XR400 tips tricks and modifications

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
@desert fox από ρουλεμάν φαίνεται να μην έχει πρόβλημα αλλά θα πρέπει να βγάλω το μπόλικο για να το γρασαρω , γιατί εκεί παθαίνει ζημιά και όταν θα το βγάλω καλώ είναι εκεί να του βάλω γρασαδόρους


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ΜΟΥΡΙΚΗΣ

Μέλος
Περιοχή
ΚΡΑΝΙΔΙ ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ. ΚΑΙ ΦΩΚΙΑΝΟ ΑΡΚΑΔΙΑΣ.
Όνομα
Γιώργος Μουρίκης.
Μοτό
ΚΤΜ 640 Adventure R (07)
YAMAHA YZF 600R (97) Thundercat
Καλά χώματα δε θέλει τίποτα είναι τίμιο εργαλείο
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
Κάνω κουτσό κάθε μέρα μισή ώρα :) :) :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
ΧΑΧΑΧΑΧΑ εισαι σε καλο δρομο, συνεχισε ετσι... ειναι κριμα παντως. θα επρεπε να υπαρχει η δυνατοτητα τοποθετησης μιζας οπως υπαρχει σε αλλα μοντελα η δυνατοτητα να μπει μανιβελα... εχω φιλους που το εδωσαν μονο γι'αυτο το λογο. εφαγαν τα ποδια τους να βαρανε μανιβελα, ειδικα οταν τους εσβηνε σε κανενα μονοπατι... κατα τα αλλα ειναι οπλο και πιστευω θα το χαρεις...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Καντο ετσι αγορι μου φτιαξε το προτζεκτ σωστο ;)


Στάλθηκε από το SM-G955F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωραιοοοοο , αυτό έτσι πρέπει να έβγαινε ; Δεν τα πρόλαβα αυτά είμαι πολύ μικρός , ας μας πει κανένας που είχε δίπλωμα το 1980


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

ilai

Μέλος
Όνομα
HΛΙΑΣ
Μοτό
.
Το συγκεκριμένο ειναι Ντακαρισιο αλλα νομιζω πως εκεινες τις εποχες γτ εγω ειμαι ακομα πιο μικρος και απο σενα εβγαινε με αυτους τους χρωματισμους :) παντως ειναι @@@ναρα ετσι και ωραιο προτζεκτ για ψηστο για ψηστο:D
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Ωραίο μηχανάκι, καλολάσπωτο!

Αλλά κάνει για "adventure" διαδρομές/ταξιδάκια, όπως αυτά που γίνονται εδώ, έστω και με κάποιες μετατροπές; Δεν έχει καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό;

Ρωτάω επειδή μου περνάει και μένα από το μυαλό να πάρω κάποιο dual sport κάποτε, αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο θα ήταν κατάλληλο.
 

est

Μέλος
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
Σουζούκι ΔρΖ
Ωραίο μηχανάκι, καλολάσπωτο!

Αλλά κάνει για "adventure" διαδρομές/ταξιδάκια, όπως αυτά που γίνονται εδώ, έστω και με κάποιες μετατροπές; Δεν έχει καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό;

Ρωτάω επειδή μου περνάει και μένα από το μυαλό να πάρω κάποιο dual sport κάποτε, αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο θα ήταν κατάλληλο.
Και τώρα, σε κάποιο μέρος του πλανήτη, ένας φούρνος γκρεμίστηκε...
:p
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Σημερα αλλαξα για δευτερη φορα στα 10 χρονια που εχω το κουλουρι λαδια μπροστινου....τη πρωτη βαλαμε 10αρι λαδι που βελτιωσε αρκετα την αναρτηση......τωρα βαλαμε 15αρι κ ειδα μεγαλη διαφορα προς το καλυτερο.....το τιμονι εχει σωστη αισθηση....ο τροχος παταει καλυτερα....το πηρουνι διαβαζει καλα κ το φρεναρισμα βελτιωθηκε....αξιζε με το παραπανω κ κακως που δεν το εκανα πιο νωρις.
Στο XR για να παιρνει ευκολα μπροστα πρεπει το καρμπυρατερ να ειναι παντα σωστα ρυθμισμενο.
 

BLiTzER

Χορχόδειλας
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
ST
Και τώρα, σε κάποιο μέρος του πλανήτη, ένας φούρνος γκρεμίστηκε...
:p
Υπερβολές! :p Πάντα γούσταρα σαν ιδέα την οδήγηση σε μικτό τερέν (4 από τα 8 μηχανάκια που έχουν περάσει από τα χέρια μου ήταν SM), απλά δε γουστάρω τα μηχανάκια που προωθούν ως ικανά για τέτοιο. Κυρίως επειδή δεν είναι. :p Δυστυχώς, τα μηχανάκια που είναι πολύ διασκεδαστικά στο χώμα, δεν είναι στην άσφαλτο, και το ανάποδο. Και αν είναι να κάνω το παιχνίδι μου σε ένα από τα δύο, προτιμώ την άσφαλτο. Όταν βγει μηχανάκι που κάνει καλά και τα δύο (ελπίζουμε σε Tenere 700 και ΚΤΜ 790), θα επανεξετάσω. Μέχρι τότε, το σκέφτομαι για ένα δεύτερο, φθηνό, ελαφρύ μηχανάκι, κυρίως για off-road κομμάτια, αλλά να μπορεί να κινηθεί με μια σχετική άνεση στην άσφαλτο, από και προς αυτά.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Ένα καλορυθμισμενο συμβατικό θα είναι σίγουρα καλύτερο από ένα αρυθμιστο ανάποδο .
Μια χαρά είναι το συμβατικό πηρούνι,43άρι cartridge με ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς.Κάνε ένα σέρβις και αν χρειαστεί ελατήρια.
Υπάρχει μια πατέντα στο καρμπυρατέρ που αποτρέπει το μπούκωμα σε περίπτωση πτώσης(κάτι σαν hot start) και μπορεί να σε γλιτώσει από πολλές μανιβελιές ....Ο @PANOS ίσως έχει περισσότερες πληροφορίες γι'αυτό.
Με τα ρεύματα τι μετατροπές έχουν γίνει ώστε να 'σηκώνουν' περισσότερο φορτίο?

Ωραίο εργαλείο,καλορίζικο και καλολάσπωτο
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Στα klx250/300 κανανε μια πατεντα για αυτοσχεδιο hot start οπως εχει το Keihin FcrMX.
Στην Αμερικη τα klx250 & 300 ηταν μονο μανιβελα και με αναλογο λιτο εξοπλισμο οπως τα xr250/400.
Εδω εχει παρει το ματι μου διαφορες μοντες περι xr250/400 οπως και πολλες πληροφοριες.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Ο Χελιώτης ξέρει πολύ καλά να ρυθμίζει XR 400.

Στο δικό του πριν κάνα 2 χρόνια, είχε αλλάξει τον χρονισμό και κάποια πράγματα στο καρμπυρατέρ και δεν είχε ποτέ θέμα με μανιβέλα. Το συγκεκριμένο το είχε πάρει καινούργιο το 97 και ξαναγύρισε στα χέρια του πολλά χρόνια μετά. Το είχαν κάνει και τεστ στο μοτό.

Είχα το 250 r το κόκκινο με το πλαστικό ρεζερβουάρ, στα μονοπάτια ήταν πάρα πολύ καλό, το 400 είναι λίγο πιο βαρύ αλλά έχει καλύτερες αναρτήσεις και είναι απολαυστικό. Στα ανοιχτά προσοχή γιατί έχει πολύ γρήγορη γεωμετρία και μαλακές αναρτήσεις.

Κάνε και ένα σέρβις στο αμορτισέρ. Για να δουλέψει καλά το πιρούνι, πρέπει πρώτα να ρυθμίσεις το αμορτισέρ, όλα από εκεί ξεκινάνε. Και μετά ρύθμισε σαγκ, στατικό-δυναμικό.
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Σημερα αλλαξα για δευτερη φορα στα 10 χρονια που εχω το κουλουρι λαδια μπροστινου....τη πρωτη βαλαμε 10αρι λαδι που βελτιωσε αρκετα την αναρτηση......τωρα βαλαμε 15αρι κ ειδα μεγαλη διαφορα προς το καλυτερο.....το τιμονι εχει σωστη αισθηση....ο τροχος παταει καλυτερα....το πηρουνι διαβαζει καλα κ το φρεναρισμα βελτιωθηκε....αξιζε με το παραπανω κ κακως που δεν το εκανα πιο νωρις.
Στο XR για να παιρνει ευκολα μπροστα πρεπει το καρμπυρατερ να ειναι παντα σωστα ρυθμισμενο.
Να παρεις και για σενα λιγο μουρουνελαιο μπας και τονωθεις και δουλεψει το "μπροστινο" σου....



Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Να παρεις και για σενα λιγο μουρουνελαιο μπας και τονωθεις και δουλεψει το "μπροστινο" σου....



Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Μπααα......ειναι επικινδυνες αυτες οι δοκιμες......σκεψου να θελει να δουλεψει το....."πισινο"......!!!!!!
 
Top Bottom