γ) Φανάρι
Η πατέντα,
της πατέντας,
την πατέντα,
ώ πατέντα.....
Το γνωστό πρόβλημα με την κουδουνίστρα του καθρέπτη του φαναριού....όλα σπασμένα μέσα, και οι 3 εδράσεις.
Το φανάρι κατέβηκε, ανοίχτηκε (είχε ήδη μπει χέρι απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη), λύθηκε εντελώς και μετά απο πολύ σκέψη...αποφάσισα να συνδυάσω μεθόδους με σκοπό να διορθώσω το δυνατόν καλύτερα το πρόβλημα.
Η κατάσταση που αντίκρισα:
Επομένως προχώρησα ως εξής:
1) κατασκεύασα και τις 3 εδράσεις με την κόλλα της Bison, με τις κλασσικές ενισχύσεις απο συρματάκια:
Μέχρι εδώ όλα καλά. Τα καλαμάκια στη μέση χρησιμεύουν ώστε να μείνει το απαραίτητο κενό για τις βίδες που θα περάσουν στις εδράσεις. Θα μπορούσα να μην τα βάλω και να τρυπήσω μετά με ένα τρυπανάκι, αλλά οκ...αφού ήταν στο κατάλληλο μέγεθος είπα να το κάνω έτσι...
Στη συνέχεια, έκοψα 3 ελατήρια (το ξεσήκωσα απο το Γερμανικό φόρουμ, αλλά δεν τρύπησα το πίσω μέρος του φαναριού, το έκανα διαφορετικά), τα διαμόρφωσα να κάνουν γάντζο, τρύπησα τα αντίστοιχα αυτάκια που περνάνε οι βίδες στο πίσω μέρος του φαναριού και το ημιδιαφανές πλαστικό που βρίσκονται οι έδρες:
Ιδιαίτερα για την έδρα της βίδας ρύθμισης, λόγω χώρου (ήθελα να μην ακουμπά το ελατήριο στο πλαστικό και το τρίβει), είπα να παίξω φτιάχνοντας μια "βάση" απο χοντρό σύρμα, βυθίζοντάς την στο πλαστικό ώστε να γίνει η βάση πάνω στην οποία θα πιάσει το ελατήριο...
** Αν με ρωτάτε κατόπι εορτής...μάλλον το ίδιο θα έκανα και για τα άλλα 2 ελατήρια....Στη συνέχεια, γέμισα με turboκολλα για να κερδίσω σε ελαστικότητα εσωτερικά της κάθε έδρας (ΠΡΟΣΟΧΗ ! ! Για να εξακολουθήσει να λειτουργεί η βίδα ρύθμισης των φώτων, πρέπει να περάσετε με λίγο WD40 το κεφάλι της βίδας εκείνης ώστε να μην κολλήσει με την turboκολλα και να εξακολουθεί να γυρίζει):
Το αποτέλεσμα για τις 3 έδρες είναι κάπως έτσι:
****ΠΡΟΣΟΧΗ ! ! ! Μην κάνετε το λάθος και τοποθετήσετε πρώτα το ημιδιαφανές πλαστικό με τις έδρες στο πίσω μέρος...πρώτα βιδώστε το στον καθρέπτη και μετά στην μαύρη πλάτη...είναι βέβαια δύσκολο να πιάσεις και να τοποθετήσεις τα ελατήρια έτσι, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει. Οι φωτό είναι καθαρά για να δείξω πως πιάνουν τα ελατήρια, καθώς μετά την τελική τοποθέτηση δεν φαίνονται καθαρά τα πράγματα εκεί μέσα για να τραβήξεις φωτό...
Το τζάμι του φαναριού είχε μερικές εκδορές/ξεφτύσματα στο μπογιατισμένο μέρος του, επομένως....
Περάστηκε και αυτό ένα χεράκι μαύρο...
Ακολουθεί το τελικό προϊόν