X challenge 650.. Τέλεια κλίση στα γονατα

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Είναι πάντως κάποια μοντέλα μοτοσυκλετών που μετά απο ένα κύκλο που έκαναν και ξεχάστηκαν ξαναβγαίνουν στην επικαιρότητα..

Καλό παράδειγμα αυτό το Χ-challenge που δεν είχε εμπορική επιτυχία αλλά το εκτιμούν και σήμερα και το δουλευουν οι χωμάτινοι.

Άλλο παράδειγμα το Aprilia Caponord. Πάνω που τα ξεχάσαμε βλέπω φίλους και αγοράζουν!

Και άλλα παραδείγματα. Φυσικά εντάξει Ελλάδα είμαστε και λόγω οικονομικής κατάστασης προφανώς η αγορά καινούργιου είναι δύσκολη. Γιατί σε άλλες χώρες μηχανές όπως αυτές ή το 640 το δικό μου έχουν ξεχάσει και οτι υπήρξαν κάποτε!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το X-Challenge είχε το ίδιο ακριβώς κόνσεπτ με το 690Ε αλλά έπεσε σε μιά χρονική περίοδο που δεν το εκτίμησε κανείς και δεν είχε το WOW factor της ιπποδύναμης του ΚΤΜ. Η τιμή του ήταν πολύ τίμια, γενικά είχε τα πάντα εκτός από το unique selling point που λένε και οι μαρκετίστες.
 

alfa7

for Life
Περιοχή
Χανιά,Κρήτης / Μαρούσι
Όνομα
Στέλιος
Μοτό
R1250GS F800GS X-ADV 690enduro XTX660 CRF450 CB50
Ωραίο μηχανάκι πήρες φίλε...και χώμα και ταξίδι (σέλα στο motOK)

Καλές, πολλές, μακρινές χωμάτινες και μη, βόλτες...!
 

todor

在中國,我們信任
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
ΘΟΔΩΡΗΣ
Μοτό
Τίμιος Κινέζος
... μιά νέα φλάντζα κεφαλής γιατί αυτή είναι φλαντζόκολλα κεφαλής και στάζει τόσο όσο να μυρίζει λίγο λάδι και να σπάει @@ μέχρι να το συνηθίσεις
κι εμένα ρε φίλε, αλλά εκτός ότι μου βγάζει μια βαρβατίλα (τεστοστερόνη που ξεχειλίζει ένα πράμα, στάζει λέμε!!!) πιστεύω ότι έτσι βγήκε από το εργοστάσιο, για να αφήνει το στίγμα του κάτω και να μπορούν να το ακολουθήσουν τα υπόλοιπα...


καλορίζικο, καλοτάξιδο, καλολάσπωτο, καλογονάτιστο, καλό να ΄ναι κι ας είναι πενφέ!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Θοδωρή το απρίλια έχει στάξει κάτω μόνο μία φορά, που και πάλι δεν έσταξε κάτω αλλά στην ποδιά του μέσα, όταν χάλασε η σύνδεση μαρκουτσιού/σωλήνας πίεσης λαδιού του τεντωτήρα. Η οσμή λαδιού από την κεφαλή είναι "τόσο-όσο" ποσότητα που χάνεται. Χαλασμένο ιταλικό πήρα, που δεν έχει τα κλασικά χούγια.

Σε αντίθεση με το Ιαπωνικό θαύμα της τετρακίνησης που από κατασκευαστικό σφάλμα στάζει από διαφορικό και κιβώτιο και λεκιάζει το γκαράζ.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
κι εμένα ρε φίλε, αλλά εκτός ότι μου βγάζει μια βαρβατίλα (τεστοστερόνη που ξεχειλίζει ένα πράμα, στάζει λέμε!!!) πιστεύω ότι έτσι βγήκε από το εργοστάσιο, για να αφήνει το στίγμα του κάτω και να μπορούν να το ακολουθήσουν τα υπόλοιπα...


καλορίζικο, καλοτάξιδο, καλολάσπωτο, καλογονάτιστο, καλό να ΄ναι κι ας είναι πενφέ!
O δικος μου τενεροσαυρος στάζει τοσο λαδι απο το ψευτοκαπακο που πλεον θελει να τον φωναζω Ροκκο Σιφρεντι...
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Τα ψηλόφτερα μονοκύλινδρα 600-650 ήταν πάντα οι ιδανικές μοτοσυκλέτες για να γνωρίσει κανείς τις ομορφιές της Ελλάδας (και όχι μόνο) από χώμα και άσφαλτο.
Και μπροστά στα αερόψυχτα 600 της γενιάς των 80ς και μέσα 90ς που ομολογουμένως τα κατάφερναν καλά, το x challenge φαίνεται σαν εξωτικό.

Νομίζω πως έκανες πολύ καλή επιλογή και θα το χαρείς το 650. Αν και χωμάτινο φαντάζομαι πως στον επαρχιακό θα είναι ταμάμ και διασκεδαστικό. Βάλτου και ένα ζευγάρι tkc 80 να είσαι ετοιμοπόλεμος παντού και βουρ στο βουνό.
 

Bulmont

Μέλος
Περιοχή
ΠΑΤΡΑ
Όνομα
Βαγγελης Χ
Μοτό
BULTACO PURSANG 125
MONTESA ENDURO 125H7
Mωρέ καλά έλεγε μιά ψυχή ''όλοι πενφέ θα πάρετε'' !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :brv::brv::brv::brv:


Γιάννο σου εύχομαι να το γλεντήσεις όπως του πρέπει !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Έβγαλα την "ράλι" μάσκα και έβαλα την "χαμηλή" με τα φλας που μου έδωσε ο Έλβις. Σπασμένες οι μεταλλικές βάσεις της "ράλι" μάσκας, η μία κολλημένη με εποξειδική, η άλλη όχι. Πρέπει να φτιάξω καινούριες. Στην μικρή μάσκα με τα φλας, θέλει δυό κομμάτια μαλακό πλέξιγκλας για να κλείσουν τα κενά στο πλάι της (θα ανεβάσω φωτό).

Τα φλας είναι μεταλλικά, μικρά μεν, βαριά και άκαμπτα δε. Ένα πισινό κομμένο και σπασμένη βάση ουράς από τις ταλαντώσεις με το βάρος, θέλει επισκευή, μου το είχε δείξει. Έχω δει κάτι φτηνά led, θα πάω να μετρήσω μήκος γιατί το ένα πισινό αν είναι μακρύ βρίσκει στην εξάτμιση. Έχει περάσει ΚΤΕΟ με παρατήρηση, οπότε πρέπει να το λύσω αυτό το θέμα για να το ξαναπεράσω.

Δεν ήταν συνδεδεμένο το καλώδιο του εμπρός φρένου, που δίνει σήμα στο πίσω φανάρι. Μόλις το συνέδεσα, "παφ" η 10άρα ασφάλεια. Είναι "μασημένο" σε δύο σημεία και δυστυχώς αν βλέπω καλά στο διάγραμμα, ένα κομμάτι με την κεντρική πλεξούδα. Δεν έχω καταλάβει αν είναι η "μαμά" τρόμπα φρένου ή όχι.

Θέλει ένα καλό καθάρισμα η ασφαλειοθήκη, είναι μέσα στο χώμα, όπως και οι υπόλοιπες συνδέσεις και φίσες. Contact cleaner χωρίς λάδι μέχρι να σβήσει ο ήλιος εεεεεεεε να βγει το χώμα όλο;
 
Top Bottom