XT660Z Tenere

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Αν μπεις να δεις το ανοίγουν με μια σύριγγα με white spirit,η οξυζενέ, περιμετρικά το περνάνε,διαλύει την κόλλα και ανοίγει εύκολα μετα
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Αν μπεις να δεις το ανοίγουν με μια σύριγγα με white spirit,η οξυζενέ, περιμετρικά το περνάνε,διαλύει την κόλλα και ανοίγει εύκολα μετα
Στο γκρουπ που μου έστειλες, ναι;

Αν με βάλουν θα το κοιτάξω...

Βρήκα και ένα βίντεο στο You Tube ενός Τούρκου ηλεκτρονικού που το ανοίγει, αλλά δεν έχει λεπτομέρειες... Εκείνος άλλαξε και τον φωτισμό σε λευκό, μπορώ να πω πως μου άρεσε καλύτερα...
 

mavro provato

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Tenere 660
Αν μιλάμε για υγρασία, αρκεί ν'ανοίξεις το εξωτερικό κάλλημα φαντάζομαι. Γιατι αυτός αφερεί την οθόνη,και το λευκό σώμα απο την πλακέτα. Η υγρασία απο που έχει περάσει; Μόνο απο το τζαμάκι του ταχυμέτρου φαντάζομαι
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Αν μιλάμε για υγρασία, αρκεί ν'ανοίξεις το εξωτερικό κάλλημα φαντάζομαι. Γιατι αυτός αφερεί την οθόνη,και το λευκό σώμα απο την πλακέτα. Η υγρασία απο που έχει περάσει; Μόνο απο το τζαμάκι του ταχυμέτρου φαντάζομαι
Ναι, για υγρασία μιλάμε... Τώρα, από που περνάει δεν έχω ιδέα, μιας και δεν φαίνεται να έχει κάποιο κενό πουθενά. Πάντως σίγουρα περνάει μιας και θολώνουν τα πάντα εκεί μέσα και επιπλέον άρχισα να χάνω και ψηφία.

30' με συνεχείς ενέσεις νεφτιού δεν έφεραν αποτέλεσμα. Το ίδιο και με το πετρέλαιο που δοκίμασα μετά...

Οπότε αναγκαστικά θα σιλάρω ότι μπορώ εξωτερικά... Κρίμα..
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Με διαλυτικό νίτρου θα το δοκίμαζα αυτό και πιστολάκι θερμού αέρα ή θερμοπίστολο σε μικρή θερμοκρασία.
Μιας και είναι ακόμα στα πιτς, θα δοκιμάσω και με διαλυτικό νίτρου...
Για μια δουλειά ανοίξαμε, πολλές μας βγήκαν... Έχω μπλέξει με τις κομμένες βάσεις της μάσκας. Η μία ήταν τελείως διαλυμένη (λείπει και κομμάτι), η άλλη ήδη μια φορά κολλημένη.
Για την 1η, καλούπωσα εκ νέου και γέμισα με super glue, γραφίτη και σόδα. Ενίσχυσα και με συρματάκια, τόσο εμποτισμένα στο πλαστικό, όσο και στο μείγμα. Μπετόν αρμέ έγινε.
Για την 2η θα παίξω με ρητίνη δύο συστατικών και συρματάκια.
Θα κάνω και μια πατέντα με λαστιχένιες ροδέλες για τους κραδασμούς και θα δούμε ποια μέθοδος θα κρατήσει περισσότερο...


Θα ανεβάσω αναλυτικές φωτό της επισκευής με το τέλος των εργασιών..
 

mavro provato

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
Tenere 660
Μιας και είναι ακόμα στα πιτς, θα δοκιμάσω και με διαλυτικό νίτρου...
Για μια δουλειά ανοίξαμε, πολλές μας βγήκαν... Έχω μπλέξει με τις κομμένες βάσεις της μάσκας. Η μία ήταν τελείως διαλυμένη (λείπει και κομμάτι), η άλλη ήδη μια φορά κολλημένη.
Για την 1η, καλούπωσα εκ νέου και γέμισα με super glue, γραφίτη και σόδα. Ενίσχυσα και με συρματάκια, τόσο εμποτισμένα στο πλαστικό, όσο και στο μείγμα. Μπετόν αρμέ έγινε.
Για την 2η θα παίξω με ρητίνη δύο συστατικών και συρματάκια.
Θα κάνω και μια πατέντα με λαστιχένιες ροδέλες για τους κραδασμούς και θα δούμε ποια μέθοδος θα κρατήσει περισσότερο...


Θα ανεβάσω αναλυτικές φωτό της επισκευής με το τέλος των εργασιών..
Ωραίο feedback που λένε και στο χωριό μου. Για δώσε υλικό να μαθαίνουμε και οι υπόλοιποι.
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Λοιπόν, λοιπόν....αι εργασίαι εις το έμπροσθεν κροταλιζέ τμήμα ολοκληρώθηκαν.

Για την υγρασία και τα νερά στο καντράν ξεκίνησα...και τελικά κατέληξα να λύσω τα πάντα σε μια μίνι ανακατασκευή:

α) Μεταλλική βάση
β) Μάσκα
γ) Φανάρι
δ) Καντράν

Αντέχετε;

Πάμε αναλυτικά παρακάτω.... (την υπομονή σας παρακαλώ...)
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
α) Μεταλλική βάση

Τα 15 έτη άρχισαν να φαίνονται στην βάση απο την στιγμή που η κυρία έμεινε σε εξωτερικό χώρο και μάλιστα σε επίπεδα υγρασίας ιδιαιτέρως αυξημένα (νησί γαρ).

Πολύ γρήγορα λοιπόν.... η κατάσταση είχε κάπως έτσι:


Ξύθηκε ελαφρώς και περάστηκε ένα χέρι αστάρι:


Και κατόπιν βάφτηκε με 2 χέρια μαύρο, ματ (αν και δεν το πολυσυμπαθώ το ματ, μου έκανε κλικ και θα το τιμήσω και στο μέλλον σε σημεία της μηχανής..)

Δυστυχώς...αν και ήμουν σίγουρος ότι είχα τραβήξει φωτό με το κάγκελο βαμμένο, τελικά δεν....χαχαχα

...καλά καλά...μη βαράτε...δεν ξεκινάν όλες οι καριέρες Γιουτιούμπερ ιδανικά...χαχαχα
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
β) Μάσκα

Οι βάσεις στο πλαστικό κομμάτι σπασμένες (αναφέρθηκα πιο πάνω αναλυτικά) και ένα μικρό ράγισμα πάνω δεξιά.

Για το μικρό ράγισμα, επιλέχθηκε η μέθοδος της ραφής με συρματάκια και η έκχυση με λιωμένο πλαστικό απο πάνω για κάλυψη της επιδιόρθωσης. Στη συνέχεια ένα ελαφρύ γυαλοχαρτάρισμα και ένα χέρι μαύρο χρώμα.






Θα μπορούσα να το δουλέψω λίγο ακόμα, αλλά 1ον δεν φαίνεται πλέον και 2ον είχα παράλληλα ανοιχτές και άλλες εργασίες και δεν ασχολήθηκα παραπάνω...
 

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Χαρά στο κουράγιο σου .... Να προτιμήσεις την ηλεκτροστατική άλλη φορά μην τρως τα χέρια σου , ειδικά στο νησί σε 3 χρόνια πάλι το ίδιο θα κάνεις.....

xrv_world_explorer
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
β) Μάσκα (συνέχεια)

Πάμε στο δύσκολο κομμάτι, εκείνο των 2 σπασμένων βάσεων που είναι και το σημαντικό.

Επιλέχθηκαν 2 μέθοδοι διόρθωσης. Ο 1η μέθοδος με καλούπωμα και κατόπιν γέμισμα με μίξη σόδας, γραφίτη και Super Glue (στην αριστερή βάση) και 2η, με εποξική κόλλα δύο συστατικών (δεξιά βάση). Επιλέχτηκε η κόλλα της Bison μόνο και μόνο γιατί αντέχει σε κραδασμούς και κολλάει πλαστικά ABS- έτσι αναφέρει τουλάχιστον... Και στις δύο περιπτώσεις η επιδιόρθωση ενισχύθηκε με μεταλλικά σύρματα.

Απαραίτητα υλικά για την επιδιόρθωση:



1η μέθοδος (αριστερή βάση):
Καλούπωμα (η φωτό είναι απο την αριστερή βάση και βγήκε για δείγμα, μιας και δεν έβγαλα εκείνη την ώρα...) με πλαστελίνη. Ενίσχυση με σύρματα.

Εδώ να σημειώσω ότι σύρματα έχει σε αρκετά σημεία τα οποία δεν φαίνονται... όπου χρειάζεται βάζετε ακολουθώντας κοινή λογική.

Το αποτέλεσμα μετά την έκχυση του υλικού:



2η μέθοδος (δεξιά βάση):

Λόγω της πυκνότητας της κόλλας δεν χρειάστηκε καλούπωμα. Μόνο ενίσχυση με σύρματα.





Και το τελικό αποτέλεσμα στην δεξιά βάση:
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Οι 2 διορθώσεις μετά απο λίγο σουλούπωμα, ένα πέρασμα με γυαλόχαρτο και σπρέι:

Αριστερά:


δεξιά:


Οπτικά προτιμώ την δεξιά....φαίνεται πιο όμορφη και πιο συμπαγής. Θα δείξει στο μέλλον ποια είναι πιο αποτελεσματική... (πάντως, με σόδα-Super Glue έχω ξανακολλήσει πλαστικά και έμεινα ικανοποιημένος απο το αποτέλεσμα).
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Χαρά στο κουράγιο σου .... Να προτιμήσεις την ηλεκτροστατική άλλη φορά μην τρως τα χέρια σου , ειδικά στο νησί σε 3 χρόνια πάλι το ίδιο θα κάνεις.....

xrv_world_explorer
Ναι, σύμφωνοι...ηλεκτροστατική και μια αμμοβολή πριν για τέλειο καθαρισμό θα ήταν το ιδανικό σενάριο....όμως 1ον δεν υπήρχε χρόνος (για άλλο άνοιξα, άλλα με βρήκαν...) και 2ον οι τιμές εδώ για τέτοια πράγματα δεν καθιστούν συμφέρουσες τέτοιες λύσεις...
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
γ) Φανάρι

Η πατέντα,
της πατέντας,
την πατέντα,
ώ πατέντα.....

Το γνωστό πρόβλημα με την κουδουνίστρα του καθρέπτη του φαναριού....όλα σπασμένα μέσα, και οι 3 εδράσεις.

Το φανάρι κατέβηκε, ανοίχτηκε (είχε ήδη μπει χέρι απο τον προηγούμενο ιδιοκτήτη), λύθηκε εντελώς και μετά απο πολύ σκέψη...αποφάσισα να συνδυάσω μεθόδους με σκοπό να διορθώσω το δυνατόν καλύτερα το πρόβλημα.

Η κατάσταση που αντίκρισα:


Επομένως προχώρησα ως εξής:
1) κατασκεύασα και τις 3 εδράσεις με την κόλλα της Bison, με τις κλασσικές ενισχύσεις απο συρματάκια:



Μέχρι εδώ όλα καλά. Τα καλαμάκια στη μέση χρησιμεύουν ώστε να μείνει το απαραίτητο κενό για τις βίδες που θα περάσουν στις εδράσεις. Θα μπορούσα να μην τα βάλω και να τρυπήσω μετά με ένα τρυπανάκι, αλλά οκ...αφού ήταν στο κατάλληλο μέγεθος είπα να το κάνω έτσι...

Στη συνέχεια, έκοψα 3 ελατήρια (το ξεσήκωσα απο το Γερμανικό φόρουμ, αλλά δεν τρύπησα το πίσω μέρος του φαναριού, το έκανα διαφορετικά), τα διαμόρφωσα να κάνουν γάντζο, τρύπησα τα αντίστοιχα αυτάκια που περνάνε οι βίδες στο πίσω μέρος του φαναριού και το ημιδιαφανές πλαστικό που βρίσκονται οι έδρες:



Ιδιαίτερα για την έδρα της βίδας ρύθμισης, λόγω χώρου (ήθελα να μην ακουμπά το ελατήριο στο πλαστικό και το τρίβει), είπα να παίξω φτιάχνοντας μια "βάση" απο χοντρό σύρμα, βυθίζοντάς την στο πλαστικό ώστε να γίνει η βάση πάνω στην οποία θα πιάσει το ελατήριο...


** Αν με ρωτάτε κατόπι εορτής...μάλλον το ίδιο θα έκανα και για τα άλλα 2 ελατήρια....Στη συνέχεια, γέμισα με turboκολλα για να κερδίσω σε ελαστικότητα εσωτερικά της κάθε έδρας (ΠΡΟΣΟΧΗ ! ! Για να εξακολουθήσει να λειτουργεί η βίδα ρύθμισης των φώτων, πρέπει να περάσετε με λίγο WD40 το κεφάλι της βίδας εκείνης ώστε να μην κολλήσει με την turboκολλα και να εξακολουθεί να γυρίζει):


Το αποτέλεσμα για τις 3 έδρες είναι κάπως έτσι:



****ΠΡΟΣΟΧΗ ! ! ! Μην κάνετε το λάθος και τοποθετήσετε πρώτα το ημιδιαφανές πλαστικό με τις έδρες στο πίσω μέρος...πρώτα βιδώστε το στον καθρέπτη και μετά στην μαύρη πλάτη...είναι βέβαια δύσκολο να πιάσεις και να τοποθετήσεις τα ελατήρια έτσι, αλλά δεν υπάρχει άλλος τρόπος να γίνει. Οι φωτό είναι καθαρά για να δείξω πως πιάνουν τα ελατήρια, καθώς μετά την τελική τοποθέτηση δεν φαίνονται καθαρά τα πράγματα εκεί μέσα για να τραβήξεις φωτό...

Το τζάμι του φαναριού είχε μερικές εκδορές/ξεφτύσματα στο μπογιατισμένο μέρος του, επομένως....


Περάστηκε και αυτό ένα χεράκι μαύρο...


Ακολουθεί το τελικό προϊόν
 
Τελευταία επεξεργασία:

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
Για το κλείσιμο και σιλάρισμα του φαναριού επιλέχτηκε βενζινόκολλα.

Ο προηγούμενος το είχε κλείσει με φλατζοκολλα. Καλή λύση, αλλά ήθελα κάτι που να μπορώ να το ανοίξω πιο εύκολα στο μέλλον (αν και εφόσον ξανασπάσει κάτι εκεί μέσα)...



Ελπίζω να μην κούρασα με τα μακροσκελή ποσταρίσματα και να φανούν χρήσιμα σε όποιον αντιμετωπίζει παρόμοια προβλήματα... Να πω επίσης, πως είμαι ψυχαναγκαστικός χομπίστας και πατενταδόρος και ΟΧΙ επαγγελματίας του είδους, επομένως, οι όποιες επισκευές κάνω/δείχνω γίνονται στη δικιά μου μηχανή και με δική μου ευθύνη. Με όσα σκαμπάζω και όπως πιάνουν τα χέρια μου. Το αναφέρω μη τυχόν ακολουθήσει κανένας και το αποτέλεσμα δεν είναι το επιθυμητό και έχουμε άλλα μετά....χαχαχαχα
 

R22W

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha XT660Z 2008
δ) Καντράν

Για αυτό άνοιξα δουλειές...το μόνο που δεν κατάφερα να λύσω κατέληξε να είναι....χαχαχαχα

Αφού είδα κ απόειδα, επέλεξα να σιλάρω με turboκολλα εξωτερικά του δείκτη των στροφών, της οθόνης χιλιομέτρων και περιμετρικά του σώματος.

Αν έπιασε το σιλάρισμα και για πόσο, θα το δείξει ο χρόνος.

Αν δεν έπιασε, θα ασχοληθώ με την ησυχία μου μια άλλη φορά.



 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Cafenture Rider
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
R22W

Έγραψες :friendship::friendship::friendship:
 
Top Bottom