@ XRτημένος
Το ΧΤR το εχω οδηγησει ελαχιστα σε ασφαλτο και χωμα οποτε πιθανοτατα να μην ειμαι αντικειμενικος Στην ασφαλτο, στην πολη και στο βουνο απο λιγο Σε εθνικη δεν το εχω οδηγησει Το ενα ΧΤR που οδηγησα ηταν μαμα και το οδηγησα πολυ λιγο στο χωμα Δεν μου αρεσε καθολου και αυτο οφειλοταν μαλλον στις αναρτησεις του Το αλλο που οδηγησα ηταν με ohlins πισω και με ας πουμε βελτιωμενο μπροστινο Νομιζα οτι σε καθε στροφη ηθελε να με πεταξει κατω! Αλλα αυτο μαλλον οφειλοταν στο οτι το συγκεκριμενο ειχε θεματα ευθυγραμμισης πλαισιου-μπροστινου Το τριτο που εχω οδηγησει αλλα μονο στην πολη (οχι ομως σε πυκνη κινηση) ηταν ενα καλοσυντηρημενο με πολυ λιγα χλμ Δεν με ενθουσιασε απο στησιμο και αισθηση αλλα ΟΚ αποδεκτο μου φανηκε
Το σιγουρο παντως ειναι οτι σαν ποιοτητα κατασκευης το ΧΤR τεινει προς το μαπα! Και συγκριτικα με το ΤΑ650 ειναι η μερα με την νυχτα Απο οπου και αν το δεις φωναζει φτηνοκατασκευη (πλαστικα, αυτοκολλητα, βαφη, σελα κλπ, κλπ) Ο κινητηρας του ομως (η λειτουργια του) εμενα μου αρεσει (ισως γιατι μου αρεσουν γενικα τα μονοκυλινδρα)
Το ΤΑ απο την αλλη δεν ειναι το ιδιο ευελικτο αν προκειτε να κινεισαι και στην πυκνη κινησης της πολης Ειναι πιο βαρυ και το κυριοτερο με ψηλα το κεντρο βαρους του και πολυ πιο ογκωδες Ειναι με καρμπυλατερ και αρα καιει περισσοτερο (καπου 6,2-6,5 lt/100 στην πολη αν ειναι καλορυθμισμενο), και το σερβις του των 12000 χλμ (+ βαλβιδες, μπουζι) αν δεν το κανεις μονος σου ειναι πιο χρονοβορο αρα και πιο ακριβο σε κοστος εργασιας απο του XTR Απο την αλλη μπορει καποιος αυτο το σερβις να το αφησει και να γινει χωρις προβλημα οπως εχει αποδειχτει, για τις 24000 χλμ ή και περισσοτερο
Ο κινητηρας του ΤΑ ειναι αρχαιος και ερχεται απο το μακρινο 1988 Τον ιδιο φορουσε το αφρικα 650 Δεν σπαει δεν χαλαει! Καιει ομως λιγο (ή και πολυ λαδι!) αν πιεστει σε ψηλες στροφες (βλ. πχ ταξιδι με ανω των 120-130 χλμ/ω και με το στροφομετρο ανω των 5500-6000 στρ.) Δεν εχει επιδοσεις, (βασικα η μηχανη σερνεται) αλλα λειτουργει βελουδινα και ομαλα σε ολο το φασμα των στροφων κατι που βοηθα ωστε να γραφεις πολλααααααα χλμ -ταξιδιωτικα και μη- αυθημερον ξεκουραστα Ειτε μονος, ειτε δικαβαλος ή/και φορτωμενος Αυτο βοηθαει και στα πολλα ταξιδιωτικα χωματινα χλμ (βλ. δασικους δρομους)
Το αμορτισερ του ειναι σχετικα ποιοτικο και σιγουρα πολυ καλυτερο απο τους σουμιεδες που μας εχουν συνηθισει οι γιαπωνεζοι στα ον οφ μηχανακια Αντιθετα το μπροστινο στο 99% των περιπτωσεων ειναι απαραδεκτο Βουταει επικυνδυνα γρηγορα κατι που επηρεαζει και το φρεναρισμα Με αλλαγη ομως των ελατηριων με αφτερ μαρκετ και με παχυτερο λαδι τοτε -και μιλωντας για την δικια μου επιλογη (WP + sae13 και κατι ψιλα)- στο 99% των περιπτωσεων ειναι λειτουργικο και αποδεκτο για τον χαρακτηρα της μοτοσυκλετας, παρ' ολο την ασθενικη διαμετρο των 41mm των καλαμιων
Τα φρενα του αν και δεν γεμιζουν το ματι(οι μπροστα δισκοπλακες σαν πιατακια του καφε δειχνουν!) ειναι ικανοποιητικα για τις επιδοσεις του αλλα το κυριοτερο ταιριαζουν γαντι με τον "πασπαρτου" χαρακτηρα του Στο χωμα(και οχι μονο) και εδω διαφωνω με τον RIGGER ειδικα το πισω ειναι προοδευτικοτατο και με αισθηση
Η καλυψη απο τον αερα με την μαμα ζελατινα ειναι ανεπαρκης κατι που διορθωνεται με αφτερ μαρκετ
Ηλεκτρικα: Κανενα προβλημα αξιοπιστιας σε κανενα τμημα τους Φωτα ικανοποιητικα
Κοντερ: Απιστευτα ακριβες!!!
Ζαντες: Απαραμιλης ποιοτητας και αντοχης σε χτυπηματα (did)
Πλαστικα: Φτιαγμενα απο abs πλαστικο σπανε σχετικα ευκολα σε πτωση (οπως στα περισσοτερα φεριγκατα ον οφ) αλλα επισκευαζονται και το ιδιο ευκολα Καινουρια ειναι πανακριβα (για την δικια μου τσεπη) αλλα οχι απαραιτητα πιο ακριβα απο αλλων αντιστοιχων μοτοσυκλετων
Αυτα τα ολιγα Αν χρειαζεσαι καποια επιπλεον πληροφορια για το ΤΑ και ξερω εδω ειμαι
Και οπως εγραψε και ο KORAX οτι και να σου πουμε εμεις ενδεχομενως να μην εχει καποια αξια αν δεν τα οδηγησεις και τα δυο εσυ ωστε να αποφασισεις ποιο σου ταιριαζει
Το ΧΤR το εχω οδηγησει ελαχιστα σε ασφαλτο και χωμα οποτε πιθανοτατα να μην ειμαι αντικειμενικος Στην ασφαλτο, στην πολη και στο βουνο απο λιγο Σε εθνικη δεν το εχω οδηγησει Το ενα ΧΤR που οδηγησα ηταν μαμα και το οδηγησα πολυ λιγο στο χωμα Δεν μου αρεσε καθολου και αυτο οφειλοταν μαλλον στις αναρτησεις του Το αλλο που οδηγησα ηταν με ohlins πισω και με ας πουμε βελτιωμενο μπροστινο Νομιζα οτι σε καθε στροφη ηθελε να με πεταξει κατω! Αλλα αυτο μαλλον οφειλοταν στο οτι το συγκεκριμενο ειχε θεματα ευθυγραμμισης πλαισιου-μπροστινου Το τριτο που εχω οδηγησει αλλα μονο στην πολη (οχι ομως σε πυκνη κινηση) ηταν ενα καλοσυντηρημενο με πολυ λιγα χλμ Δεν με ενθουσιασε απο στησιμο και αισθηση αλλα ΟΚ αποδεκτο μου φανηκε
Το σιγουρο παντως ειναι οτι σαν ποιοτητα κατασκευης το ΧΤR τεινει προς το μαπα! Και συγκριτικα με το ΤΑ650 ειναι η μερα με την νυχτα Απο οπου και αν το δεις φωναζει φτηνοκατασκευη (πλαστικα, αυτοκολλητα, βαφη, σελα κλπ, κλπ) Ο κινητηρας του ομως (η λειτουργια του) εμενα μου αρεσει (ισως γιατι μου αρεσουν γενικα τα μονοκυλινδρα)
Το ΤΑ απο την αλλη δεν ειναι το ιδιο ευελικτο αν προκειτε να κινεισαι και στην πυκνη κινησης της πολης Ειναι πιο βαρυ και το κυριοτερο με ψηλα το κεντρο βαρους του και πολυ πιο ογκωδες Ειναι με καρμπυλατερ και αρα καιει περισσοτερο (καπου 6,2-6,5 lt/100 στην πολη αν ειναι καλορυθμισμενο), και το σερβις του των 12000 χλμ (+ βαλβιδες, μπουζι) αν δεν το κανεις μονος σου ειναι πιο χρονοβορο αρα και πιο ακριβο σε κοστος εργασιας απο του XTR Απο την αλλη μπορει καποιος αυτο το σερβις να το αφησει και να γινει χωρις προβλημα οπως εχει αποδειχτει, για τις 24000 χλμ ή και περισσοτερο
Ο κινητηρας του ΤΑ ειναι αρχαιος και ερχεται απο το μακρινο 1988 Τον ιδιο φορουσε το αφρικα 650 Δεν σπαει δεν χαλαει! Καιει ομως λιγο (ή και πολυ λαδι!) αν πιεστει σε ψηλες στροφες (βλ. πχ ταξιδι με ανω των 120-130 χλμ/ω και με το στροφομετρο ανω των 5500-6000 στρ.) Δεν εχει επιδοσεις, (βασικα η μηχανη σερνεται) αλλα λειτουργει βελουδινα και ομαλα σε ολο το φασμα των στροφων κατι που βοηθα ωστε να γραφεις πολλααααααα χλμ -ταξιδιωτικα και μη- αυθημερον ξεκουραστα Ειτε μονος, ειτε δικαβαλος ή/και φορτωμενος Αυτο βοηθαει και στα πολλα ταξιδιωτικα χωματινα χλμ (βλ. δασικους δρομους)
Το αμορτισερ του ειναι σχετικα ποιοτικο και σιγουρα πολυ καλυτερο απο τους σουμιεδες που μας εχουν συνηθισει οι γιαπωνεζοι στα ον οφ μηχανακια Αντιθετα το μπροστινο στο 99% των περιπτωσεων ειναι απαραδεκτο Βουταει επικυνδυνα γρηγορα κατι που επηρεαζει και το φρεναρισμα Με αλλαγη ομως των ελατηριων με αφτερ μαρκετ και με παχυτερο λαδι τοτε -και μιλωντας για την δικια μου επιλογη (WP + sae13 και κατι ψιλα)- στο 99% των περιπτωσεων ειναι λειτουργικο και αποδεκτο για τον χαρακτηρα της μοτοσυκλετας, παρ' ολο την ασθενικη διαμετρο των 41mm των καλαμιων
Τα φρενα του αν και δεν γεμιζουν το ματι(οι μπροστα δισκοπλακες σαν πιατακια του καφε δειχνουν!) ειναι ικανοποιητικα για τις επιδοσεις του αλλα το κυριοτερο ταιριαζουν γαντι με τον "πασπαρτου" χαρακτηρα του Στο χωμα(και οχι μονο) και εδω διαφωνω με τον RIGGER ειδικα το πισω ειναι προοδευτικοτατο και με αισθηση
Η καλυψη απο τον αερα με την μαμα ζελατινα ειναι ανεπαρκης κατι που διορθωνεται με αφτερ μαρκετ
Ηλεκτρικα: Κανενα προβλημα αξιοπιστιας σε κανενα τμημα τους Φωτα ικανοποιητικα
Κοντερ: Απιστευτα ακριβες!!!
Ζαντες: Απαραμιλης ποιοτητας και αντοχης σε χτυπηματα (did)
Πλαστικα: Φτιαγμενα απο abs πλαστικο σπανε σχετικα ευκολα σε πτωση (οπως στα περισσοτερα φεριγκατα ον οφ) αλλα επισκευαζονται και το ιδιο ευκολα Καινουρια ειναι πανακριβα (για την δικια μου τσεπη) αλλα οχι απαραιτητα πιο ακριβα απο αλλων αντιστοιχων μοτοσυκλετων
Αυτα τα ολιγα Αν χρειαζεσαι καποια επιπλεον πληροφορια για το ΤΑ και ξερω εδω ειμαι
Και οπως εγραψε και ο KORAX οτι και να σου πουμε εμεις ενδεχομενως να μην εχει καποια αξια αν δεν τα οδηγησεις και τα δυο εσυ ωστε να αποφασισεις ποιο σου ταιριαζει