.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?Σήμερα ήταν μια αποδοτική μέρα , ξανά βγάλαμε το πιρούνι και αλλάξαμε το setup .
Το πήγαμε μια βόλτα και τα πρώτα σημάδια είναι ενθαρρυντικά .
Μετά βγάλαμε την πίσω ανάρτηση για να ξανα πάει στο Kshock , κάτι έκαναν λάθος και δεν δουλεύει σωστά , είναι «αργό» , πήγα από εκεί με το μηχανάκι ,το είδαν , όποτε το βγάλαμε και την Δευτέρα ξαναπάει για επισκευή .
Sent from my iPhone using Tapatalk
Σωληνοκοφτης.Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?
Το εργαλειο που ειναι πιασμενο στην μεγγενη τι ειναι, δεν εχω ξαναδει τετοιο
Σωληνοκοφτης είναι και χρησιμοποιήθηκε για να γίνει η σωστή χάραξη και μετά να γίνει η κοπή .Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?
Το εργαλειο που ειναι πιασμενο στην μεγγενη τι ειναι, δεν εχω ξαναδει τετοιο
Νυστικοι , μόλις τελειώσει να βάλω ένα πρόβατο ;Σουβλάκια δεν έπεσαν καθόλου?
Γεννήθηκα έτοιμος φιλαράκι...φέρε μου μουτζούρα κ σκουριά να γουστάρω.:l2:
ΥΓ Γατε σκεφτομαι να παρω κανα χρεπι για μικρο, ετοιμασου!
Ασε φίλε...με το που μπήκε το μηχανάκι στο γαράζ ,ο @onroad άρχισε (κ καλά) διατροφή...Σουβλάκια δεν έπεσαν καθόλου?
Το set-up που έγινε στο μπροστινό ,περιελάμβανε (μεταξύ άλλων) κ 3 cm προφόρτιση σε κάθε καλάμι.Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?
Το εργαλειο που ειναι πιασμενο στην μεγγενη τι ειναι, δεν εχω ξαναδει τετοιο
Σωληνοκοφτης.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Για το αμορτισέρ το είπε ο Κωστής ,Παντελή.Τι εννοείτε αργό; Στη συμπίεση, την επαναφορά ή και τα δύο;
Δεν θέλω να θίξω το εν λόγω μαγαζί ούτε κανένα άλλο γιατί κάνουν φοβερή δουλειά αλλά έχω ακούσει 4 service μαζι με το δικο μου και σε κανενα δεν πετυχε με την πρωτη γιατί συμβαίνει Αυτό? Όταν έχω πήγα το δικό μου είχαμε ανέβει 3 άτομα επάνω στο μηχανακι και δεν κουνιόταν ούτε ένα εκατοστό..Για το αμορτισέρ το είπε ο Κωστής ,Παντελή.
Για να καταλάβεις ,με τέρμα ανοιχτά τα ρυθμιστικά ,ήταν αργό κ στη συμπίεση κ στην επαναφορά.
Δηλαδή στραγγαλιζόταν πολύ η ροή του λαδιού.
Επίσης το ρυθμιστικό της απόσβεσης επαναφοράς ,δεν είχε κλίκς.
Γενικά ,δεν δούλευε σωστά.
Κάτι που παραδέχτηκαν άμεσα τα παιδιά στο ΚΣοκ ,κ είπαν στον Κώστα να το ξαναπάει να το κάνουν απ'την αρχή.
Αυτος ο.......skliros kariolis....ολο κατι....."βιτσιοζικα".....εργαλεια χρησιμοποιει.... .α'παπαπα...!!!!!Σωληνοκοφτης.
Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Προβληματιζομαι λίγο και για το δικό μου τώρα. Τα κλικς της απόσβεσης επαναφορας στο δικό μου σαν να μην άκουγαν ένα πράγμα. Βέβαια εμείς το αποδοσαμε στο ότι το αμορτισέρ αρχικά ήταν απο πιο ελαφρύ μηχανάκι αλλά μήπως αυτή η ερμηνεία δεν ήταν η σωστή;Δεν θέλω να θίξω το εν λόγω μαγαζί ούτε κανένα άλλο γιατί κάνουν φοβερή δουλειά αλλά έχω ακούσει 4 service μαζι με το δικο μου και σε κανενα δεν πετυχε με την πρωτη γιατί συμβαίνει Αυτό? Όταν έχω πήγα το δικό μου είχαμε ανέβει 3 άτομα επάνω στο μηχανακι και δεν κουνιόταν ούτε ένα εκατοστό..
Αν ξεβιδώσεις τελείως το ρυθμιστικό της αποσβ.επαναφοράς κ πατήσεις την ουρά της μοτ/τας συμπιέζοντας το ελατήριο ,κ μετά την αφήσεις ,θα πρέπει να επανέλθει στην αρχική της θεση γρήγορα ,σχεδόν άμεσα.Προβληματιζομαι λίγο και για το δικό μου τώρα. Τα κλικς της απόσβεσης επαναφορας στο δικό μου σαν να μην άκουγαν ένα πράγμα. Βέβαια εμείς το αποδοσαμε στο ότι το αμορτισέρ αρχικά ήταν απο πιο ελαφρύ μηχανάκι αλλά μήπως αυτή η ερμηνεία δεν ήταν η σωστή;
Πρωτα τσεκαρεις για την υπαρξη αζωτου!! Αν χρειαζεται, τοτε αλλαζεις και τα o-ring.Προβληματιζομαι λίγο και για το δικό μου τώρα. Τα κλικς της απόσβεσης επαναφορας στο δικό μου σαν να μην άκουγαν ένα πράγμα. Βέβαια εμείς το αποδοσαμε στο ότι το αμορτισέρ αρχικά ήταν απο πιο ελαφρύ μηχανάκι αλλά μήπως αυτή η ερμηνεία δεν ήταν η σωστή;
Μηπως νομιζαν οτι το κανετε sm το μηχανακι?Για το αμορτισέρ το είπε ο Κωστής ,Παντελή.
Για να καταλάβεις ,με τέρμα ανοιχτά τα ρυθμιστικά ,ήταν αργό κ στη συμπίεση κ στην επαναφορά.
Δηλαδή στραγγαλιζόταν πολύ η ροή του λαδιού.
Επίσης το ρυθμιστικό της απόσβεσης επαναφοράς ,δεν είχε κλίκς.
Γενικά ,δεν δούλευε σωστά.
Κάτι που παραδέχτηκαν άμεσα τα παιδιά στο ΚΣοκ ,κ είπαν στον Κώστα να το ξαναπάει να το κάνουν απ'την αρχή.
Κωστη οταν λες "να ξεβιδωσεις" εννοεις αριστεροστροφα?Αν ξεβιδώσεις τελείως το ρυθμιστικό της αποσβ.επαναφοράς κ πατήσεις την ουρά της μοτ/τας συμπιέζοντας το ελατήριο ,κ μετά την αφήσεις ,θα πρέπει να επανέλθει στην αρχική της θεση γρήγορα ,σχεδόν άμεσα.
Αν το σφίξεις τελείως ,θα πρέπει με την ίδια διαδικασία να την βλέπεις να ανεβαίνει αρκετά αργά ,σαν κάτι να την κρατάει κάτω.
Οταν τα ρυθμιστικά δουλεύουν σωστά ,οι διαφορές ταχύτητας φόρτισης/αποφόρτισης ,είναι εμφανείς με το μάτι σε αλλαγές +-6 κλίκς.
1 χρόνο εγγύηση δίνουν με την κάθε επισκευή.
Αν νομίζεις οτι δε δουλεύει σωστά ,πήγαινε μια βόλτα από κεί με την μοτό να το δούν ,κ θα σου πούν.
Οχι Δημήτρη ,δεν νόμιζαν τίποτα ,κάποια "πατάτα" καναν στο μοντάρισμα ,όπως παραδέχτηκαν.Μηπως νομιζαν οτι το κανετε sm το μηχανακι?
Για το ρυθμιστικό της απόσβ.επαναφοράς μιλάω ,καιΚωστη οταν λες "να ξεβιδωσεις" εννοεις αριστεροστροφα?
Γιατι ετσι σε εμενα ειναι το soft.
Δηλαδη για γρηγορη οδηγηση θελει προς το soft?Οχι Δημήτρη ,δεν νόμιζαν τίποτα ,κάποια "πατάτα" καναν στο μοντάρισμα ,όπως παραδέχτηκαν.
Για το ρυθμιστικό της απόσβ.επαναφοράς μιλάω ,και
Ναι ,αριστερά εννοώ.
Και ναι ,ξεβιδώνοντας πας προς το soft.
Oσο ξεβιδώνεις ,τόσο πιό γρήγορη είναι η ταχύτητα επαναφοράς.
Mάλλον τα'χεις μπλέξει στο μυαλό σου.Δηλαδη για γρηγορη οδηγηση θελει προς το soft?