X-ADV 2023 Μπλιμπλικια aftermarket και εξατμιση

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Επειδη ειμαι πολυ πιο κοντα στο "ασχετος" απ οτι στο "γνωστης" σε αυτου του ειδους τα μηχανακια εχω δυο ερωτησεις και αν ξερει καποιος ,ας μου δωσει τα φωτα του..
Πηρα προσφατα το συγκεκριμενο μηχανακι και θελω να του βαλω μερικα μπλιμπλικια πανω..
Περα ολων των αλλων , εχω βαλει μεσα στην παραγγελια και μανετες φρενων cnc..Σε μια κουβεντα που ειχα με καποιον ,μου ειπε οτι αλλαζει εντελως η αισθηση του φρεναρισματος με τα aftermarket , προς το χειροτερο και μου ειπε να κρατησω τις μαμα πανω.
Ισχυει κατι τετοιο..;
Και η δευτερη ερωτηση , εχει να κανει με την εξατμιση..
Εχω παλι ετοιμη προς παραγγελια μια acrapovic με λαιμους , αλλα ο ιδιος τυπος ,μου ειπε το εξης
If you don’t plan remap, to avoid any damage, I advise not install complete system. If don’t really want remap, my advise is to not install race air filter and dont wot (full throttle) all the time...
Ζηταω την βοηθεια του κοινουυυυυυ!!
 

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
Για την ολόσωμη αν δεν το διευκρινίζει η ίδια η Akrapovic στο site της, να τους στείλεις email και να ρωτήσεις.

Σε αντίστοιχη δική μου απορία. η Yoshimura μου απάντησε πως εφόσον κατασκευάζονται σε μηδέν υψόμετρο (California), αν ζεις σε μηδεν υψόμετρο (όπως εμείς εδώ) δε χρειάζεται retuning. Σε υψηλότερο υψόμετρο, λόγω χαμηλότερης περιεκτικότητας οξυγόνου, ναι.
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Σε γενικες γραμμες αν βγαινει ο καταλυτης τοτε θες προγραμματισμο, αν οχι δεν θες
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
να βάλεις μόνο τελικό αν το θες κυρίως για ήχο εμφάνιση και καλύτερα άσε και το μαμά φίλτρο αέρα επάνω. Οι σύγχρονες ECU μαζί με τον αισθητήρα λάμδα μπορούν να διαχειριστούν αλλαγές στην στοιχειομετρική αναλογία καυσίμου/αέρα κάπου 3%. Συνεπώς είσαι μέσα στα όρια ασφαλείας δεν αλλάζεις κάτι τόσο επεμβατικά. Πρέπει όμως να έρθεις και σε μια συνεννόηση με το συνεργέιο σου αν επηρεάζεται η εγγύηση.

Τώρα αν μπεις στην διαδικασία ολόσωμης εξάτμισης επειδή αλλάζεις την διατομή των σωλήνων στην έξοδο των καυσαερίων, αλλάζει το πράγμα και μαζί με αλλαγή σε ελευθερο φίλτρο αέρα πάμε σε καθεστώς ΦΠΕ (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση). Θα πρέπει να επέμβεις στην χαρτογράφηση και να μπει σε καυσανάλυση και πιθανώς και σε δυναμόμετρο το μηχανάκι να ρυθμιστεί. Εκεί επηρέζεται 100% η εγγύηση.

Σκέψου και πράξε ανάλογα. Επίσης όπως ανέφερε ο Γιώργος απο πάνω δεν ξέρω που έχει τον καταλύτη το μηχανάκι αυτό. Αν είναι μέσα στο τελικό ίσως επηρεάζει περισσότερο ακόμα και η αλλαγή τελικού. Πάντως επειδή ψήνεται και αυστηροποίηση της νομοθεσίας θα σου έλεγα να πάρεις εξάτμιση με homologation και μή αφαιρούμενο σιγαστηρα μην βρεθείς προ εκπλήξεως
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Εγώ θα απαντήσω για τις μανετες μιας κ δεν απάντησε κανείς..Με κινεζικές που έχω δοκιμάσει όντως αλλάζει αισθητά η αίσθηση,αλλά σιγά σιγά την συνηθίζεις.. Πλέον δεν θα έβαζα, αυτά τα έκανα πιτσιρικάς..Επονυμες δεν έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη..
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Στην ολόσωμη θα χρειαστεί remap λογικά
Κι εγώ έτσι νομίζω…πήγα χθες στον Σαρακακη και ρώτησα τον τύπο με τα μακριά μαλλια (εν θυμάμαι το όνομα του) και μου είπε ότι «αν είναι να αλλάξεις εξάτμιση , καν το από λαιμούς , αλλιώς θα έχεις μόνο εμφάνιση..Και αν παρεις εξάτμιση με βίδα στον σιγαστηρα και όχι πονταρισμενο,υπάρχει πιθανότητα να πέσει το μηχανάκι σε αποδόσεις αν βγάζεις τον σιγαστήρα..)
Μπερδεμα…
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Στην ολόσωμη θα χρειαστεί remap λογικά
Σε ευχαριστω για την απάντηση σου..Αν είναι να χρειαστεί remapping ,με βλέπω να μένω με την μαμά εξάτμιση..
Δεν είμαι να παίζω με την εγγύηση , ακόμα δεν το πήρα..
Σε ευχαριστω πολύ για την απάντηση σου παλικάρι μου!
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
να βάλεις μόνο τελικό αν το θες κυρίως για ήχο εμφάνιση και καλύτερα άσε και το μαμά φίλτρο αέρα επάνω. Οι σύγχρονες ECU μαζί με τον αισθητήρα λάμδα μπορούν να διαχειριστούν αλλαγές στην στοιχειομετρική αναλογία καυσίμου/αέρα κάπου 3%. Συνεπώς είσαι μέσα στα όρια ασφαλείας δεν αλλάζεις κάτι τόσο επεμβατικά. Πρέπει όμως να έρθεις και σε μια συνεννόηση με το συνεργέιο σου αν επηρεάζεται η εγγύηση.

Τώρα αν μπεις στην διαδικασία ολόσωμης εξάτμισης επειδή αλλάζεις την διατομή των σωλήνων στην έξοδο των καυσαερίων, αλλάζει το πράγμα και μαζί με αλλαγή σε ελευθερο φίλτρο αέρα πάμε σε καθεστώς ΦΠΕ (φίλτρο, πρόγραμμα, εξάτμιση). Θα πρέπει να επέμβεις στην χαρτογράφηση και να μπει σε καυσανάλυση και πιθανώς και σε δυναμόμετρο το μηχανάκι να ρυθμιστεί. Εκεί επηρέζεται 100% η εγγύηση.

Σκέψου και πράξε ανάλογα. Επίσης όπως ανέφερε ο Γιώργος απο πάνω δεν ξέρω που έχει τον καταλύτη το μηχανάκι αυτό. Αν είναι μέσα στο τελικό ίσως επηρεάζει περισσότερο ακόμα και η αλλαγή τελικού. Πάντως επειδή ψήνεται και αυστηροποίηση της νομοθεσίας θα σου έλεγα να πάρεις εξάτμιση με homologation και μή αφαιρούμενο σιγαστηρα μην βρεθείς προ εκπλήξεως
Έστειλα μήνυμα στην akrapovic όπως ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω και τους ρωτησα..Περιμένω απάντηση.νομίζω ,τον έχει τον καταλύτη στους λαιμούς..Δεν είμαι απόλυτος βεβαια,γιατί θέλω να δω στα χαρτιά της μηχανής..
Σε ευχαριστω για τον χρόνο σου και Τη να απάντηση σου παίχτη μου!
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Εγώ θα απαντήσω για τις μανετες μιας κ δεν απάντησε κανείς..Με κινεζικές που έχω δοκιμάσει όντως αλλάζει αισθητά η αίσθηση,αλλά σιγά σιγά την συνηθίζεις.. Πλέον δεν θα έβαζα, αυτά τα έκανα πιτσιρικάς..Επονυμες δεν έχω δοκιμάσει για να έχω άποψη..
Σε ευχαριστω πολύ για την απάντηση παιχτη μου..
Εχω παραγγείλει διάφορα για το μηχανάκι από eBay (πίσω και μπρος carbon φτερά,μανιτάρια κτλ) και τις είδα τις μανετες και μου άρεσαν πολύ οπτικά και τις έβαλα και αυτές μέσα (60€ το ζευγάρι)…Αν δω ότι με χαλάνε , το πολύ πολύ τις χαρίζω σε κάποιον…Και απ το ίδιο μαγαζί πήρα και ένα side stand που μου άρεσε άλλο ένα 20ρικο…Μπροστα σε αυτά που έχω δώσει τις 10 τελευταίες μέρες για το μηχανάκι κι εμενα , το να χάσω 80€ είναι πταίσμα…Είπα να το πάω all the way..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έστειλα μήνυμα στην akrapovic όπως ανέφερε ένας φίλος πιο πάνω και τους ρωτησα..Περιμένω απάντηση.νομίζω ,τον έχει τον καταλύτη στους λαιμούς..Δεν είμαι απόλυτος βεβαια,γιατί θέλω να δω στα χαρτιά της μηχανής..
Σε ευχαριστω για τον χρόνο σου και Τη να απάντηση σου παίχτη μου!
Παίχτη.... την αναφορά περί αποστολής με e-mail στην akrapovic σου την έκανε "φίλη" του forum. Απλά για να τα γράφουμε σωστά.
 

dorso

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
990 adventure s
Σε ευχαριστω πολύ για την απάντηση παιχτη μου..
Εχω παραγγείλει διάφορα για το μηχανάκι από eBay (πίσω και μπρος carbon φτερά,μανιτάρια κτλ) και τις είδα τις μανετες και μου άρεσαν πολύ οπτικά και τις έβαλα και αυτές μέσα (60€ το ζευγάρι)…Αν δω ότι με χαλάνε , το πολύ πολύ τις χαρίζω σε κάποιον…Και απ το ίδιο μαγαζί πήρα και ένα side stand που μου άρεσε άλλο ένα 20ρικο…Μπροστα σε αυτά που έχω δώσει τις 10 τελευταίες μέρες για το μηχανάκι κι εμενα , το να χάσω 80€ είναι πταίσμα…Είπα να το πάω all the way..
Όπως νομίζεις, δεν είναι κ κάνα μεγάλο ποσό..Στο δικό σου πάντως που έχει κ χούφτες κ δεν φαίνονται εγώ δεν θα τις άλλαζα..
 

