X-ADV 2023 Μπλιμπλικια aftermarket και εξατμιση

Natassa

patara_power
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Νατάσσα
Μοτό
Suzuki SV650 ‘17
Triumph Trident 660 ‘22
'Οσον αφορά στις μανέτες, έβαλα πρόσφατα after market (evotech performance, που φτιάχνει πολυ ποιοτικά parts) για δύο λόγους: α. επειδή είναι σπαστές, οπότε σε επικείμενη πτώση συνεχίζω να έχω φρένο και συμπλέκτη και β. επειδή ο μαμά συμπλέκτης δεν ήταν ρυθμιζόμενος και η αποσύμπλεξη γινόταν πολύ μακρία και ήταν πολύ κουραστικό για τα δικά μου χέρια, και παρόλο που προσπάθησα να το βρω με την ντίζα δεν τα κατάφερα.

Η αίσθηση λοιπόν του φρένου είναι ακριβώς ίδια - και του συμπλέκτη έχει βελτιωθεί πολύ λόγω της ρύθμισης απόστασης.

(Δεν επέλεξα κοντές, δε μου αρέσουν. Όσον αφορά στην ομορφιά, να πω την αλήθεια μου, δε θα ασχολιόμουν να τις αλλάξω αν δεν είχα τους παραπάνω λόγους.)
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Όπως νομίζεις, δεν είναι κ κάνα μεγάλο ποσό..Στο δικό σου πάντως που έχει κ χούφτες κ δεν φαίνονται εγώ δεν θα τις άλλαζα..
Αλλαζω και τις χουφτες μαζι... :yew:
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Ducati Streetfighter 1098
Απλα στο θεμα των μανετων να πω λιγο κατι να δωσεις προσοχη.
Οταν βγαζεις τις μαμα δες λιγο ποσο πατανε το εμβολακι η ποσο τζογο εχουν, να εχεις μια εικονα της καταστασης εκει.
Οταν λοιπον βαλεις τις καινουριες τσεκαρε παλι αυτο το πραγμα, αν δεις και εφαπτεται με το εμβολακι ενω οι μαμα οχι, η γενικα αν δεις να πιεζει παραπανω αποτι οι μαμα , μην τις βαλεις. Το εχω παθει στο παρελθον και μαλιστα μολις τις εβαλα οδηγουσε το μηχανακι μου φιλος που δεν ειχε εικονα της αισθησης που εχει το φρενο. Μετα απο λιγα φρεναρισματα ζεσατινονται τα υγρα και με την ελαχιστη διαστολη που κανουν αρχιζει και ασκειται πιεση, ετσι λοιπον ο φιλος εμεινε με το μηχανακι μου με φρεναρισμενο τον εμπρος τροχο στην παραλιακη.
Δεν στο λεω για να σε τρομαξω η να σε αποτρεψω, στο λεω για να εχεις το νου σου.
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Καλημέρα. Αν είχα πρόβλημα θα στο έλεγα ευθέως.
Σας ευχαριστω..Και παλι με συγχωρειτε..
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
Να πω για μανέτα, επίσης μου άλλαξε (σε προηγούμενη μοτοσυκλέτα) την αίσθηση αλλά συνήθισα, το ότι ήταν κοντές και αναδιπλούμενες τις γλίτωσε από σπάσιμο. Η τιμή ήταν η μισή από αυτήν που γράφεις για ζευγάρι, αλλά πολλά χρόνια πίσω και τώρα που το λέμε πιθανό η φτηνή τιμή να έχει λόγο που είναι έτσι.

Δεν έχω δοκιμάσει ακριβές για να ξέρω αν όντως βελτιώνουν κάτι πλην εμφάνισης.
Δεν θα τις παρω για καποια βελτιωση...Απλα μου αρεσαν πολυ εμφανισιακα (εχω παρει το shasta white που εχει κοκκινες λεπτομερειες ) και τις πηρα σε κοκκινο χρωμα, για το οπτικο του θεματος..Εννοειται οτι αν δεν εχει να μου λεει κατι στην εμφανιση απο κοντα , τις εχω βαλει εδω για χαρισμα..
Για μανέτες, να πω κι εγώ ότι αν ψωνίσεις κινέζικες παίζει να είναι ΟΚ αλλά παίζει να είναι και μούφα (ποιοτικά αλλά και εργονομικά - μου έχουν τύχει και τα δυο). Βέβαια με τις τιμές που παίζουν οι επώνυμες aftermarket δεν χάνεις τπτ να δοκιμάσεις ένα σετ.

Προσωπικά δεν ασχολούμαι πλέον και προτιμώ τις ΟΕΜ.
Απλα στο θεμα των μανετων να πω λιγο κατι να δωσεις προσοχη.
Οταν βγαζεις τις μαμα δες λιγο ποσο πατανε το εμβολακι η ποσο τζογο εχουν, να εχεις μια εικονα της καταστασης εκει.
Οταν λοιπον βαλεις τις καινουριες τσεκαρε παλι αυτο το πραγμα, αν δεις και εφαπτεται με το εμβολακι ενω οι μαμα οχι, η γενικα αν δεις να πιεζει παραπανω αποτι οι μαμα , μην τις βαλεις. Το εχω παθει στο παρελθον και μαλιστα μολις τις εβαλα οδηγουσε το μηχανακι μου φιλος που δεν ειχε εικονα της αισθησης που εχει το φρενο. Μετα απο λιγα φρεναρισματα ζεσατινονται τα υγρα και με την ελαχιστη διαστολη που κανουν αρχιζει και ασκειται πιεση, ετσι λοιπον ο φιλος εμεινε με το μηχανακι μου με φρεναρισμενο τον εμπρος τροχο στην παραλιακη.
Δεν στο λεω για να σε τρομαξω η να σε αποτρεψω, στο λεω για να εχεις το νου σου.
Εχεις ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ σε αυτο και δεν μου περασε καν απ το μυαλο ενω αρκετα παλιοτερα την ειχα πατησει ακριβως ετσι!!!
Σε ευχαριστω πολυ για το μηνυμα σου!!!
Θα το τσεκαρω σιγουρα!!!
 

CaBouRas

Μέλος
Περιοχή
Νικαια
Όνομα
Θανασης
Μοτό
CBR600F4
CBR600RR
GSXR 750 K7
CBR1000
BEVERLY 350
Xadv750
'Οσον αφορά στις μανέτες, έβαλα πρόσφατα after market (evotech performance, που φτιάχνει πολυ ποιοτικά parts) για δύο λόγους: α. επειδή είναι σπαστές, οπότε σε επικείμενη πτώση συνεχίζω να έχω φρένο και συμπλέκτη και β. επειδή ο μαμά συμπλέκτης δεν ήταν ρυθμιζόμενος και η αποσύμπλεξη γινόταν πολύ μακρία και ήταν πολύ κουραστικό για τα δικά μου χέρια, και παρόλο που προσπάθησα να το βρω με την ντίζα δεν τα κατάφερα.

Η αίσθηση λοιπόν του φρένου είναι ακριβώς ίδια - και του συμπλέκτη έχει βελτιωθεί πολύ λόγω της ρύθμισης απόστασης.

(Δεν επέλεξα κοντές, δε μου αρέσουν. Όσον αφορά στην ομορφιά, να πω την αλήθεια μου, δε θα ασχολιόμουν να τις αλλάξω αν δεν είχα τους παραπάνω λόγους.)
Σε αυτο το μηχανακι , ειναι ρυθμιζομενες οι μανετες του...
Ναι ,εννοειται οτι ειναι σπαστες οι aftermarket , αλλα δεν σκεφτηκα καθολου το γεγονος του πεσιματος , γιατι δεν ειχα ποτέ μηχανακι που να μπορει να πατησει χωμα πρωτον και δευτερον , ακομα και σε μια σαβουρα στο δρομο ( που ολοι εχουμε φαει ή θα φαμε καποια στιγμη) στις περισσοτερες περιπτωσεις ,δεν βρισκουν οι μανετες..
Ο μονος λογος που σκεφτομαι να τις βαλω τις aftermarket ειναι καθαρα εμφανησιακος...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
:welcome: Θανάση και μακριά από εμάς οι παρατηρήσεις! Μικρές σημειώσεις μόνο μέχρι να μας γνωρίσεις!

:friendship:
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Επειδη ειμαι πολυ πιο κοντα στο "ασχετος" απ οτι στο "γνωστης" σε αυτου του ειδους τα μηχανακια εχω δυο ερωτησεις και αν ξερει καποιος ,ας μου δωσει τα φωτα του..
Πηρα προσφατα το συγκεκριμενο μηχανακι και θελω να του βαλω μερικα μπλιμπλικια πανω..
Περα ολων των αλλων , εχω βαλει μεσα στην παραγγελια και μανετες φρενων cnc..Σε μια κουβεντα που ειχα με καποιον ,μου ειπε οτι αλλαζει εντελως η αισθηση του φρεναρισματος με τα aftermarket , προς το χειροτερο και μου ειπε να κρατησω τις μαμα πανω.
Ισχυει κατι τετοιο..;
Και η δευτερη ερωτηση , εχει να κανει με την εξατμιση..
Εχω παλι ετοιμη προς παραγγελια μια acrapovic με λαιμους , αλλα ο ιδιος τυπος ,μου ειπε το εξης
If you don’t plan remap, to avoid any damage, I advise not install complete system. If don’t really want remap, my advise is to not install race air filter and dont wot (full throttle) all the time...
Ζηταω την βοηθεια του κοινουυυυυυ!!
Αστο ησυχο το μηχανακι! Η χοντα ξοδεψε πιθανοτατα μηνες να φτιαξει χαρτη στο δρομο και εκει που θα πας ζητημα ενας Μητσος να αφιερωσει μια ωρα στο δυναμομετρο. Εξ αλλου αφ'ενος το μοτερ ειναι φτιαγμενο για ροπη και αφ ετερου με το dct απλα πατας ενα κουμπι αν αισθανεσαι πως κατι σου λειπει. Το συνολο οπως εχει και για την δουλεια για την οποια φτιαχτηκε ειναι εξαιρετικο. Αν θες να ριξεις χρημα κοιτα τις αναρτησεις αν υπαρχει εκει κατι που δεν σε ικανοποιει.
Το πολυ να βαλεις ενα αφτερ τελικο (ταπωμενο) κι αυτο μονο αν το μαμα δεν εχει μεσα καταλυτη.

Αυτα!
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom