μη τα μπερδεύουμε με τους μονοκύλινδρους των F650 που κατασκεύαζε η Loncin αργότερα.

Και πέρα από τις Γερμανικές καταβολές... το Nuda είναι αυτό που είναι γιατί το έπιασαν ευλογημένα Ιταλικά χεράκια.... χεράκια με αληθινή αγάπη για τον μοτοσυκλετισμό.... με έμφυτη ανάγκη και πάθος για τη κατασκευή του μοναδικού (δεν εννοώ μόνο το Nuda) και με μια BMW που τότε (και ευτυχώς) τους έδωσε το ελεύθερο να σχεδιάζουν, να εξελίσσουν και να παράγουν "Ιταλικά" στο εργοστάσιο που γεννήθηκαν όλα τα Ιταλο-Husqvarna. Τα βίντεο από το εργαστήρι στο Varese είναι γεμάτα όραμα και αγάπη.

Για τον ίδιο λόγο αγαπάω την Aprilia και την MotoGuzzi, όσο τουλάχιστον τους αφήνει ακόμη η Piaggio να λειτουργούν με αγάπη και με 100% Ιταλικά υλικά πριν το γυρίσει και αυτή στις Κινεζοσυνεργασίες όπως κάνει με τα σκούτερ της... μαθαίνω. Αν δούμε διαχρονικά τις κατασκευές των Ιταλών -άσχετα από την εμπορική τους επιτυχία- είναι εύκολο να διακρίνεις την αγάπη και την ανάγκη να δίνουν μοτοσυκλέτες με ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο σχεδιασμό. Δε μπορούμε από τη μια να επικαλούμαστε την ανεξήγητα ρομαντική αγάπη μας για την μοτοσυκλέτα και να αγνοούμε το Ιταλικό πάθος για τις υπέροχες δίτροχες κατασκευές τους και από την άλλη να συζητάμε για τις άχρωμες επιχειρηματικές δραστηριότητες της Loncin ως φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Εγώ τουλάχιστον αρνούμαι να ενταχθώ σε αυτή την στεγνή και στυγνή φιλοσοφία. Αυτά αποκτούνται με κουλτούρα με ιστορία και με κάποιο παρελθόν.... αυτά κάνουν κάποιες μοτοσυκλέτες να είναι έργα τέχνης και όχι απλώς μέταλλα και πλαστικά.

Αυτά από εμένα και spam off.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Βρε Μανώληηηη.... θα μου μαγαρίσεις και το Nuda τώρα; :):):)

Ο κινητήρας αυτός του Nuda (όπως και ο 800άρης των F700 και F800) είναι ο Rotax που κατασκευαζόταν στην Αυστρία, αλλά συναρμολογούσαν για λογαριασμό της BMW στο Βερολίνο της Γερμανίας. Αυτό είναι πανεύκολο να διασταυρωθεί από τα VINs των μοτοσυκλετών. Μη τα μπερδεύουμε με τους μονοκύλινδρους των F650 που κατασκεύαζε η Loncin αργότερα.

Και πέρα από τις Γερμανικές καταβολές... το Nuda είναι αυτό που είναι γιατί το έπιασαν ευλογημένα Ιταλικά χεράκια.... χεράκια με αληθινή αγάπη για τον μοτοσυκλετισμό.... με έμφυτη ανάγκη και πάθος για τη κατασκευή του μοναδικού (δεν εννοώ μόνο το Nuda) και με μια BMW που τότε (και ευτυχώς) τους έδωσε το ελεύθερο να σχεδιάζουν, να εξελίσσουν και να παράγουν "Ιταλικά" στο εργοστάσιο που γεννήθηκαν όλα τα Ιταλο-Husqvarna. Τα βίντεο από το εργαστήρι στο Varese είναι γεμάτα όραμα και αγάπη.

Για τον ίδιο λόγο αγαπάω την Aprilia και την MotoGuzzi, όσο τουλάχιστον τους αφήνει ακόμη η Piaggio να λειτουργούν με αγάπη και με 100% Ιταλικά υλικά πριν το γυρίσει και αυτή στις Κινεζοσυνεργασίες όπως κάνει με τα σκούτερ της... μαθαίνω. Αν δούμε διαχρονικά τις κατασκευές των Ιταλών -άσχετα από την εμπορική τους επιτυχία- είναι εύκολο να διακρίνεις την αγάπη και την ανάγκη να δίνουν μοτοσυκλέτες με ιδιαίτερο και αναγνωρίσιμο σχεδιασμό. Δε μπορούμε από τη μια να επικαλούμαστε την ανεξήγητα ρομαντική αγάπη μας για την μοτοσυκλέτα και να αγνοούμε το Ιταλικό πάθος για τις υπέροχες δίτροχες κατασκευές τους και από την άλλη να συζητάμε για τις άχρωμες επιχειρηματικές δραστηριότητες της Loncin ως φυσική εξέλιξη των πραγμάτων. Εγώ τουλάχιστον αρνούμαι να ενταχθώ σε αυτή την στεγνή και στυγνή φιλοσοφία. Αυτά αποκτούνται με κουλτούρα με ιστορία και με κάποιο παρελθόν.... αυτά κάνουν κάποιες μοτοσυκλέτες να είναι έργα τέχνης και όχι απλώς μέταλλα και πλαστικά.

Αυτά από εμένα και spam off.
στεφανε το μοτερ της ροταχ εχει ομοιοτητες με το μοτερ της lochin?
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
στεφανε το μοτερ της ροταχ εχει ομοιοτητες με το μοτερ της lochin?
Της Rotax αν έχει ομοιότητες με της Lonchin ή αν της Lonchin έχει ομοιότητες με τον Rotax; Γιατί αν αναφερόμαστε για το δεύτερο... χρειάζεται να συζητάμε;
Συγκεκριμένα για το Nuda.... έχει οποιοσδήποτε κινητήρας της Lonchin 45 (315) μοίρες γωνία στροφαλοφόρου;
Επίσης... εξήγησα τι σημαίνει Ιταλική παρέμβαση, Ιταλική φιλοσοφία. Αυτό είναι θέμα ταμπεραμέντου και δεν αντιγράφεται...
 
Τελευταία επεξεργασία:

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Της Rotax αν έχει ομοιότητες με της Lonchin ή αν της Lonchin έχει ομοιότητες με τον Rotax; Γιατί αν αναφερόμαστε για το δεύτερο... χρειάζεται να συζητάμε;
Συγκεκριμένα για το Nuda.... έχει οποιοσδήποτε κινητήρας της Lonchin 45 (315) μοίρες γωνία στροφαλοφόρου;
Επίσης... εξήγησα τι σημαίνει Ιταλική παρέμβαση, Ιταλική φιλοσοφία. Αυτό είναι θέμα ταμπεραμέντου και δεν αντιγράφεται...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Της Rotax αν έχει ομοιότητες με της Lonchin ή αν της Lonchin έχει ομοιότητες με τον Rotax; Γιατί αν αναφερόμαστε για το δεύτερο... χρειάζεται να συζητάμε;
Συγκεκριμένα για το Nuda.... έχει οποιοσδήποτε κινητήρας της Lonchin 45 (315) μοίρες γωνία στροφαλοφόρου;
Επίσης... εξήγησα τι σημαίνει Ιταλική παρέμβαση, Ιταλική φιλοσοφία. Αυτό είναι θέμα ταμπεραμέντου και δεν αντιγράφεται...
Νταξει το πιάσαμε.. :p
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
παρουσιαζεται τωρα
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Top Bottom