XT660z - Ανάρτηση

vassat

Μέλος
Περιοχή
Χαλάνδρι
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
F650 GS Dakar MY '03
Sprint ST 1050 MY '06
Τα 550 € φαντάζομαι ,αφορούν φυσίγγιο κ ελατήρια.
Σαφώς κ θα είναι καλύτερο από πρίν το σύνολο.
...
Σωστά και το μπροστινό αποκτά ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης & επαναφοράς και προφόρτισης, συν ελατηρία για τα "κιλά"/χρήση,
του χρήστη.
/// Β
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Τα 550 € φαντάζομαι ,αφορούν φυσίγγιο κ ελατήρια.
Σαφώς κ θα είναι καλύτερο από πρίν το σύνολο.
Αλλά ,με αυτό το κόστος ,βάζει κάποιος ένα καλύτερο ολόκληρο μπροστινό κομπλέ.
Οπότε ,δεν ξερω κατα πόσο εχει νόημα η επιλογή του κιτ.

Κάθε βελτίωση που κάνει καλύτερη κ ασφαλέστερη κ πιό διασκεδαστική τη μοτοσυκλέτα μας ,αξίζει κι έχει νόημα.
Κι επειδή μιλάμε για χόμπυ ,αν δεν υπάρχει περιορισμός στο μπάτζετ ,οι βελτιώσεις δεν εχουν οικονομικό ταβάνι.
Το θέμα είναι ,πόσο "νιώθει" τις αλλαγές κάποιος ,κ μέχρι "που" θέλει να φτάσει κάποιος.

Σ ένα μονοκύλινδρο σαν το XTZ ,που ,ούτε ιδιαίτερα ελαφρύ για χώμα είναι ,ούτε ιδιαίτερα δυνατό για άσφαλτο είναι ,πρέπει να καταλάβουμε οτι η σχεδιαστική του φιλοσοφία είναι ένας συμβιβασμός.

Σαφώς κ μπορεί να γίνει καλυτερο οδηγικά με επέμβαση στις αναρτήσεις.
Σαφώς κ μπορεί να γίνει δυνατότερο με επέμβαση σε μοτέρ κ αλλαγές σε χαρτογράφηση.

Το ερώτημα είναι: Αξίζει τον κόπο κ τα έξοδα ;

Το μέχρι που ,θα φτάσει κάποιος τις επεμβάσεις-βελτιώσεις ,είναι τελείως προσωπική υπόθεση.

Οταν όμως κάποιος το "τερματίσει" βελτιωτικά ,συνήθως αντιλαμβάνεται ότι ,το ποσό που επένδυσε + την πώληση της μαμά μοτοσυκλέτας ,θα μπορούσε να του εξασφαλίσει μια άλλη καλύτερη μοτοσυκλέτα ,η οποία θα διαθέτει εξ αρχής τα χαρακτηριστικά που του λείπουν κ ψάχνει.

Και όλα αυτά ,είναι συμπεράσματα που έχω καταλήξει ,αφού εχω διαθέσει ΠΟΛΥ χρόνο κ χρήμα σε βελτιώσεις.
Και συνεχίζω να το κάνω ,λόγω προσωπικής μηχανολογικής διαστροφής.
Και ναι και οχι. Καινουργια μοτοσυκλετα με τοπ αναρτησεις δεν υπαρχει πλην καποιων αγωνιστικων εντουρο, mx και καποιων superbike. Σε ονοφ παντως το χαος σε σχεση παντα με αναρτησεις απο το πανω ραφι. Οπως μιλαμε, η φτηνοτερη επιλογη για μεσαιο/μεγαλο ονοφ με τοπ αναρτησεις ειναι Τ700 με μπροστινο boano και αμορτισερ κλασης, ohlins, nitron κλπ = κοντα 14Κ. Και 20Κ να δωσεις για οτιδηποτε αλλο απο μαμα τετοιες αναρτησεις δεν θα εχει.
 
Reactions: STF

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Εδώ λέει ένας κύριος τις εντυπώσεις του από το αμορτισέρ της YSS για όποιον ενδιαφέρεται.

The Yamaha Tenere thread - Page 27 - Adventure Bike Rider Forum

Τώρα για το μπροστινό και το θέμα κόστος της όποιας μετατροπής σηκώνει πολύ κουβέντα..
Θα με ενδιέφερε πολύ ένα στιβαρό ανάποδο μπροστινό αλλά με τα δεδομένα μου απλά το ξεχνάω, δεν μπορώ να το δικαιολογήσω στον οικογενειακό προϋπολογισμό.. παντόφλα αλέρτ!
Το ίδιο και για το κιτ με τα φυσίγγια της Adreani.

Πλέον δεν βγαίνουμε βόλτες - ταξιδάκια κλπ οπότε εκ των πραγμάτων ελιά ήταν too much για ένα μηχανάκι που κινείται εντός κέντρου και μόνο..
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Υπάρχει "φτηνή" λύση από enduro μοντέλο, κάτι σαν αυτό που έκανε ο μάνιακ στο δικό του, για εμπρός.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Υπάρχει "φτηνή" λύση από enduro μοντέλο, κάτι σαν αυτό που έκανε ο μάνιακ στο δικό του, για εμπρός.
Συνηθως αντιστοιχες με του μανιακ λυσεις δεν ειναι καθολου φτηνες (συγκριτικα με ετοιμες λυσεις) Κοστιζουν αρκετα σε χρημα και επισης καμποσο σε κοπο-τρεξιμο Και αυτο για ενα αποτελεσμα που δεν θα ειναι και απαραιτητα ικανοποιητικο αφου θα αλλαξουν καποια γεωμετρικα χαρακτηριστικα της μηχανης και ισως να αναδειχτουν κατοπιν και αλλα μειον του πλαισιου ή/και της πισω αναρτησης ας πουμε
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Συνηθως αντιστοιχες με του μανιακ λυσεις δεν ειναι καθολου φτηνες (συγκριτικα με ετοιμες λυσεις) Κοστιζουν αρκετα σε χρημα και επισης καμποσο σε κοπο-τρεξιμο Και αυτο για ενα αποτελεσμα που δεν θα ειναι και απαραιτητα ικανοποιητικο αφου θα αλλαξουν καποια γεωμετρικα χαρακτηριστικα της μηχανης και ισως να αναδειχτουν κατοπιν και αλλα μειον του πλαισιου ή/και της πισω αναρτησης ας πουμε
Σωστός... Δεν υπάρχει φθηνή λύση σε καμμια περιπτωση
Και μελέτη από κάποιον γνωστή, γιατί θέλει δουλίτσα για να μην αλλάξει γεωμετρία και αν αλλάξει να είναι για καλό
 

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Εμ.....ολα τα λεφτα στο πηρουνι το καλο ειναι ο μαγκας που θα κανει το βαλβινγκ για το μηχανακι σου.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εμ.....ολα τα λεφτα στο πηρουνι το καλο ειναι ο μαγκας που θα κανει το βαλβινγκ για το μηχανακι σου.
Το οποίο με τη σειρά του μπορεί να χρειαστεί επίσης πειραματισμούς γιατί το να πάρεις πηρούνι από άλλη μηχανή να το βάλεις σε άλλη μηχανή δε σημαίνει ότι υπάρχει και έτοιμη η φόρμουλα για το νέο revalving. Πειραματισμοί = κόστος.

Προσωπικά αν ήθελα να αλλάξω κάτι θα το έβαζα σε ένα μακροπρόθεσμο πλάνο και θα πήγαινα στις έτοιμες race λύσεις της Ohlins.
Νομίζω όμως -και ίσως γίνομαι κουραστικός- ότι οι αναρτήσεις του Tenere 700 είναι μια χαρά για το 90% των αναβατών που το χρησιμοποιούν.
Δεν έχει διαδοθεί κάποια φήμη ότι π.χ. δεν "ακούνε" τα ρυθμιστικά της απόσβεσης συμπίεσης ή επαναφοράς. Καλοδεχούμενη μια αντικατάσταση ελατηριών αν είμαστε King size, αλλά μέχρι εκεί.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στέφανε εδώ ο άνθρωπος συζητάει για το 660 που είχε πολύ βασικό και συμβατικό καλάμι, όχι το 700.
Σόρυ, νόμιζα ότι μιλούσατε για αντικατάσταση του μπροστινού στο 660 με άλλο (ανάποδο) από άλλη μηχανή.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το θέμα μας πάντα θα είναι το Τ700!!! Τι δεν καταλαβαίνεις;;;; :laugh:
Το Tenere 700 έχει γονατίσει μπροστά στη μεγαλοπρέπεια του WR250R. Παίζει χαμένη παρτίδα με εμένα.
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Πάντως παιδιά, για να ξαναμιλήσω κι εγώ που αναζωπύρωσα το θέμα με τις απλοϊκές ερωτήσεις μου, βοηθήθηκα πολύ από τις απαντησεις. Είναι πολύ χρήσιμο να μην περιορίζονται οι συζητήσεις μόνο σε ένα επίπεδο υψηλού επιπέδου γνώσεων αναβατών αλλά να αφορούν και τον πιο απλό χρήστη. Εγώ, ως άσχετος με τα τεχνικά, έχω γυρίσει την Ευρώπη τρεις φορές με το τενερε ( ακόμα και με αρχαίες αναρτήσεις και ακόμα και σε αρκετά εύκολα χώματα ) χωρίς κανένα πρόβλημα , απλά οδηγώντας συντηρητικά. Τώρα, με τα όσα λεφτά διαθέτω και με τις πολύτιμες γνώσεις από σας θα κάνω την αλλαγή και θα ενημερώσω. Θενκ γιου.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max

mousitsas

Μέλος
Όνομα
Αγις
Μοτό
KTM 950SE
2005 HAYABUSA
XR400R
CRF1100
Πάντως παιδιά, για να ξαναμιλήσω κι εγώ που αναζωπύρωσα το θέμα με τις απλοϊκές ερωτήσεις μου, βοηθήθηκα πολύ από τις απαντησεις. Είναι πολύ χρήσιμο να μην περιορίζονται οι συζητήσεις μόνο σε ένα επίπεδο υψηλού επιπέδου γνώσεων αναβατών αλλά να αφορούν και τον πιο απλό χρήστη. Εγώ, ως άσχετος με τα τεχνικά, έχω γυρίσει την Ευρώπη τρεις φορές με το τενερε ( ακόμα και με αρχαίες αναρτήσεις και ακόμα και σε αρκετά εύκολα χώματα ) χωρίς κανένα πρόβλημα , απλά οδηγώντας συντηρητικά. Τώρα, με τα όσα λεφτά διαθέτω και με τις πολύτιμες γνώσεις από σας θα κάνω την αλλαγή και θα ενημερώσω. Θενκ γιου.
Καμια αντιρρηση σε οσα λες, απλα με τις αναρτησεις συμβαινει κατι πολυ ενδιαφερον, μπορει να μη χρειαζεσαι τις πολυ καλλιτερες αλλα αν τις δοκιμασεις τοτε εισαι με ενα μονιμο χαμογελο οταν καβαλας ακομα και σε οδηγικες συνθηκες που δεν τις χρειαζεσαι.
 

Googooni

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha xt660z (2008)
Καλησπέρα σε όλους.
Εγώ πρώτη φορά γράφω στο φόρουμ αλλά έχω διαβάσει threads και στο παρελθόν. Τώρα με την αναζωπύρωση του συγκεκριμένου θέματος, θα ήθελα τη γνώμη σας
για αναβάθμιση της ανάρτησης του Tenere μου.

Μοντέλο 2008, με περίπου 50000 χλμ. Η χρήση που κάνω χωμάτινη, όσο το δυνατόν περισσότερο, και εννοείται όχι δικάβαλος. Έχω προσέξει ότι η ανάρτηση είτε έχει αρχίσει
να ξεψυχάει, είτε εγώ το πιέζω περισσότερο.

Θέλω κάτι καλύτερο. Είδα τις απόψεις σας για το andreani kit και αλλαγή ανάρτησης πίσω..και το σκέφτομαι. Έχει όμως και σημαντικό κόστος.
Ψάχνοντας κατά καιρούς για πιο φθηνές επιλογές είδα και το θέμα με την YSS ανάρτηση πίσω με τροποποίηση (επειδή δεν κουμπώνει στο Tenere απευθείας), αλλά και το kit της HyperPro
με ελατήρια μπροστά - ανάρτηση πίσω.

Εσείς τι λέτε;
Στην άσφαλτο πρόβλημα με τις μαμά αναρτήσεις μέχρι στιγμής δεν είχα ποτέ, οπότε πιστεύω ότι η όποια αναβάθμιση μόνο να βελτιώσει την κατάσταση μπορεί εκεί.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Αξίζουν και τα 550 έχω να πω τα φοράω προσωπικά στο τενεκέ και η βελτίωση ήταν πάνω από τίς προσδοκίες μου τα υπόλοιπα σκέτα ελατήρια valves τα θεωρώ ημίμετρα
Tο πέρασες μόνος σου το κιτ? 'Η συνεργειο?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Tο πέρασες μόνος σου το κιτ? 'Η συνεργειο?
Σπύρο μιας και ο Θοδωρής είναι σε περίεργη φάση αυτό τον καιρό και ίσως αργήσει να απαντήσει πιθανολογώ ότι τα πέρασε μόνος του με κοινό μας φίλο μιας και όλο το υπόλοιπο μηχανάκι το φτιάχνει ο συγκεκριμένος.
 
Top Bottom