Thanpen

Μέλος
Περιοχή
Κορινθος
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Africa twin
Tuareg 660
Κι εγώ έτσι νομίζω…πήγα χθες στον Σαρακακη και ρώτησα τον τύπο με τα μακριά μαλλια (εν θυμάμαι το όνομα του) και μου είπε ότι «αν είναι να αλλάξεις εξάτμιση , καν το από λαιμούς , αλλιώς θα έχεις μόνο εμφάνιση..Και αν παρεις εξάτμιση με βίδα στον σιγαστηρα και όχι πονταρισμενο,υπάρχει πιθανότητα να πέσει το μηχανάκι σε αποδόσεις αν βγάζεις τον σιγαστήρα..)
Μπερδεμα…
Αν βγάλεις τον σιγαστήρα αλλάζει λίγο η συμπεριφορά της στο γκάζι από τι έχω διαπιστώσει εγώ σε 2 μηχανές , ‘’αδειαζει’’ λίγο στα χαμηλά . Κάποιοι λένε δίνει στα ψηλά αλλά εγώ δεν το έχω καταλάβει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Σε ευχαριστω πολύ για την απάντηση παιχτη μου..
Εχω παραγγείλει διάφορα για το μηχανάκι από eBay (πίσω και μπρος carbon φτερά,μανιτάρια κτλ) και τις είδα τις μανετες και μου άρεσαν πολύ οπτικά και τις έβαλα και αυτές μέσα (60€ το ζευγάρι)…Αν δω ότι με χαλάνε , το πολύ πολύ τις χαρίζω σε κάποιον…Και απ το ίδιο μαγαζί πήρα και ένα side stand που μου άρεσε άλλο ένα 20ρικο…Μπροστα σε αυτά που έχω δώσει τις 10 τελευταίες μέρες για το μηχανάκι κι εμενα , το να χάσω 80€ είναι πταίσμα…Είπα να το πάω all the way..
Θεμα γούστου είναι. Πιθανώς να σου αρέσουν και καλύτερα οι cnc μανετες. Έχουν τετράγωνη διατομή συνήθως. Εμένα σε bandit που φόραγα μια χαρά με βόλευαν.
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Παίχτη.... την αναφορά περί αποστολής με e-mail στην akrapovic σου την έκανε "φίλη" του forum. Απλά για να τα γράφουμε σωστά.
Και η παρατήρηση έγινε επειδή εδωσα σημασία στο μήνυμα και όχι το ποιος ή ποια το έγραψε..;
Μαλιστα…
Σας ευχαριστω πολύ για την διορθωση.
δεν θα επαναληφθει.
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Για την ολόσωμη αν δεν το διευκρινίζει η ίδια η Akrapovic στο site της, να τους στείλεις email και να ρωτήσεις.

Σε αντίστοιχη δική μου απορία. η Yoshimura μου απάντησε πως εφόσον κατασκευάζονται σε μηδέν υψόμετρο (California), αν ζεις σε μηδεν υψόμετρο (όπως εμείς εδώ) δε χρειάζεται retuning. Σε υψηλότερο υψόμετρο, λόγω χαμηλότερης περιεκτικότητας οξυγόνου, ναι.
Σας ζήτω συγγνώμη που δεν πρόσεξα ότι είστε γυναίκα και σας πρσσφωνησα ως «παίχτη»..
Εδωσα περισσότερη σημασία στο σχόλιο σας και δεν πρόσεξα οτι είστε γυναικα και ένας συμφορουμιτης σας με επέπληξε για το λάθος μου.
Και πάλι με συγχωρειτε..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Να πω για μανέτα, επίσης μου άλλαξε (σε προηγούμενη μοτοσυκλέτα) την αίσθηση αλλά συνήθισα, το ότι ήταν κοντές και αναδιπλούμενες τις γλίτωσε από σπάσιμο. Η τιμή ήταν η μισή από αυτήν που γράφεις για ζευγάρι, αλλά πολλά χρόνια πίσω και τώρα που το λέμε πιθανό η φτηνή τιμή να έχει λόγο που είναι έτσι.

Δεν έχω δοκιμάσει ακριβές για να ξέρω αν όντως βελτιώνουν κάτι πλην εμφάνισης.
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Για μανέτες, να πω κι εγώ ότι αν ψωνίσεις κινέζικες παίζει να είναι ΟΚ αλλά παίζει να είναι και μούφα (ποιοτικά αλλά και εργονομικά - μου έχουν τύχει και τα δυο). Βέβαια με τις τιμές που παίζουν οι επώνυμες aftermarket δεν χάνεις τπτ να δοκιμάσεις ένα σετ.

Προσωπικά δεν ασχολούμαι πλέον και προτιμώ τις ΟΕΜ.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Και η παρατήρηση έγινε επειδή εδωσα σημασία στο μήνυμα και όχι το ποιος ή ποια το έγραψε..;
Μαλιστα…
Σας ευχαριστω πολύ για την διορθωση.
δεν θα επαναληφθει.
:):):)
Δεν ήταν επίπληξη, ήταν απλή σημείωση.
 
Top Bottom