XT660z - Ανάρτηση

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ολοι γνωρίζουμε οτι η ανάρτηση του ΤΕΝ ειναι BreakDancer και εγώ το διαπίστωσα βάζοντας την γυναίκα πίσω. Η αλήθεια είναι ότι το διαπιστώνω κάθε φορά και περισσότερο, ότι το μηχανάκι έχει θέμα μεγάλο με τις αναρτήσεις του ειδικά όταν είμαι διπλός.

Ξέρω υπάρχουν άφτερ μαρκετ λύσεις στην αγορά, κάποιες ακριβές και κάποιες πιο σχετικά-οικονομικές.

Έχω δει όμως πολλές μετατροπές στο μπροστινό, με USD απο WRF, 640 adv κλπ κλπ. Μέχρι εκεί οκ.

Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν μπορεί με μετατροπή να μπει πίσω ανάρτηση από άλλη μοτοσυκλέτα? Αρκεί φυσικά να έχει τις σωστές διαστάσεις

Πχ
TT600r - Ohlins
Ktm 640 Adv - WP
Ktm 690 Enduro - WP
ΜΖ Baghira 660 - WP

Η ερώτηση αυτή γίνεται επειδή στο νετ βρίσκω αρκετα αμορτισερ στην τιμη -+ 200€. Οκ σίγουρα θα θέλουν σέρβις η revalving κλπ, αλλά δεν παύει να είναι ένα επώνυμο (σωστό?) αμορτισερ με χαμηλό κόστος.

Θα άξιζε μια τέτοια μετατροπή;
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σέρβις και αν χρειαστεί ελατήριο και με200-250€ περίπου είσαι κομπλέ για πισω.
Αν θυμάμαι καλά είναιsachs με εξωτερικό δοχείο αζώτου.
Και αν βάλεις και ελατήρια εμπρός αλλά 100€ περίπου.
Αλλιώς αν βρεις μεταχειρισμένη πίσω ανάρτηση αφτερ από κάποιο ίδιο μηχανάκι.
Μην αρχίσεις μοντες,μπορεί να σου βγει ο κούκος αηδόνι.
Υγ.
Αν σε ενδιαφέρει να βάλεις αφτερ παίζει το hyperpro kit με πίσω ανάρτηση εμπρός ελατήρια και λάδια στα 500 κάτι
 
Τελευταία επεξεργασία:

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Το μεταχειρισμένο μπορεί να σου βγει και ακριβότερο, πάρε απόφαση ότι θες ένα 500αρικο για πίσω και όλα θα έρθουν μια χαρα:)
 

Coyote

Μέλος
Όνομα
Τάσος
Μοτό
Varadero C-ABS 2010
Υπάρχει κάποιος που να γνωρίζει αν μπορεί με μετατροπή να μπει πίσω ανάρτηση από άλλη μοτοσυκλέτα? Αρκεί φυσικά να έχει τις σωστές διαστάσεις
Αν δεν πάρεις απάντηση τότε πρέπει να ψαχτείς μόνος σου, θα βρεις από τα αφτερ μαρκετ αμορτισέρ ποια είναι εναλλακτικά και σε ποιες μηχανές. Όταν σχεδιάζουν μια μηχανή δεν σχεδιάζουν αμορτισέρ από την αρχή εκτός σπάνιων περιπτώσεων.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Σέρβις και αν χρειαστεί ελατήριο και με200€ περίπου είσαι κομπλέ για πισω.

Φιλος akis69 με λιγοτερα η και πολύ λιγότερα απο 200€ υπαρχουν φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να ειναι plug and play, αναλόγως την θέση της μπουκάλας κλπ κλπ.. Σιγουρα κατι τέτοιο θελει ψαξιμο πριν την αγορα...
Στην συγκεκριμένη πρίπτωση μπορεί και να συμφερει απο το να αφησεις την δικη του επανω και μπορει ισως με το ιδιο κοστος να εχεις μια αξιοπρεπη αναρτηση.


Αν θυμάμαι καλά είναιsachs με εξωτερικό δοχείο αζώτου.

Ναι sachs ειναι αλλα κλανει. Και αποτι εχω διαβασει ανοιγεται αλλα με καθε επιφυλαξη απο τους αναρτησαδες. Τουλαχιστον παλιοτερα δεν την αναλαμβανε κανενας, δεν ξερω για τωρα.

Και αν βάλεις και ελατήρια εμπρός αλλά 100€ περίπου.
Αλλιώς αν βρεις μεταχειρισμένη πίσω ανάρτηση αφτερ από κάποιο ίδιο μηχανάκι.

Μετα ναι υπαρχει η περιπτωση της μεταχειρω που κούμπωσες και τελείωσες. Εκει οκ.

Μην αρχίσεις μοντες,μπορεί να σου βγει ο κούκος αηδόνι.
Υγ.
Αν σε ενδιαφέρει να βάλεις αφτερ παίζει το hyperpro kit με πίσω ανάρτηση εμπρός ελατήρια και λάδια στα 500 κάτι

Η καλύτερη περίπτωση είναι αυτή, αλλά κουβέντα κάνουμε, διότι μπορεί στο μέλλον να βρεθει μια καλη περίπτωση μεταχειρισμένης. Τα λεφτά ίδια θα είναι αλλά μπορεί και λιγότερα. :p
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Το μεταχειρισμένο μπορεί να σου βγει και ακριβότερο, πάρε απόφαση ότι θες ένα 500αρικο για πίσω και όλα θα έρθουν μια χαρα:)
Ειπαμε οτι με το 500 600 τελειωσες, μπρος πισω... Κουβεντα κάνουμε. ;)

Θα συναντησεις εμποδια ναι οκ, αλλά ειναι εφικτο; Έχει δοκιμάσει κάποιος κάτι ανάλογο;
 

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Σέρβις και αν χρειαστεί ελατήριο και με200€ περίπου είσαι κομπλέ για πισω.

Φιλος akis69 με λιγοτερα η και πολύ λιγότερα απο 200€ υπαρχουν φουλ ρυθμιζόμενες αναρτήσεις, που σε κάποιες περιπτώσεις μπορεί να ειναι plug and play, αναλόγως την θέση της μπουκάλας κλπ κλπ.. Σιγουρα κατι τέτοιο θελει ψαξιμο πριν την αγορα...
Στην συγκεκριμένη πρίπτωση μπορεί και να συμφερει απο το να αφησεις την δικη του επανω και μπορει ισως με το ιδιο κοστος να εχεις μια αξιοπρεπη αναρτηση.


Αν θυμάμαι καλά είναιsachs με εξωτερικό δοχείο αζώτου.

Ναι sachs ειναι αλλα κλανει. Και αποτι εχω διαβασει ανοιγεται αλλα με καθε επιφυλαξη απο τους αναρτησαδες. Τουλαχιστον παλιοτερα δεν την αναλαμβανε κανενας, δεν ξερω για τωρα.

Και αν βάλεις και ελατήρια εμπρός αλλά 100€ περίπου.
Αλλιώς αν βρεις μεταχειρισμένη πίσω ανάρτηση αφτερ από κάποιο ίδιο μηχανάκι.

Μετα ναι υπαρχει η περιπτωση της μεταχειρω που κούμπωσες και τελείωσες. Εκει οκ.

Μην αρχίσεις μοντες,μπορεί να σου βγει ο κούκος αηδόνι.
Υγ.
Αν σε ενδιαφέρει να βάλεις αφτερ παίζει το hyperpro kit με πίσω ανάρτηση εμπρός ελατήρια και λάδια στα 500 κάτι

Η καλύτερη περίπτωση είναι αυτή, αλλά κουβέντα κάνουμε, διότι μπορεί στο μέλλον να βρεθει μια καλη περίπτωση μεταχειρισμένης. Τα λεφτά ίδια θα είναι αλλά μπορεί και λιγότερα. :p
Το "λιγότερο από 200€" σημαίνει 150€ πχ;.
Αν έχει και 50-60000 χλμ θα θέλει σέρβις έτσι κι αλλιώς.που σημαίνει 80€ ( ο kshock για το δικό μου τόσο παίρνει,και ξέρω ότι έχει ανοίξει αμορτισέρ από tenere σαν το δικό σου).
Αν είναι και από εντελώς διαφορετικου προσανατολισμού μηχανάκι πχ εντουροειδες θα θέλει πιθανόν και revalving όπου μπλέκεις και σε κόστος και σε λειτουργία κλπ.
Και επίσης φαντάσου να θέλει και η άλλη ανάρτηση ελατήριο γιατί δεν σηκώνει τα δικαβαλα κιλά του δικού σου.
Το εξωτερικό δοχείο αζώτου το ανέφερα γιατί σημαίνει ότι παίρνει λίγο χέρι από μάστορα.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Το "λιγότερο από 200€" σημαίνει 150€ πχ;.
Αν έχει και 50-60000 χλμ θα θέλει σέρβις έτσι κι αλλιώς.που σημαίνει 80€ ( ο kshock για το δικό μου τόσο παίρνει,και ξέρω ότι έχει ανοίξει αμορτισέρ από tenere σαν το δικό σου).
Αν είναι και από εντελώς διαφορετικου προσανατολισμού μηχανάκι πχ εντουροειδες θα θέλει πιθανόν και revalving όπου μπλέκεις και σε κόστος και σε λειτουργία κλπ.
Και επίσης φαντάσου να θέλει και η άλλη ανάρτηση ελατήριο γιατί δεν σηκώνει τα δικαβαλα κιλά του δικού σου.
Το εξωτερικό δοχείο αζώτου το ανέφερα γιατί σημαίνει ότι παίρνει λίγο χέρι από μάστορα.
Μιλαμε πολυ χαμηλοτερα.. Συγκεκριμενα στα 80€. Ειναι απο μηχανακι ιδιου προσανατολισμου. Γιαυτο μπαινουν οι διαολοι στα αυτια μου καταλαβες?

Δεν ησυχαζω και εγω με τιποτα... Οχι τιποτα αλλο, λεφτα δεν εχω :fun

Σιγουρα σε αυτη την περιπτωση πας για service και revalving. Εστω και 300 να σου παει στο συνολο, συμφερει απο το να φτιαξεις το δικο του. Μετα βεβαια εκει πας σε αλλα.. Πρεπει να δεις οτι ταιριαζει οτι χωραει κλπ κλπ.
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Μιλαμε πολυ χαμηλοτερα.. Συγκεκριμενα στα 80€. Ειναι απο μηχανακι ιδιου προσανατολισμου. Γιαυτο μπαινουν οι διαολοι στα αυτια μου καταλαβες?

Δεν ησυχαζω και εγω με τιποτα... Οχι τιποτα αλλο, λεφτα δεν εχω :fun

Σιγουρα σε αυτη την περιπτωση πας για service και revalving. Εστω και 300 να σου παει στο συνολο, συμφερει απο το να φτιαξεις το δικο του. Μετα βεβαια εκει πας σε αλλα.. Πρεπει να δεις οτι ταιριαζει οτι χωραει κλπ κλπ.
Είχα μπει και εγώ στον πειρασμό και έβαλα ανάρτηση ολόκληρη πίσω wp από 640 την οποία την είχα βρεί στα 100 ευρώ περίπου αλλά εδώ μάλλον σταματάνε όλα τα καλά δυστυχώς...
Αναγκαστικά service + ελατήριο (ειδικά αν είναι άλλα κιλά οι μοτό) και λοιπές πατέντες για να μπει,το κόστος ξεφεύγει κατά πολύ και το αποτέλεσμα ίσως και να είναι αμφίβολο. Στο τέλος αν έδινες κάτι παραπάνω έπαιρνες καινούργια πλήρως ρυθμιζόμενη για τα κιλά σου και το μηχανάκι σου...

Επειδή με είχε σκάσει το θέμα των αναρτήσεων, προσωπικά δοκίμασα και έψαξα τα πάντα και πέταξα στη κυριολεξία ένα κάρο λεφτά σε πειραματισμούς και πατέντες ...για να καταλήξω εν τέλει να πάρω ότι καλύτερο υπάρχει στην αγορά για να βρω επιτέλους την υγειά μου...

Η άποψή μου είναι πως ίσως δεν αξίζει τον κόπο και πολύ πιθανόν να το μετανιώσεις.
 

S.P

Μέλος
Περιοχή
ιλιον
Όνομα
παναγιωτης
Μοτό
Ttr 250
Το ιδιο θεμα ειχα και εγω με το ΤΑ μολις το φορτωνα και ημουν και διπλος εμενα χορευε καρσιλαμα δεν του αρεσει το break dance:ha Επειδη
με την αναρτηση δεν μου αρεσουν οι πατεντες δηλαδη πισω αναρτηση απο αλλες μηχανες η θα εβαζα κοπλε πισω αμορτισερ hyperpro το οποιο κοστιζε καπου στα 450 αν θυμαμαι καλα η θα εκανα επισκευη στο δικο μου αμορτισερ και αλλαγη ελατηριου με hyperpro,επισκευη αμορτισερ 100 γιουρια ελατηριο 120 γιουρια συνολο 220 και ειμαι κομπλε.Τα δικα μου κιλα ειναι περιπου 70 με 75 και τις κοπελιας 55 κατηγορια φτερου!!!!
 

LARRY

ADVENTURA ADRENALINA
Περιοχή
Μεταμόρφωση
Όνομα
Dimitris
Μοτό
T 7 - KMX200
Μονο η ohlins βγαζει ελατηριο για το τενερε πλεον
Το εβαλα σε εξουσιοδοτημενο καταστημα μαζι με αλλαγη αζωτου και λιπαντικων 240€ μαζι με την τοποθετηση που πρεπει να λυθεθ το μισο μηχανακι (βγαινουν εξατμισεις κλπ)
Καποιοι ξυπνιοι κοβουν μια βιδα για να γλυτωσουν κοπο!
Ειδα μεγαλη αλλαγη εκτος δρομου (και φυσικα σε ασφαλτο)
Το παλιο ειχε ουτε 30.000km

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μονο η ohlins βγαζει ελατηριο για το τενερε πλεον
Το εβαλα σε εξουσιοδοτημενο καταστημα μαζι με αλλαγη αζωτου και λιπαντικων 240€ μαζι με την τοποθετηση που πρεπει να λυθεθ το μισο μηχανακι (βγαινουν εξατμισεις κλπ)
Καποιοι ξυπνιοι κοβουν μια βιδα για να γλυτωσουν κοπο!
Ειδα μεγαλη αλλαγη εκτος δρομου (και φυσικα σε ασφαλτο)
Το παλιο ειχε ουτε 30.000km

Στάλθηκε από το E5533 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δημήτρη τη πρώτη φορά που βγάζει κανείς την ανάρτηση του Tenere XT660Z είναι ευκαιρία να κάνει τη πατέντα με τη τρύπα στο φιλτροκούτι ώστε εφ' εξής να μπαίνει και να βγαίνει όλη η πίσω ανάρτηση εντός 10 λεπτών.

Αξίζει το κόπο, το είχα κάνει: XT660Z Tenere
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Παίδες κακά τα ψέματα και ας μην κρυβόμαστε
Για 2ο άτομο και αποσκευές θες ανάρτηση με τηλεπροσάρτιστήρι
(ή γκατζόκλειδο)
Δεν παίζει μια ανάρτηση να είναι καλή στα πάντα όλα
ΤΕΛΟΣ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για το λυσιμο της αναρτησης το ανεφερε και ο akis69 και ο LARRY

Δωστε περισσότερες πληροφορίες Please.. Φτυστε τα ολα :p
Σου έβαλα παραπάνω λινκ που έχω κάποιες φωτογραφίες. Μήνυμα Νο #67. Ξανά το λινκ εδώ: XT660Z Tenere

α) Όταν αφαιρεθεί η ανάρτηση τη πρώτη φορά περνάς ένα σουβλί μέσα από τις τρύπες που περνάει η βίδα που συγκρατεί την ανάρτηση στο άνω μέρος.
β) Με το σουβλί αυτό, θα πιέσεις τόσο ώστε να φανεί το σημάδι που θα κάνει στο εσωτερικό από το φιλτροκούτι (εννοείτε πως έχεις αφαιρέσει φίλτρο).
γ) Μετά παίρνεις ένα ποτηροτρύπανο 1 ίντσας (ή 2,5 cm) και ανοίγεις μια τρύπα με κέντρο το σημάδι από το σουβλί.

Αφού ανοίξεις αυτή τη τρύπα 2,5 εκατοστών μπορείς πλέον να δένεις και να λύνεις την ανάρτηση χρησιμοποιώντας ένα καρυδάκι ανοίγοντας μόνο το καπάκι από το φιλτροκούτι. Χωρίς λύσιμο του λαιμού της εξάτμισης και των προστατευτικών της. Απλά πλέον θα αναποδογυρίσεις τη βίδα γιατί αρχικά το κεφάλι της "έβλεπε" στην αντίθετη φορά.

Η τρύπα των 2,5 εκατοστών στεγανοποιείται με τάπα αντίστοιχου διαμετρήματος πού βρίσκεις στα είδη φανοποιείας (δες φωτό στο λινκ). Συνήθως χρησιμοποιείται για τη στεγανοποίηση του εσωτερικού των πορτ μπαγκάζ αυτοκινήτων. Αν ψάξω μπορεί να έχω ακόμη μερικές.

Έχω λύσει και δέσει ανάρτηση χρονομετρημένα εντός 12 πραγματικών λεπτών. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα ούτε με τη στεγανοποίηση στο φιλτροκούτι κι είχα περάσει και μέσα από νερά (ποτάμια). Αν θέλεις να είσαι σίγουρος 100% βάζεις και λίγη σιλικόνη όταν ταπώνεις, η οποία αφαιρείται εύκολα κάθε φορά που ξεταπώνεις και μπορείς να ξαναβάζεις εκ νέου. Εγώ δεν είχα βάλει γιατί είχα χρησιμοποιήσει πολύ καλό ποτηροτρύπανο και η τάπα εφάρμοζε τέλεια.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Σου έβαλα παραπάνω λινκ που έχω κάποιες φωτογραφίες. Μήνυμα Νο #67. Ξανά το λινκ εδώ: XT660Z Tenere

α) Όταν αφαιρεθεί η ανάρτηση τη πρώτη φορά περνάς ένα σουβλί μέσα από τις τρύπες που περνάει η βίδα που συγκρατεί την ανάρτηση στο άνω μέρος.
β) Με το σουβλί αυτό, θα πιέσεις τόσο ώστε να φανεί το σημάδι που θα κάνει στο εσωτερικό από το φιλτροκούτι (εννοείτε πως έχεις αφαιρέσει φίλτρο).
γ) Μετά παίρνεις ένα ποτηροτρύπανο 1 ίντσας (ή 2,5 cm) και ανοίγεις μια τρύπα με κέντρο το σημάδι από το σουβλί.

Αφού ανοίξεις αυτή τη τρύπα 2,5 εκατοστών μπορείς πλέον να δένεις και να λύνεις την ανάρτηση χρησιμοποιώντας ένα καρυδάκι ανοίγοντας μόνο το καπάκι από το φιλτροκούτι. Χωρίς λύσιμο του λαιμού της εξάτμισης και των προστατευτικών της. Απλά πλέον θα αναποδογυρίσεις τη βίδα γιατί αρχικά το κεφάλι της "έβλεπε" στην αντίθετη φορά.

Η τρύπα των 2,5 εκατοστών στεγανοποιείται με τάπα αντίστοιχου διαμετρήματος πού βρίσκεις στα είδη φανοποιείας (δες φωτό στο λινκ). Συνήθως χρησιμοποιείται για τη στεγανοποίηση του εσωτερικού των πορτ μπαγκάζ αυτοκινήτων. Αν ψάξω μπορεί να έχω ακόμη μερικές.

Έχω λύσει και δέσει ανάρτηση χρονομετρημένα εντός 12 πραγματικών λεπτών. Δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα ούτε με τη στεγανοποίηση στο φιλτροκούτι κι είχα περάσει και μέσα από νερά (ποτάμια). Αν θέλεις να είσαι σίγουρος 100% βάζεις και λίγη σιλικόνη όταν ταπώνεις, η οποία αφαιρείται εύκολα κάθε φορά που ξεταπώνεις και μπορείς να ξαναβάζεις εκ νέου. Εγώ δεν είχα βάλει γιατί είχα χρησιμοποιήσει πολύ καλό ποτηροτρύπανο και η τάπα εφάρμοζε τέλεια.
Στεφανε σε ευχαριστω πολυ! Την έχω υπόψιν την συγκεκριμένη διαδικασία γιατί την έχω διαβάσει στο παρελθόν.

Αυτο που ρώτησα τα παιδιά είναι, ποιο αναρτησάδικο αναλαμβάνει να λύσει το αμορτισέρ του 660Ζ, να το επισκευάσει και να περάσει εκ νέου ελατήριο.
Επίσης ήθελα λίγες περισσότερες ινφος απο τον LARRY και τον ouzakias, για την συμπεριφορά της σερβαρισμένης ανάρτησης και αν τελικά αξίζει σε κόστος όλο αυτο;
 
Reactions: STF

akis69

Μέλος
Όνομα
ακης
Μοτό
F800gs
Ο kshock κάνει σέρβις στην ανάρτηση.
Όλοι όσοι έχουν κάνει σέρβις στην ανάρτηση ασχέτως μοτοσυκλέτας,λένε πως εχει μεγάλη διαφορά το πριν με το μετά.
 
Top Bottom