XR400 tips tricks and modifications

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Σήμερα ήταν μια αποδοτική μέρα , ξανά βγάλαμε το πιρούνι και αλλάξαμε το setup .
Το πήγαμε μια βόλτα και τα πρώτα σημάδια είναι ενθαρρυντικά .

Μετά βγάλαμε την πίσω ανάρτηση για να ξανα πάει στο Kshock , κάτι έκαναν λάθος και δεν δουλεύει σωστά , είναι «αργό» , πήγα από εκεί με το μηχανάκι ,το είδαν , όποτε το βγάλαμε και την Δευτέρα ξαναπάει για επισκευή .

Sent from my iPhone using Tapatalk
Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?
Το εργαλειο που ειναι πιασμενο στην μεγγενη τι ειναι, δεν εχω ξαναδει τετοιο
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?
Το εργαλειο που ειναι πιασμενο στην μεγγενη τι ειναι, δεν εχω ξαναδει τετοιο
Σωληνοκοφτης.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?
Το εργαλειο που ειναι πιασμενο στην μεγγενη τι ειναι, δεν εχω ξαναδει τετοιο
Σωληνοκοφτης είναι και χρησιμοποιήθηκε για να γίνει η σωστή χάραξη και μετά να γίνει η κοπή .
Το χρησιμοποιούσαμε για να κάνουμε χάραξη στα rollcage στα αυτοκίνητα η για χαλκοσωλήνες στις βρύσες .

Το τεφλον στην αρχική του μορφή ήταν 3cm αλλά αποδέχτηκε πολύ , όποτε έγινε 1,4cm .
Το μπροστινο τώρα είναι πιο ενδοτικό στα πρώτα ελαφρά και μικρά και μετά γίνεται πιο στιβαρο.
Βασικά θέλει χώμα και προπόνηση από εδώ και πέρα για να το φέρω με τις ρυθμίσεις στα δικά μου θέλω .
Κάθε βοήθεια η κάθε τιπ δεκτό .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
:l2:

ΥΓ Γατε σκεφτομαι να παρω κανα χρεπι για μικρο, ετοιμασου! ;) :D
Γεννήθηκα έτοιμος φιλαράκι...φέρε μου μουτζούρα κ σκουριά να γουστάρω. :ok:

Σουβλάκια δεν έπεσαν καθόλου?
Ασε φίλε...με το που μπήκε το μηχανάκι στο γαράζ ,ο @onroad άρχισε (κ καλά) διατροφή...:eek:
Στην πείνα με καφέδες τη βγάζουμε.:cool:

Κοψιμο και προσθηκη τεφλον για προφορτιση του μπροστινου?
Το εργαλειο που ειναι πιασμενο στην μεγγενη τι ειναι, δεν εχω ξαναδει τετοιο
Το set-up που έγινε στο μπροστινό ,περιελάμβανε (μεταξύ άλλων) κ 3 cm προφόρτιση σε κάθε καλάμι.
Το sag κ η λειτουργία που προέκυψε ,ήταν ιδανική για MX ,αλλά σκληρή για χαλαρές ΟνΟφφάδες.
Κι επειδή ο Κωστής δεν είναι (ακόμα) Ντακαρίσιος :D μειώσαμε την προφόρτιση.
Εγινε αρκετά ενδοτικότερο ,κ μια πρώτη δοκιμή έδειξε πολύ κοντά σε αυτό που θέλουμε να πετύχουμε.
Αλλά επειδή η επισκευή στο αμορτισέρ ,απέτυχε ,θα περιμένουμε να το ξαναπάρουμε στα χέρια μας ,να στηθεί από την αρχή ολοκληρωμένα γεωμετρικά το μηχανάκι (sag-offset-κλπ) ,κι απο κεί κ πέρα θα παίξουμε με τις ρυθμισεις.

Το εργαλείο το αποκάλυψε ο sklirosssssssssss...:)
Σωληνοκοφτης.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τι εννοείτε αργό; Στη συμπίεση, την επαναφορά ή και τα δύο;
Για το αμορτισέρ το είπε ο Κωστής ,Παντελή.
Για να καταλάβεις ,με τέρμα ανοιχτά τα ρυθμιστικά ,ήταν αργό κ στη συμπίεση κ στην επαναφορά.
Δηλαδή στραγγαλιζόταν πολύ η ροή του λαδιού.
Επίσης το ρυθμιστικό της απόσβεσης επαναφοράς ,δεν είχε κλίκς.
Γενικά ,δεν δούλευε σωστά.
Κάτι που παραδέχτηκαν άμεσα τα παιδιά στο ΚΣοκ ,κ είπαν στον Κώστα να το ξαναπάει να το κάνουν απ'την αρχή.
 

zorro

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
Κυριάκος
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Για το αμορτισέρ το είπε ο Κωστής ,Παντελή.
Για να καταλάβεις ,με τέρμα ανοιχτά τα ρυθμιστικά ,ήταν αργό κ στη συμπίεση κ στην επαναφορά.
Δηλαδή στραγγαλιζόταν πολύ η ροή του λαδιού.
Επίσης το ρυθμιστικό της απόσβεσης επαναφοράς ,δεν είχε κλίκς.
Γενικά ,δεν δούλευε σωστά.
Κάτι που παραδέχτηκαν άμεσα τα παιδιά στο ΚΣοκ ,κ είπαν στον Κώστα να το ξαναπάει να το κάνουν απ'την αρχή.
Δεν θέλω να θίξω το εν λόγω μαγαζί ούτε κανένα άλλο γιατί κάνουν φοβερή δουλειά αλλά έχω ακούσει 4 service μαζι με το δικο μου και σε κανενα δεν πετυχε με την πρωτη γιατί συμβαίνει Αυτό? Όταν έχω πήγα το δικό μου είχαμε ανέβει 3 άτομα επάνω στο μηχανακι και δεν κουνιόταν ούτε ένα εκατοστό..
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650

stavrouliasp

Μέλος
Όνομα
Παντελής
Μοτό
DR800S
Δεν θέλω να θίξω το εν λόγω μαγαζί ούτε κανένα άλλο γιατί κάνουν φοβερή δουλειά αλλά έχω ακούσει 4 service μαζι με το δικο μου και σε κανενα δεν πετυχε με την πρωτη γιατί συμβαίνει Αυτό? Όταν έχω πήγα το δικό μου είχαμε ανέβει 3 άτομα επάνω στο μηχανακι και δεν κουνιόταν ούτε ένα εκατοστό..
Προβληματιζομαι λίγο και για το δικό μου τώρα. Τα κλικς της απόσβεσης επαναφορας στο δικό μου σαν να μην άκουγαν ένα πράγμα. Βέβαια εμείς το αποδοσαμε στο ότι το αμορτισέρ αρχικά ήταν απο πιο ελαφρύ μηχανάκι αλλά μήπως αυτή η ερμηνεία δεν ήταν η σωστή;
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Προβληματιζομαι λίγο και για το δικό μου τώρα. Τα κλικς της απόσβεσης επαναφορας στο δικό μου σαν να μην άκουγαν ένα πράγμα. Βέβαια εμείς το αποδοσαμε στο ότι το αμορτισέρ αρχικά ήταν απο πιο ελαφρύ μηχανάκι αλλά μήπως αυτή η ερμηνεία δεν ήταν η σωστή;
Αν ξεβιδώσεις τελείως το ρυθμιστικό της αποσβ.επαναφοράς κ πατήσεις την ουρά της μοτ/τας συμπιέζοντας το ελατήριο ,κ μετά την αφήσεις ,θα πρέπει να επανέλθει στην αρχική της θεση γρήγορα ,σχεδόν άμεσα.
Αν το σφίξεις τελείως ,θα πρέπει με την ίδια διαδικασία να την βλέπεις να ανεβαίνει αρκετά αργά ,σαν κάτι να την κρατάει κάτω.
Οταν τα ρυθμιστικά δουλεύουν σωστά ,οι διαφορές ταχύτητας φόρτισης/αποφόρτισης ,είναι εμφανείς με το μάτι σε αλλαγές +-6 κλίκς.
1 χρόνο εγγύηση δίνουν με την κάθε επισκευή.
Αν νομίζεις οτι δε δουλεύει σωστά ,πήγαινε μια βόλτα από κεί με την μοτό να το δούν ,κ θα σου πούν.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Προβληματιζομαι λίγο και για το δικό μου τώρα. Τα κλικς της απόσβεσης επαναφορας στο δικό μου σαν να μην άκουγαν ένα πράγμα. Βέβαια εμείς το αποδοσαμε στο ότι το αμορτισέρ αρχικά ήταν απο πιο ελαφρύ μηχανάκι αλλά μήπως αυτή η ερμηνεία δεν ήταν η σωστή;
Πρωτα τσεκαρεις για την υπαρξη αζωτου!! Αν χρειαζεται, τοτε αλλαζεις και τα o-ring.
:happy:
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Για το αμορτισέρ το είπε ο Κωστής ,Παντελή.
Για να καταλάβεις ,με τέρμα ανοιχτά τα ρυθμιστικά ,ήταν αργό κ στη συμπίεση κ στην επαναφορά.
Δηλαδή στραγγαλιζόταν πολύ η ροή του λαδιού.
Επίσης το ρυθμιστικό της απόσβεσης επαναφοράς ,δεν είχε κλίκς.
Γενικά ,δεν δούλευε σωστά.
Κάτι που παραδέχτηκαν άμεσα τα παιδιά στο ΚΣοκ ,κ είπαν στον Κώστα να το ξαναπάει να το κάνουν απ'την αρχή.
Μηπως νομιζαν οτι το κανετε sm το μηχανακι?
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Αν ξεβιδώσεις τελείως το ρυθμιστικό της αποσβ.επαναφοράς κ πατήσεις την ουρά της μοτ/τας συμπιέζοντας το ελατήριο ,κ μετά την αφήσεις ,θα πρέπει να επανέλθει στην αρχική της θεση γρήγορα ,σχεδόν άμεσα.
Αν το σφίξεις τελείως ,θα πρέπει με την ίδια διαδικασία να την βλέπεις να ανεβαίνει αρκετά αργά ,σαν κάτι να την κρατάει κάτω.
Οταν τα ρυθμιστικά δουλεύουν σωστά ,οι διαφορές ταχύτητας φόρτισης/αποφόρτισης ,είναι εμφανείς με το μάτι σε αλλαγές +-6 κλίκς.
1 χρόνο εγγύηση δίνουν με την κάθε επισκευή.
Αν νομίζεις οτι δε δουλεύει σωστά ,πήγαινε μια βόλτα από κεί με την μοτό να το δούν ,κ θα σου πούν.
Κωστη οταν λες "να ξεβιδωσεις" εννοεις αριστεροστροφα?
Γιατι ετσι σε εμενα ειναι το soft.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Μηπως νομιζαν οτι το κανετε sm το μηχανακι?
Οχι Δημήτρη ,δεν νόμιζαν τίποτα ,κάποια "πατάτα" καναν στο μοντάρισμα ,όπως παραδέχτηκαν.
Κωστη οταν λες "να ξεβιδωσεις" εννοεις αριστεροστροφα?
Γιατι ετσι σε εμενα ειναι το soft.
Για το ρυθμιστικό της απόσβ.επαναφοράς μιλάω ,και
Ναι ,αριστερά εννοώ.
Και ναι ,ξεβιδώνοντας πας προς το soft.
Oσο ξεβιδώνεις ,τόσο πιό γρήγορη είναι η ταχύτητα επαναφοράς.
 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Οχι Δημήτρη ,δεν νόμιζαν τίποτα ,κάποια "πατάτα" καναν στο μοντάρισμα ,όπως παραδέχτηκαν.

Για το ρυθμιστικό της απόσβ.επαναφοράς μιλάω ,και
Ναι ,αριστερά εννοώ.
Και ναι ,ξεβιδώνοντας πας προς το soft.
Oσο ξεβιδώνεις ,τόσο πιό γρήγορη είναι η ταχύτητα επαναφοράς.
Δηλαδη για γρηγορη οδηγηση θελει προς το soft?
 

PANOS

Μέλος
Περιοχή
Χαϊδάρι
Όνομα
Πάνος
Μοτό
f800gs
xr400r
Στην μέση βάλτο Λευτέρη..γιατί εαν το ξεβιδώσεις στα κατηφορικά τρως ανάποδο καπάκι κολοτούμπα εμπρός δλδ..
Παθών κ πονάνε αυτές χαχαχα

Στάλθηκε από το SM-A520F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Δηλαδη για γρηγορη οδηγηση θελει προς το soft?
Mάλλον τα'χεις μπλέξει στο μυαλό σου.
Με το ρυθμιστικό της επαναφοράς ,ρυθμίζουμε το:
πόσο γρήγορα θα επανέλθει το ελατήριο στην αρχική του τάση/μήκος ,αυτό που είχε πρίν την συμπίεσή του ,από την όποια ανωμαλία εδάφους ,την οποία κλήθηκε να απορροφήσει.
Η ταχύτητα επαναφοράς του ,ρυθμίζεται από μια βαλβίδα που στραγγαλίζει το λάδι στο εσωτερικό της ανάρτησης.
Οσο πιό κλειστή η βαλβίδα (δεξιά-βιδωμένη=hard) ,τόσο πιό αργή η ροή του λαδιού ,τόσο αργότερη κ η επαναφορά του ελατηρίου.
Οσο πιό ανοιχτή η βαλβίδα (αριστερα-ξεβιδωμένη=soft) ,τόσο πιό γρήγορη κ η επαναφορά του.

Οταν λοιπόν προσπαθούμε να ρυθμίσουμε μιάν ανάρτηση μέσω των ρυθμιστικών ,ψάχνουμε ουσιαστικά την χρυσή τομή ,ώστε
ούτε να αναπηδά έντονα η ανάρτηση με αποτέλεσμα αστάθεια κ χάσιμο πρόσφυσης (τέρμα soft)
αλλά ούτε κ να μένει συμπιεσμένη ,με αποτέλεσμα να μην μπορεί να αποσβέσει την επόμενη ανωμαλία που έρχεται (τέρμα hard)
Θέλουμε δηλ η ανάρτηση ,να μπορεί να "διαβάζει" το τερραίν ,με όσο το δυνατόν ηπιότερες συνθήκες αυξομείωσης στο μήκος του ελατηρίου.

Αυτές οι ρυθμίσεις ,έχουν έναν μπούσουλα ,αλλά δεν υπάρχει απόλυτη συνταγή.
Εχουν να κάνουν με την ποιότητα της ανάρτησης ,το βάρος κ την γεωμετρία της μοτοσυκλέατς ,το βαρος του αναβάτη ,το έδαφος που κινείται ,τον τρόπο οδήγησης ,κ άλλα πολλά.

Οπότε ,η "ιδανική" ρύθμιση θέλει ψάξιμο ,γιατί είναι διαφορετική για τον καθένα μας ,κ για την κάθε μοτοσυκλέτα.
 
Top Bottom