xt660r ή transalp 650

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
@ XRτημένος
Το ΧΤR το εχω οδηγησει ελαχιστα σε ασφαλτο και χωμα οποτε πιθανοτατα να μην ειμαι αντικειμενικος Στην ασφαλτο, στην πολη και στο βουνο απο λιγο Σε εθνικη δεν το εχω οδηγησει Το ενα ΧΤR που οδηγησα ηταν μαμα και το οδηγησα πολυ λιγο στο χωμα Δεν μου αρεσε καθολου και αυτο οφειλοταν μαλλον στις αναρτησεις του Το αλλο που οδηγησα ηταν με ohlins πισω και με ας πουμε βελτιωμενο μπροστινο Νομιζα οτι σε καθε στροφη ηθελε να με πεταξει κατω! Αλλα αυτο μαλλον οφειλοταν στο οτι το συγκεκριμενο ειχε θεματα ευθυγραμμισης πλαισιου-μπροστινου Το τριτο που εχω οδηγησει αλλα μονο στην πολη (οχι ομως σε πυκνη κινηση) ηταν ενα καλοσυντηρημενο με πολυ λιγα χλμ Δεν με ενθουσιασε απο στησιμο και αισθηση αλλα ΟΚ αποδεκτο μου φανηκε

Το σιγουρο παντως ειναι οτι σαν ποιοτητα κατασκευης το ΧΤR τεινει προς το μαπα! Και συγκριτικα με το ΤΑ650 ειναι η μερα με την νυχτα Απο οπου και αν το δεις φωναζει φτηνοκατασκευη (πλαστικα, αυτοκολλητα, βαφη, σελα κλπ, κλπ) Ο κινητηρας του ομως (η λειτουργια του) εμενα μου αρεσει (ισως γιατι μου αρεσουν γενικα τα μονοκυλινδρα)

Το ΤΑ απο την αλλη δεν ειναι το ιδιο ευελικτο αν προκειτε να κινεισαι και στην πυκνη κινησης της πολης Ειναι πιο βαρυ και το κυριοτερο με ψηλα το κεντρο βαρους του και πολυ πιο ογκωδες Ειναι με καρμπυλατερ και αρα καιει περισσοτερο (καπου 6,2-6,5 lt/100 στην πολη αν ειναι καλορυθμισμενο), και το σερβις του των 12000 χλμ (+ βαλβιδες, μπουζι) αν δεν το κανεις μονος σου ειναι πιο χρονοβορο αρα και πιο ακριβο σε κοστος εργασιας απο του XTR Απο την αλλη μπορει καποιος αυτο το σερβις να το αφησει και να γινει χωρις προβλημα οπως εχει αποδειχτει, για τις 24000 χλμ ή και περισσοτερο

Ο κινητηρας του ΤΑ ειναι αρχαιος και ερχεται απο το μακρινο 1988 Τον ιδιο φορουσε το αφρικα 650 Δεν σπαει δεν χαλαει! Καιει ομως λιγο (ή και πολυ λαδι!) αν πιεστει σε ψηλες στροφες (βλ. πχ ταξιδι με ανω των 120-130 χλμ/ω και με το στροφομετρο ανω των 5500-6000 στρ.) Δεν εχει επιδοσεις, (βασικα η μηχανη σερνεται) αλλα λειτουργει βελουδινα και ομαλα σε ολο το φασμα των στροφων κατι που βοηθα ωστε να γραφεις πολλααααααα χλμ -ταξιδιωτικα και μη- αυθημερον ξεκουραστα Ειτε μονος, ειτε δικαβαλος ή/και φορτωμενος Αυτο βοηθαει και στα πολλα ταξιδιωτικα χωματινα χλμ (βλ. δασικους δρομους)

Το αμορτισερ του ειναι σχετικα ποιοτικο και σιγουρα πολυ καλυτερο απο τους σουμιεδες που μας εχουν συνηθισει οι γιαπωνεζοι στα ον οφ μηχανακια Αντιθετα το μπροστινο στο 99% των περιπτωσεων ειναι απαραδεκτο Βουταει επικυνδυνα γρηγορα κατι που επηρεαζει και το φρεναρισμα Με αλλαγη ομως των ελατηριων με αφτερ μαρκετ και με παχυτερο λαδι τοτε -και μιλωντας για την δικια μου επιλογη (WP + sae13 και κατι ψιλα)- στο 99% των περιπτωσεων ειναι λειτουργικο και αποδεκτο για τον χαρακτηρα της μοτοσυκλετας, παρ' ολο την ασθενικη διαμετρο των 41mm των καλαμιων

Τα φρενα του αν και δεν γεμιζουν το ματι(οι μπροστα δισκοπλακες σαν πιατακια του καφε δειχνουν!) ειναι ικανοποιητικα για τις επιδοσεις του αλλα το κυριοτερο ταιριαζουν γαντι με τον "πασπαρτου" χαρακτηρα του Στο χωμα(και οχι μονο) και εδω διαφωνω με τον RIGGER ειδικα το πισω ειναι προοδευτικοτατο και με αισθηση

Η καλυψη απο τον αερα με την μαμα ζελατινα ειναι ανεπαρκης κατι που διορθωνεται με αφτερ μαρκετ

Ηλεκτρικα: Κανενα προβλημα αξιοπιστιας σε κανενα τμημα τους Φωτα ικανοποιητικα
Κοντερ: Απιστευτα ακριβες!!!
Ζαντες: Απαραμιλης ποιοτητας και αντοχης σε χτυπηματα (did)
Πλαστικα: Φτιαγμενα απο abs πλαστικο σπανε σχετικα ευκολα σε πτωση (οπως στα περισσοτερα φεριγκατα ον οφ) αλλα επισκευαζονται και το ιδιο ευκολα Καινουρια ειναι πανακριβα (για την δικια μου τσεπη) αλλα οχι απαραιτητα πιο ακριβα απο αλλων αντιστοιχων μοτοσυκλετων

Αυτα τα ολιγα Αν χρειαζεσαι καποια επιπλεον πληροφορια για το ΤΑ και ξερω εδω ειμαι
Και οπως εγραψε και ο KORAX οτι και να σου πουμε εμεις ενδεχομενως να μην εχει καποια αξια αν δεν τα οδηγησεις και τα δυο εσυ ωστε να αποφασισεις ποιο σου ταιριαζει
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
O τιτλος του ανωτερω θεματος ειναι λιγο ακυρος Και αυτο γιατι αυτος που το ανεβασε απλα δεν ελεγξε τον αξονα του μπροστινου γραναζιου οταν το αγορασε
Ναι ο αξονας αυτος φθειρεται σε αρκετα τρανσαλπ, αφρικα και υποψιαζομαι και σε οποια αλλα χοντα με τον ιδιο τροπο το γραναζι εδραζεται στον αξονα Η φθορα αυτη δεν διορθωνεται παρα μονο με αντικατασταση του αξονα, κατι που απαιτει κατεβασμα και ανοιγμα του κινητηρα Εργασια υπερβολικα κοστοβορα αναλογικα με την τιμη που πουλιεται πλεον το τρανσαλπ
Η φθορα αυτη του αξονα κατα την γνωμη μου δεν οφειλεται σε σχεδιαστικη αστοχια της χοντα αλλα στους κατοχους των συγκεκριμενων μοτοσυκλετων οι οποιοι ειναι μαλλον ασχετοι με την απλη συντηρηση μιας μοτοσυκλετας Και συγκεκριμενα οφειλεται στο οτι δεν ξερουν οτι μια υπερβολικα τεντωμενη αλυσιδα (και που κατα την κινηση του ψαλιδιου προς τα πανω τεντωνει ακομα περισσοτερο) ασκει συνεχως τεραστια δυναμη στο εμπρος γραναζι και κατ' επεκτασην και στον αξονα που αυτο εδραζεται
Καποιοι βεβαια ισχυριζονται οτι ενας ακομα λογος για την φθορα ειναι η μη χρηση γνησιου γραναζιου Δεν ξερω, ισως να ισχυει και αυτο σε συνδοιασμο με το παραπανω που εγραψα

