XR250 3 DIY Rally kit

  • Thread starter Thread starter Stergios
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Επίσης, στο TTR έχουμε βάλει ένα οικονομικότερο όργανο, το οποίο έχει:
  • ταχύτητα (με ρυθμιζόμενη ακρίβεια),
  • στροφές,
  • ρολόι και
  • στάθμη βενζίνης, την οποία την έχω κάνει Θερμοκρασία λαδιού κινητήρα με δικιά μου πλακέτα.

Πραγματικά πολύ ωραίο! Αν είναι κι εύκολο στην τοποθέτηση θα είναι ιδανικό.
 
Ίσως είμαι λίγο OFF TOPIC, αλλά αυτή είναι η μετατροπή που έχω κάνει στο XR, για να μοιάζει λίγο πιο "Rally":

Σχέδιο 3Δ στο Inventor (ποδιά, ουρά, πύργος):
Capture01.PNG


Φωτογραφίες:
IMG_20201105_091633.jpg


IMG_20201105_091648.jpg


1612005781980.jpg


IMG_20201106_092045.jpg


1612762497907.jpg


1612762497924.jpg
Όχι απλά δεν είσαι off topic αλλά ευτυχώς άνοιξες και ξεχωριστό νήμα! Είσαι δικός μας άνθρωπος!

Πολύ όμορφο και πάντα καλολάσπωτο σου εύχομαι, ελπίζω να βρεθούμε στα βουνά.
 
Πραγματικά πολύ ωραίο! Αν είναι κι εύκολο στην τοποθέτηση θα είναι ιδανικό.
4 βίδες είναι, πάνω στις 2 τιμονόπλακες. Τα ηλεκτρολογικά είναι δουλειά, αλλά τα θα τα κάνω 2 βύσματα που θα κουμπώνουν πάνω στα μαμα-HONDA...κάποτε.
 
Γειά σου Στέργιε!!

Χαίρομαι που σε βλέπω κι εδώ με ένα τόσο ωραίο θέμα. Όπως σου είπα και όταν γνωριστήκαμε θα κάψεις καρδιές με το πανέμορφο μηχανάκι σου και την καταπληκτική δουλειά που έχεις κάνει. Να επιβεβαιώσω πώς το μηχανάκι είναι στολίδι και ο Στέργιος έχει κάνει εργοστασιακή δουλειά!

Καταλαβαίνεις πώς μπορεί να μπλέξεις τώρα καθώς βλέπω πολλούς να λιγουρεύονται την μετατροπή που έχεις κάνει και να δέχεσαι καταιγισμό ερωτήσεων και αιτημάτων!
 
Υπάρχει καλή διάθεση και όρεξη!

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια Βαγγέλη! Το πονάω το μηχανάκι κ έχω βάλει όλη μου την τέχνη :)
 
Μπραβο σου φιλε. Συναδελφος κι εγω.
Περυσι αλλαξα σχεδια 6 μηνων μελετης, επειδη ειχα δει πως δενοταν ενα τραπεζακι στο ικεα και βοηθουσε πολυ στην ασφαλεια στην παραγωγη στο Λαυριο.
Το TTR φανταζομαι στο εχει δανείσει για να κανεις ολες σου τις μετρησεις.
Καλη συνεχεια.
Του πήρα τις τιμονόπλακες σπίτι για να ηρεμήσω :) Τα μέτρησα, τα έφτιαξα, τα έστησα και μετά του τα έδωσα να τα κουμπώσει έτοιμα! 2 βίδες στην κάτω τιμονόπλακα και 2 πάνω έβαλε, με ένα μικρό αλεν :) Βλέπεις είναι η VERSION 2.0, οπότε είναι πιο μελετημένη!
 
Γειά σου Στέργιε!!

Χαίρομαι που σε βλέπω κι εδώ με ένα τόσο ωραίο θέμα. Όπως σου είπα και όταν γνωριστήκαμε θα κάψεις καρδιές με το πανέμορφο μηχανάκι σου και την καταπληκτική δουλειά που έχεις κάνει. Να επιβεβαιώσω πώς το μηχανάκι είναι στολίδι και ο Στέργιος έχει κάνει εργοστασιακή δουλειά!

Καταλαβαίνεις πώς μπορεί να μπλέξεις τώρα καθώς βλέπω πολλούς να λιγουρεύονται την μετατροπή που έχεις κάνει και να δέχεσαι καταιγισμό ερωτήσεων και αιτημάτων!
Εγώ τον συνάντησα ήδη... Να επιβεβαιωσω ότι το xr είναι ένα κουκλί από κοντά, χάνει αρκετά στις φωτο
Ο Στέργιος μας άνοιξε τα μάτια
 
Άμα έχεις γνώση... Παλεύω να το φτιάξω εδώ και 5μηνες για το f650gs μου...
Με μια λέξη... Πανέμορφο... Μήπως να κοιτάξεις να το κάνεις 2ο επάγγελμα γτ σίγουρα για τέτοιες δουλειές υπάρχει ζήτηση!
 
Πολύ ωραίο!!!Μπράβο!!!
 
Εκπληκτικός!
 
Το όργανο είναι ωραίο, έχει ενδιαφέρον ειδικά λόγω του μαμά πενφέ που χαλάει.
 
Εξαιρετική δουλειά!! χίλια μπράβο σου!
Μπορείς να δώσεις καμιά πληροφορία για τα φώτα?
Ψάχνομαι κι εγώ να φτιάξω diy αλουμινένιο πύργο αλλά δεν έχω βγάλει άκρη ακόμα.
 
Τα φώτα τα έχω πάρει από ένα ΑΧ-1 (στρογγυλό, κάτω) και έναν προβολέα από κίνα (πάνω, με "φωτοστέφανο").
 
Ωραίες δουλειές...
 
Εξαιρετική δουλειά!! χίλια μπράβο σου!
Μπορείς να δώσεις καμιά πληροφορία για τα φώτα?
Ψάχνομαι κι εγώ να φτιάξω diy αλουμινένιο πύργο αλλά δεν έχω βγάλει άκρη ακόμα.
Για το CRF (που βλέπω στο προφίλ σου) μάλλον θα κάτσει κατευθείαν πάνω αυτό το σχέδιο.. Γιατί και εγώ upside down 43 mm (KYB) έχω.
 
Για το CRF (που βλέπω στο προφίλ σου) μάλλον θα κάτσει κατευθείαν πάνω αυτό το σχέδιο.. Γιατί και εγώ upside down 43 mm (KYB) έχω.

Για άφρικα τον θέλω τον πύργο, απλά για να καταργήσω τα όργανα / πλαίσιο κλπ υπέρβαρα άχρηστα πράγματα εκεί μπροστά - δε θα αλλάξω το look...
Το crf δυστυχώς το έχω αφήσει να κάθεται καθώς γυρνάω συνέχεια και δε μπορώ να το παίρνω μαζί μου.

Δεν ξέρω αν θα βρω κάποιον μερακλή να σχεδιάσουμε / φτιάξουμε ένα πύργο από το 0 ή αν θα αγοράσω έναν έτοιμο και θα τον κόψω / ράψω στα μέτρα μου.
 
Απ'ό,τι φαίνεται, υπάρχει και στο ΑΜΑΖΟΝ το όργανό μου, στα 100€ (μαζί με τα εκτελωνιστικά):

Εγώ το πλήρωσα χρυσό... :(
 
Επειδή αναλύω τα οικονομικά τις τελευταίες μέρες, θεωρώ ότι μπορούμε να φτιάξουμε έναν αλουμινένιο πύργο με 300€ (υλικά, κοπές, ηλεκτροστατική βαφή).
Τα ηλεκτρολογικά μαζί με όργανο μπορούν να ξεκινήσουν από 100€ (TTR, υπομονή για φωτογραφίες) έως και 250€ (XR).

Επίσης αν είμαστε τυχεροί με μαμα ψηφιακά όργανα, ίσως να μπορούν να χρησιμοποιηθούν τα ίδια.
 
Δουλειες με μερακι πολλα μπραβο
 
Απ'ό,τι φαίνεται, υπάρχει και στο ΑΜΑΖΟΝ το όργανό μου, στα 100€ (μαζί με τα εκτελωνιστικά):

Εγώ το πλήρωσα χρυσό... :(
Δεν καταλαβαίνω γιατί επένδυσες σε Κινέζο με τέτοια τιμή ,την στιγμή που υπάρχουν τα Trail-Tech.
Τα κιτ των οποίων ,εμπεριέχουν: αισθητήρα θερμοκρασίας περιβάλλοντος ,αισθητήρα θερμοκρασίας κινητήρα ,αισθητήρα ταχύτητας/ταχυμέτρου ,αισθητήρα rpm ,βασεις τοποθέτησης ,και γενικότερα τα πάντα όλα όσα χρειάζεσαι για να έχεις ΟΝ όλες τις λειτουργίες το εκάστοτε μοντέλου.
Με αποδεδειγμένη αξιοπιστία κ εγγύηση (lifetime αν δεν κάνω λάθος)

Τυχαία λινκς από τον Μπέη ,με φίλτρο χαμηλότερης τιμής


 
Back
Top Bottom