XR400 tips tricks and modifications

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κυριακουλα ζάχαρη - κυριακουλα μέλι .
Σήμερα βρήκαμε λίγο χρόνο , έξω το μπροστινο για λάδια -τσιμούχες , υπήρχε διαρροή από την μια τσιμουχα και επίσης δεν είχε ανοιχτεί ποτέ αυτό από το 1997 , όποτε το φύσαγεs και βυθιζόταν αλλά παρόλα αυτά ήταν ακόμα σε καλή κατάσταση και αυτό δείχνει την ποιότητα τον υλικών που χρησιμοποιούσε η Honda τότε .

Αν έχετε κάποιο τιπ πείτε το για το εμπρός σύστημα , μετά το πέρας τον εργασιών θα γραφτεί αναλυτικά τι έγινε .

Ταυτόχρονα θα κάνουμε σέρβις και την πίσω ανάρτηση για να στηθεί όλο σωστά από την αρχή .












Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στα ανοιχτά προσοχή γιατί έχει πολύ γρήγορη γεωμετρία και μαλακές αναρτήσεις.

Κάνε και ένα σέρβις στο αμορτισέρ. Για να δουλέψει καλά το πιρούνι, πρέπει πρώτα να ρυθμίσεις το αμορτισέρ, όλα από εκεί ξεκινάνε. Και μετά ρύθμισε σαγκ, στατικό-δυναμικό.
Εχεις απόλυτο δίκιο για την γεωμετρία σε σημείο στα ανοιχτά κομμάτια να σε φοβίζει , τελικά επειδή είμαι περίεργος με τα πράγματα μου , σέρβις εμπρός πίσω στις αναρτήσεις και μετά ρύθμιση του σαγκ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Στα klx250/300 κανανε μια πατεντα για αυτοσχεδιο hot start οπως εχει το Keihin FcrMX.
Στην Αμερικη τα klx250 & 300 ηταν μονο μανιβελα και με αναλογο λιτο εξοπλισμο οπως τα xr250/400.
Εδω εχει παρει το ματι μου διαφορες μοντες περι xr250/400 οπως και πολλες πληροφοριες.
Το παρακολουθώ το θέμα εδώ και 3-4 μήνες


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Μια χαρά είναι το συμβατικό πηρούνι,43άρι cartridge με ρυθμίσεις συμπίεσης και επαναφοράς.Κάνε ένα σέρβις και αν χρειαστεί ελατήρια.
Υπάρχει μια πατέντα στο καρμπυρατέρ που αποτρέπει το μπούκωμα σε περίπτωση πτώσης(κάτι σαν hot start) και μπορεί να σε γλιτώσει από πολλές μανιβελιές ....Ο @PANOS ίσως έχει περισσότερες πληροφορίες γι'αυτό.
Με τα ρεύματα τι μετατροπές έχουν γίνει ώστε να 'σηκώνουν' περισσότερο φορτίο?

Ωραίο εργαλείο,καλορίζικο και καλολάσπωτο
Ναι το πιρούνι μόνο σέρβις και τίποτα άλλο , ήταν πολύ καλό για την εποχή του .

Με τα ρεύματα , βάλαμε φλας και περάσαμε καλώδια , έναν ανορθωτή Honda για xr και μια μπαταρία , αλλαγή στο φανάρι με άλλο μεταχειρισμένο στο ίδιο μέγεθος και στις ίδιες βάσεις αλλά με πολύ καλύτερο κρύσταλλο ( από klr250)με λάμπα H4 .
Όλα αυτά βρίσκονται μεταχειρισμένα .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Ωραίο μηχανάκι, καλολάσπωτο!

Αλλά κάνει για "adventure" διαδρομές/ταξιδάκια, όπως αυτά που γίνονται εδώ, έστω και με κάποιες μετατροπές; Δεν έχει καθαρά χωμάτινο προσανατολισμό;

Ρωτάω επειδή μου περνάει και μένα από το μυαλό να πάρω κάποιο dual sport κάποτε, αλλά δεν μπορώ να αποφασίσω ποιο θα ήταν κατάλληλο.
Θέλει υπομονή αλλά όλα γίνονται , ένα dual είναι στα 600cc πχ xr, dr , ttr είναι ιδανικό , τα 400cc είναι λίγο ταλαιπωρία αλλά ο κάθε ένας με τα βίτσια του .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Εχεις απόλυτο δίκιο για την γεωμετρία σε σημείο στα ανοιχτά κομμάτια να σε φοβίζει , τελικά επειδή είμαι περίεργος με τα πράγματα μου , σέρβις εμπρός πίσω στις αναρτήσεις και μετά ρύθμιση του σαγκ.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Μπορείς να σήκώσεις τιμονόπλακες 1-2 mm να μεγαλώσει λίγο η κάστερ και σίγουρα θα γίνει πιο σταθερό ή να το δουλεύεις με ελαφρώς πιο μεγάλο σάγκ στο αμορτισέρ. Αλλά δοκίμασέ το πρώτα μετά των σέρβις των αναρτήσεων, το πιο πιθανό είναι να είναι οκ.

Και μη βάλεις ποτέ λάστιχο michelin ac 10 μπροστά, θα σου κουνάει και σταματημένο.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μπορείς να σήκώσεις τιμονόπλακες 1-2 mm να μεγαλώσει λίγο η κάστερ και σίγουρα θα γίνει πιο σταθερό
Aυτό ισχύει θεωρητικά κ πρακτικά Κωστή.:ok:
Αλλά το XR ,την έχει όντως γΛήγορη (τη γεωμετρία) με την πάνω τιμονόπλακα σφιγμένη στις τάπες.
Οπότε ,για να σηκώσεις τιμονόπλακες ,θα πρέπει να σφίξεις με τις τάπες κάτω από το άνω άκρο της πάνω τιμονόπλακας.
Γίνεται ,αλλά δεν μ'αρέσει.(έστω κ τα 2mm εσοχή)

ή να το δουλεύεις με ελαφρώς πιο μεγάλο σάγκ στο αμορτισέρ.
Αυτό ΝΑΙ ,κ το'χα ήδη κατά νου.
Είναι κ αΛαφρής ο Κωστής ,δεν έχει κ απαιτήσεις Dakarίσιου αναβάτη ,οπότε μια χαρά θα δουλέψει ,κ θα αποσβένει καλύτερα κ τα κοπανήματα μέσης.

Αλλά δοκίμασέ το πρώτα μετά των σέρβις των αναρτήσεων, το πιο πιθανό είναι να είναι οκ.
Αυτό θα γίνει έτσι κι αλλιώς.

Και μη βάλεις ποτέ λάστιχο michelin ac 10 μπροστά, θα σου κουνάει και σταματημένο.
Εκδρομικό το θέλει ,οπότε ΟνΟφφάδικα ελαστικά θα φορεθούν.


Η συνταγή που έχω σκεφτεί ,είναι η εξής
1) Σετάρισμα εμπρός τέτοιο ,ωστε να βυθίζει λιγότερο στατικά αλλά και δυναμικά ,σε σχέση με το μαμά set-up.(βλ.ελαφρώς μεγαλύτερη κάστερ διαρκείας)
2) Ελαφρώς μεγαλύτερο static-sag πίσω ,αλλά με σερβισαρισμένη ανάρτηση κ αποσβέσεις που να δουλεύουν σωστά.
3) Mετατόπιση άξονα πίσω τροχού ,όσο πιό πίσω -εφαρμοστικά- είναι εφικτό.(βλ.αύξηση μεταξονίου)

Το εμπειρικό μου ένστικτο ,μου λέει οτι θα δουλέψει όμορφα ,κ η διαφορά στην οδήγηση θα είναι εμφανής.
 

kordix

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
PP27
Μια χαρά τα λέει ο Γάτος από πάνω.

Ρυθμίστε την απόσβεση επαναφορας προς το αργό, κι θα γίνει ακόμα πιο προβλέψιμο.

Λαστιχάκια ΜΤ21 ή Τ63




Κώστα onroad κάποια στιγμή δες πως είναι ο μαμα λασπωτήρας-βάση πινακίδας, είναι διακριτικός και προστατευει καλα απο νερα και λάσπες.
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Είναι κ αΛαφρής ο Κωστής ,δεν έχει κ απαιτήσεις Dakarίσιου αναβάτη ,οπότε μια χαρά θα δουλέψει ,κ θα αποσβένει καλύτερα κ τα κοπανήματα μέσης.
Μια ελπίδα είχα και εγώ να γίνω ΝΤΑΚΑΡΙΣΙΟΣ και μου την πήρες , δεν θα βάλω αυτοκόλλητο τον μουτζαχεντίν ΠΟΤΕ



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μια ελπίδα είχα και εγώ να γίνω ΝΤΑΚΑΡΙΣΙΟΣ και μου την πήρες , δεν θα βάλω αυτοκόλλητο τον μουτζαχεντίν ΠΟΤΕ
Eισαι νινί ακόμα....άμα δεν περάσεις τουλάχιστον τα 40 έτη φωτόςζωής ...dakarisios ΔΕΝ γίνεσαι...:p
 

achalatsis

Συντρίμ team
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM ADV 990 R
KTM EXC 300
Μια ελπίδα είχα και εγώ να γίνω ΝΤΑΚΑΡΙΣΙΟΣ και μου την πήρες , δεν θα βάλω αυτοκόλλητο τον μουτζαχεντίν ΠΟΤΕ
Να μείνεις ΝΤΑΚΑΡΣΤΡΑΒΟΣ :p
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Τώρα που το βλέπω , να νικελοσουμε τα καπάκια ,να βάλουμε και μια εξάτμιση «σκαραβαίο» να γίνει τούμπανο !!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Χαχαχχαχαχαχαχαχα
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Αυτο ητο το XR....?????:eek:
 
Top Bottom