Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να αλλάξω το τελικό τις εξάτμισης .
Το μηχανάκι φορούσε το εργοστασιακό τελικό (έκλεισε τα 21 χρόνια φέτος )
Είχε σαπίσει , ήταν πολύ βαρύ , το είχαν κόψει και του είχαν αφαιρέσει διαφράγματα και τέλος είχαν βγάλει την τάπα με αποτέλεσμα να κάνει πολύ θόρυβο και να μπερδεύει χαμηλά .
Έψαξα αρκετές εξατμίσεις , έκανα δοκιμές σε θορύβους κτλ .
Για να βάλω μια τάπα στην δίκη μου εξάτμιση ήθελα από 30€-50€ και θα είχα πάλι μια διαλυμένη εξάτμιση .
Το συζήτησα με τον εξατμισά αρκετά (φίλος πολλά χρόνια ) και μου εξήγησε ότι μια εξάτμιση σε αυτά τα μηχανάκια για να δουλεψει σωστά πρέπει να έχει τον απαραίτητο όγκο και όσο πιο κλειστεί είναι τόσο πιο ομαλά θα δουλεύει τουλάχιστον χαμηλά .
Τελικά αγόρασα ενα τελικό από exc-f 250 , που είναι πολύ ελαφρή , σε κατάσταση καινούργιου και τιμή όσο η τάπα για την παλιά περίπου .
Φτιάξαμε ένα s-pipe για να την προσαρμόσουμε την καναμε slip-on και με το ελατήριο για να μπορώ στο μέλλον να βάλω ότι εξάτμιση θέλω χωρίς να κολλήσουμε πάνω σε αυτή .
Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό , με το που το έβαλα μπροστά χρειάστηκε να ανεβάσω λίγο το ρελαντί . Το μηχανάκι ήταν ήδη λίγο πιο φτωχό από μίγμα όποτε είμασταν οκ και από θόρυβο μαγεία , δεν ακούς τίποτα πια , παρά μόνο ένα θροΐσμα , η απόδοση χαμηλές και μεσαίες μαγική .
Θεωρώ ότι ήταν μια πετυχημένη μετατροπή με ελάχιστο κόστος .
Sent from my iPhone using Tapatalk