XT660z - Ανάρτηση

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Ευχαριστώ πολύ για το,ενδιαφέρον. Πολύ ευχάριστο που είναι ζωντανό ακόμα το φόρουμ. Μας έλειψε πολύ. Ένα γνωστό κατάστημα στα βόρεια που ειδικεύεται σε αυτά ( δεν ξέρω αν πρέπει να το αναφέρω ) μου πρότεινε ένα yss για πίσω (δεν ξέρω αν είναι αυτό που λέτε) και ελατήρια ολινς για μπροστά ανάλογα με τα κιλα μου και τα λοιπά. Όλα μαζί με την εργασία 600/650€. Ακούγεται λογικό. Τι λέτε;
Τι εννοείς με το "ζωντανό φόρουμ", πότε τα είχε τινάξει;

Λοιπόν αν είναι να φτάσεις στα 650 ευρώ κάνε υπομονή και αποταμίευση και πήγαινε λίγο κάτω από το χιλιάρικο.
Μπροστά ελατήρια Ohlins με σετάρισμα από Andreani (ιξώδες/στάθμη/σκληρότητα).
Αυτό με κόστος 120 ευρώ το έκανα στο wolf-racing (πριν από αρκετούτσικα χρόνια) στη Μεσογείων (σύνορα Χαλανδρίου/ψυχικού)

Πίσω φουλ ρυθμιζόμενη ανάρτηση στα κιλά σου από το OTR με κόστος 820 ευρώ και δώρο τα ταχυδρομικά.

Αυτήν -μετά το Πάσχα- ένα ΣΚ που θα είμαστε χαλαρά τη τοποθετούμε παρέα, να ξαναχαϊδέψω και ένα Tenere. Κόστος μηδέν (0).
Είναι το καλύτερο δώρο που μπορείς να κάνεις στη μηχανή σου και αν ποτέ αποφασίσεις να τη πουλήσεις θα δώσεις και την ανάρτηση ξεχωριστά οπότε τα σημερινά 800 ευρώ θα κάνουν και μια μερική (αλλά ικανοποιητική) απόσβεση. Την YSS απλά θα την χαρίσεις οπότε στη πράξη μία η άλλη.

 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Ναι όντως, δεν τα έχει τινάξει ποτε. Απλά το νήμα του τενερε είχε πέσει λίγο σε ρυθμό, αν δεν έχω χάσει κάτι. Πραγματικά σας ευχαριστώ πολύ. Κι εγώ τις το wolf έλεγα πριν. Θα επανέλθω με το,αποτέλεσμα.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Βγάζει η Adreani και ένα φοβερό κίτ για το μπροστινό που στην ουσία μένει μόνο το εξωτερικό περίβλημα από τα, άθλια, μπροστινά και μεταμορφώνεται σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα.
Αλλά κοστίζει κάτι σαν €550..

Για το μπροστινό υπάρχουν και κάτι βαλβίδες, PD fork emulator valves, που τοποθετούνται εσωτερικά και το στρώνουν λίγο λένε όσοι τις έχουν βάλει.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Βγάζει η Adreani και ένα φοβερό κίτ για το μπροστινό που στην ουσία μένει μόνο το εξωτερικό περίβλημα από τα, άθλια, μπροστινά και μεταμορφώνεται σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα.
Αλλά κοστίζει κάτι σαν €550..

Για το μπροστινό υπάρχουν και κάτι βαλβίδες, PD fork emulator valves, που τοποθετούνται εσωτερικά και το στρώνουν λίγο λένε όσοι τις έχουν βάλει.
Το οποίο της Adreani έχει βάλει πρόσφατα ο Theotrelo$
Ας μας πει την άποψη του ο Θοδωρής... ;)
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Βγάζει η Adreani και ένα φοβερό κίτ για το μπροστινό που στην ουσία μένει μόνο το εξωτερικό περίβλημα από τα, άθλια, μπροστινά και μεταμορφώνεται σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα.
Αλλά κοστίζει κάτι σαν €550..
Αν παιζει οσο καλα ακουγεται ειναι πολυ καλη τιμη.

Σε ξενο πισινο 40 ξυλιες, αλλα ψηφιζω ολινς πισω και αντρεανι μπροστα :happy:
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
τα cartridge της adreani παντως απ οτι θυμαμαι δεν δουλευαν καθολου καλα, τουλαχιστον σε αλλα μηχανακια που ειχα δει στο παρελθον, οποτε κρατηστε αυτο. 550ε για μποστινο ειναι τρομερη τιμη και δυστυχως οταν κατι ακουγεται too good to be true, it's not.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Γεια σας παιδιά . Διαβάζω για χρόνια εδώ, και τώρα πήρα το θαρρος να ρωτήσω κάτι κι εγώ τους ειδικούς του φόρουμ. Αποφάσισα μετά από 90.000 χλμ να ασχοληθώ με την ανάρτηση. Λέτε να επισκευάσω την πίσω στα γνωστά μαγαζιά και να αλλάξω τα μπροστά ; Να βάλω το streetbox με 540€; Αν έχω καταλάβει σωστα το streetbox δε θα έχει το δοχείο αζώτου; Τι είναι προτιμότερο; Ευχαριστώ παρα πολύ,
Για να καταθέσω το "συμβουλευτικό λιθαράκι" μου ,στο ερώτημά σου ,θα ήθελα πρώτα μιαν απάντηση ,στο εξής ερώτημα:
Ποιές είναι ,οι οδηγικές απαιτήσεις σου ,από την εν λόγω μοτοσυκλέτα ;
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Η χρήση είναι καθημερινή στην πόλη και αρκετά δικαβαλα ταξίδια με πλαϊνές βαλίτσες κυρίως σε άσφαλτο. Χώμα πολύ λιγότερο και όχι σε ακραίες συνθήκες.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Η χρήση είναι καθημερινή στην πόλη και αρκετά δικαβαλα ταξίδια με πλαϊνές βαλίτσες κυρίως σε άσφαλτο. Χώμα πολύ λιγότερο και όχι σε ακραίες συνθήκες.
2κάβαλο-3βάλιτσο= σημαίνει ότι ...ότι κ να βάλεις πίσω ,θα πρέπει να μην έχει στοκ ελατήριο ,αλλά μελετημένο για περισσότερο βάρος.
Επίσης ,αν θες να το κυκλοφορείς μόνος σου κ να μην κοπανάει ,κ μετα 2κάβαλο κ να λειτουργεί σωστά ,θα πρέπει να έχεις κ υδραυλική προφόρτιση ,ώστε να ρυθμίζεις την ισορροπία της μοτοσυκλέτας.

Από την άλλη μεριά βέβαια ,αν έχεις κάνει 90.000 χλμ με τις μαμά αναρτήσεις χωρίς σερβις ,αυτό μάλλον σημαίνει οτι δεν έχεις κ πολλές οδηγικές απαιτήσεις ,οπότε ίσως να μην χρειάζεσαι τίποτα από τα παραπάνω.
Εννοώ ότι ,φαντάζομαι δεν σ ενδιαφέρει να οδηγείς τάπα ΕΟ ,ούτε να στρίβεις στο όριο σε επαρχιακό με φρένα κ 2 κάτω πρίν τη στροφή.
Αν εχω καταλάβει σωστά ,κ απλά σ αρέσει να κρουζάρεις χαλαρά ,τότε υπάρχουν οικονομικές λύσεις.

Για πες κιλά(βάρος) ζεύγους ,κ επαλήθευσε συνθήκες οδήγησης.
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Ευχαριστώ ξανά για το ενδιαφέρον. Τα περιέγραψες όλα με μεγάλη ακρίβεια. Ακριβώς αυτή είναι η φάση μου. Ποτε στο όριο συν κάποια μέτριας δυσκολίας χώματα με σκοπό τη φύση και όχι το εντουρο καθεαυτό. Τα κιλα μας είναι 95+55.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Ευχαριστώ ξανά για το ενδιαφέρον. Τα περιέγραψες όλα με μεγάλη ακρίβεια. Ακριβώς αυτή είναι η φάση μου. Ποτε στο όριο συν κάποια μέτριας δυσκολίας χώματα με σκοπό τη φύση και όχι το εντουρο καθεαυτό. Τα κιλα μας είναι 95+55.
ΟΚ. Καλά κατάλαβα λοιπόν.

Το λοιπόν.
Οπως είναι τώρα οι αναρτήσεις σου ,ουσιαστικά δεν έχεις αναρτήσεις ,εδώ κ 50000 χλμ τουλάχιστον.
Οπότε ,αφού δεν σ εχει πιάσει πανικός ανασφάλειας ,πα να πει οτι πας ακόμα πιό χαλαρά απ ότι νομίζω.
Οπότε ,όποια αναβάθμιση κ να κάνεις ,ακόμα κι ενα απλό σερβις στις δικές σου ,θα δεις μεγάλη διαφορά προς το καλύτερο.

Αν το κόστος ΔΕΝ είναι θέμα ,
τότε θα πήγαινα σε μία NITRON ή OHLINS για πίσω ,με το ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΕΛΑΤΗΡΙΟ (όχι το στοκ) ,χωρίς εξωτερικό δοχείο αζώτου ,αλλά με ρύθμιση απόσβεσης επαναφοράς + υδραυλική προφόρτιση.
Εμπρός σκληρότερα ελατήρια WP ή OHLINS ,+ σερβις (λαδια-τσιμουχες-ξύστρες) με ΕΜΦΑΣΗ στο κινηματικό ιξώδες του λαδιού που θα μπεί κ στο Air-Gap του σεταρίσματος.

Αν ψάχνεις μια VFM λύση ,το StreetBox της HYPERPRO που ανέφερες ,θα είναι ΟΚ.
Αρκεί να μπορείς να παραγγείλεις το πίσω αμορτισέρ με σκληρότερο ελατήριο ,και να αφεθεί μικρότερο AirGap εμπρός ,σε σxέση με τις οδηγίες της HyperPro.


Επειδή όμως ,όπως είπαμε παραπάν ,δεν υπάρχουν απαιτήσεις ,κ ίσως δεν υπάρχει κ αίσθηση λειτουργίας των αναρτήσεων ,κ πιθανά να μην υπάρχουν κ γνώσεις ρύθμισής τους ,όταν θα έχουν ρυθμίσεις...
ΑΝ ψάχνεις για μια οικονομική λύση με αποδεκτά αποτελέσματα
τότε ,κάνεις ένα σερβις στην πίσω ,ζητώντας
  1. Να σεταριστεί με Λάδι SAE 5 (από 2,5 που έχει από μαμά) για να σφίξουν λίγο οι αποσβέσεις
  2. Σκληρότερο ελατήριο (ακόμα κ μεταχειρισμένο) για να αντέχει τα κιλά σας (επειδή το μαμά είναι πολύ μαλακό)
και ένα καλό σέρβις στην μπροστά (καλό καθάρισμα γιατί θα έχει μούργα) + Τσιμούχες-Ξύστρες-Φυσούνες
ζητώντας επίσης
  1. + 20 mm δακτύλιο προφόρτισης
  2. Λάδι με κινηματικό Ιξώδες (στους 40'C) τουλάχιστον 45 cSt (δεν αναφέρω SAE γιατί διαφέρουν τα κινηματικά ιξώδη ανα μάρκα - συνήθως SAE 15 k πάνω έχουν το επιθυμητό)
  3. Air-Gap 100-110 mm
Ακόμα κ με αυτή την λύση ,θα διαπιστώσεις ΜΕΓΑΛΗ διαφορά προς το καλύτερο.
Και (θεωρώ ότι) θα υπερκαλυφθούν οι ανάγκες σου.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Theotrelo$

Μέλος
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Xt660z
Βγάζει η Adreani και ένα φοβερό κίτ για το μπροστινό που στην ουσία μένει μόνο το εξωτερικό περίβλημα από τα, άθλια, μπροστινά και μεταμορφώνεται σε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο σύστημα.
Αλλά κοστίζει κάτι σαν €550..

Για το μπροστινό υπάρχουν και κάτι βαλβίδες, PD fork emulator valves, που τοποθετούνται εσωτερικά και το στρώνουν λίγο λένε όσοι τις έχουν βάλει.
Αξίζουν και τα 550 έχω να πω τα φοράω προσωπικά στο τενεκέ και η βελτίωση ήταν πάνω από τίς προσδοκίες μου τα υπόλοιπα σκέτα ελατήρια valves τα θεωρώ ημίμετρα
 

Theotrelo$

Μέλος
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Xt660z
Πίσω έχω της hyperpro αλλά δεν ενθουσιάστηκα αν έπαιρνα ξανά ίσως μεταχειρισμένο ohlins με εξωτερικό δοχείο αζώτου που το έχω δει σε φίλο και κάνει όντως τη διαφορά..

Ξέρω είναι πολλά τα λεφτά πάνω από χιλιάρικο αλλά αν έχεις σκοπό να παντρευτείς το μηχανάκι ίσως αξίζουν
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πίσω έχω της hyperpro αλλά δεν ενθουσιάστηκα αν έπαιρνα ξανά ίσως μεταχειρισμένο ohlins με εξωτερικό δοχείο αζώτου που το έχω δει σε φίλο και κάνει όντως τη διαφορά..

Ξέρω είναι πολλά τα λεφτά πάνω από χιλιάρικο αλλά αν έχεις σκοπό να παντρευτείς το μηχανάκι ίσως αξίζουν
Ohlins 820€, κομπλέ σεταρισμένο με ελατήριο στα κιλά σου.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ξέρω είναι πολλά τα λεφτά πάνω από χιλιάρικο αλλά αν έχεις σκοπό να παντρευτείς το μηχανάκι ίσως αξίζουν
Αν είσαι από αυτούς τους ελάχιστους που το εννοουν, αξίζει να δώσεις λεφτά για το καλύτερο!
Εάν είναι απλά μια «δικαιολογία» προς τον εαυτό σου, πήγαινε σε φθηνότερη λύση!!!
 

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
τα cartridge της adreani παντως απ οτι θυμαμαι δεν δουλευαν καθολου καλα, τουλαχιστον σε αλλα μηχανακια που ειχα δει στο παρελθον, οποτε κρατηστε αυτο. 550ε για μποστινο ειναι τρομερη τιμη και δυστυχως οταν κατι ακουγεται too good to be true, it's not.
...άσχετο με το τόπικ, αλλά για ποια μότο αφορά η παρατήρηση;;; μήπως έχουν βελτιωθεί έκτοτε;;;
/// Β
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Αξίζουν και τα 550 έχω να πω τα φοράω προσωπικά στο τενεκέ και η βελτίωση ήταν πάνω από τίς προσδοκίες μου τα υπόλοιπα σκέτα ελατήρια valves τα θεωρώ ημίμετρα
Όντως τόσο καλό;
Το μπροστινό ακόμα και με τα ελατήρια
( Ohlins ) δεν με έχει ξετρελάνει, οκ καλύτερα από όταν με τα μαμά ελατήρια και λάδια 10 ετών αλλά δεν παύει να είναι ένα συμβατικό μπροστινό με τεχνολογία ψευδοεντούρο 90's σαν ένα klx250es που είχα πριν 20 χρόνια..

Ο Νίκος/ ouzakias έκανε μια καλή μόντα με το μπροστινό του Τενερέ του πρόσφατα..!
 

Theotrelo$

Μέλος
Όνομα
Θεόδωρος
Μοτό
Xt660z
Όντως τόσο καλό;
Το μπροστινό ακόμα και με τα ελατήρια
( Ohlins ) δεν με έχει ξετρελάνει, οκ καλύτερα από όταν με τα μαμά ελατήρια και λάδια 10 ετών αλλά δεν παύει να είναι ένα συμβατικό μπροστινό με τεχνολογία ψευδοεντούρο 90's σαν ένα klx250es που είχα πριν 20 χρόνια..

Ο Νίκος/ ouzakias έκανε μια καλή μόντα με το μπροστινό του Τενερέ του πρόσφατα..!
Για μένα ήταν αποκάλυψη παιδιά τι να πω.. είχα ελατήρια hyperpro και λάδι 15sae με ότι αυτό συνεπάγεται οπότε adreani δαγκωτο αν φτάνει το Budget
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
...άσχετο με το τόπικ, αλλά για ποια μότο αφορά η παρατήρηση;;; μήπως έχουν βελτιωθεί έκτοτε;;;
/// Β

Σε μη ρυθμιζομενα showa και marzocchi για ντουκατι ηταν σιγουρα αυτη η περιπτωση. Επισης εκεινη την εποχη ειχα διαβασει αντιστοιχα και για αλλα κιτ μπροστινων τους. Δεν γνωριζω αν εχει αλλαξει κατι σημερα
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Τα 550 € φαντάζομαι ,αφορούν φυσίγγιο κ ελατήρια.
Σαφώς κ θα είναι καλύτερο από πρίν το σύνολο.
Αλλά ,με αυτό το κόστος ,βάζει κάποιος ένα καλύτερο ολόκληρο μπροστινό κομπλέ.
Οπότε ,δεν ξερω κατα πόσο εχει νόημα η επιλογή του κιτ.

Κάθε βελτίωση που κάνει καλύτερη κ ασφαλέστερη κ πιό διασκεδαστική τη μοτοσυκλέτα μας ,αξίζει κι έχει νόημα.
Κι επειδή μιλάμε για χόμπυ ,αν δεν υπάρχει περιορισμός στο μπάτζετ ,οι βελτιώσεις δεν εχουν οικονομικό ταβάνι.
Το θέμα είναι ,πόσο "νιώθει" τις αλλαγές κάποιος ,κ μέχρι "που" θέλει να φτάσει κάποιος.

Σ ένα μονοκύλινδρο σαν το XTZ ,που ,ούτε ιδιαίτερα ελαφρύ για χώμα είναι ,ούτε ιδιαίτερα δυνατό για άσφαλτο είναι ,πρέπει να καταλάβουμε οτι η σχεδιαστική του φιλοσοφία είναι ένας συμβιβασμός.

Σαφώς κ μπορεί να γίνει καλυτερο οδηγικά με επέμβαση στις αναρτήσεις.
Σαφώς κ μπορεί να γίνει δυνατότερο με επέμβαση σε μοτέρ κ αλλαγές σε χαρτογράφηση.

Το ερώτημα είναι: Αξίζει τον κόπο κ τα έξοδα ;

Το μέχρι που ,θα φτάσει κάποιος τις επεμβάσεις-βελτιώσεις ,είναι τελείως προσωπική υπόθεση.

Οταν όμως κάποιος το "τερματίσει" βελτιωτικά ,συνήθως αντιλαμβάνεται ότι ,το ποσό που επένδυσε + την πώληση της μαμά μοτοσυκλέτας ,θα μπορούσε να του εξασφαλίσει μια άλλη καλύτερη μοτοσυκλέτα ,η οποία θα διαθέτει εξ αρχής τα χαρακτηριστικά που του λείπουν κ ψάχνει.

Και όλα αυτά ,είναι συμπεράσματα που έχω καταλήξει ,αφού εχω διαθέσει ΠΟΛΥ χρόνο κ χρήμα σε βελτιώσεις.
Και συνεχίζω να το κάνω ,λόγω προσωπικής μηχανολογικής διαστροφής.
 
Top Bottom