xt660r ή transalp 650

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Ελπίζω να το χω βάλει σε σωστή κατηγορία! Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 με προϋπολογισμό περίπου 2500 βαριά 3000. Η χρήση θα είναι κυρίως πόλη καθημερινά και μερικά ταξίδια, όχι πολυ μακρινά,300χλμ μαξ πηγαινέλα.
Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι το κόστος χρήσης των 2 μηχανών γιατί θα γράφω 8000-9000 χλμ το χρόνο σίγουρα για τα επόμενα 3 χρόνια τουλάχιστον.
Γνωμες κατόχων εκτιμώνται ιδιαίτερα!
 

YianPep

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Africa twin 750
Ελπίζω να το χω βάλει σε σωστή κατηγορία! Είμαι ανάμεσα σε αυτά τα 2 με προϋπολογισμό περίπου 2500 βαριά 3000. Η χρήση θα είναι κυρίως πόλη καθημερινά και μερικά ταξίδια, όχι πολυ μακρινά,300χλμ μαξ πηγαινέλα.
Αυτό που με ενδιαφέρει κυρίως είναι το κόστος χρήσης των 2 μηχανών γιατί θα γράφω 8000-9000 χλμ το χρόνο σίγουρα για τα επόμενα 3 χρόνια τουλάχιστον.
Γνωμες κατόχων εκτιμώνται ιδιαίτερα!
Νομιζω η χρηση που θες πόλη-μικρά ταξίδια ταιριάζει πιο πολύ στο 660. Για το κόστος χρήσης δε νομίζω οτι εχουν μεγάλες διαφορες.απλα μηχανακια με επάρκεια σε ανταλλακτικά,αξεσουαρ , αναλωσιμα και μάστορες που τα γνωρίζουν
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
αν κ κατοχος ΤΑ650 απο την στιγμη που μιλας για χρηση πολης στο μεγαλυτερο ποσοστο τοτε πας σε ΧΤ,η απουσια φαιρινγκ κ το μικροτερο βαρος βοηθουν για αστικη χρηση ενω τα ''ταξιδακια'' που αναφερεις τα χει για πλακα.
ισως μαλιστα εκει να χρειαστεις μια εχτρα μεσαια ζελατινα να κοβει τα πολλα η οποια μαλιστα νομιζω οτι μπαινο-βγαινει ευκολα.
κοστος χρησης ειναι το ιδιο με ενα πλεονεκτημα παλι στο ΧΤ κ την καταναλωση ενεκα ψεκασμου.
 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Φιλε εινσι σιγουρο οτι τα μικρα ταξιδάκια των 300 χλμ θα γίνουν σιγουρα των 500 και των 1000 χλμτρων
Για αυτο τον λογο το δυκυλινδρο ειναι μονοδρομος !!!!
Απο την άλλη θα σου έλεγα να πας στα 800 κυβικά κατευθείαν .........
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Φιλε εινσι σιγουρο οτι τα μικρα ταξιδάκια των 300 χλμ θα γίνουν σιγουρα των 500 και των 1000 χλμτρων
Για αυτο τον λογο το δυκυλινδρο ειναι μονοδρομος !!!!
Απο την άλλη θα σου έλεγα να πας στα 800 κυβικά κατευθείαν .........
Σε περιμενα.......αλλα το αφησες μισο Στεργιε.....δεν ειπες κ...GS....θελετε να μας αφανισετε τους μονοκυλινδρους... χαχαχα !!!!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Το ΧΤ ειναι παπι μεσα στη πολη κ αν μιλαμε για κεντρο Αθηνας πχ. ειναι προτιμοτερο.
Το κοστος χρησης ειναι περιπου το ιδιο ισως μια μικρη διαφορα υπερ του ΧΤ.
Το Τρανσαλπ εχει καλυτερη ανεση για ενα η δυο ατομα καλυτερη προστασια απο τον αερα που φαινεται ομως στα ταξιδια κ πανω απο τα 120χλ. λιγοτερους κραδασμους μεγαλυτερη καταναλωση ομως.
Εγω με το κουλουρι που εινα υποδεεστερο του ΧΤ βολτες 300 - 500χλ. τη ημερα κανω ανετα χωρις ιδιαιτερη κουραση μονοκαβαλος ομως.
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Eυχαριστώ, μάλλον για το xt με κόβω λοιπόν. Απλά με είχαν προβληματίσει τα θεματάκια με τα σβησίματα τα tps κτλ.
Από την άλλη σκεφτομαι αν αξίζει να πάω στο transalp 700 μόνο και μόνο για το abs.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Eυχαριστώ, μάλλον για το xt με κόβω λοιπόν. Απλά με είχαν προβληματίσει τα θεματάκια με τα σβησίματα τα tps κτλ.
Από την άλλη σκεφτομαι αν αξίζει να πάω στο transalp 700 μόνο και μόνο για το abs.
ολες οι επιλογες που εχουν ABS αξιζουν αδερφε,κ μαλιστα οταν βαζουμε ++ στην ασφαλεια μας τοτε δεν χωραει κουβεντα.
ωραιο το 700,με φρεναρες κ καλη καταναλωση,πλαστικα χαμηλης ποιοτητας κ κατι ψιλο-κουσουρια...
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Ti εννοείς ψιλοκουσούρια; Εντάξει για τα πλαστικά δε με πολυνοιάζει και στο 660 ξεβάφουν.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ti εννοείς ψιλοκουσούρια; Εντάξει για τα πλαστικά δε με πολυνοιάζει και στο 660 ξεβάφουν.
κατι για αισθητηρες στροφαλου εχουν γραφτει κ αντλιες καυσιμου,περνα απο το αναλογο ελληνικο φορουμ να διαβασεις,ολο κ κατι θα βρεις.

μονο στο ΤΑ650 τα πλαστικα ΔΕΝ ξεβαφουν.;)
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
κοιτα...ο γεροντας πιο πανω μιλησε σοφα,οπως παντα αλλωστε...:p
βρες ενα ΤΑ650 κ παρτο,ποτε δεν ξερεις ποσο θα σου αρεσει το ταξιδι κ τοτε το ΧΤ θα σε στεναχωρησει λιγακι.
ειναι πολυ τιμια επιλογη κ θα την φχαρηστιθεις.ταξιδευει 2καβαλο κ φορτωμενο.παει κ πολη κ χωμα κ εχει ανεμοκαλυψη εξαιρετικη,ενω εχει καλα πλαστικο-περιφερειακα.
εγω με δαυτο εχω γυρισει ΧΩΡΙΣ κανενα problema την μιση Ευρωπη κ Ελλαδα,ηδη λεει 71.000χιλ...

(αμα θες στο πουλαω;))
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
H αλήθεια είναι ότι με τραβάει η αξιοπιστία και η πολυχρηστικότητά του 650.
Από κόστη σέρβις λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβίδες τι να περιμένω;
Ποια είναι τα διαστήματα για τις αλλάγες;
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
H αλήθεια είναι ότι με τραβάει η αξιοπιστία και η πολυχρηστικότητά του 650.
Από κόστη σέρβις λάδια, φίλτρα, μπουζί, βαλβίδες τι να περιμένω;
Ποια είναι τα διαστήματα για τις αλλάγες;
Αν υπάρχει κανα θέμα για τρανσάλπ στο φόρουμ που δεν το χω πάρει γραμμή πετάξτε κανα σύνδεσμο!
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
τα βασικα κ γνωστα.
καθε 6 λαδια κ καθε 12 σερβις
καθε 24 κακως εγραψα..τπτ.να κανεις τα 12αρι σωστα κ προληπτικα τοτε δενε χεις να φοβασαι τπτ

επειδη ομως θα παρεις μεταχειρω ολα αυτα θα τα κανεις μολις το παρεις ωστε να εισαι σιγουρος.
εκτος κ αν εχουν γινει απο τον παλιο ιδιοκτητη...

μην ξεχασω,βασικο να δεις κατασταση αμορτισερ,ολα τα 650 εχουν αρκετα πλεον χιλιομτερα κ αμα δενε χει γινει καποια βασικη συντηρηση αντικατασταση θα ειναι βαρκα γυαλο.

θεμα για το 650?
κ βεβαια υπαρχει..πολλα μαλιστα.... αλλα μονο ξεγνοιαστης ταξιδιωτικης φυσεως!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Varonos

Μέλος
Περιοχή
Ηλιούπολη
Όνομα
Παναγιώτης
Μοτό
BMW F 650 GS Dakar
Γιώργο είχα κάποια στιγμή στην κατοχή μου ενα 660 αλλα το Χ δλδ το "motard" και το βάζω σε εισαγωγικά γιατί ηταν οτι πιο ακυρο έχω καβαλήσει...πλαίσιο οτι να 'ναι και στησιμο χωρις καμια πληροφορηση προς τον αναβατη, ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΜΟΥ αποψη πάντα, ετσι; Ηταν πρώτης γενιας και το μοτερ μου εκανε τα κλασικα σβησιματα, tps...Το r δεν έχει τυχει να το οδηγησω....
Κάμποσα χρόνια τώρα, έχω στην κατοχή μου την Transalpαρα μου!!! Πιστεψέ με το λεει η ψυχή του! Κάνει πιο πολλά απ' οσα νομίζεις...Προσωπικά το είχα πάντα πολύ "παρεξηγημενο"...δεν μου γεμιζε το μάτι που λέμε....μέχρι που μου τα έφερε ετσι η τύχη και η τσέπη μου και βρηκα ενα συντηρημενο αριστα και το πήρα...και δεν το μετάνιωσα. Και ταξιδεύω και αρκετα όταν με αφήνουν οι υποχρώσεις...
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Aν εισαι προς Transalp μερια δες και το V-Strom 650 τα ειχα και τα 2, το Vstrom πολυ πιο δυνατο και οικονομικο, επισης καλυτερο στο ταξιδι, το transalp ειναι πιο χωματινινο με τον 21 τροχο. Ειδικα τωρα που το ειδα σε ταξιδι μεχρι Νορβηγια τερμα φορτωμενο (το ειχε ο φιλος) το εκτιμησα ακομα περισσοτερο για τα λεφτα του
 
Top Bottom