XR400 tips tricks and modifications

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αν το βάλεις κάτω αυτό, παίρνεις 690 του 08 , ίσως και με λιγότερα... Γιατί πρέπει να υπολογιστούν και τα μερο-νυχροκάματα (εκτός των ανταλλακτικών) κι ανεβαίνει πολύυυυ ο πήχης του κόστους !
Άσε να χαρούμε το XR που γίνεται brand new-κούτα :cool:
Ή πληροφορία αυτή είναι σημαντική και δεν μας κόβει καμμία χαρά από την ανακατασκευή του Κωστή!
Πολύς κόσμος, ιδίως μέσα στο advride σκεφτεται τετοιες αγορες και καλο ειναι να γνωρίζουν τα παντα!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εγώ ήμουν τυχερός και δεν χρειάστηκα ανταλλακτικά αλλά μόνο αγάπη -φροντίδα και ευρώ !

Το μηχανάκι ήταν σε εξαιρετικη κατάσταση και ήθελε μόνο λύσιμο και γρασαρισμα παντού αλλά και ένα σέρβις στις αναρτήσεις .
Το καρμπυλατερ μπαίνει για θέμα κ@υλας και μόνο άντε και για να παίρνει πιο εύκολα μπροστά .

Πιστεύω ότι αυτές πι εργασίες πρέπει να γίνονται σε κάθε μεταχειρισμένο μηχανάκι που αγοράζουμε εκτός αν τα έχει κάνει ο προηγούμενος .

Ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε είναι ότι δεν υπάρχουν πολλά ανταλλακτικά για 400 στην Ελλάδα και πρέπει να τα φέρνω από έξω .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν το βάλεις κάτω αυτό, παίρνεις 690 του 08 , ίσως και με λιγότερα... Γιατί πρέπει να υπολογιστούν και τα μερο-νυχροκάματα (εκτός των ανταλλακτικών) κι ανεβαίνει πολύυυυ ο πήχης του κόστους !
Άσε να χαρούμε το XR που γίνεται brand new-κούτα :cool:
Ή πληροφορία αυτή είναι σημαντική και δεν μας κόβει καμμία χαρά από την ανακατασκευή του Κωστή!
Πολύς κόσμος, ιδίως μέσα στο advride σκεφτεται τετοιες αγορες και καλο ειναι να γνωρίζουν τα παντα!
Οπως έλεγα κ χθές στον Θοδωρή ,υπάρχουν κάποιες μοτοσυκλέτες 20ετίας ,που κρατάνε τιμή πώλησης.
Αυτό οφείλεται σε διάφορους παράγοντες (απλότητα κατασκευής-αποδεδειγμένη αξιοπιστία-μη υπαρξη σύγχρονων αντίστοιχων κατασκευών)
Αλλά κυρίως οφείλεται στην ζήτηση που έχουν ακόμα ,για όποιους προσωπικούς λόγους αυτών που θέλουν να τις έχουν.(βλ.γούστα)

Τώρα ,όσο για το κόστος.
Αν θέλεις να τις κάνεις "καινούργιες" ,όσον αφορά τα λειτουργικά τους μέρη ,μπορεί να πάει εύκολα +50% από την αγορά τους.
Αν τα λειτουργικά τους μέρη (κινητήρας-περιφερειακά) είναι σε καλή κατάσταση ,το κόστος για μια απλή συντήρησή τους ,μειώνεται τραγικά ,κ δεν είναι κάτι το σοβαρό ,ειδικά αν μπεί προσωπική εργασία στοργή-αγάπη-κ προδέρμ.
Αν θέλεις να τις βελτιώσεις με after-market καλούδια-βελτιώσεις ιπποδύναμης -ταξιδιωτικά αξεσουάρ-κτλ ,μπορεί να πάει κ +100% από την αγορά τους.
Αλλά αυτά είναι θέμα γούστου ,κ τα γούστα κοστίζουν.

Μπορείς βέβαια κάλλιστα να τα αφήσεις όπως τα πήρες ,κάνοντας τα πολύ βασικά ,κ θα τσουλάνε επίσης ,αλλά δεν θα'ναι το ίδιο με κάποιο σαν τα παραπάνω.

Συγκριτικά με ένα 690 πχ ,μια κ αναφέρθηκε πιό πάνω.
Εστω λοιπόν οτι κάποιος πάρει ένα 690 '08 (10ετίας δηλ) ,το οποίο έχει τιμή απόκτησης σχεδόν διπλάσια.
Τι σας κάνει να πιστεύετε ,ότι ΚΑΙ αυτό δεν θα χρειαστεί ακριβώς την ίδια περιποίηση κ τις ίδιες εργασίες στα λειτουργικά του μέρη ,ωστε να είναι άψογο.
Και αυτό έχει κ περισσότερα-πιό σύγχρονα-κ ακριβότερα σε επισκευές/ανακατασκευές περιφερειακά & λειτουργικά συστήματα.
Θέλει περισσότερες κ ακριβότερες αναβαθμίσεις σε θέματα που αποδεδειγμένα πονάει.
Θέλει κ μεγαλύτερη τεχνογνωσία ,καθότι πιό σύγχρονο κ με πολλά ηλεκτρονικά.
Αρα κ δυσκολότερα βάζει χέρι μόνος του ένας χομπίστας-ερασιτέχνης σαν κι εμάς.

Κι εδώ είναι όλο το μυστικό τέτοιων καταστάσεων.
Θέλουν πολύ προσωπική εργασία + προσωπικό ψάξιμο-τρεξιμο.
Αν δεν έχεις χρόνο-χώρο-γνώσεις ,ωστε να ασχοληθείς προσωπικά ή έστω με βοήθεια σε φιλικό επίπεδο (όπως καλή ώρα) ,δεν μπαίνεις σε τόσο βαθιά νερά.

Χοντρικά:
Ενα XR400R ,μπορείς να το έχεις κ απλά να τσουλάει ,με κόστος αγοράς+βασική συντήρηση ,περίπου 2,5 Κ
Ενα ΚΤΜ690 ,μπορείς να το έχεις κ απλά(ίσως κ για πόσο;) να τσουλάει ,με κόστος αγοράς+βασική συντήρηση ,περίπου 4 Κ

Ενα XR400R ,μπορείς να το έχεις λειτουργικά λουλούδι + τούμπανο + αναβαθμισμένο ,με συνολικό κόστος 3/3,5/4 Κ (αναλόγως γούστων)
Ενα ΚΤΜ690 ,μπορείς να το έχεις λειτουργικά λουλούδι + τούμπανο + αναβαθμισμένο ,με συνολικό κόστος 5/6/7/8/... Κ (αναλόγως γούστων)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κατατοπιστικοτατος....οπως πάντα!
Αφού το συγκρίνετε...θα ήθελα να μου πείτε αν υπάρχει σύγκριση μεταξύ ενός 690 και ενός xr...στην χρήση!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Κατατοπιστικοτατος....οπως πάντα!
Αφού το συγκρίνετε...θα ήθελα να μου πείτε αν υπάρχει σύγκριση μεταξύ ενός 690 και ενός xr...στην χρήση!
Εσείς το συγκρίνατε (τιμολογιακά) ,ο Θοδωρής συγκεκριμένα ,με το φιλοσοφικό ερώτημα ,ΑΝ αξίζει μια τέτοια αγορά.

Η απάντηση στο ερώτημα που θέτεις είναι
Στο δύσκολο χώμα ,ναι ,υπάρχει σύγκριση ,το XR (κατέμέ) υπερέχει.
Σε γενική χρήση + travel enduro + ταξιδιωτικές ΟνΟφφάδες + ασφάλτινα χλμ ,όχι ,δε υπάρχει σύγκριση ,το 690 είναι αλλού.
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Στο τελευταιο σου γατε μου @el-Gatto θα διαφβωνησω, οπως στο ειπα κι εχθες.
Ειχα την εμπειρια συμμετοχης σε trail ride με wrf 250 και xr 250
Καμια σχεση. Και μετα καβαλησα και ενα exc 250...
Αλλο τοσο καμια σχεση.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις....με κάλυψες Κωστή!
Συνεχίστε να περιποιηστε παλιά οχήματα, γιατί η ηθική ικανοποίηση είναι μεγάλη και δεν συγκρίνετε με τίποτα!
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κατατοπιστικοτατος....οπως πάντα!
Αφού το συγκρίνετε...θα ήθελα να μου πείτε αν υπάρχει σύγκριση μεταξύ ενός 690 και ενός xr...στην χρήση!
Θα σου απαντήσω μιας και είχα 690 στο παρελθόν και είχα κάνει πολλά χιλιόμετρα .

Το 690 είναι μηχαναρα , το απόλυτο all around μηχανάκι μαζί με το Honda xr650 αλλά πολύ διαφορετικά από το XR400.

Το 690 έχει ένα κινητήρα διαμάντι , ταξιδεύει ωραία στην άσφαλτο και στο χώμα καταπίνει τα πάντα .

Το απόλυτο μηχανάκι για μονοκαβαλο εκδρομικό εντουρο .

Το 400 είναι μια απλή κατασκευή , ταξιδεύει με υπομονή , καλύτερο στο χώμα (μονοπαταδες) , πολύ ελαφρύ , ευκολοσυντηρητο . Δεν έχει κάτι να χαλάσει και αν χαλάσει φτιάχνετε με 5 απλά εργαλεία .Η απλότητα είναι το παν και για μένα ,είναι ανεκτίμητη , για τα πιο μεγάλα ταξίδια άλλωστε θα έχω το μεγάλο .
Αν είναι να έχεις ένα και μοναδικό μηχανάκι το 690 είναι βασιλιάς !

Από εκεί και πέρα είναι και τι αρέσει στο κάθε ένα να έχει στο γκαράζ του .



Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Καθ'ότι νέο παιδί που βράζει το αίμα του ο Κωστής ,το πρώτο γκάτζετ που ψώνισε ,ήταν ετούτο.





Οι μόντες όμως χρειάζονται κι άλλες μόντες ,οπότε ψαχνουμε για ντίζες(οι μαμά είναι πλέον μακριές) κ πιθανά για νεά γκαζιέρα(για πιό άμεση απόκριση)

Αυτά ,περιληπτικά ,κ μέχρι σήμερις.
Οταν θα αρχίσουμε να μοντάρουμε ,θα επανέλθω.
Χωρίς να θέλω να το παίξω πως ξέρω τα παντα όταν εβαλα fcr στο xr είχα το ιδιο θεμα.Δεν υπαρχουν ντιζες πιο κοντες απο αλλα μοντελα κ εαν καποια υπαρχει ειναι κοντη στο εξωτερικο κ δεν κανει κ παλι.Το mikuni στο ebay το δινει με ντιζες κ γκαζιερα για xr400.Με ψειρες ποδηλατου ταιριαζει πανευκολα αλλα αυτος ειναι κ ο λογος που εγω εβαλα παλι μαμισιο..γιατι μοτο για βουνο με μαμα ντιζες κ ειδικα Honda ειναι ασφαλεια..

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Ο διακόπτης βενζίνης δεν σφραγγίζει ,εμφανίζοντας μιά ψιλοδιαρροή(πταίσμα) ,οπότε ψάχνουμε για λύση (καινούργιο ή επισκευή)

Εαν ειναι καιρο κλειστή η βενζινη το παθαινει εαν δουλεψει λιγο θα στρωσει.

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
@PANOS πήρα και τις ντιζες και την γκαζιέρα τελικά και όλα κούμπωναν όπως έπρεπε ΑΛΛΙΟΣ θα καναμε και εμείς την πατέντα που περιγράφεις με τα βαρελάκια .

Θα μιλήσουμε για αύριο αν βρεθούμε όλοι


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Τιμονι και μικουνι=σουζα;:rolleyes:
:laugh::laugh::laugh::laugh:
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
@PANOS πήρα και τις ντιζες και την γκαζιέρα τελικά και όλα κούμπωναν όπως έπρεπε ΑΛΛΙΟΣ θα καναμε και εμείς την πατέντα που περιγράφεις με τα βαρελάκια .

Θα μιλήσουμε για αύριο αν βρεθούμε όλοι


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραια αμα δουλεψει ωραια θελω κ εγω

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Τώρα θα το σηκώνει σούζα πιο εύκολα . Αχαχαχαχαχα




Sent from my iPhone using Tapatalk
Μαστορας με .....!! ;)
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αυριο ολοι Σεσι για δοκιμη?
Ετσι καταλαβα!! :rolleyes:
 
Περιοχή
Νικήτη- Χαλκιδικη
Όνομα
στεργιοςςςςς
Μοτό
ktm lc4 640 adv.
αλλο ενα θεμα που αξιζει να παρακολουθει κανεις ακομα και αν δεν εχει το αντιστοιχο μοντελο καθαρα και μονο απο τεχνικης αποψης, φωτογραφιων και αναλυσης απο τον μαστρο-Γατο... φυσικα δεν λειπει και το χιουμορ απο τους συνηθεις υποπτους... keep up @el-Gatto και @onroad ... :ok::ok::ok:
 
Top Bottom