XR400 tips tricks and modifications

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)

......στα ορη κσι στα βουνα
ηλεκτρονικο για τα τζαπαν εεεε ????
ενω για τα σΚαΤεΜ εχετε παραδοσιακο ξεματιασμα απο την κυρα-Λενη στην Ελατη ...
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εμένα πάντως μου αρέσει και το λευκό!

edit: έγραφα για μεταφορά στους μονοκύλινδρους ήρωες αλλά εκεί είναι για On/Off, το XR ανήκει εδώ :friendship:
Ναι αν ταιριάζει περισσότερο εκεί , γιατί όχι .
 
Reactions: STF

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Μονο φτανει?
Σε βλεπω ολα τα επομενα adventure ταξιδια με αυτο.
Ειχα γνωρισει ενα ιαπωνεζο στην ιταλια το 2005 με ενα τετοιο γυριζε τον κοσμο.
Φοβερη δουλεια με μερακι.
:l2:
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Επι 20 χρόνια το πίσω τσαντάκι κουβαλούσε τα απαραίτητα , από τότε που το πήρα εγώ είχε μέσα μια σαμπρέλα και 2-3 εργαλεία .
Περνάω από ένα μαγαζί εχθές , το βλέπει ο ιδιοκτήτης και αρχίζει , τι ωραίο τσαντάκι και τι ωραίο , και δεν τα βρίσκεις αυτά πια κτλ.
Βγαίνω σήμερα από το γκαράζ να πάω μια βόλτα , σπάει το φερμουάρ , έξω όλα ! Με σταματάει κάποιος στο φανάρι , μου λέει σκορπάς πράγματα πίσω . Γυρνάω και αρχίζω τα καντήλια στο γκαντεμοσαυρο !!!



Sent from my iPhone using Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr


Ωπ , τι έχουμε εδώ , καθρεφτάκια σπαστά και ντεπόζιτο 22lt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Όλοι θα τα χοντρυνετε.... Στο τέλος :p
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
@onroad

Κώστα τι αυτονομία έχει το μαμά τεπόζιτο?
Μήπως θα βόλευε καλύτερα να έχεις ένα rotopax 5 λίτρων τοποθετημένο στο πίσω μέρος της μηχανής, από το να έχεις ένα μεγάλο τεπόζιτο εμπρός και ψήλα?

ΥΓ: κουκλί!
 

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!


Ωπ , τι έχουμε εδώ , καθρεφτάκια σπαστά και ντεπόζιτο 22lt


Sent from my iPhone using Tapatalk
Φιλαράκι μας έχεις Κ@ΥΛ@ΣΕΙ άσχημα με το κατσικοτραγάκι έτσι!:friendship:
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Φιλαράκι μας έχεις Κ@ΥΛ@ΣΕΙ άσχημα με το κατσικοτραγάκι έτσι!:friendship:
Το ανταλλάσει με Ντατσούν ορίτΖιναλ τετραΚούνητο.συλλεΧτικό. :D
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
@onroad

Κώστα τι αυτονομία έχει το μαμά τεπόζιτο?
Μήπως θα βόλευε καλύτερα να έχεις ένα rotopax 5 λίτρων τοποθετημένο στο πίσω μέρος της μηχανής, από το να έχεις ένα μεγάλο τεπόζιτο εμπρός και ψήλα?

ΥΓ: κουκλί!
Το εργοστασιακό τεπόζιτο βγάζει με ήπια οδήγηση πάνω από 150km , σε εντουρο ρυθμούς είναι περίπου στα 100km .
Το βάρος με αυτό το τεπόζιτο δεν ανεβαίνει ψηλά ή μάλλον ανεβαίνει λίγο , υπολογίζω περίπου 3lt , αλλά ο κύριος όγκος είναι προς τα κάτω , καθώς επιμηκύνεται προς τα κάτω και φουσκώνει και λίγο .
Υπολογίζω ότι τώρα θα φτάνει περίπου τα 350km με ασφάλεια .

Το rotopax είναι πολύ καλή λύση αλλά και πάλι θα είχα το βάρος ψηλά και πίσω , ασε που ήθελα κάτι να είναι μόνιμο πάνω .

Επίσης το εργοστασιακό τεπόζιτο μετά από 20 χρόνια είχε χαλάσει (το Ρουμπινέτο , και το πλαστικό ήταν ευαίσθητο γιατί είχε χάσει τις ιδιότητες του )

Επίσης το καινούργιο είναι πιο ελαφρή από το παλιό και τα 12lt παραπάνω καύσιμο που παίρνει , δλδ γεμάτο με όλα τα υγρά θα είναι 135κιλα περίπου από 125 που ήταν πριν .

Το Οκτώβριο θα αλλάξω την εξάτμιση και θα αφαιρέσω και από εκεί αλλά 6 κιλά (δλδ θα είμαι σκάρτα 130κιλα )

8 κιλά η εργοστασιακή εξάτμιση , 2 κιλά η after market .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

Miltiadis

Μέλος
Όνομα
Γιωργιόόό!!!!!
Μοτό
Σκύλος μαύρος!
Το εργοστασιακό τεπόζιτο βγάζει με ήπια οδήγηση πάνω από 150km , σε εντουρο ρυθμούς είναι περίπου στα 100km .
Το βάρος με αυτό το τεπόζιτο δεν ανεβαίνει ψηλά ή μάλλον ανεβαίνει λίγο , υπολογίζω περίπου 3lt , αλλά ο κύριος όγκος είναι προς τα κάτω , καθώς επιμηκύνεται προς τα κάτω και φουσκώνει και λίγο .
Υπολογίζω ότι τώρα θα φτάνει περίπου τα 350km με ασφάλεια .

Το rotopax είναι πολύ καλή λύση αλλά και πάλι θα είχα το βάρος ψηλά και πίσω , ασε που ήθελα κάτι να είναι μόνιμο πάνω .

Επίσης το εργοστασιακό τεπόζιτο μετά από 20 χρόνια είχε χαλάσει (το Ρουμπινέτο , και το πλαστικό ήταν ευαίσθητο γιατί είχε χάσει τις ιδιότητες του )

Επίσης το καινούργιο είναι πιο ελαφρή από το παλιό και τα 12lt παραπάνω καύσιμο που παίρνει , δλδ γεμάτο με όλα τα υγρά θα είναι 135κιλα περίπου από 125 που ήταν πριν .

Το Οκτώβριο θα αλλάξω την εξάτμιση και θα αφαιρέσω και από εκεί αλλά 6 κιλά (δλδ θα είμαι σκάρτα 130κιλα )

8 κιλά η εργοστασιακή εξάτμιση , 2 κιλά η after market .


Sent from my iPhone using Tapatalk
....και μετά θα μου το στείλεις Κρήτη:ha
 
Top Bottom