XT660Z Tenere

Μητσάρας

Μέλος
Περιοχή
Αιτωλικό
Όνομα
Μητσος
Μοτό
Ténéré XT660z

piaggio PX200
Χαζεύοντας για χούφτες έπεσα πάνω σε Ιταλούς συναδέλφους και είδα αυτές:
http://www.clubtenereitalia.it/index.php/forum/4-cerco/7484645-cerco-paramani-touratech-xt660z#7557298
Greger η μάρκα, στο λίνκ που έχει η τιμή τους με τα μεταφορικά από Ιταλία είναι67-68€, μοιάζουν με τις Μουρατεκ αρκετά.
Με βλέπω να τρυπάω στο μηχανουργειο τα αντίβαρα να παραστούν ένα σπείρωμα και να βιδώνω μετά ότι θέλω.

Μέχρι να έρθουν οι μανέτες ελπίζω να μην κάνω τίποτα και να γίνουν όλα μαζί.
και οι touratech GREGER Austria γραφουν στην πισω μερια με αναγλυφα.
Οι ιδιες ειναι,απλα εχουν το κοκκινο φιλετακι εξτρα,Greger κι αυτο.
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Της άλλαξα πάνα σήμερα !!!
Την μεγάλη της Κtouratech!
:prft:
Δωράκι από τα κορίτσια μου !!!!:inlove:





Sent from my iPhone using Tapatalk

Το εργαλείο εγινε φωτιά!!!
Βάλε και μία ολόσωμη να το καμαρώσουμε το κορίτσι..!!
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Της άλλαξα πάνα σήμερα !!!
Την μεγάλη της Κtouratech!
:prft:
Δωράκι από τα κορίτσια μου !!!!:inlove:





Sent from my iPhone using Tapatalk
Ωραίος Γιώργο.
Την καλύτερη επιλογή έκανες.:ok:
Ακριβή ,αλλά παρέχει την καλύτερη δυνατή προστασία.
Και παίρνει κ την εργαλειοθήκη μπροστά αν θέλεις.;)
 

Smias

ΣΜΙΑΣ (I)
Περιοχή
Αθηνα κεντρο-κεντρο λεμε!
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
xt660z Tenere '09


Duster edc

ouzakias

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
R 1200GS ADV 2010

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Πριν λιγες μερουλες εγινε και αυτο! Με αφορμη το ξεραμενο και με ρωγμές κολαρο που ενωνει την πεταλουδα με το μοτερ αποφασησα να βγαλω εντελως το σωμα της πεταλουδας για καθαρισμο και να αλλαξω και το κολαρο που η κατασταση του δεν ηταν τραγικη...αλλα αλλαχτηκε...Για να γινει αυτη η δουλεια επρεπε να βγει εννοείται το ντεποζιτο και να αδειασει και το κυκλωμα του ψυκτικου υγρου γιατι ενα σωλινακι περναει και απο το σωμα του ψεκασμου!Το μανιουαλ ελεγε και για φιλτροκουτι αλλα παραηταν παιδεμα αλλα εγινε η δουλεια και χωρις να βγει !

Το πριν...


Και το μετα...



Σημειωτέων το μπεκακι δεν βγηκε να καθαριστει γιατι αυτο ειχε γινει πριν ενα χρονο και ηταν καθαρο κιολας!!!




Καπου εκει καταλαβα οτι η ντιζα επαναφορας του γκαζιου ειχε 2-3 κομμενα συρματακια...θα αλλαχτει σε λιγο καιρο!Υπαρχει παντα στην μηχανη κιτ επισκευης βεβαιως!



ομορφες οι βαλβιδουλες!!! βρωμια εκει μεσα δεν βρηκα καθολου ισα ισα ενα κιτρινο χρωμα απ την βενζινη!
 
Τελευταία επεξεργασία:

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Πριν λιγες μερουλες εγινε και αυτο! Με αφορμη το ξεραμενο και με ρωγμές κολαρο που ενωνει την πεταλουδα με το μοτερ αποφασησα να βγαλο εντελως το σωμα της πεταλουδας για καθαρισμο και να αλλαξω και το κολαρο που η κατασταση του δεν ηταν τραγικη...αλλα αλλαχτηκε...Για να γινει αυτη η δουλεια επρεπε να βγει εννοείται το ντεποζιτο και να αδειασει και το κυκλωμα του ψυκτικου υγρου γιατι ενα σωλινακι περναει και απο το σωμα του ψεκασμου!Το μανιουαλ ελεγε και για φιλτροκουτι αλλα παραηταν παιδεμα αλλα εγινε η δουλεια και χωρις να βγει !

Το πριν...


Και το μετα...



Σημειωτέων το μπεκακι δεν βγηκε να καθαριστει γιατι αυτο ειχε γινει πριν ενα χρονο και ηταν καθαρο κιολας!!!




Καπου εκει καταλαβα οτι η ντιζα επαναφορας του γκαζιου ειχε 2-3 κομμενα συρματακια...θα αλλαχτει σε λιγο καιρο!Υπαρχει παντα στην μηχανη κιτ επισκευης βεβαιως!



ομορφες οι βαλβιδουλες!!! βρωμια εκει μεσα δεν βρηκα καθολου ισα ισα ενα κιτρινο χρωμα απ την βενζινη!
Γιαν ... με ποιον τρόπο καθάρισες το σώμα ;
Ωραία δουλίτσα ...
:l2:
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Γιαν ... με ποιον τρόπο καθάρισες το σώμα ;
Ωραία δουλίτσα ...
:l2:

Θα αλλαζα το κολαρο οποτε μιας και εφτασα σε αυτο το σημειο ειπα να το καθαρισω και το σωμα! Γενικα την περιποιουμαι την μοτο και τα κανω ολα πριν την ωρα τους για να ειναι παντα μαχημη :) Λογο οποτε μην ψαχνεις ακριβως ειμαι λιγο ψυχακιας :)
 

Sevax

Πλανόδιος
Περιοχή
Νεα Σμυρνη
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
F800 Κορωνέικο
Θα αλλαζα το κολαρο οποτε μιας και εφτασα σε αυτο το σημειο ειπα να το καθαρισω και το σωμα! Γενικα την περιποιουμαι την μοτο και τα κανω ολα πριν την ωρα τους για να ειναι παντα μαχημη :) Λογο οποτε μην ψαχνεις ακριβως ειμαι λιγο ψυχακιας :)
Αντιληπτών....

Αλλα πως το καθαρισες απο την στιγμη που το επιάσες στην χείρα σου ειναι το ερώτημα...:D

Με κάποιο ειδικό καθαριστικό ? με πετρέλαιο ? με μπρεηκ κλινερ...?

:friendship:
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
H πεταλουδα του 660 ειναι η πιο απλοποιημενη πεταλουδα οσον αφορα το συστημα της βαλβιδας του ρελαντι. Στην ουσια το μονο ηλεκρικο εξαρτημα επανω της ειναι το μπεκ και το ποτενσιομετρο. Την δουλεια του ρελαντι την κανει μια μηχανικη βαλβιδα (θερμοστατης) μεσα απο την οποια κυκλοφορει το ψυκτικο υγρο.
Η βαλβιδα αυτη ειναι ανοιχτη οταν το ψυκτικο υγρο ειναι κρυο και αρχιζει σταδιακα να κλεινει οσο το το ψυκτικο ζεσταινεται και η θερμοκρασια του ανεβαινει και μειωνει με αυτον τον τροπο τον αερα που εισερχεται στο θαλαμο και τις στροφες αντιστοιχα. Με αυτον τον τροπο λειτουργουσαν οι πρωτοι ιαπωνικοι ψεκασμοι στα αυτοκινητα της 10ετιας 1990 και δεν χαλουσαν ποτε! Το ειδα τωρα στην φωτογραφια που ανεβασες και κοιταξα αμεσως το δικο μου για να το επιβεβαιωσω. Απλα αξιοπιστα πραγματα!!!!
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Αντιληπτών....

Αλλα πως το καθαρισες απο την στιγμη που το επιάσες στην χείρα σου ειναι το ερώτημα...:D

Με κάποιο ειδικό καθαριστικό ? με πετρέλαιο ? με μπρεηκ κλινερ...?

:friendship:
Σορι φιλε αφαιρεθηκα και ελεγα τα δικα μου νομιζα οτι διαβασα πως ρωταγες για ποιο λογο το εκανα! Λοιπον αρχικα το μανιουαλ λεει οχι καθαριστικο καρμπιρατερ αλλα περαιλαιο νομιζω....Εβαλα ενα καθαριστικο καρμπιρατερ προσεχοντας να μην χωθει εκει που φωλιαζει το μπεκ και εχει και ενα λαστιχακι για να μην το διαβρωσει και εχουμε παρατραγουδα...ολα τα αλλα ειναι μεταλο και μια φυσα!Επισης προσεξα και εκει!Με μια οδοντοβουρτσα και υπομονη εγινε λαμπικο!
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
H πεταλουδα του 660 ειναι η πιο απλοποιημενη πεταλουδα οσον αφορα το συστημα της βαλβιδας του ρελαντι. Στην ουσια το μονο ηλεκρικο εξαρτημα επανω της ειναι το μπεκ και το ποτενσιομετρο. Την δουλεια του ρελαντι την κανει μια μηχανικη βαλβιδα (θερμοστατης) μεσα απο την οποια κυκλοφορει το ψυκτικο υγρο.
Η βαλβιδα αυτη ειναι ανοιχτη οταν το ψυκτικο υγρο ειναι κρυο και αρχιζει σταδιακα να κλεινει οσο το το ψυκτικο ζεσταινεται και η θερμοκρασια του ανεβαινει και μειωνει με αυτον τον τροπο τον αερα που εισερχεται στο θαλαμο και τις στροφες αντιστοιχα. Με αυτον τον τροπο λειτουργουσαν οι πρωτοι ιαπωνικοι ψεκασμοι στα αυτοκινητα της 10ετιας 1990 και δεν χαλουσαν ποτε! Το ειδα τωρα στην φωτογραφια που ανεβασες και κοιταξα αμεσως το δικο μου για να το επιβεβαιωσω. Απλα αξιοπιστα πραγματα!!!!

Ωραιος ρε φιλε αυτο δεν το ηξερα !!! :)
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Επισης ολοι οι κατοχοι τενερε θα παρατηρησετε οτι αν βαλετε τον κινητηρα μπροστα και το αφησετε να δουλευει ρελαντι για λιγη ωρα οι λαιμοι
της εξατμισης πυρωνουν τοσο πολυ που φωτιζουν την νυχτα!
Μια ματια στο μανουαλ και ειδα οτι το μηχανακι αυτο δουλευει με 5 μοιρες αβανς
μεχρι τις 2000 στροφες. Το πολυ χαμηλο αβανς για οσους δεν γνωριζουν εχει το πλεονεκτημα να μπορει ο κινητηρας να διατηρει σταθερο ρελαντι
με smooth λειτουργια χωρις σκαμπανεβασματα. Αυτο συμβαινει γιατι η αναφλεξη καθυστερει να γινει και ο κινητηρας αργει να ανταποκριθει
και ετσι εχει μια ομαλη λειτουργια λογω της μειωμενης αποδοσης εκεινη την στιγμη.
Η καθυστερηση της αναφλεξης ομως στον
κυκλο του τετραχρονου κινητηρα στην ουσια μεταφερει την ολη διαδικασια της καυσης στον χρονο και αυτη πραγματοποιειται με αργοπορια γιαυτο και οταν ανοιγει η βαλβιδα της εξαγωγης για να γινει η εξοδος των καυσαεριων η εξατμιση πυρωνει λογω του οτι τα καυσαερια εχουν ακομη φλογα
που αυτη δεν εχει σβησει λογω της καθυστερησης της αναφλεξης.
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Επισης ολοι οι κατοχοι τενερε θα παρατηρησετε οτι αν βαλετε τον κινητηρα μπροστα και το αφησετε να δουλευει ρελαντι για λιγη ωρα οι λαιμοι
της εξατμισης πυρωνουν τοσο πολυ που φωτιζουν την νυχτα!
Μια ματια στο μανουαλ και ειδα οτι το μηχανακι αυτο δουλευει με 5 μοιρες αβανς
μεχρι τις 2000 στροφες. Το πολυ χαμηλο αβανς για οσους δεν γνωριζουν εχει το πλεονεκτημα να μπορει ο κινητηρας να διατηρει σταθερο ρελαντι
με smooth λειτουργια χωρις σκαμπανεβασματα. Αυτο συμβαινει γιατι η αναφλεξη καθυστερει να γινει και ο κινητηρας αργει να ανταποκριθει
και ετσι εχει μια ομαλη λειτουργια λογω της μειωμενης αποδοσης εκεινη την στιγμη.
Η καθυστερηση της αναφλεξης ομως στον
κυκλο του τετραχρονου κινητηρα στην ουσια μεταφερει την ολη διαδικασια της καυσης στον χρονο και αυτη πραγματοποιειται με αργοπορια γιαυτο και οταν ανοιγει η βαλβιδα της εξαγωγης για να γινει η εξοδος των καυσαεριων η εξατμιση πυρωνει λογω του οτι τα καυσαερια εχουν ακομη φλογα
που αυτη δεν εχει σβησει λογω της καθυστερησης της αναφλεξης.

Το εχω παρατηρησει φιλε γινονται κοκκινες!!! Πολυ ψαγμενος εισαι παντως ωραια πραγματα μας μαθαινεις :) ευχαριστουμε που μοιραζεσαι την γνωση!
 

John-Elias_Tenere

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
yamaha xt660z tenere 2011
Ρε μαγκες σημερα πετυχα εναν τυπο στο παγκρατι με ενα 660 απο τα πρωτα του 2008 και ο τυπας ειχε κανει 140.000 χιλιομετρα απροβληματιστα αν εξαιρεσεις την πλεξουδα ανορθωτη που επασχαν τα πρωτα και την υγρασια στο κοντερ που του το αλλαξαν μεσα στην εγγύηση....το κορυφαιο ηταν οτι μια φορα συμφωνα με τα λεγομενα του ειχε τα ιδια λαδια για 25.000 χιλιομετρα και απλα συπληρωνε οταν τα εκαιγε και το μηχανακι ειπε χαρακτηριστικα οτι εσκουζε :thinking:...

Λετε να ειναι τοσο τερας αξιοπιστιας ο μιναρελι και γενικα το τενερε??? Εχω γνωστους που παθαν στα 50.000 πιστονι και εκαναν και κανονικη συντηριση...
 

Carooly

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Thivai
Όνομα
Αpostolis
Μοτό
KTM EXCR 530
KAWASAKI KLR 250
Ρε μαγκες σημερα πετυχα εναν τυπο στο παγκρατι με ενα 660 απο τα πρωτα του 2008 και ο τυπας ειχε κανει 140.000 χιλιομετρα απροβληματιστα αν εξαιρεσεις την πλεξουδα ανορθωτη που επασχαν τα πρωτα και την υγρασια στο κοντερ που του το αλλαξαν μεσα στην εγγύηση....το κορυφαιο ηταν οτι μια φορα συμφωνα με τα λεγομενα του ειχε τα ιδια λαδια για 25.000 χιλιομετρα και απλα συπληρωνε οταν τα εκαιγε και το μηχανακι ειπε χαρακτηριστικα οτι εσκουζε :thinking:...

Λετε να ειναι τοσο τερας αξιοπιστιας ο μιναρελι και γενικα το τενερε??? Εχω γνωστους που παθαν στα 50.000 πιστονι και εκαναν και κανονικη συντηριση...
Mε μια ματια που εριξα ειδα κινητηρες που πατησαν ακομα και τα 100000 μιλια χωρις να ανοιχτουν και χωρις προβλημα.

Κατα την γνωμη μου ο minarelli ειναι ενας πολυ αξιοπιστος κινητηρας αν καποιος τον συντηρει σωστα και η αξιοπιστια του οφειλεται
περισσοτερο στα χαρακτηριστικα του. Ειναι ενας κινητηρας με πολυ χαμηλη συμπιεση σε σχεση με τον ανταγωνισμο 10:1,εκκεντροφορο
με μικρη διαρκεια και βυθισμα βαλβιδων 6mm (βυθισμα παπιου) ,πιστονι με μακριες φουστες ,πολυ συντηρητικο αβανς και πολυ πλουσιο μιγμα μετα το 50% ανοιγματος του γκαζιου(12,2:1 μετρησα με wideband)

Ολη αυτη η συνταγη η οποια φυλαει απο παντου τον κινητηρα απο υψηλες θερμοκρασιες θαλαμου καυσης και προστατευοντας
την μπιελα λογω της χαμηλης συμπιεσης εχει ως αποτελεσμα ο κινητηρας αυτος να εχει μεγαλη μακροζοια!
Μην τα θελουμε ολα ομως γιατι το συνολο αυτο εχει χαμηλη αποδοση λογω της παραπανω συνταγης.

Θαυμαζω λοιπον περισσοτερο τον κινητηρα της KTM και συγκεκριμενα τον 690 o οποιος εχει 12:1 συμπιεση,εκκεντροφορο με πολυ αγρια χαρακτηρηστικα και ρυθμισεις ψεκασμου και χρονισμου αναφλεξης οριακες και παρολα αυτα δεν κανει κιχ και αντεχει και αυτος 100000 χλμ
με σωστη συντηρηση!

Εδω θα πω οτι οι γιαπωνεζοι παντα ηταν συντηρητικοι σε μηχανακια παραγωγης και αυτο φαινεται στην ιπποδυναμη που παραγουν οι κινητηρες τους σε σχεση με τον ανταγωνισμο και αυτο τους βοηθαει στην αξιοπιστια.

Δεν θαυμαζω λοιπον εναν κινητηρα ''τορνο'' που δεν σπαει δεν χαλαει γιατι ειναι σιγουρο οτι μπορει να το κανει λογο του βαθμου αποδοσης του.


Στην εικονα φαινεται η διαφορα του σε σχεση με τον κινητηρα της ktm...Για να καταλαβετε ποσο τελειος ειναι ο κινητηρας του 690
δειτε την καμπυλη του husqvarna 610 το οποιο εχει περισσοτερη ιπποδυναμη απο τον minarelli και τον rotax του bmw αλλα ειναι αθλιος
σε ολο το φασμα που χρειαζομαστε ολοι μας δηλαδη αυτο μεχρι τις 5500 στροφες. Δει τε επισης την καμπυλη του 690 η οποια χανει ελαχιστα
στις χαμηλες στροφες σε σχεση με τα υπολοιπα και συνεχιζει ως την κορυφη με τρελη διαφορα ισχυος χωρις να χανει σχεδον καθολου την αποδοση του στις χαμηλες! Αυτο θα πει εργο τεχνης!


 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom