Wind Buffeting...

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Δεν είμαι αψηλός ρε παιδιά, 1.75 είμαι χαχαχα.

τα πήρα κρανίο και παρήγγειλα το Shoei. Λογικά με αυτό το σοφιστικέ όπως φαίνεται τουριστικό κράνος και με το combo ζελατίνας που έχω θα έχω πετύχει τη λύση που θέλω. Να πας 150-160 κύριος, ατσαλάκωτος και ακούνητος. Θα δείξει!
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Τόσα χρόνια στα naked δεν με απασχολούσαν τέτοια θέματα, ξύλο στην Εθνική και άγιος ο θεός.

Τώρα που έχω το 990 adv, αντιμετώπισα και εγώ θέμα! Δεν με απασχολεί ο αέρας, δεν νοιώθω να με χτυπάει κάπου αλλά είχα θόρυβο, βουητό στην Εθνική. Το αντιμετώπισα με την αγορά ενός κινεζοφρυδακίου των 12Ε μιας και προφανώς απλά ήθελα μια λίγο διαφορετική ροή του αέρα, δεν είχα θέμα με την ανεμοκάλυψη. Δεν εξαλήφθηκε εντελώς το θέμα αλλά σίγουρα είναι καλύτερα από πριν.
Το μηχανάκι είναι με στοκ ζελατινά, έχω λίγο πιο ψηλή σέλα και είμαι 1,98. Κράνος RPHA 11.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Δε μπορώ να καταλάβω, γιατί πάτε και ψηλωνετε τόσο πολύ.
Να, είδατε τώρα προβλήματα που αντιμετωπίζετε;; λ
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Δε μπορώ να καταλάβω, γιατί πάτε και ψηλωνετε τόσο πολύ.
Να, είδατε τώρα προβλήματα που αντιμετωπίζετε;; λ
Είναι πιο σημαντικό το θέμα της στρωτής ροής αέρα παρά της κάλυψης. στον λίγο καιρό με το Ζ750 δεν με ενοχλούσε γιατί δεν έκανε θόρυβο ο αέρας. Στα μηχανάκια με φέρινγκ μπορεί να μην σε σπρώχνει η πίεση πίσω αλλά σου παίρνει τα αυτιά το βουητό. Από τα χειρότερα/το χειρότερο που έχω οδηγήσει από πλευράς θορύβου αέρα ήταν το F800GS-ADV.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Πολύ σωστα.

Νομίζω ομως πως οι
κατασκευαστές δίνουν έμφαση στην προστασία από κρύο-βροχή, παρά από το πώς σε χτυπαει ο αερας.



Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Δεν είμαι αψηλός ρε παιδιά, 1.75 είμαι χαχαχα.

τα πήρα κρανίο και παρήγγειλα το Shoei. Λογικά με αυτό το σοφιστικέ όπως φαίνεται τουριστικό κράνος και με το combo ζελατίνας που έχω θα έχω πετύχει τη λύση που θέλω. Να πας 150-160 κύριος, ατσαλάκωτος και ακούνητος. Θα δείξει!
Ποιο μοντελο Shoei?
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Το GT-air 2 αγοράστηκε και πράγματι είναι ένα εξαιρετικό και πολύ πολύ μελετημένο τουριστικό κράνος για μοτοσυκλέτες με όρθια θέση οδήγησης και φέρινγκ κατα βάση δηλαδή όπως και το διαφημίζουν και απο την Shoei.



Φαίνεται πώς είναι΄ενα κράνος με πολύ δουλειά στoν σχεδιασμό, κορυφαία ποιότητα σε όλα του, απο τις ζελατίνες μέσα και έξω με UV προστασίες, απο την ποιότητα του εσωτερικού, απο το φινίρισμα γενικά και γενικά φαίνεται πώς κουβαλάει όλη την τεχνογνωσία της Shoei χρόνων..

Επίσης είναι εξαιρετικά αθόρυβο και βασικά ακούς το μοτέρ όσο πρέπει και σχεδόν τίποτα απο αεροδυναμικούς θορύβους.

Στο θέμα του Wind Buffeting πράγματι στη μία βόλτα που το άνοιξα εθνική φαίνεται η δουλειά που έχει στον σχεδιασμό της αεροδυναμικής και με την ζελατίνα που έχω φτιάξει μπορώ να πώ πως είμαι πολύ ικανοποιημένος πλέον, φαίνεται πως η μηχανή πάει και 150-160 χωρίς να νιώθεις στροβιλισμούς, κουνήματα, υπάρχει σταθερότητα και εντάξει μάλλον δεν είναι 1200gs(Αν και δεν ε΄χω καβαλήσει 1200gs σε ταξίδι να δω την ανεμοκάλυψη, απο όσα ακούω) αλλά πλέον ότι νιώθεις είναι ελάχιστο και πιστεύω μπορείς να ταξιδέψεις ώρες χωρίς προβλήματα.

Το Setup που κατέληξα είναι μια Mixed ζελατίνα της ERMAX με ένα φρυδάκι της MRA. Ουσιαστικά αν κάποιος θέλει να πάρει την καλύτερη έτοιμη λύση (που προφανώς και αυτή είναι η ορθή επιλογή) υπάρχει στο εμπόριο μία ζελατίνα που έχει αυτό το Setup έτοιμο τουλάχιστον για Tiger. Και είναι της Puig Αυτή..



Στο tiger λοιπόν συγκεκριμένα με αυτή τη ζελατίνα και με ένα κράνος κορυφαίο τουριστικό όπως το Shoei GT air 2 έχεις ένα εργαλείο με σχεδόν άψογη ανεμοκάλυψη και αίσθηση πιστεύω και για ύψη ως 1.80-1.85.

Εντάξει amyroukai ??! Άντε με το καλό!!
 
Τελευταία επεξεργασία:

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εντάξει amyroukai ??! Άντε με το καλό!!
Eντάξει μένει να μάθω κόστη σέρβις και πόσο ζει το μοτέρ, μετά μένουν απλά ταπεινά πράγματα όπως το θέμα του κουμπαρά, αλλά τέλος πάντων σε ανάπτυξη είμαστε δεν ασχολούμαστε με κέρματα τώρα.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Eντάξει μένει να μάθω κόστη σέρβις και πόσο ζει το μοτέρ, μετά μένουν απλά ταπεινά πράγματα όπως το θέμα του κουμπαρά, αλλά τέλος πάντων σε ανάπτυξη είμαστε δεν ασχολούμαστε με κέρματα τώρα.
Θέλω να μην σε προβληματίζουν μερικές ψωροχιλιάδες ευρό.. Αυτά για τους ψιλικατζήδες όχι για έμας..!

Απο ιδιοκτήτες ξέρω παιδιά που έχουν φτάσει αισίως και 100.000km χωρίς προβλήματα και υπάρχουν κάφτες που τους βάζουν προγράμματα ή και εκκεντροφόρους, εξατμίσεις, φίλτρα και τα σκάνε πρώτες δευτέρες όλη μέρα και αλλάζουν κάθε τόσο μοτέρ, σασμάν και διάφορα τετοια ωραία!

Κόστος σέρβις που έκανα το μεγάλο με βαλβίδες στον Κόντη εξουσιοδοτημένο triumph Πήγε 230€.
 
Top Bottom