XR400 tips tricks and modifications

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το εργοστασιακό τεπόζιτο βγάζει με ήπια οδήγηση πάνω από 150km , σε εντουρο ρυθμούς είναι περίπου στα 100km .
Το βάρος με αυτό το τεπόζιτο δεν ανεβαίνει ψηλά ή μάλλον ανεβαίνει λίγο , υπολογίζω περίπου 3lt , αλλά ο κύριος όγκος είναι προς τα κάτω , καθώς επιμηκύνεται προς τα κάτω και φουσκώνει και λίγο .
Υπολογίζω ότι τώρα θα φτάνει περίπου τα 350km με ασφάλεια .

Το rotopax είναι πολύ καλή λύση αλλά και πάλι θα είχα το βάρος ψηλά και πίσω , ασε που ήθελα κάτι να είναι μόνιμο πάνω .

Επίσης το εργοστασιακό τεπόζιτο μετά από 20 χρόνια είχε χαλάσει (το Ρουμπινέτο , και το πλαστικό ήταν ευαίσθητο γιατί είχε χάσει τις ιδιότητες του )

Επίσης το καινούργιο είναι πιο ελαφρή από το παλιό και τα 12lt παραπάνω καύσιμο που παίρνει , δλδ γεμάτο με όλα τα υγρά θα είναι 135κιλα περίπου από 125 που ήταν πριν .

Το Οκτώβριο θα αλλάξω την εξάτμιση και θα αφαιρέσω και από εκεί αλλά 6 κιλά (δλδ θα είμαι σκάρτα 130κιλα )

8 κιλά η εργοστασιακή εξάτμιση , 2 κιλά η after market .


Sent from my iPhone using Tapatalk
Έτσι Κώστα, δε μπορούν να καταλάβουν πως εμείς λίγη κοιλίτσα έχουμε, οι δικές τους είναι χοντρές! :p:D
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να αλλάξω το τελικό τις εξάτμισης .

Το μηχανάκι φορούσε το εργοστασιακό τελικό (έκλεισε τα 21 χρόνια φέτος )

Είχε σαπίσει , ήταν πολύ βαρύ , το είχαν κόψει και του είχαν αφαιρέσει διαφράγματα και τέλος είχαν βγάλει την τάπα με αποτέλεσμα να κάνει πολύ θόρυβο και να μπερδεύει χαμηλά .

Έψαξα αρκετές εξατμίσεις , έκανα δοκιμές σε θορύβους κτλ .

Για να βάλω μια τάπα στην δίκη μου εξάτμιση ήθελα από 30€-50€ και θα είχα πάλι μια διαλυμένη εξάτμιση .

Το συζήτησα με τον εξατμισά αρκετά (φίλος πολλά χρόνια ) και μου εξήγησε ότι μια εξάτμιση σε αυτά τα μηχανάκια για να δουλεψει σωστά πρέπει να έχει τον απαραίτητο όγκο και όσο πιο κλειστεί είναι τόσο πιο ομαλά θα δουλεύει τουλάχιστον χαμηλά .

Τελικά αγόρασα ενα τελικό από exc-f 250 , που είναι πολύ ελαφρή , σε κατάσταση καινούργιου και τιμή όσο η τάπα για την παλιά περίπου .

Φτιάξαμε ένα s-pipe για να την προσαρμόσουμε την καναμε slip-on και με το ελατήριο για να μπορώ στο μέλλον να βάλω ότι εξάτμιση θέλω χωρίς να κολλήσουμε πάνω σε αυτή .

Το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό , με το που το έβαλα μπροστά χρειάστηκε να ανεβάσω λίγο το ρελαντί . Το μηχανάκι ήταν ήδη λίγο πιο φτωχό από μίγμα όποτε είμασταν οκ και από θόρυβο μαγεία , δεν ακούς τίποτα πια , παρά μόνο ένα θροΐσμα , η απόδοση χαμηλές και μεσαίες μαγική .

Θεωρώ ότι ήταν μια πετυχημένη μετατροπή με ελάχιστο κόστος .




Sent from my iPhone using Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Θα ηθελα και εγω μια εξατμιση που να κανει θρο'ί'σμα....:spam::spam::spam:


Θρρρρ.... θρρρρρ....θρρρρρρρρρρρ
Να σου δωσω τη δικη μου.......που......κελαηδαει κιολας ;;;;
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Θα ηθελα και εγω μια εξατμιση που να κανει θρο'ί'σμα....:spam::spam::spam:


Θρρρρ.... θρρρρρ....θρρρρρρρρρρρ
Ειναι ισπανοφωνη εξατμιση, θραπ θρααπ θραααπ
 

vaelsod

Μέλος
Όνομα
Ελένη
Μοτό
XR 250 Baja & Pegaso 660
Πως μου ειχε ξεφυγει τοσο καιρο αυτο το ΕΠΟΣ;:woot:

Ευγε!!:l2:

Μαζευω τις ερωτησεις μου για οταν βρεθουμε απο κοντα γιατι ζηλεψα!:inlove:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Kάτσε να βάλω μερικές από τη φωτο-μηχανή.

Μιλάμε για πολύ χειροτεχνία φίλε...ΜΕΓΑΛΗ η χάρη σου...αλλά έχε χάρη που είσαι Ντακαρίσιος.:D










 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom