XT660Z Tenere

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Παιδες εκτος απο το photobuchet πως αλλιως μπορω να ανεβασω φωτο εδω και να φαινονται???
Με παρόμοιο τρόπο στο postimage και χωρίς να κάνεις απαραίτητα εγγραφή!

Στάλθηκε από το SM-N910C μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Λοιπόν! Ας ξεκινησω το στορι μου εδω που πιστευω οτι εχει προβληματισει πολλους απο εσας...Ολο το πισω συστημα...αλυσιδογραναζα-συνεμπλοκ και ρουλεμαν!

Προσωπικα μου ειχε σπάσει τα νευρα το τρεμουλο πισω και το σκορτσαρισμα της αλυσιδας και προχωρησα σε μηχανικες βελτιωσεις οπως εξατμιση φιλτρο και το kev's fuel mod! Ειδα διαφορα...η διαρκεια ζωης της αλυσιδας ομως ηταν μεχρι 20.000 max...και εβαζα το καλυτερο χρυσο πραμα πανω...

Επισης ειχα και ενα ατυχημα στο οποιο ημουν πολυ τυχερος!Ενω ειχ κανει 17.000 με μια afam χρυση πηγα να σφιξω την αλυσιδα μου στον μαστορα (ναι τοτε το πηγαινα στο μαστορα το μηχανακι,απο εκεινη την ημερα τα κανω ολα μονος μου και πιο προσεκτικα με τις ροπες του μανιουαλ και τα σωστα ανταλακτικα) και τον ρωτησα λοιπον εαν χρειαζεται αλλαγη μιας και λασκαρε καθε 300 χιλιομετρα και ηθελε σφιξιμο...αυτος απαντησε οτι ειναι καινουργια και θα βγαλει αλλα τοσα...ετσι λοιπον μετα απο 300 χιλιομετρα ενω πηγαινα με καμια 120 αρα αποφασησε η αλυσιδα να βγει απο το πισω γραναζι...δεν μπλοκαρε καπου δεν εσπασε το καρτερ δεν μου εκοψε το ποδι παρα μονο σφινωσε μπροστα και τυλιχτηκε στο μπροστινο γραναζι και εκοψε σαν βουτηρο τον λασπωτηρα της αλυσιδας...εγω εννοειται οτι ημουν ανελπιστα τυχερος....ειναι περιστατικο που εχει συμβει σε ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ tenere σε αρκετους γνωστους μου κιολας..να φυγει η να σπασει η αλυσιδα σε κατω απο 20.000 χιλ και αναρωτιεμαι γιατι???Τελος καλο...

Πηρα λοιπον σβαρνα τα αρθρα απο το εξωτερικο και ειδα οτι η φθορα πισω οφειλεται στην αναπαισθητη κυματοειδη κινηση που κανει η γραναζιερα και ετσι τρωγονται πολυ γρηγορα και τα συνεμπλοκ και γενικα το πισω συστημα δεν ειναι τοσο στιβαρο οσο θα επρεπε!

Πολλοι λοιπον εσκαψαν σε τορνο την φωλια της γραναζιερας για να βαλουν ενα δευτερο ρουλεμαν διπλα διπλα οσο το μαμα σε διαστασεις για ενισχυση....κακη ιδεα γενικα γιατι επρεπε να σκαψουν ΠΟΛΥ!!! Το παχος του μαμα ρουλεμαν ειναι 15mm και το "σκαλοπατι" της φωλιας εχει 17mm ψωμι....με λιγα λογια θα πρεπει τα 2 ρουλεμαν να τερματιζουν σε μολις 2mm αλουμινιο...

[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]




Πολλοι ειπαν καλα λογια στην αρχη μετα ομως εγινε το σωσε καθως κατι στραβωσε εκει περα και πηραν στο χερι τον πισω τροχο μεχρι κι το ψαλιδι! Ετσι λοιπον αποφασησα να ακολουθησω την συνατγη απο ενα αλλο παλικαρι εκει στα ξενα και να βαλω ενα ρουλεμαν λιιιγο πιο μεγαλο με διπλη συστηχια απο μπιλιες!


Ο "ρουλεμανας" μου παλικαρι απο τα λιγα εψαξε και μου βρηκε το NSK LZ 3204B 2RS RSTNG...δουλευει στις ιδιες στροφες με το μαμα 9,000 αν δεν κανω λαθως ειναι λιγο λιγοτερο απο 7mm πιο παχυ απο το μαμα και εχει διπλη συστηχια απο μπιλιες οχι παραλληλα αλλα σταυρωτα...επισης εχει μια τρυπουλα για γρασαδορακι και τριπλασια τιμη καθως εδωσα αν θυμαμαι κανα 30αρι...

Η γραναζιερα βγηκε και σκαφτηκε οσο το νεο ρουλεμαν και αλλο τοσο κοντινε και ο αποστατης που σφινωνει στο ρουλεμαν και αφκαλιαζει τον αξονα! Θα μου πειτε οτι τα 7 mm ειναι λιγα αλλα πιστεψτε με δεν εχω φωτο να σας δειξω με τα ρουλεμαν διπλδ διπλα η διαφορα ειναι χαοτικη και το καινουργιο ηταν "ζωο" μπροστα στο παλιο...



Επισης την ιδια μερα εβγαλα το πισω γραναζι 45αρι μαμα και εβαλα ενα δοντι παραπανω....Τα συνεμπλοκ μιας και ειχαν τζογο εμειναν ωσ ειχαν αλλα μπηκε σαμπρελιτσα αναμεσα...ειναι ενα κολπακι που κραταει πολλα χιλιομετρα ακομα...




Ολα αυτα εγιναν οταν τα αλυσιδογραναζα μου ειχαν 13,000 χιλιομετρα και μεχρι τωρα στα 20.000 το πισω ειναι πολυ σταθερο και η αλυσιδα εχει χρειαστει σφιξιμο ελαχιστο έως καθολου μπορω να πω...η διαφορα ειναι μεγαλη επισης τα συνεμλοκ δεν εχουν ΚΑΘΟΛΟΥ τζογο πραγμα που σημαινει οτι κατι λειτουργει επιτελους σωστα εκει πισω....

Αυτα τα ολιγα απο εμενα καλο χειμωνα να εχουμε παιδες :) Τις επομενες μερες θα κανω και εγω μια παρουσιαση του τενερε μου με ολα του τα καλλουδια!Υπομονη να εχετε να διαβασετε λοιπον ;-)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πολύ ωραία δουλειά Γιάννη @John-Elias_Tenere. Πάλι κάποιες φωτό δε φαίνονται και δε ξέρω αν κάποια από αυτές δείχνουν τα ρουλεμάν συγκριτικά μεταξύ τους, θα ήθελα να τα δω!
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Πολύ ωραία δουλειά Γιάννη @John-Elias_Tenere. Πάλι κάποιες φωτό δε φαίνονται και δε ξέρω αν κάποια από αυτές δείχνουν τα ρουλεμάν συγκριτικά μεταξύ τους, θα ήθελα να τα δω!

Στεφανε 5 φωτο ανεβασα συνολο ! Η φωτο με τα δυο ρουλεμαν την εψαξα και δεν την βρηκα! Ολη αυτη την διαδικασια την εχω κανει καιρο απλα το ανεβαζω τωρα μετα απο 7.000 χιλιομετρα :)
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στεφανε 5 φωτο ανεβασα συνολο ! Η φωτο με τα δυο ρουλεμαν την εψαξα και δεν την βρηκα! Ολη αυτη την διαδικασια την εχω κανει καιρο απλα το ανεβαζω τωρα μετα απο 7.000 χιλιομετρα :)
Το ξέρω φίλε ότι το έχεις κάνει καιρό, απλά έλεγα μήπως είχες τη φωτό με τα 2 ρουλεμάν.

:friendship:
 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
τι αλυσιδα ειχες?520 ή 525?
την πατεντα με τη σαμπρελα την ειχες κανει ολον αυτον τον καιρο ή πρωτη φορα εβαλες τωρα με την αλλαγη του ρουλεμαν?
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
τι αλυσιδα ειχες?520 ή 525?
την πατεντα με τη σαμπρελα την ειχες κανει ολον αυτον τον καιρο ή πρωτη φορα εβαλες τωρα με την αλλαγη του ρουλεμαν?

520 AFAM χρυση σχεδον την καλυτερη...η αμεσως καλυτερη ειναι η αγωνιστικη...τωρα την εκανα μαζι με το ρουλεμαν!Νομιζω ομως την περισοτερη δουλεια την κανει η σαμπρελα γιατι κραταει εντελως ακινητη την γραναζιερα και δεν εχει τζογο!
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Παιδες παρηγγειλα σωλινακια υψηλης απο ebay αγγλιας!WEZ MOTO μπροστα πισω αγωνιστικου τυπου με σωλινακια και ρακορ σε χρωμα τισ επιλογης μου! 70 συνολο συν 15 τα μεταφορικα!Καθαριστικαν δαγκανες γρασαριστηκαν και μπηκαν πανω ολα και λειτουργουν αψογα! Εχει αρκετη διαφορα μπορω να πω!







 

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
520 AFAM χρυση σχεδον την καλυτερη...η αμεσως καλυτερη ειναι η αγωνιστικη...τωρα την εκανα μαζι με το ρουλεμαν!Νομιζω ομως την περισοτερη δουλεια την κανει η σαμπρελα γιατι κραταει εντελως ακινητη την γραναζιερα και δεν εχει τζογο!
αυτο θα σου ελεγα.
οταν πηρα χαμπαρι κ εγω το τζογο που δημιουργουνταν εκει πισω,εβαλα σαμπρελα αναμεσα και μαλιστα τρακτερισια χοντρη,και απο εκει που το πηγαινες το γραναζι ευκολα με το χερι μπρος πισω,τωρα δεν κουνιεται χιλιοστο.
για να μπει σκεψου η γραναζιερα στο ψαλιδι την πιεσα με σφιγγτηρες στη ζαντα μεχρι να περασω τον αξονα και να δεσει.εγινε ολο μασιφ σαν αισθηση.
εκανα και ενα μαζεματακι στην αλυσιδα και απο τοτε,πολλα χιλιομετρα πριν δλδ,δεν ξανασχοληθικα παρα μονο με καθαρισμα-λιπανση.

μεγεια και τα σωλινακια.
:ok:
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
αυτο θα σου ελεγα.
οταν πηρα χαμπαρι κ εγω το τζογο που δημιουργουνταν εκει πισω,εβαλα σαμπρελα αναμεσα και μαλιστα τρακτερισια χοντρη,και απο εκει που το πηγαινες το γραναζι ευκολα με το χερι μπρος πισω,τωρα δεν κουνιεται χιλιοστο.
για να μπει σκεψου η γραναζιερα στο ψαλιδι την πιεσα με σφιγγτηρες στη ζαντα μεχρι να περασω τον αξονα και να δεσει.εγινε ολο μασιφ σαν αισθηση.
εκανα και ενα μαζεματακι στην αλυσιδα και απο τοτε,πολλα χιλιομετρα πριν δλδ,δεν ξανασχοληθικα παρα μονο με καθαρισμα-λιπανση.

μεγεια και τα σωλινακια.
:ok:

Αυτα ειναι!!! Κανει δουλεια η σαμπρελα και δεν κοστιζει και τπτ!!!! Να σαι καλα φιλε!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Περί σαμπρέλας, έχει κάποια συγκεκριμένη διάσταση που πρέπει να κοπούν τα σαμπρελοκομμάτια ή στο περίπου και κόβουμε ότι προεξέχει;
 
Reactions: STF

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Στο περίπου, όταν φτάσεις εκεί θα το καταλάβεις. Αν αφήσεις τα παλιά σινεμπλόκ μέσα καλό θα είναι αν έχεις λεπτή σαμπρέλα να προσθέσεις και από τις 2 πλευρές. Αν έχει χοντρή φρόντισε και βάζεις μόνο από τη μία πλευρά των σινεμπλοκ να είναι για όλα από την ίδια πλευρά, λεπτμέρεια αλλά για την ίση κατανομή της δύναμης.
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Χούφτες, προβληματισμοί..
Δύσκολα τα πράγματα, είπα να κάνω την απλή λύση και έβαλα τις Acerbis Rally Pro με το αλουμίνιο που είχα κάβα, έβγαλα τα αντίβαρα για να μπουν και την επόμενη της έβγαλα, δεν την πάλευα χωρις τα αντίβαρα, το είχα διαβάσει αλλά δεν το περίμενα τόσο πολύ..!
Τις έτοιμες λύσεις(Yamaha, SW, Burkbusters) δ€ν τις αντέχει η τσέπη..
Οπότε από ΚΤΜ 950/990 με αντίβαρα έξω;
 

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010
Εγω εχω της μουρατεκ και πριν απο κανα μηνα εβγαλα τα αντιβαρα αλλά δεν εχω πρόβλημα! Βέβαια φοραω πανω στα χερούλια κατι αφροδι καλυμματα τα οποία σίγουρα απορροφούν κραδασμό και τα εχω βολευτεί παρα πολυ. Τα πουλάει η μακαν και το motorai νομίζω!
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc
Φαρμακείο οι Μουρατεκ για την φτωχή μου τσέπη..
Λέω να παίξω ή με τις Ktm 950/990 ή με τις Polisport, με αντίβαρα.
Καλή ιδέα αυτή με τα γκρίπ, το πήρε το μάτι μου στο xt660.com που βάζουν wafle γκριπς, είχα τέτοια στο drz400 και κάναν δουλίτσα.
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αν ψαχτείς προς τα πίσω ,είχα εφαρμόσει όλες τις πιθανές λύσεις.(μουρατεκ-μπάρα αλουμινίου-πλαστικές)
Εδώ είχα καταλήξει τελικά https://advride.gr/threads/xt660z-tenere.4517/page-3#post-97303

Εχω ενα ζευγάρι μούρατεκ λευκές. (κομπλέ με τα στηρικτικά τους)
Εχω κι ένα ζευγάρι ΚΤΜ μαύρες.
Αν δεν βιάζεσαι ,μόλις βρούμε κοινό ελεύθερο χρόνο ,έρχεσαι για καφέ κ δοκιμάζουμε μόντες.
 
Top Bottom