Την περασμενη βδομαδα ελεγξα τον αξονα στο δικο μου τρανσαλπ, και παρ' ολο τα 130000 χλμ που εχει στο κοντερ και με τον τροπο αλλα και που το εχω οδηγησει, ηταν σαν καινουριος!! Και υποψιαζομαι οτι και στο τρανσαλπ του XLGeorge με τα 160000 χλμ που και αυτος το "πινει" το δικο του στην ιδια αψογη κατασταση θα ειναι ο αξονας
Σωστα, ο αξονας φθειρεται μονο απο υπερβολικο σφιξιμο αλυσιδας. Σε ΤΑ και ΑΤ θελει προσοχη, καλυτερα η αλυσιδα ναναι λιγο λασκα παρα λιγο σφιχτη καθως σε στη δευτερη περιπτωση με δυο ατομα / αποσκευες ή απλα σε καμια δυσκολη χωματαδα που συμπιεζεται πολυ το πισω αμορτισερ η αλυσιδα θα "σφιξει" και θα εξασκησει μεσω του γραναζιου δυναμεις που πιθανο να χαλασουν το καρε το αξονα :eek:

Γι'αυτο, ενας ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ ελεγχος σε αγορα μεταχειρισμενου Τρανσαλπ ή Αφρικα ειναι ο ελεγχος του αξονα που θελει καποια δουλιτσα καθως πρεπει να ξεσφιξει και ναρθει μπροστα ο πισω τροχος για να χαλαρωσει η αλυσιδα και μετα να βγει το καπακι του μπροστινου γραναζιου και το γραναζι. Μην αγοραζετε ΠΟΤΕ ΤΑ ή ΑΤ χωρις να γινει αυτος ο ελεγχος γιατι η αντικατασταση του αξονα ο οποιος κοστιζει γυρω στα 30-40€ απαιτει ανοιγμα του κινητηρα και δεν συμφερει με τιποτα.

Αυτο ηθελε να τονισει και ο @el-Gatto παραθετοντας τον συνδεσμο του συγκεκριμενου νηματος καθως ο @XRτημένος ρωτησε σχετικα με αξιοπιστια "αν υπαρχει κατι στο φορουμ που δεν τοχει παρει χαμπαρι". Να τονισω επισης κι'εγω οτι αυτο δεν ειναι θεμα αξιοπιστιας αλλα κακης χρησης (κακορυθμισμα αλυσιδας οπως αναφερθηκε), το Τρανσαλπ 650 ειδικα ειναι "τερας αξιοπιστιας" και αντεχει συνεχη αγρια μεταχειρηση χωρις να ιδρωνει καν το αυτι του :cool:
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ισως εδω αξιζει να αναφερουμε οτι η εκφραση ''δεν σπαει δεν χαλαει'' για να αποκτησει υποσταση σημαινει ακολουθω την προληπτικη συντηρηση σωστα.αρα κοστος.
το γραφω διοτι πολυς κοσμος θεωρει οτι αυτο το ''δεν χαλαει'' ειναι δεδομενο κ η μοτοσυκλετα θα τα βγαλει περα μονη της μονο με αλλαγες λαδιων κ τακακια.μην εχουμε αυταπατες!

βεβαιαως μπορει καποιες μοτο να αντεχουν λιγο παραπανω κ να μην βγαζουν παιδικες ασθενειες αλλα αυτο ειναι το ενα μερος...
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
ισως εδω αξιζει να αναφερουμε οτι η εκφραση ''δεν σπαει δεν χαλαει'' για να αποκτησει υποσταση σημαινει ακολουθω την προληπτικη συντηρηση σωστα.αρα κοστος.
το γραφω διοτι πολυς κοσμος θεωρει οτι αυτο το ''δεν χαλαει'' ειναι δεδομενο κ η μοτοσυκλετα θα τα βγαλει περα μονη της μονο με αλλαγες λαδιων κ τακακια.μην εχουμε αυταπατες!

βεβαιαως μπορει καποιες μοτο να αντεχουν λιγο παραπανω κ να μην βγαζουν παιδικες ασθενειες αλλα αυτο ειναι το ενα μερος...
Οσον αφορα τον κινητηρα το ΤΑ μπορει να θεωρηθει ως ''δεν σπαει δεν χαλαει'' ακομα και με ελλειπη συντηρηση
Εξαλου οταν λεμε κοστος συντηρησης αυτο περιλαμβανει περαν των αναλωσιμων και την εργασια Και επειδη για εναν επαγγελματια και εδω εν προκειμενω για εναν μηχανικο ο χρονος ειναι χρημα, δεν ειναι καθολου σπανιο σε κινητηρες υπεραξιοπιστους οπως αυτον του ΤΑ η συντηρηση να ειναι ελλειπης ακομα και αν αυτη ανατεθηκε σε επαγγελματια
Να το πω αλλιως: Εγω την συντηρηση του κινητηρα την κανω μονος μου και σχεδον "by the book" Καθε 6000 χλμ λαδια, καθε 12000 χλμ λαδια, φιλτρο λαδιου, φιλτρο αερα, μπουζι, συγχρονισμος Το "μεγαλο" λοιπον σερβις το εχω κανει 10 φορες μεχρι τωρα και τα μπουζι βγαινουν σχεδον καινουρια (οπτικα) τα δε διακενα των βαλβιδων λιγο πιο κλειστα ή λιγο πιο ανοιχτα αλλα παντα μεσα στα ορια του κατασκευαστη
Η εμπειρια μου λοιπον στο ΤΑ μου λεει οτι και να μην ρυθμισω βαλβιδες ή να μην αλλαξω μπουζι για τα επομενες 12000 ή και 24000 ακομα χλμ δεν τρεχει και τιποτα
Αυτο λοιπον φυσικα το ξερουν και οι μηχανικοι και οι περισσοτεροι θα προτιμησουν να γλυτωσουν 2-3 ωρες δουλειας με το λυσε, ελεγξε, αλλαξε, δεσε
Συμπερασματικα λοιπον και για να ολοκληρωσω πιστευω οτι τα περισσοτερα ΤΑ650 που κυκλοφορουν εκει εξω ειναι ελλειπως συντηρημενα και παντως οχι "by the book" ...και δεν λενε να σκορπισουν τα ατιμα!
Βεβαια οσο αναφορα τα υπολοιπα υποσυστηματα το οτι δεν σκορπαει ο κινητηρας δεν σημαινει οτι οτι αν αφεθουν στην τυχη τους δεν θα χαλασουν Και ειναι και ο λογος που πολλοι που περνουν μεταχειρησμενο ΤΑ ενω πιστευουν οτι δεν θα χαλασουν φραγκο σε επισκευες τελικα διαπιστωνουν οτι πηρων τρυπιο κουμπαρα
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Eίστε υπέρ το δέον κατατοπιστικοί! Ιδιαίτερα οι κάτοχοι του τρανσαλπ. Προφανώς θα θελα να τα οδηγήσω και τα 2 αλλά είναι δύσκολο έως απίθανο να βρεις υποψήφιο πωλητή να σου δώσει το μηχανάκι του για βόλτα. Κι όταν λέω βόλτα, δεν εννοώ να το κάνεις μια γύρα 10 τετράγωνα. Είναι λογικό ούτε εγώ θα το έδινα.
Έγραψα επίσης ότι με ενδιαφέρει το κόστος χρήσης, καθώς όποιο κι αν πάρω θα το κρατήσω 5αετία σίγουρα, ίσως και παραπάνω. Άρα μιλάω για παντρειά.
Αν υποθέσω ότι κάνω το μεγάλο σέρβις καθε 24.000 χλμ μου βγαίνει μια φορά στην 3ετία, που είναι οκ.
Πόσο κοστίζει περίπου αυτό; (σε συνεργείο πάντα)
Τώρα το 1 λίτρο παραπάνω κατανάλωση, το ξεπερνάω αν είναι να γλιτώσω σβησίματα και ρυθμίσεις ρελαντί κτλ.
(αυτό με το τρανσάλπ στο χώμα σε σχέση με το xt επίσης μου φαίνεται αξιοπερίεργο μιας και 30 κιλά παραπάνω δεν τα λες και λίγα. Πολύ θα θελα να το δω live, αν και ποτε δεν πέτυχα κάποιο απ τα 2 στο βουνό)
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Δεν ξερω ποσο κοστιζει το μεγαλο service με βαλβιδες αλλα πρεπει να ειναι ακριβουτσικο καθως εχει πολυ δουλεια για να φτασει κανεις στις βαλβιδες (λογω διαμηκη V2 κινητηρα), στο δικο μου που το κανω μονος μου παιρνει σχεδον μιση μερα. Απο την αλλη, ρυθμιση βαλβιδων σιγουρα δεν χρειαζεται καθε 24000χμ, τα διπλασια και αν. Τα υπολοιπα (λαδια/φιλτρο/φιλτρο αερα/μπουζι) ειναι σχετικα ευκολα.

Η διαφορα σε βαρος με το XTR δεν ειναι 30 κιλα αλλα ~20 (172 ξερο βαρος XTR, 191 TA650) αλλα τη διαφορα την κανουν ο σκελετος και αναρτησεις που ειναι ..ολιγον της συμφορας στο XTR. Και με την προϋποθεση να φτιαχτει το - πολυ μαλακο απο μαμα - μπροστινο του ΤΑ με παχυτερα λαδια, ή καλυτερα με αφτερμαρκετ ελατηρια / λαδια.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγω θα επαιρνα εναν απο τους γνωστες των ΤΑ που εχουμε εδω μεσα και θα βρισκαμε ενα καλο μεταχειρω!
Μετα θα του εκανα και τις βελτιωσεις που θα μου προτειναν και θα ημουν κομπλε!
Μεγαλο πραγμα η τεχνογνωσια απο δικους μας ανθρωπους......τι να λεμε!
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Δεν ξερω ποσο κοστιζει το μεγαλο service με βαλβιδες αλλα πρεπει να ειναι ακριβουτσικο καθως εχει πολυ δουλεια για να φτασει κανεις στις βαλβιδες (λογω διαμηκη V2 κινητηρα), στο δικο μου που το κανω μονος μου παιρνει σχεδον μιση μερα. Απο την αλλη, ρυθμιση βαλβιδων σιγουρα δεν χρειαζεται καθε 24000χμ, τα διπλασια και αν. Τα υπολοιπα (λαδια/φιλτρο/φιλτρο αερα/μπουζι) ειναι σχετικα ευκολα.

Η διαφορα σε βαρος με το XTR δεν ειναι 30 κιλα αλλα ~20 (172 ξερο βαρος XTR, 191 TA650) αλλα τη διαφορα την κανουν ο σκελετος και αναρτησεις που ειναι ..ολιγον της συμφορας στο XTR. Και με την προϋποθεση να φτιαχτει το - πολυ μαλακο απο μαμα - μπροστινο του ΤΑ με παχυτερα λαδια, ή καλυτερα με αφτερμαρκετ ελατηρια / λαδια.
Eίδα τις φωτό σου με τη χοντρούλα στο βουνό με φουλ λασπουριά και χωρίς τακούνια! Είσαι ηρωικός:yew:
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Eίδα τις φωτό σου με τη χοντρούλα στο βουνό με φουλ λασπουριά και χωρίς τακούνια! Είσαι ηρωικός:yew:
Συνονοματε κοψε κατι, απλα λιγο θρασος θελει να μην κλεισει κανεις το γκαζι στην ανηφορα γιατι θα μεινει εκει και μετα θελει γυρισμα προς τα κατω και ..φτου κι'απ την αρχη. (Και ειχα τακουνατο πισω λαστιχο στο γκαραζ αλλα ειπα να μην το βαλω πανω για δυομιση μερες που ειμουνα σε κεινα τα μερη - αλλα δεν περιμενα να βρω τοση λασπη.) Καποια Τρανσαλπ εχουνε κανει πραγματα που φαινονται αδιανοητα για χοντρουλικο μηχανακι 200+ κιλων, οπως διαμηκη διασχιση χειμαρων με κοτρωνια, καταβαση "γκρεμιων", μονοπαταδες, κλπ. Το μηχανακι μπορει αν ξερει/θελει ο αναβατης, το περιοδικο Μοτο το ειχε χαρακτηρισει καποτε "κυριλε εντουρο". Εχε παντως υπ'οψη οτι στις λασπες τυπου μερεντα θελει οπωσδηποτε ψηλο φτερο μπροστα (οπως πολλα αλλα μηχανακια με χαμηλο μπροστινο φτερο).
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Tελικά μετά από ενά ωραιότατο εντο στην Κολιάτσου, αποφάσισα να ανεβάσω μπάτζετ στα 4χιλ μόνο και μόνο για το abs. Είμαι μεταξύ στρώματος και cbf 600 (ψεκαστό). Η μόνη απορία που έχω είναι ποιο εκ των 2 θα είναι βολικότερο για την πόλη.
 

YianPep

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Africa twin 750
Tελικά μετά από ενά ωραιότατο εντο στην Κολιάτσου, αποφάσισα να ανεβάσω μπάτζετ στα 4χιλ μόνο και μόνο για το abs. Είμαι μεταξύ στρώματος και cbf 600 (ψεκαστό). Η μόνη απορία που έχω είναι ποιο εκ των 2 θα είναι βολικότερο για την πόλη.
Μεταξυ των δύο που αναφέρεις λεω το στρομα λογω υψηλότερου τιμονιου (διηθηση-καθρεφτες)και μεγαλύτερων διαδρομών αναρτησης(λακουβες-κακοτεχνιες-κλπ).
Δε ξερω αν τελικά αποδίδει τοσο το abs στην άσφαλτο των ελληνικων πολεων με τα 48αρια που τρώνε το καλοκαίρι και το λαδι που την ποτιζουν διαφορα ρημαδια αλλα και που στρωνεται πχ το μαιο και το Σεπτέμβρη είναι γυαλί:hh:
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
To 700άρι το απέρριψα λόγω έλλειψης αξιοπιστίας. Είναι από τους βασικούς λόγους που κοιτάω και το cbf. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν κάνει για το ύψος μου (1,90) Το στρώμα ειναι πάντα στη λίστα σαν γνωστή και δοκιμασμένη λύση, αν και πολυφορεμένη.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
το στρομ επισης εχει κατα την ταπεινη μου αποψη πολυ φτωχο abs(να μη πω τπτ αλλο),σε σχεση με τα φρενα του μπιφερ τα συνδιασμενα με abs...
αν και σχεδον μονο για πολη ισως να επρεπε να κοιταξεις και κατι μικροτερο...ισως..
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Tελικά μετά από ενά ωραιότατο εντο στην Κολιάτσου, αποφάσισα να ανεβάσω μπάτζετ στα 4χιλ μόνο και μόνο για το abs. Είμαι μεταξύ στρώματος και cbf 600 (ψεκαστό). Η μόνη απορία που έχω είναι ποιο εκ των 2 θα είναι βολικότερο για την πόλη.
Πάντως οι επιλογές που βάζεις είναι τόσο "κόντρα" που πιστεύω πως δε πρέπει να βιαστείς να κάνεις τη κίνηση. Νομίζω πως επικρατεί μέσα σου η διάθεση για αλλαγή και όχι "Η" επιλογή, Μη με παρεξηγήσεις, ότι θα έλεγα σε φίλο μου σου λέω
 

XRτημένος

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
v strom 650
Δεν υπάρχει παρεξήγηση αδερφέ κουβέντα κάνουμε κι εγώ προσπαθώ να αποφασίσω σταθμίζοντας τα οικονομικά μου και το είδος της χρήσης. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Θα θελα να χει αβς αλλά δεν αποκλείω να καταλήξω και με κανα 660, αφού κακά τα ψέματα για τη χρήση που θέλω, ψάχνω ένα μεγάλο παπί, κυρίως λόγω σωματοδομής και το χτ το προσφέρει αυτό. Ήθελα απλά να συγκεντρώσω απόψεις κι εμπειρίες προηγούμενων κατόχων για να τα ξεμπλέξω λίγο. Στο μυαλό μου είναι too much και το στρώμα και το cbf για την πόλη, απλά σκεφτόμουν την ασ΄φαλεια. βραζιλιάνικο το κατάντησα!
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Δεν υπάρχει παρεξήγηση αδερφέ κουβέντα κάνουμε κι εγώ προσπαθώ να αποφασίσω σταθμίζοντας τα οικονομικά μου και το είδος της χρήσης. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Θα θελα να χει αβς αλλά δεν αποκλείω να καταλήξω και με κανα 660, αφού κακά τα ψέματα για τη χρήση που θέλω, ψάχνω ένα μεγάλο παπί, κυρίως λόγω σωματοδομής και το χτ το προσφέρει αυτό. Ήθελα απλά να συγκεντρώσω απόψεις κι εμπειρίες προηγούμενων κατόχων για να τα ξεμπλέξω λίγο. Στο μυαλό μου είναι too much και το στρώμα και το cbf για την πόλη, απλά σκεφτόμουν την ασ΄φαλεια. βραζιλιάνικο το κατάντησα!
Κρατάω αυτό που λες οτι θες ένα μεγάλο παπί. .
Το xt είναι μονόδρομος η τέσπα καποιο μονοκυλινδρο και θεωρώ πως θα το φχαριστηθεις:)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
BMW GS 650? μονοκυλινδρο, σελαρα, κοβει πολυ το τιμονι για πολη, πολυ οικονομικο και αμα γουσταρεις κανεις και ταξιδακι και χωματακι
 
Top Bottom