XT660Z Tenere

sugariasgeorge

#γλυκος_kariolis
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Για ανόρθωτη που να κοιτάξω?
Θέλω έναν για δεύτερο να τον έχω κοντά στο ταξίδι,αχρειαστος να ναι.
Ο δικός μου ως ωρας μια χαρά δουλεύει.
Δε θα ήθελα αυτόν του fazer γιατί θέλει πατέντες να μπει.
Βρίσκω μόνο sun japan σε ένα κατάστημα στην Αθήνα με 70κατι ευρώ.
Που αλλού να κοιτάξω?
Οι κωδικοί με τα xtx και xtr στη yamaha είναι εντελώς διαφορετικοί.
Δοκιμασμένος ...
Αξιόπιστος...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Για ανόρθωτη που να κοιτάξω?
Θέλω έναν για δεύτερο να τον έχω κοντά στο ταξίδι,αχρειαστος να ναι.
Ο δικός μου ως ωρας μια χαρά δουλεύει.
Δε θα ήθελα αυτόν του fazer γιατί θέλει πατέντες να μπει.
Βρίσκω μόνο sun japan σε ένα κατάστημα στην Αθήνα με 70κατι ευρώ.
Που αλλού να κοιτάξω?
Οι κωδικοί με τα xtx και xtr στη yamaha είναι εντελώς διαφορετικοί.
Γιατί χαλάνε οι ανορθωτές από αυτά;;;;

xrv_world_explorer
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Για ανόρθωτη που να κοιτάξω?
Θέλω έναν για δεύτερο να τον έχω κοντά στο ταξίδι,αχρειαστος να ναι.
Ο δικός μου ως ωρας μια χαρά δουλεύει.
Δε θα ήθελα αυτόν του fazer γιατί θέλει πατέντες να μπει.
Βρίσκω μόνο sun japan σε ένα κατάστημα στην Αθήνα με 70κατι ευρώ.
Που αλλού να κοιτάξω?
Οι κωδικοί με τα xtx και xtr στη yamaha είναι εντελώς διαφορετικοί.
Τις περισσότερες περιπτώσεις η φύσα του ανορθωτη ειναι αυτή που εχει πρόβλημα. Τραβα την φυσα και δες τους ακροδέκτες και τα καλώδια δείχνουν σημάδια υπερθέρμανσης ή ειναι οξειδωμένα.
Ανορθωτη εχει και ο off the road τελεια de.
Ο κωδικος παντως ειναι ιδιος με το ΜΤ03, WR250R και Χ, R6, και τα σκουτερ Majesty 400 και tmax 500
 
Τελευταία επεξεργασία:

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Το ξέρω για το otr απλά τον βιάζομαι,θα τον ήθελα μέχρι Παρασκευή που φεύγω.
Γι'αυτό ψάχνω κάτι στην εγχώρια αγορά.
Επίσης ο μαμά έχει 205ε έτσι για την ιστορία.
 

snpl

Μέλος
Περιοχή
Βιβ λα Φρανς
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
Teneke II
Το ξέρω για το otr απλά τον βιάζομαι,θα τον ήθελα μέχρι Παρασκευή που φεύγω.
Γι'αυτό ψάχνω κάτι στην εγχώρια αγορά.
Επίσης ο μαμά έχει 205ε έτσι για την ιστορία.
Δες μεταχειρισμένο απο τα παραπάνω μοντέλα. Πάντως χωρίς συμπτώματα δεν βρίσκω λόγο να πάθεις κατι.
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Τις περισσότερες περιπτώσεις η φύσα του ανορθωτη ειναι αυτή που εχει πρόβλημα. Τραβα την φυσα και δες τους ακροδέκτες και τα καλώδια δείχνουν σημάδια υπερθέρμανσης ή ειναι οξειδωμένα.
Ανορθωτη εχει και ο off the road τελεια de.
Ο κωδικος παντως ειναι ιδιος με το ΜΤ03, WR250R και Χ, R6, και τα σκουτερ Majesty 400 και tmax 500
Τέλεια!
Ευχαριστώ πολυ
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
R1250R
WR250R
Τις περισσότερες περιπτώσεις η φύσα του ανορθωτη ειναι αυτή που εχει πρόβλημα. Τραβα την φυσα και δες τους ακροδέκτες και τα καλώδια δείχνουν σημάδια υπερθέρμανσης ή ειναι οξειδωμένα.
Ανορθωτη εχει και ο off the road τελεια de.
Ο κωδικος παντως ειναι ιδιος με το ΜΤ03, WR250R και Χ, R6, και τα σκουτερ Majesty 400 και tmax 500
Αμά έχει τον ίδιο κωδικό με το WR250R μη φοβάσαι τίποτα Μητσάρα :roflmao:
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Χρησιμοποιούμε οικογενειακώς τρία xt660 και 10 χρόνια τώρα δεν έχει κάνει κιχ ..... Βρήκες κάτι που να ταιριάζει πλαγκ ν πλέι???

xrv_world_explorer
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Χρησιμοποιούμε οικογενειακώς τρία xt660 και 10 χρόνια τώρα δεν έχει κάνει κιχ ..... Βρήκες κάτι που να ταιριάζει πλαγκ ν πλέι???

xrv_world_explorer
Υπάρχει ναι.
Βγάζει η sun.
Αλλά και κάποιοι κατασκευαστές που μίλησα εδώ Ελλάδα λογικά έχουν.
Η μπορούν να φτιάξουν.
Πχ sx electronics και ο άλλος που έγραψαν παραπάνω.
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Γεια σας παιδιά. Εχω μια ερώτηση επείγουσα κι οποιος μπορεί ας βοηθήσει. Είμαι εξωτερικό, και σε μια ανηφόρα χωματόδρομο, άνοιξε το πορτοκαλι λαμπάκι και έμεινε αναμμένο ώσπου η μηχανή έσβησε μετά από λίγο. Με την πρώτη μιζια κάτι πήγε να ακουστει όμως όλα νεκρώσαν. Έφυγα στην κατηφόρα, όπου μετς από δυο τρεις προσπάθειες πήρε μπρος και έκανα 60χλμ ως το σπίτι. Όταν εφτασα σπίτι, την έσβησα, την άνοιξα και ξαναπήρε κανονικά. Έχετε κάποια ιδέα; Ευχαριστώ παρα πολύ εκ των προτέρων
 

Kaiowas

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Xtz 660 (2010]
Και τα δυο μαζί εννοείς; Και τι κάνουμε όταν είμαστε ταξίδι;
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Μπες στο diag να δεις τι σφάλμα έβγαλε....δεν θυμάμαι πως πας πάτα το youtube βίντεο γράψε τον κωδικό βλάβης και στείλε μου στο viber να σου πω τι είναι , μπορεί πιο πριν να είχες μεγάλη πτώση και έγραψε το 46 βγάλε μία τον θετικό ακουμπά τον στον αρνητικό και ξαναβιδωσε θα κάνει reset... Ότι θες στείλε viber αφού ξαναπήρε δεν θα ναι κάτι σοβαρό

xrv_world_explorer
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!


Τσεκαρε εδώ!!! Μπορεί να κάνω λάθος για το 46 αλλά κάτι θυμάμαι το 46 μου χε βγαλει σε μια πτώση και μετά δεν επερνες..... Είναι πολύ αναλυτικό το παραπάνω

xrv_world_explorer
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Τις καλησπέρες μου σε όλους,

νέο μέλος, επιστροφή στους 2 τροχούς μετά απο 15 έτη ξάπλας/βαριεστημάρας σε 4τροχο κάθισμα...

Οι σκέψεις για την επιστροφή γυρόφερναν για χρόνια στην κεφαλή μου, αλλά η απόφαση να ξαναμπλέξω με τους δίτροχους έρωτες πήγαινε απο αναβολή σε αναβολή και από σκέψεις σε σκέψεις...

Όμως...καθώς το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο, έπεσε στα χέρια μου ένα υπερήλικο και ταλαιπωρημένο DR650Z (1996), το οποίο φώναζε για αγάπη, στοργή και προδέρμ. Ο φίλος που το είχε έψαχνε για αγοραστή και με την τιμή να είναι δελεαστική, μπήκα στην διαδικασία να του ρίξω μια ματιά...

Μια εβδομάδα στην κατοχή μου λοιπόν για αξιολόγηση μιας και ο ατημέλητος μαθουσάλας ήταν βέβαιο πως θα ήθελε τάισμα, το ποσό έμενε να δούμε... Τελικώς η περίπτωση του DR δεν προχώρησε, όμως η ενασχόληση με αλυσιδογράναζα, ρυθμίσεις, λάδια, βαλβίδες, καρμπυρατέρ, βίδες, αναζητήσεις ανταλλακτικών και άλλα τέτοια καλούδια ήταν αρκετή για να αρρωστήσω βαριά και να αρχίσω την αναζήτηση γιατρειάς...

Η πρώτη σκέψη, γυρνάμε στην παλιά αγάπη μας, το XR! Το 400άρι που δεν σπάει, δεν χαλάει και το λύνουμε με κλειστά μάτια! Κάτσε ρε φίλε... Δεν είμαστε 25-30 χρόνων πια... Δεν θα ανεβοκατεβαίνεις στα βουνά... Να πάμε στο 650 που έχει και μια μίζα ; Να πάμε, αλλά και πάλι... μεγαλώσαμε για καγκουριές. Να κυκλοφορούμε και λίγο δίχως να τραβάμε την προσοχή των καρούμπαλων από 4 τετράγωνα μακριά...

Ωραία... Πάρε ένα σκουτεράκι ρε αγόρι μου να κάνεις την δουλειά σου όμορφα. Ένα παπάκι εξελιγμένο... Να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τι λέτε ρε; Και δεν τα χαλάω σε τσίχλες καλύτερα; Φτου κ απ'την αρχή λοιπόν στην αναζήτηση. Η ώριμη σκέψη επέβαλε να βάλω κάτω τα δεδομένα και να προχωρήσω αναλόγως.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Τα μπικικίνια προς διάθεση έχουν ταβάνι τόσο.
  2. Θέλω κάτι με αξιόπιστο κινητήρα. Για μεταχειρισμένο πάμε άλλωστε...
  3. Θέλω κάτι να μπαίνει ανάμεσα στα πόδια μου, όχι ξαπλωτό...
  4. Να βρίσκομαι ψηλά, να βλέπω.
  5. Να κυκλοφορεί στο χώμα δίχως να ιδρώνω, ούτε εγώ, ούτε εκείνο...
  6. Να μπορώ να του βάλω χέρι (γυναίκα, φαγητό, μηχανή χωρίς να πιάνεις δεν αξίζουν.... Χαχαχαχ)
  7. Να κάνουμε και κανένα ταξιδάκι.. Όχι πως με το XR δεν κατάπινα τα χιλιόμετρα δικάβαλος φορτωμένος τούμπανο, αλλά είπαμε... Δεν είμαστε 30 χρόνων πια...
Δύο οι υποψήφιοι λοιπόν. BMW 650GS Dakar και Yamaha XT660Z....

Στο νήμα κερδίζει το ΧΤάκι, κυρίως λόγω θέσης οδήγησης, διαθεσιμότητας-κόστους ανταλλακτικών-συντήρησης και έπειτα λόγω κόστους αγοράς, καθώς με τα διαθέσιμα για μεταχειρισμένο, στην περίπτωση της μπέμπας θα μιλάγαμε για ενήλικη 20χρονη και βάλε....

Άιντε ξεκινάμε... Κατέβασε το manual, διάβασέ το να δούμε τι παίζει. Φάε τα διάφορα ελληνικά και ξένα φόρουμ για βλάβες, παραξενιές κλπ κλπ. Ψάξε για ανταλλακτικά. Υπάρχουν; Πόσο; Προχωράμε; Ναι, προχωράμε..

Επόμενο βήμα η αναζήτηση και το ξεσκαρτάρισμα υποψηφίων. Μετάβαση στο κλεινόν άστυ για ψώνια λοιπόν. Διαμονή στο πατρικό. Είδα αρκετά, κατέληξα σε εκείνο που φαινομενικά είχε λάβει την περισσότερη αγάπη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του.

Μοντέλο 2008, κοντά 94.000 χλμ στο κοντέρ. Ο μάστορας επιβεβαιώνει πως το μάτι και το αυτί μου δεν είναι εντελώς σκουριασμένα από την πέρασμα των χρόνων.... Κλείσαμε.

1η κίνηση λάστιχα. Θέλουμε κάτι να κυκλοφορεί κατά κύριο λόγο στην άσφαλτο, αλλά να μην κολώνει να μπει και στο χώμα... Τα Metzeler Sahara 3 κέρδισαν για αρχή τα Continental TKC 70.

2η κίνηση, ρουλεμάν και σινεμπλόκ πίσω τροχού. Αναγκαστικά σε συνεργείο μιας και το ταξίδι της επιστροφής στην βάση είναι άμεσο και εργαλεία-χρόνος για λύσιμο δεν υπάρχουν...

3η κίνηση, λάδια, φίλτρο, παρελκόμενα (όλα τα σχετικά o' rings). Βουρ και στο Praktiker για ένα 13άρι και ένα σετάκι Allen (ήθελα και άλλα, άσχετα ψώνια από εκεί) και αλλαγή επί του πεζοδρομίου... Έλεγχος-ρύθμιση βαλβίδων θα γίνει στην βάση. Που να λύνουμε-κατεβάζουμε ντεπόζιτα τώρα. Επιλογή 10W40 Yamalube, τίμιο λαδάκι.

4η κίνηση, εξοπλισμός. Ξεκινάμε με το ξέθαμα των αρχαίων... Μπουφάν, θέλει μια πλάτη. Γάντια, που στον κόρακα τα έχω βάλει ρε γαμώτο; Μόνο τα κομμένα βρήκα... Παντελόνι, προστατευτικά γοφού και γόνατου ψάχνω... Μπότες, τσεκ. Τσαντάκι ποδιού, τσεκ. Κράνος... Με ένα Nolan N60 του 2002(;) στο χέρι μπαίνουμε σε γνωστό κατάστημα για το Acerbis 25107.091 flip FS-606 και όλα τα υπόλοιπα καλούδια (βάλε και μια βάση κινητού για το μπαράκι). Το ρετρό Nolan δεν θα πάει χαμένο, θα το ανασκευάσω εν καιρό.

Έτοιμος.

Χταπόδια, ιμάντες για να δέσουμε το σακίδιο πλάτης στην ουρά, ένα παγούρι με παγωμένο ύδωρ και ξεκινάμε για το ταξίδι της επιστροφής.

470 χιλιόμετρα εν μέσω καύσωνα μετά από 15 χρόνια απραξίας με μια άγνωστη συμπεριφορικ
ά μηχανή. Η πρώτη μας μικρή περιπέτεια...tbc
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τις καλησπέρες μου σε όλους,

νέο μέλος, επιστροφή στους 2 τροχούς μετά απο 15 έτη ξάπλας/βαριεστημάρας σε 4τροχο κάθισμα...

Οι σκέψεις για την επιστροφή γυρόφερναν για χρόνια στην κεφαλή μου, αλλά η απόφαση να ξαναμπλέξω με τους δίτροχους έρωτες πήγαινε απο αναβολή σε αναβολή και από σκέψεις σε σκέψεις...

Όμως...καθώς το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο, έπεσε στα χέρια μου ένα υπερήλικο και ταλαιπωρημένο DR650Z (1996), το οποίο φώναζε για αγάπη, στοργή και προδέρμ. Ο φίλος που το είχε έψαχνε για αγοραστή και με την τιμή να είναι δελεαστική, μπήκα στην διαδικασία να του ρίξω μια ματιά...

Μια εβδομάδα στην κατοχή μου λοιπόν για αξιολόγηση μιας και ο ατημέλητος μαθουσάλας ήταν βέβαιο πως θα ήθελε τάισμα, το ποσό έμενε να δούμε... Τελικώς η περίπτωση του DR δεν προχώρησε, όμως η ενασχόληση με αλυσιδογράναζα, ρυθμίσεις, λάδια, βαλβίδες, καρμπυρατέρ, βίδες, αναζητήσεις ανταλλακτικών και άλλα τέτοια καλούδια ήταν αρκετή για να αρρωστήσω βαριά και να αρχίσω την αναζήτηση γιατρειάς...

Η πρώτη σκέψη, γυρνάμε στην παλιά αγάπη μας, το XR! Το 400άρι που δεν σπάει, δεν χαλάει και το λύνουμε με κλειστά μάτια! Κάτσε ρε φίλε... Δεν είμαστε 25-30 χρόνων πια... Δεν θα ανεβοκατεβαίνεις στα βουνά... Να πάμε στο 650 που έχει και μια μίζα ; Να πάμε, αλλά και πάλι... μεγαλώσαμε για καγκουριές. Να κυκλοφορούμε και λίγο δίχως να τραβάμε την προσοχή των καρούμπαλων από 4 τετράγωνα μακριά...

Ωραία... Πάρε ένα σκουτεράκι ρε αγόρι μου να κάνεις την δουλειά σου όμορφα. Ένα παπάκι εξελιγμένο... Να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τι λέτε ρε; Και δεν τα χαλάω σε τσίχλες καλύτερα; Φτου κ απ'την αρχή λοιπόν στην αναζήτηση. Η ώριμη σκέψη επέβαλε να βάλω κάτω τα δεδομένα και να προχωρήσω αναλόγως.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Τα μπικικίνια προς διάθεση έχουν ταβάνι τόσο.
  2. Θέλω κάτι με αξιόπιστο κινητήρα. Για μεταχειρισμένο πάμε άλλωστε...
  3. Θέλω κάτι να μπαίνει ανάμεσα στα πόδια μου, όχι ξαπλωτό...
  4. Να βρίσκομαι ψηλά, να βλέπω.
  5. Να κυκλοφορεί στο χώμα δίχως να ιδρώνω, ούτε εγώ, ούτε εκείνο...
  6. Να μπορώ να του βάλω χέρι (γυναίκα, φαγητό, μηχανή χωρίς να πιάνεις δεν αξίζουν.... Χαχαχαχ)
  7. Να κάνουμε και κανένα ταξιδάκι.. Όχι πως με το XR δεν κατάπινα τα χιλιόμετρα δικάβαλος φορτωμένος τούμπανο, αλλά είπαμε... Δεν είμαστε 30 χρόνων πια...
Δύο οι υποψήφιοι λοιπόν. BMW 650GS Dakar και Yamaha XT660Z....

Στο νήμα κερδίζει το ΧΤάκι, κυρίως λόγω θέσης οδήγησης, διαθεσιμότητας-κόστους ανταλλακτικών-συντήρησης και έπειτα λόγω κόστους αγοράς, καθώς με τα διαθέσιμα για μεταχειρισμένο, στην περίπτωση της μπέμπας θα μιλάγαμε για ενήλικη 20χρονη και βάλε....

Άιντε ξεκινάμε... Κατέβασε το manual, διάβασέ το να δούμε τι παίζει. Φάε τα διάφορα ελληνικά και ξένα φόρουμ για βλάβες, παραξενιές κλπ κλπ. Ψάξε για ανταλλακτικά. Υπάρχουν; Πόσο; Προχωράμε; Ναι, προχωράμε..

Επόμενο βήμα η αναζήτηση και το ξεσκαρτάρισμα υποψηφίων. Μετάβαση στο κλεινόν άστυ για ψώνια λοιπόν. Διαμονή στο πατρικό. Είδα αρκετά, κατέληξα σε εκείνο που φαινομενικά είχε λάβει την περισσότερη αγάπη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του.

Μοντέλο 2008, κοντά 94.000 χλμ στο κοντέρ. Ο μάστορας επιβεβαιώνει πως το μάτι και το αυτί μου δεν είναι εντελώς σκουριασμένα από την πέρασμα των χρόνων.... Κλείσαμε.

1η κίνηση λάστιχα. Θέλουμε κάτι να κυκλοφορεί κατά κύριο λόγο στην άσφαλτο, αλλά να μην κολώνει να μπει και στο χώμα... Τα Metzeler Sahara 3 κέρδισαν για αρχή τα Continental TKC 70.

2η κίνηση, ρουλεμάν και σινεμπλόκ πίσω τροχού. Αναγκαστικά σε συνεργείο μιας και το ταξίδι της επιστροφής στην βάση είναι άμεσο και εργαλεία-χρόνος για λύσιμο δεν υπάρχουν...

3η κίνηση, λάδια, φίλτρο, παρελκόμενα (όλα τα σχετικά o' rings). Βουρ και στο Praktiker για ένα 13άρι και ένα σετάκι Allen (ήθελα και άλλα, άσχετα ψώνια από εκεί) και αλλαγή επί του πεζοδρομίου... Έλεγχος-ρύθμιση βαλβίδων θα γίνει στην βάση. Που να λύνουμε-κατεβάζουμε ντεπόζιτα τώρα. Επιλογή 10W40 Yamalube, τίμιο λαδάκι.

4η κίνηση, εξοπλισμός. Ξεκινάμε με το ξέθαμα των αρχαίων... Μπουφάν, θέλει μια πλάτη. Γάντια, που στον κόρακα τα έχω βάλει ρε γαμώτο; Μόνο τα κομμένα βρήκα... Παντελόνι, προστατευτικά γοφού και γόνατου ψάχνω... Μπότες, τσεκ. Τσαντάκι ποδιού, τσεκ. Κράνος... Με ένα Nolan N60 του 2002(;) στο χέρι μπαίνουμε σε γνωστό κατάστημα για το Acerbis 25107.091 flip FS-606 και όλα τα υπόλοιπα καλούδια (βάλε και μια βάση κινητού για το μπαράκι). Το ρετρό Nolan δεν θα πάει χαμένο, θα το ανασκευάσω εν καιρό.

Έτοιμος.

Χταπόδια, ιμάντες για να δέσουμε το σακίδιο πλάτης στην ουρά, ένα παγούρι με παγωμένο ύδωρ και ξεκινάμε για το ταξίδι της επιστροφής.

470 χιλιόμετρα εν μέσω καύσωνα μετά από 15 χρόνια απραξίας με μια άγνωστη συμπεριφορικ
ά μηχανή. Η πρώτη μας μικρή περιπέτεια...tbc
Καλώς όρισες και καλοτάξιδοι με το νέο μοτέρ...!
Ποτέ δεν είναι αργά για τα θέλω μας...;)
Ίσως με κάποιες υποχωρήσεις αλλά καλύτερα από το ποτέ...:ok:
 

R Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Τις καλησπέρες μου σε όλους,

νέο μέλος, επιστροφή στους 2 τροχούς μετά απο 15 έτη ξάπλας/βαριεστημάρας σε 4τροχο κάθισμα...

Οι σκέψεις για την επιστροφή γυρόφερναν για χρόνια στην κεφαλή μου, αλλά η απόφαση να ξαναμπλέξω με τους δίτροχους έρωτες πήγαινε απο αναβολή σε αναβολή και από σκέψεις σε σκέψεις...

Όμως...καθώς το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο, έπεσε στα χέρια μου ένα υπερήλικο και ταλαιπωρημένο DR650Z (1996), το οποίο φώναζε για αγάπη, στοργή και προδέρμ. Ο φίλος που το είχε έψαχνε για αγοραστή και με την τιμή να είναι δελεαστική, μπήκα στην διαδικασία να του ρίξω μια ματιά...

Μια εβδομάδα στην κατοχή μου λοιπόν για αξιολόγηση μιας και ο ατημέλητος μαθουσάλας ήταν βέβαιο πως θα ήθελε τάισμα, το ποσό έμενε να δούμε... Τελικώς η περίπτωση του DR δεν προχώρησε, όμως η ενασχόληση με αλυσιδογράναζα, ρυθμίσεις, λάδια, βαλβίδες, καρμπυρατέρ, βίδες, αναζητήσεις ανταλλακτικών και άλλα τέτοια καλούδια ήταν αρκετή για να αρρωστήσω βαριά και να αρχίσω την αναζήτηση γιατρειάς...

Η πρώτη σκέψη, γυρνάμε στην παλιά αγάπη μας, το XR! Το 400άρι που δεν σπάει, δεν χαλάει και το λύνουμε με κλειστά μάτια! Κάτσε ρε φίλε... Δεν είμαστε 25-30 χρόνων πια... Δεν θα ανεβοκατεβαίνεις στα βουνά... Να πάμε στο 650 που έχει και μια μίζα ; Να πάμε, αλλά και πάλι... μεγαλώσαμε για καγκουριές. Να κυκλοφορούμε και λίγο δίχως να τραβάμε την προσοχή των καρούμπαλων από 4 τετράγωνα μακριά...

Ωραία... Πάρε ένα σκουτεράκι ρε αγόρι μου να κάνεις την δουλειά σου όμορφα. Ένα παπάκι εξελιγμένο... Να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο. Τι λέτε ρε; Και δεν τα χαλάω σε τσίχλες καλύτερα; Φτου κ απ'την αρχή λοιπόν στην αναζήτηση. Η ώριμη σκέψη επέβαλε να βάλω κάτω τα δεδομένα και να προχωρήσω αναλόγως.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:
  1. Τα μπικικίνια προς διάθεση έχουν ταβάνι τόσο.
  2. Θέλω κάτι με αξιόπιστο κινητήρα. Για μεταχειρισμένο πάμε άλλωστε...
  3. Θέλω κάτι να μπαίνει ανάμεσα στα πόδια μου, όχι ξαπλωτό...
  4. Να βρίσκομαι ψηλά, να βλέπω.
  5. Να κυκλοφορεί στο χώμα δίχως να ιδρώνω, ούτε εγώ, ούτε εκείνο...
  6. Να μπορώ να του βάλω χέρι (γυναίκα, φαγητό, μηχανή χωρίς να πιάνεις δεν αξίζουν.... Χαχαχαχ)
  7. Να κάνουμε και κανένα ταξιδάκι.. Όχι πως με το XR δεν κατάπινα τα χιλιόμετρα δικάβαλος φορτωμένος τούμπανο, αλλά είπαμε... Δεν είμαστε 30 χρόνων πια...
Δύο οι υποψήφιοι λοιπόν. BMW 650GS Dakar και Yamaha XT660Z....

Στο νήμα κερδίζει το ΧΤάκι, κυρίως λόγω θέσης οδήγησης, διαθεσιμότητας-κόστους ανταλλακτικών-συντήρησης και έπειτα λόγω κόστους αγοράς, καθώς με τα διαθέσιμα για μεταχειρισμένο, στην περίπτωση της μπέμπας θα μιλάγαμε για ενήλικη 20χρονη και βάλε....

Άιντε ξεκινάμε... Κατέβασε το manual, διάβασέ το να δούμε τι παίζει. Φάε τα διάφορα ελληνικά και ξένα φόρουμ για βλάβες, παραξενιές κλπ κλπ. Ψάξε για ανταλλακτικά. Υπάρχουν; Πόσο; Προχωράμε; Ναι, προχωράμε..

Επόμενο βήμα η αναζήτηση και το ξεσκαρτάρισμα υποψηφίων. Μετάβαση στο κλεινόν άστυ για ψώνια λοιπόν. Διαμονή στο πατρικό. Είδα αρκετά, κατέληξα σε εκείνο που φαινομενικά είχε λάβει την περισσότερη αγάπη από τον προηγούμενο ιδιοκτήτη του.

Μοντέλο 2008, κοντά 94.000 χλμ στο κοντέρ. Ο μάστορας επιβεβαιώνει πως το μάτι και το αυτί μου δεν είναι εντελώς σκουριασμένα από την πέρασμα των χρόνων.... Κλείσαμε.

1η κίνηση λάστιχα. Θέλουμε κάτι να κυκλοφορεί κατά κύριο λόγο στην άσφαλτο, αλλά να μην κολώνει να μπει και στο χώμα... Τα Metzeler Sahara 3 κέρδισαν για αρχή τα Continental TKC 70.

2η κίνηση, ρουλεμάν και σινεμπλόκ πίσω τροχού. Αναγκαστικά σε συνεργείο μιας και το ταξίδι της επιστροφής στην βάση είναι άμεσο και εργαλεία-χρόνος για λύσιμο δεν υπάρχουν...

3η κίνηση, λάδια, φίλτρο, παρελκόμενα (όλα τα σχετικά o' rings). Βουρ και στο Praktiker για ένα 13άρι και ένα σετάκι Allen (ήθελα και άλλα, άσχετα ψώνια από εκεί) και αλλαγή επί του πεζοδρομίου... Έλεγχος-ρύθμιση βαλβίδων θα γίνει στην βάση. Που να λύνουμε-κατεβάζουμε ντεπόζιτα τώρα. Επιλογή 10W40 Yamalube, τίμιο λαδάκι.

4η κίνηση, εξοπλισμός. Ξεκινάμε με το ξέθαμα των αρχαίων... Μπουφάν, θέλει μια πλάτη. Γάντια, που στον κόρακα τα έχω βάλει ρε γαμώτο; Μόνο τα κομμένα βρήκα... Παντελόνι, προστατευτικά γοφού και γόνατου ψάχνω... Μπότες, τσεκ. Τσαντάκι ποδιού, τσεκ. Κράνος... Με ένα Nolan N60 του 2002(;) στο χέρι μπαίνουμε σε γνωστό κατάστημα για το Acerbis 25107.091 flip FS-606 και όλα τα υπόλοιπα καλούδια (βάλε και μια βάση κινητού για το μπαράκι). Το ρετρό Nolan δεν θα πάει χαμένο, θα το ανασκευάσω εν καιρό.

Έτοιμος.

Χταπόδια, ιμάντες για να δέσουμε το σακίδιο πλάτης στην ουρά, ένα παγούρι με παγωμένο ύδωρ και ξεκινάμε για το ταξίδι της επιστροφής.

470 χιλιόμετρα εν μέσω καύσωνα μετά από 15 χρόνια απραξίας με μια άγνωστη συμπεριφορικ
ά μηχανή. Η πρώτη μας μικρή περιπέτεια...tbc
Αφού κανείς τέτοιες συζητήσεις με τον εαυτό σου, είσαι σε καλό δρόμο.

Καλώς ήρθες στο Advride
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Καλώς όρισες και καλοτάξιδοι με το νέο μοτέρ...!
Ποτέ δεν είναι αργά για τα θέλω μας...;)
Ίσως με κάποιες υποχωρήσεις αλλά καλύτερα από το ποτέ...:ok:
Ακριβώς έτσι φίλε μου, έγιναν οι αμοιβαίες υποχωρήσεις και προχώρησε ο γάμος.

Επί του παρόντος είμαστε στον μήνα του μέλιτος. Με ζυγίζει και την ζυγίζω. Το τεφτέρι έχει βγει και γράφει τις ευκαιρίες για βελτίωση που θα μπουν στο πρόγραμμα από χειμώνα..
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Αφού κανείς τέτοιες συζητήσεις με τον εαυτό σου, είσαι σε καλό δρόμο.

Καλώς ήρθες στο Advride
Ευχαριστώ για το καλωσόρισμα και θα τα λέμε ανά φάσεις.

Στις μέρες μου δεν υπήρχαν όλες αυτά τα φόρουμ-μόρουμ με τις τόσες πληροφορίες και την αμεσότητα... Πολύ χρήσιμο, θα αξιοποιηθεί στο έπακρο
 
Top Bottom