XR250 3 DIY Rally kit

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Αν κατάλαβα καλά την περιγραφή του σχεδιασμού σου ,
αυτό σημαίνει οτι το σύνολο πύργος-όργανα-ζελατίνα-φωτιστικά σώματα ,στρίβουν μαζί με το τιμόνι.
Σωστά ;
Ναι, σωστά!
Εγώ τα ήθελα μα στρίβουν με το τιμόνι.
Έχω προβλέψει να έχω σημεία βιδωματος έτσι ώστε μεν νέουςανταπτορες, να μπαίνουν κ σε σταθερη θέση.
Το σχέδιο είναι ίδιο κ στο TTR, μόνο οι ανταπτορες άλλαξαν.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ναι, σωστά!
Εγώ τα ήθελα μα στρίβουν με το τιμόνι.
Έχω προβλέψει να έχω σημεία βιδωματος έτσι ώστε μεν νέουςανταπτορες, να μπαίνουν κ σε σταθερη θέση.
Το σχέδιο είναι ίδιο κ στο TTR, μόνο οι ανταπτορες άλλαξαν.
ΟΚ. Θέμα επιλογής.

1η Ερώτηση: Πόσο είναι το σύνολο του συνολικού αναρτώμενου βάρους στις τιμονόπλακες ;
2η Ερώτηση: Υπάρχει αισθητή διαφορά αύξησης της αδράνειας περιστροφής του μπροστινού ή όχι ;
3η Ερώτηση: Μια κ μιλάμε για ελαφριές μοτοσυκλέτες ,επηρεάστηκε αισθητά η λειτουργία της ανάρτησης από το έξτρα φερόμενο βάρος πάνω στις τιμονόπλακες κ εμπρός από τον άξονα του λαιμού ;

Σε ζάλισα ,κατανοώ ,αν σε κούρασα ,μην απαντάς ,μηχανολογικές ανησυχίες έχω ,μόνιμα.
Και :friendship:
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Δεν με ζάλισες καθόλου, Γάτε! Απαντώ:

1η Ερώτηση: Πόσο είναι το σύνολο του συνολικού αναρτώμενου βάρους στις τιμονόπλακες ;
Το νέο σύνολο είναι 1.89 kg + καλώδια και ανεμοθώρακα (που δεν τα είχα ζυγίσει).
Το παλιό σύστημα με μάσκα, λάμπες και όργανο ήταν 0.79 kg.
Οπότε έχει πάρει 1.1+ kg, αλλά ταυτοχρόνως έχει πάνω ανεμοθώρα, 2 φορτιστές, πρίζα, στροφόμετρο, θερμοκρασία κινητήρα, βολτόμετρο και τουλάχιστον 4πλάσια φώτα. Οπότε έχω πολύ κέρδος για να δικαιολογώ το βάρος.

2η Ερώτηση: Υπάρχει αισθητή διαφορά αύξησης της αδράνειας περιστροφής του μπροστινού ή όχι;
Κάτι απειροελάχιστο, αλλά με τις δικές μου οδηγικές ικανότητες, αμελητέο.
Κάνω ~50χλμ την εβδομάδα χωμάτινα και 300χλμ ασφάλτινα, χωρίς καμία ενόχληση. Νομίζω ότι είμαι και πιο άνετος λόγω της ύπαρξης ανεμοθώρακα, οπότε μόνο το κέρδος νιώθω.
Να δηλώσω ότι έχω φτιάξω οδεύσεις, ώστε τα φώτα να μπορούν να ρυθμιστούν σε θέση μπρος-πίσω και "κολλήσουν" πάνω στην τιμονόπλακα για μειώσω την αδράνεια τους (πλησιάζοντας στον άξονα περιστροφής). Παρόλα αυτά, είναι τόσο αδιάφορο το βάρος τους, που τα έχω στην ΦΟΥΛ ΜΠΡΟΣΤΙΝΗ θέση, δηλαδή στην χειρότερη αδρανειακά, γιατί μου αρέσει περισσότερο αισθητικά, χωρίς να έχω κάποια κακή αίσθηση στο τιμόνι..

3η Ερώτηση: Μια κ μιλάμε για ελαφριές μοτοσυκλέτες ,επηρεάστηκε αισθητά η λειτουργία της ανάρτησης από το έξτρα φερόμενο βάρος πάνω στις τιμονόπλακες κ εμπρός από τον άξονα του λαιμού ;
ΚΑ-ΘΟ-ΛΟΥ. Το XR είναι ούτως ή αλλως αρκετά οπισθοβαρές και με μικρό ντεπόζιτο, οπότε δεν έχω νιώσει απολύτως τίποτα.
 

Tataros

Μέλος
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Yamaha TT 600s
Ανυπομονώ να το βάλω πάνω στο TTR.. Το οποίο είναι ακόμα στον μάστορα, για να συμμαζέψουμε τις > του πρωην μάτσορα-κατσαπλιά :(
Υπάρχουν φωτογραφίες από το TTR? Ψάχνω πως θα φτιάξω σε ένα TT 600. Έχεις σκεφτεί το ενδεχόμενο να δένει στον λαιμό και όχι στην τιμονοπλακα? Η δουλειά σου φαίνεται πάρα πολύ καλή και πολύ λεπτομερής!!

Στάλθηκε από το Redmi Note 9 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Θα προσπαθήσω να ανεβάσω απόψε φωτογραφίες από το TTR.. Δεν έχω προλάβει να βγάλω σοβαρές, μόνο την πρόοδο των εργασιών.

Εχω σκεφτεί να το δέσω στον σκελετό, αλλά ποτέ δεν μου άρεσε που ήταν σταθερό το φως. Και στο TENERE το βλέπω ως πρόβλημα και του έβαλα έξτρα προβολέα στην τιμονόπλακα.
Πάντως γίνεται και ακριβώς το ίδιο σχέδιο να επεξεργαστεί για να ταιριάξει σε σύστημα λαιμού..
 

Stergios

Μέλος
Όνομα
Στέργιος
Μοτό
XR250
Μου βγάζει συνέχεια error: "Ο συγκεκριμένος τύπος αρχείου δεν είναι αποδεκτός προς μεταφόρτωση. ", με οποιοδήποτε format έχω δοκιμάσει. (JPEG, PNG, BMP)...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Μου βγάζει συνέχεια error: "Ο συγκεκριμένος τύπος αρχείου δεν είναι αποδεκτός προς μεταφόρτωση. ", με οποιοδήποτε format έχω δοκιμάσει. (JPEG, PNG, BMP)...
Στείλε μου στο Viber ή στο μειλ
Kdelaportask@yahoo.gr
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μου βγάζει συνέχεια error: "Ο συγκεκριμένος τύπος αρχείου δεν είναι αποδεκτός προς μεταφόρτωση. ", με οποιοδήποτε format έχω δοκιμάσει. (JPEG, PNG, BMP)...
Δεν ανεβαίνουν απευθείας οι φωτογραφίες στο φόρουμ.
Δοκίμασε με τον παρακάτω τρόπο ή απευθείας μέσω Tapatalk.
 

johngala

Μέλος
Όνομα
Yiannis
Μοτό
ttr 250 yamaha
Επειδή αναλύω τα οικονομικά τις τελευταίες μέρες, θεωρώ ότι μπορούμε να φτιάξουμε έναν αλουμινένιο πύργο με 300€ (υλικά, κοπές, ηλεκτροστατική βαφή).
Τα ηλεκτρολογικά μαζί με όργανο μπορούν να ξεκινήσουν από 100€ (TTR, υπομονή για φωτογραφίες) έως και 250€ (XR).

Επίσης αν είμαστε τυχεροί με μαμα ψηφιακά όργανα, ίσως να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια.
Στεργιο με ενδιαφερει ο πυργος για ΤΤΡ250
Στείλε μου μυνημα οταν το δεις να μιλήσουμε και τηλεφωνικα
ευχαριστω
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Στεργιο με ενδιαφερει ο πυργος για ΤΤΡ250
Στείλε μου μυνημα οταν το δεις να μιλήσουμε και τηλεφωνικα
ευχαριστω
αν λαβεις υποψη σου οτι ο Στεργιος εχει ----->>>> Τελευταία δραστηριότητα 8 Φεβρουαρίου 2023 :UH::UH:
 
Top Bottom