Σωστά και το μπροστινό αποκτά ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης & επαναφοράς και προφόρτισης, συν ελατηρία για τα "κιλά"/χρήση,Τα 550 € φαντάζομαι ,αφορούν φυσίγγιο κ ελατήρια.
Σαφώς κ θα είναι καλύτερο από πρίν το σύνολο.
...
του χρήστη.
/// Β
Σωστά και το μπροστινό αποκτά ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης & επαναφοράς και προφόρτισης, συν ελατηρία για τα "κιλά"/χρήση,Τα 550 € φαντάζομαι ,αφορούν φυσίγγιο κ ελατήρια.
Σαφώς κ θα είναι καλύτερο από πρίν το σύνολο.
...
Και ναι και οχι. Καινουργια μοτοσυκλετα με τοπ αναρτησεις δεν υπαρχει πλην καποιων αγωνιστικων εντουρο, mx και καποιων superbike. Σε ονοφ παντως το χαος σε σχεση παντα με αναρτησεις απο το πανω ραφι. Οπως μιλαμε, η φτηνοτερη επιλογη για μεσαιο/μεγαλο ονοφ με τοπ αναρτησεις ειναι Τ700 με μπροστινο boano και αμορτισερ κλασης, ohlins, nitron κλπ = κοντα 14Κ. Και 20Κ να δωσεις για οτιδηποτε αλλο απο μαμα τετοιες αναρτησεις δεν θα εχει.Τα 550 € φαντάζομαι ,αφορούν φυσίγγιο κ ελατήρια.
Σαφώς κ θα είναι καλύτερο από πρίν το σύνολο.
Αλλά ,με αυτό το κόστος ,βάζει κάποιος ένα καλύτερο ολόκληρο μπροστινό κομπλέ.
Οπότε ,δεν ξερω κατα πόσο εχει νόημα η επιλογή του κιτ.
Κάθε βελτίωση που κάνει καλύτερη κ ασφαλέστερη κ πιό διασκεδαστική τη μοτοσυκλέτα μας ,αξίζει κι έχει νόημα.
Κι επειδή μιλάμε για χόμπυ ,αν δεν υπάρχει περιορισμός στο μπάτζετ ,οι βελτιώσεις δεν εχουν οικονομικό ταβάνι.
Το θέμα είναι ,πόσο "νιώθει" τις αλλαγές κάποιος ,κ μέχρι "που" θέλει να φτάσει κάποιος.
Σ ένα μονοκύλινδρο σαν το XTZ ,που ,ούτε ιδιαίτερα ελαφρύ για χώμα είναι ,ούτε ιδιαίτερα δυνατό για άσφαλτο είναι ,πρέπει να καταλάβουμε οτι η σχεδιαστική του φιλοσοφία είναι ένας συμβιβασμός.
Σαφώς κ μπορεί να γίνει καλυτερο οδηγικά με επέμβαση στις αναρτήσεις.
Σαφώς κ μπορεί να γίνει δυνατότερο με επέμβαση σε μοτέρ κ αλλαγές σε χαρτογράφηση.
Το ερώτημα είναι: Αξίζει τον κόπο κ τα έξοδα ;
Το μέχρι που ,θα φτάσει κάποιος τις επεμβάσεις-βελτιώσεις ,είναι τελείως προσωπική υπόθεση.
Οταν όμως κάποιος το "τερματίσει" βελτιωτικά ,συνήθως αντιλαμβάνεται ότι ,το ποσό που επένδυσε + την πώληση της μαμά μοτοσυκλέτας ,θα μπορούσε να του εξασφαλίσει μια άλλη καλύτερη μοτοσυκλέτα ,η οποία θα διαθέτει εξ αρχής τα χαρακτηριστικά που του λείπουν κ ψάχνει.
Και όλα αυτά ,είναι συμπεράσματα που έχω καταλήξει ,αφού εχω διαθέσει ΠΟΛΥ χρόνο κ χρήμα σε βελτιώσεις.
Και συνεχίζω να το κάνω ,λόγω προσωπικής μηχανολογικής διαστροφής.
Συνηθως αντιστοιχες με του μανιακ λυσεις δεν ειναι καθολου φτηνες (συγκριτικα με ετοιμες λυσεις) Κοστιζουν αρκετα σε χρημα και επισης καμποσο σε κοπο-τρεξιμο Και αυτο για ενα αποτελεσμα που δεν θα ειναι και απαραιτητα ικανοποιητικο αφου θα αλλαξουν καποια γεωμετρικα χαρακτηριστικα της μηχανης και ισως να αναδειχτουν κατοπιν και αλλα μειον του πλαισιου ή/και της πισω αναρτησης ας πουμεΥπάρχει "φτηνή" λύση από enduro μοντέλο, κάτι σαν αυτό που έκανε ο μάνιακ στο δικό του, για εμπρός.
Σωστός... Δεν υπάρχει φθηνή λύση σε καμμια περιπτωσηΣυνηθως αντιστοιχες με του μανιακ λυσεις δεν ειναι καθολου φτηνες (συγκριτικα με ετοιμες λυσεις) Κοστιζουν αρκετα σε χρημα και επισης καμποσο σε κοπο-τρεξιμο Και αυτο για ενα αποτελεσμα που δεν θα ειναι και απαραιτητα ικανοποιητικο αφου θα αλλαξουν καποια γεωμετρικα χαρακτηριστικα της μηχανης και ισως να αναδειχτουν κατοπιν και αλλα μειον του πλαισιου ή/και της πισω αναρτησης ας πουμε
Το οποίο με τη σειρά του μπορεί να χρειαστεί επίσης πειραματισμούς γιατί το να πάρεις πηρούνι από άλλη μηχανή να το βάλεις σε άλλη μηχανή δε σημαίνει ότι υπάρχει και έτοιμη η φόρμουλα για το νέο revalving. Πειραματισμοί = κόστος.Εμ.....ολα τα λεφτα στο πηρουνι το καλο ειναι ο μαγκας που θα κανει το βαλβινγκ για το μηχανακι σου.
Το θέμα μας πάντα θα είναι το Τ700!!! Τι δεν καταλαβαίνεις;;;;Στέφανε εδώ ο άνθρωπος συζητάει για το 660 που είχε πολύ βασικό και συμβατικό καλάμι, όχι το 700.
Σόρυ, νόμιζα ότι μιλούσατε για αντικατάσταση του μπροστινού στο 660 με άλλο (ανάποδο) από άλλη μηχανή.Στέφανε εδώ ο άνθρωπος συζητάει για το 660 που είχε πολύ βασικό και συμβατικό καλάμι, όχι το 700.
Το Tenere 700 έχει γονατίσει μπροστά στη μεγαλοπρέπεια του WR250R. Παίζει χαμένη παρτίδα με εμένα.Το θέμα μας πάντα θα είναι το Τ700!!! Τι δεν καταλαβαίνεις;;;;
Ότι και να πεις για το WRR, λίγα θάναι!Το Tenere 700 έχει γονατίσει μπροστά στη μεγαλοπρέπεια του WR250R. Παίζει χαμένη παρτίδα με εμένα.
Ναι.......... και με τις πολύτιμες γνώσεις από σας....
Καμια αντιρρηση σε οσα λες, απλα με τις αναρτησεις συμβαινει κατι πολυ ενδιαφερον, μπορει να μη χρειαζεσαι τις πολυ καλλιτερες αλλα αν τις δοκιμασεις τοτε εισαι με ενα μονιμο χαμογελο οταν καβαλας ακομα και σε οδηγικες συνθηκες που δεν τις χρειαζεσαι.Πάντως παιδιά, για να ξαναμιλήσω κι εγώ που αναζωπύρωσα το θέμα με τις απλοϊκές ερωτήσεις μου, βοηθήθηκα πολύ από τις απαντησεις. Είναι πολύ χρήσιμο να μην περιορίζονται οι συζητήσεις μόνο σε ένα επίπεδο υψηλού επιπέδου γνώσεων αναβατών αλλά να αφορούν και τον πιο απλό χρήστη. Εγώ, ως άσχετος με τα τεχνικά, έχω γυρίσει την Ευρώπη τρεις φορές με το τενερε ( ακόμα και με αρχαίες αναρτήσεις και ακόμα και σε αρκετά εύκολα χώματα ) χωρίς κανένα πρόβλημα , απλά οδηγώντας συντηρητικά. Τώρα, με τα όσα λεφτά διαθέτω και με τις πολύτιμες γνώσεις από σας θα κάνω την αλλαγή και θα ενημερώσω. Θενκ γιου.
Tο πέρασες μόνος σου το κιτ? 'Η συνεργειο?Αξίζουν και τα 550 έχω να πω τα φοράω προσωπικά στο τενεκέ και η βελτίωση ήταν πάνω από τίς προσδοκίες μου τα υπόλοιπα σκέτα ελατήρια valves τα θεωρώ ημίμετρα
Σπύρο μιας και ο Θοδωρής είναι σε περίεργη φάση αυτό τον καιρό και ίσως αργήσει να απαντήσει πιθανολογώ ότι τα πέρασε μόνος του με κοινό μας φίλο μιας και όλο το υπόλοιπο μηχανάκι το φτιάχνει ο συγκεκριμένος.Tο πέρασες μόνος σου το κιτ? 'Η συνεργειο?