X challenge 650.. Τέλεια κλίση στα γονατα

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

antsoar

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
SWM RS300R
Πολύ δυναμικό μπάσιμο ο Γιάννης!! Έχεις κάνει χώματα γενικά ή μπήκες στο τριπάκι με τη φάση εδώ?

Πάντως πολύ όμορφο και έτοιμο το εργαλείο! Ανάρτηση πίσω έχει τη μαμά μπαλόνι ή έχει μπει κάτι aftermarket?
Αν είναι αυτό που νομίζω φοράει ohlins, αλλά ας μας πει ο Γιάννης
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Εν τω μεταξύ για να απαντήσω και στον μανιακό στην τρολοερώτηση αφού μας χώρισε, ούτε καν το σκέφτηκα αυτό με τα γόνατα, πάντως κακό δεν είναι, στην σκάρτη μια ώρα που έχουμε περάσει οδηγώντας. Ίσως σαν τον Πήγασο, ίσως πιο ευρύχωρο. Θα γίνει φωτογράφηση πιο μετά

Όρθιο δεν με στριμώχνει, αλλά δεν ξέρω ακριβώς όπως να το "πιάσω".
 

North_explorer

Where the Pin Shows
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
BMW R 1200 GS Adv Rally
Το εργαλείο.

Θέλει σέρβις σε όλα τα υγρά, βαλβίδες και διορθώσεις σε μικροπράγματα, πχ στραβό πεντάλ ταχυτήτων και φρένου.

Το μοτέρ δουλεύει πολύ ωραία όσο κατάλαβα χτες, σαν του Πήγασου αλλά πιο δυνατό παντού. Δεν κουνάει στην ΕΟ.

Θα βάλω την πιο χαμηλή μάσκα σήμερα και να βρω φλας και καθρέφτες γιατί χτες ένιωθα πολύ άσχημα στον δρόμο ερχόμενος σπίτι.

Η ανάρτηση δείχνει πολύ καλή, τα φώτα δεν είναι road legal αλλά φωτίζουν ωραία.

Μηχανάκι χωρίς στροφόμετρο; wtf εκτός αν δεν φαίνεται λόγω σωληνώσεων φρένου, δεν πρόλαβα καν να το χαζέψω.

Σέρβις μανιουαλ θα ψάξω να βρω.

Καλορίζικο και καλολασπωτο Γιάννη !

Ιδανικό το βλέπω για εκδρομικά χωμάτινα !!! Άσε που λίγο αυτή η τσανφόρμερ μούρη είναι οτι πρέπει για να μην καταλαβαίνουν τι οδηγάς !!!! ;):p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
ΥΓ: Ρε συ...του Σπύρου είναι αυτό ;
Και εγώ αυτό σκέφτηκα μόλις είδα το τεπόζιτό αλλά του Σπύρου δεν έχει μάσκα rally.
 

Pikinos

Ο Φαρμακοποιος
Περιοχή
Αγια παρασκευη -Αθηνα
Όνομα
Πανος
Μοτό
BMW f800gsa
KαλοΛάσπωτο Γιάννη. :friendship:


ΥΓ: Ρε συ...του Σπύρου είναι αυτό ;
Το μηχανάκι αν δεν κάνω λάθος είναι του Elvis από off road team

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το μηχανάκι αν δεν κάνω λάθος είναι του Elvis από off road team

Στάλθηκε από το Redmi Note 7 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Αυτό είναι, ναι.


Όπου η πλάκα είναι, με ρωτάει τι το θες το μηχανάκι, του λέω κάνει ωραίες βόλτες το φόρουμ και ιδανικά κάποτε θα ήθελα να πάω Greek odyssey και serres rally light και μου λέει εμείς τα διοργανώνουμε. Παγωτό...
 
Τελευταία επεξεργασία:

endtourista

'' ... ''
Όνομα
ΣΠΥΡΟΣ
Το πρωτο που αλλάζεις πριν το καβαλήσει,αν δεν εχει αλλαχτει ηδη,ειναι ο λεβιες ταχυτήτων...Ο μαμά είναι σιδερένιος και σε περίπτωση πτώσης σου κόβει για πλάκα τον άξονα του σασμαν...Από yzf 250 μπαίνει και ταιριάζει κουτί και είναι αλουμινένιο οπότε σε πτώση σπάει ο λεβιες...Πολύ βασικό....
Νομίζω είπε ο πρώην είναι της τουρατεκ και τα δύο πεντάλ, αλλά αυτό που λες και χρήσιμο και πιο εύκολο και πιο φτηνό ακούγεται. Είναι κάποιας συγκεκριμένης χρονιάς το yam που είναι ο δότης;
Ο λεβιές ταχυτήτων του XC είναι από αλουμίνιο και είναι αρκετά άκαμπτος, τόσο, που σε ενδεχόμενη πτώση μπορεί να προκαλέσει πρόβλημα στρέβλωσης στον άξονά του.
Η λύση, εκτός από τους aftermarket σιδερένιους και ρυθμιζόμενους ως προς το μήκος (πχ touratech), είναι να τρυπηθεί σε σειρά με 5-6 διαμπερείς τρύπες διαμέτρου 6-8mm, έτσι ώστε να "αποδυναμωθεί" τεχνητά και να σπάσει ή στραβώσει πρίν μεταφέρει τις πιέσεις στον άξονα...
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εν τω μεταξύ για να απαντήσω και στον μανιακό στην τρολοερώτηση αφού μας χώρισε, ούτε καν το σκέφτηκα αυτό με τα γόνατα, πάντως κακό δεν είναι, στην σκάρτη μια ώρα που έχουμε περάσει οδηγώντας. Ίσως σαν τον Πήγασο, ίσως πιο ευρύχωρο. Θα γίνει φωτογράφηση πιο μετά

Όρθιο δεν με στριμώχνει, αλλά δεν ξέρω ακριβώς όπως να το "πιάσω".
Μας εχεις πρηξει με τα Χομπιτ και τα γονατα, κοιτας ολα τα μηχανακια στα μαρσπιε (οπως λεμε κοιταει ολες τις γυναικες στο στηθος) και τελικα ουτε καν το σκεφτηκες...

:dstpc:
 

rodouma

::..PRoVoΚάΤωΡ..::
Περιοχή
W
Όνομα
T
Μοτό
::..GT..::
Έχουμε χαρές στο φόρουμ... επιτέλους!

Και μετά από τον Κώστα, από πάνου, να σου ευχηθώ κι εγώ καλο(χωματινο)τάξιδος και να το χαρείς όπως του πρέπει...

:crs:

ΥΓ. Τελικά, τα άλλα μηχανάκια σου τα 'σπρωξες;;
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Σχετικά με τα γόνατα. Υπάρχει όντως θέμα με πολλά μηχανάκια, όπως άπειρες φορές έχω πει. Το συγκεκριμένο έχει πλάκα γιατί ανέβηκα επάνω, έπαθα σοκ με το ότι πατάω στις μύτες και μεγαλύτερο για το πως πρέπει να οδηγεί ο Έλβις. Έβαλα το ένα πόδι στο μαρσπιέ, καλό φάνηκε (δεν έχει κεντρικό σταντ) και γενικά επειδή το X-Challenge μου αρέσει, έτσι όπως είναι φτιαγμένο ακόμα περισσότερο, δεν το σκέφτηκα και πολύ. Θεωρητικά δεν θα κάνει τρελές αποστάσεις καθιστός, οπότε ήταν ήσσονος σημασίας το θέμα. Το αγαπημένο μου της τριάδας "X" ήταν το κουκλάκι Χ-Country βέβαια, το οποίο είχε και το πιο γερό υποπλαίσιο και την καλύτερη/ανετότερη σέλα (και που ιδανικά θα το έφτιαχνα σαν αυτό που πήρα).

Σήμερα που πήγα τον Πήγασο στο ΚΤΕΟ, διαπίστωσα ότι είναι πιο μαζεμένα τα πόδια σε αυτόν, αλλά είναι εντελώς διαφορετική όλη η θέση οδήγησης, κάθομαι "μέσα" αντί για "επάνω" και ΠΟΛΥ πιο χαμηλά, με πολύ καλύτερο πιάσιμο του ρεζερβουάρ με τα πόδια για φρένα στην άσφαλτο καθιστός. Επίσης ο Πήγασος έχει τραγικά δυνατότερο φρένο, που επιβεβαιώνει ότι κάτι παίζει με αυτά του X-Challenge και θέλουν νέα υγρά/εξαέρωση και της μονάδας ABS/νέες δισκόπλακες γιατί έχουν αρκετό δόντι και... δεν έχει δύναμη να μπλοκάρει το πίσω. Ο πήγασος έχει πιο μαλακό κιβώτιο, που επιβεβαιώνει ότι το X θέλει λάδια.

rodouma ο Πήγασος αφού του κάνω ένα καλό σέρβις θα πάει σε άλλο σπίτι, έχω ήδη πάρει λάδια/τσιμούχες για το μπροστινό, θα αλλάξω λάδια/φίλτρο/μπουζί/υγρά φρένου/ψυγείου/τακάκια και αναλόγως τα κέφια ίσως το πάω κάπου για βαλβίδες και μιά νέα φλάντζα κεφαλής γιατί αυτή είναι φλαντζόκολλα κεφαλής και στάζει τόσο όσο να μυρίζει λίγο λάδι και να σπάει @@ μέχρι να το συνηθίσεις. Ίσως δοκιμάσω και καμιά ακόμα πιο δυνατή λάμπα στα όργανα που δεν φαίνονται καλά το βράδυ και καμιά OSRAM nightbreaker στην σκάλα πορείας... Τα οποία από την μία μου φαίνονται λίγο πεταμένος κόπος γιατί κανείς δεν θα τα εκτιμήσει, από την άλλη του αξίζει να φύγει σε όσο καλύτερη κατάσταση μπορώ γιατί ξέρω ότι δεν θα τον προσέξουν μετά, όπως δεν τον πρόσεχαν και πριν. Όταν αγοραστεί και το ταξιδιάρικο για τους δύο, θα πάρει και το fazer σειρά.

kordix o σκοπός πριν την αγορά ήταν αυτός, να μάθω και να μπω σιγά σιγά.
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom