XR400 tips tricks and modifications

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
πόρκα κρίση
Στην μέση βάλτο Λευτέρη..γιατί εαν το ξεβιδώσεις στα κατηφορικά τρως ανάποδο καπάκι κολοτούμπα εμπρός δλδ..
Παθών κ πονάνε αυτές χαχαχα

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εκει το εχω και ειναι καλα.
Απλα σε διαφορετικό τεραιν εχω μπερδεψει λιγο προς τα που πρεπει να το κανω.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
πόρκα κρίση
Mάλλον τα'χεις μπλέξει στο μυαλό σου.
Με το ρυθμιστικό της επαναφοράς ,ρυθμίζουμε το:
πόσο γρήγορα θα επανέλθει το ελατήριο στην αρχική του τάση/μήκος ,αυτό που είχε πρίν την συμπίεσή του ,από την όποια ανωμαλία εδάφους ,την οποία κλήθηκε να απορροφήσει.
Η ταχύτητα επαναφοράς του ,ρυθμίζεται από μια βαλβίδα που στραγγαλίζει το λάδι στο εσωτερικό της ανάρτησης.
Οσο πιό κλειστή η βαλβίδα (δεξιά-βιδωμένη=hard) ,τόσο πιό αργή η ροή του λαδιού ,τόσο αργότερη κ η επαναφορά του ελατηρίου.
Οσο πιό ανοιχτή η βαλβίδα (αριστερα-ξεβιδωμένη=soft) ,τόσο πιό γρήγορη κ η επαναφορά του.

Οταν λοιπόν προσπαθούμε να ρυθμίσουμε μιάν ανάρτηση μέσω των ρυθμιστικών ,ψάχνουμε ουσιαστικά την χρυσή τομή ,ώστε
ούτε να αναπηδά έντονα η ανάρτηση με αποτέλεσμα αστάθεια κ χάσιμο πρόσφυσης (τέρμα soft)
αλλά ούτε κ να μένει συμπιεσμένη ,με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αποσβέσει την επόμενη ανωμαλία που έρχεται (τέρμα hard)
Θέλουμε δηλ η ανάρτηση ,να μπορεί να "διαβάζει" το τερραίν ,με όσο το δυνατόν ηπιότερες συνθήκες αυξομείωσης στο μήκος του ελατηρίου.

Αυτές οι ρυθμίσεις ,έχουν έναν μπούσουλα ,αλλά δεν υπάρχει απόλυτη συνταγή.
Εχουν να κάνουν με την ποιότητα της ανάρτησης ,το βάρος κ την γεωμετρία της μοτοσυκλέατς ,το βαρος του αναβάτη ,το έδαφος που κινείται ,τον τρόπο οδήγησης ,κ άλλα πολλά.

Οπότε ,η "ιδανική" ρύθμιση θέλει ψάξιμο ,γιατί είναι διαφορετική για τον καθένα μας ,κ για την κάθε μοτοσυκλέτα.
Ευχαριστω πολυ Κωστη.
Εβγαλα ακρη πριν το σερβις και καταλαβα οτι δεν θελω νεο ελατηριο.
Μετα βρηκα τις σωστες ρυθμισεις ξεκινωντας απ το μεσον αλλα κολαω λιγο στις μικρορυθμισεις.
Ελα Καντηλι να μας κανεις σεμιναριο!!
:rolleyes:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 06
Εκει το εχω και ειναι καλα.
Απλα σε διαφορετικό τεραιν εχω μπερδεψει λιγο προς τα που πρεπει να το κανω.
Οσο πιο ανοιχτα κομματια τοσο προς το αργο μπροστα και προς το γρηγορο πισω.Παντως να ξερεις ,η καλυτερη αναρτηση του κοσμου ειναι τα ποδαρια σου (και τοποθετηση σωματος)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
XLV650, CRF1000, VFR800 VTEC
Δεν θέλω να θίξω το εν λόγω μαγαζί ούτε κανένα άλλο γιατί κάνουν φοβερή δουλειά αλλά έχω ακούσει 4 service μαζι με το δικο μου και σε κανενα δεν πετυχε με την πρωτη γιατί συμβαίνει Αυτό? Όταν έχω πήγα το δικό μου είχαμε ανέβει 3 άτομα επάνω στο μηχανακι και δεν κουνιόταν ούτε ένα εκατοστό..
Αν και τα παιδια ειναι εξαιρετικα και πολυ καλοι επαγγελματιες, +2 στο παραπανω. Ενα αμορτισερ σε Varadero φιλου που καναμε ανακατασκευη δε δουλευε σωστα (αργο) και εχασε και καποια λαδια, πετυχε με τη δευτερη. Επισης ειχα φτιαξει παλια το αμορτισερ ενος XLR που εχω και η αποσβεση μου φανηκε "λειψη", καλυτερη απο πριν που ειχε ουζαρει τελειως απο 10ετιες χρησης αλλα οχι αρκετη οπως ητανε οταν δουλευε σωστα - το αφησα ομως ετσι.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Μιας και λέτε για αναρτησάδες κρατήστε την πληροφορία για μελλοντική περίπτωση... έχω ακούσει καλά λόγια για τον Shock Master.
 

surikenjim

Μέλος
Περιοχή
Ν.ΚΟΣΜΟΣ
Όνομα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ
Μοτό
HONDA CRE230F
Μιας και λέτε για αναρτησάδες κρατήστε την πληροφορία για μελλοντική περίπτωση... έχω ακούσει καλά λόγια για τον Shock Master.
Συνεργάζομαι μαζί με τον Σωτήρη εδώ και λίγο καιρό, και πραγματικά είναι καταπληκτικός στην δουλειά του. Γνωρίζει σε βάθος το πεδίο της μοτοσυκλέτας αυτό, είναι τίμιος και οι τιμές του πολύ λογικές. Εξυπηρετικός και με πάντα καλή διάθεση να εξηγήσει πράγματα. Απολαμβάνω τις συζητήσεις μας κάθε φορά που συναντιόμαστε
 

onroad

Superhero
Περιοχή
city center
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
950
Όλοι οι παραπάνω είναι καλή στη δουλειά τους και σε όλους μπορεί να πάει κάτι στραβά .
Το θέμα είναι να έχουν και οι δυο πλευρές καλή διάθεση για να λυθεί το πρόβλημα .
Οι τιμές πάνω κάτω είναι ίδιες , και στην Kshock έχουν όλη την καλή διάθεση να δώσουν λύση .
Όποτε ελπίζω για το καλύτερο .

Μετά το πέρας τον επισκευών θα γράψω αναλυτικά για το θέμα τις ανάρτησης .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Σας το'παμε...;
Δε σας το'παμε.
Οργώνει τους δρόμους από προ-ψές.

Κουκλάκι

Ισως καποια στιγμή να του κανει δωρο ενα σετ κόκκινων πλαστικών + ντεπόζιτο.
 
Reactions: est

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
οχι που δε θα τους οργωνε!γεια στα χερια σου,στο μερακι σου και την αγαπη για τη λεπτομερεια που χεις!
καλοβολτο και καλολασπωτο να ειναι,ευτυχισμενος ο ιδιοκτητης:)
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Το είδα και εγώ..... Σιγά το ρημαδι:p
Μετά το καντήλι θα του κάνω αυξημένη πρόταση αγοράς..... Για να τον γλυτώσω από μελλοντικές ταλαιπωριες:D
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Honda Transalp 650
Κουκλάκι

Ισως καποια στιγμή να του κανει δωρο ενα σετ κόκκινων πλαστικών + ντεπόζιτο.
Έτσι! Γιατί ως γνωστόν, τα σωστά XR είναι τα κόκκινα XR!:cool:
@onroad Ωραίο αποτέλεσμα, να το χαρείς στο έπακρον!:friendship:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
city center
Όνομα
Konstantinos
Μοτό
950
@kordix k @est θα γίνει και αυτό , το ρεζερβουάρ έχει δρομολογηθεί , τα υπόλοιπα θέλουν λίγο χρόνο .

Όντος το κόκκινο είναι πιο φρέσκο και πιο ωραίο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
YAMAHA WR250R
@kordix k @est θα γίνει και αυτό , το ρεζερβουάρ έχει δρομολογηθεί , τα υπόλοιπα θέλουν λίγο χρόνο .

Όντος το κόκκινο είναι πιο φρέσκο και πιο ωραίο .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Εμένα πάντως μου αρέσει και το λευκό!

edit: έγραφα για μεταφορά στους μονοκύλινδρους ήρωες αλλά εκεί είναι για On/Off, το XR ανήκει εδώ :friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom